כתבו עלינו

פרסים

מקאן ת”א עם שני קמפיינים ברשימה הסופית של המועמדים ב”אריות קאן

22.06.2022

הקמפיין שיצר המשרד לאמדוקס עם היוצרת נגה ארז, והקמפיין עבור דומינוס פיצה לרגל יום האישה, יתמודדו על הפרסים השבוע


לכתבה המלאה

בהיקף של 10 מיליון ש’: מקאן ת”א זכתה בתקציב חברת הבנייה תדהר

15.06.2022

תדהר היא מהגדולות בישראל בתחום הבנייה ונחשבת חזקה אך לא מוכרת מספיק לצרכן הסופי • על התקציב התמודדו מספר משרדים ביניהם מקאן תל אביב, באומן-בר-ריבנאי, ראובני פרידן, יהושע TBWA ופרסום אברהם


לכתבה המלאה

קבוצת מקאן זכתה בתקציב הפרסום של סופר-פארם בהיקף של כ-80 מיליון שקל

18.05.22

,הקבוצה תלווה את רשת הפארם בכל הקשור לרכישת מדיה, אינטרנט, פרסום מבוסס תוצאות וליווי אסטרטגי  המשרד החדש של רם ברוך ונדב פרסמן יטפל בקריאטיב , תקציב סופר-פארם טופל ב-30 השנים האחרונות בבאומן-בר-ריבנאי


לכתבה המלאה

מקאן משווה תנאים להייטק: סיבוס וימי חופש נוספים לעובדי הקבוצה

30.12.2021

מקאן ת”א הודיעו על מכלול צעדים והטבות שמטרתם לשפר את תנאי העובדים והעובדות בקבוצה • בין הצעדים: ימי חופש נוספים לסידורים, יום קבוע בשבוע של עבודה מהבית ומחודש ינואר כל עובדי הקבוצה יהנו מסיבוס


לכתבה המלאה

מקאן בראש: תחרות הפרסום האפי חוזרת, ואלה הזוכים

23.11.21

תחרות הפרסום האפקטיבי, האפי, נערכה בישראל זו הפעם ה-20 • משרד הפרסום מקאן הוביל בפער עם 29 מדליות • בכמה פרסים זכה אדלר חומסקי, מה הקמפיין שהעניק שתי מדליות לראובני פרידן ומה ההישגים של גיתם? התוצאות לפניכם


לכתבה המלאה

היונים יורדות מהעץ: תקציב ביטוח ישיר עובר למקאן

14.09.2021

תקציב הפרסום של ביטוח ישיר עוזב את משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ועובר למשרד הפרסום מקאן ת”א


לכתבה המלאה

האלימות נגד נשים גואה: מקאן תרמו קמפיין לטובת העניין

28.07.21

בעקבות נתוני עליה מדאיגים באלימות נגד נשים, יוצא היום (רביעי) קמפיין המשותף ל-8 עמותות העוסקות בנושא ובראשן “עיגול לטובה”. את הקמפיין הובילה בהתנדבות מקאן תל אביב


לכתבה המלאה
: פרסומת השבוע: לאן נעלמו הנינג'ות? אמזון פריים וידאו בפרטנר טיוי

פרסומת השבוע: לאן נעלמו הנינג’ות? אמזון פריים וידאו בפרטנר טיוי

09.04.21

 הנינג’ות התכנסו לפרסומת משותפת של פרטנר בשיתוף משרד הפרסום מקאן, מה שהביא לקידום ההשקה של אמזון פריים וידיאו לפרטנר בדרך יצירתית וקלילה, כמו שבישראל אוהבים. זו פרסומת השבוע של ICE


לכתבה המלאה

יום האישה: סיגל עבודי ואווה חסון נבחרו לשופטות בפסטיבל קאן

09.03.21

לרגל יום האישה הבינלאומי שחל היום (8 במרץ), חושפים איגוד הפרסום והבצפר של חברות הפרסום, נתון מעודד הנוגע להצלחת נשים בענף הפרסום בישראל וכמו כן, שתי נשות פרסום מונו לשופטות בפסטיבל קאן.


לכתבה המלאה
גרף

יוניברסל מקאן דיגיטל בחרו בחברת דיאלוג על מנת לשפר את כמות ההמרות וההכנסות ללקוחותיהם באיקומרס

17.12.20

השותפות תציע ללקוחות מקאן השונים בעלי פעילות סחר מקוון, טכנולוגיה מתקדמת שתסייע להם בהגדלת יחס ההמרה והמכירות באתר תוך שיפור חווית הלקוח.

 


לכתבה המלאה
עמית משיח

מקאן תל אביב מחזיר לעובדים רטרואקטיבית את הקיצוץ בשכר בשל הקורונה

14.12.20
משרד הפרסום היה מהראשונים לקצץ בשכר העובדים, וכעת הוא הראשון שמחזיר את השכר לרמתו לפני המשבר • למרות הערכות בתחילת המשבר, חלק גדול מלקוחות המשרד לא קיצצו את תקציב הפרסום, והמשרד גם הצליח לגייס לקוחות חדשים

לכתבה המלאה
עוגייה

מי הזיז את העוגייה שלי?

01.12.20

ענקיות המדיה החליטו להרוג את הקוקיז, שהן היום הבסיס לכל הפרסום באינטרנט. האם הן מנסות לשמור על פרטיות המשתמשים, או בעצם להילחם בענקיות מדיה אחרות על תקציבי הפרסום? ואיך המותגים צריכים להיערך ליום שאחרי? המדריך למנהל השיווק שמסתכל קדימה


לכתבה המלאה
תפוזינה

מחזות הזמר שולטים: הפרסומת לפרטנר היא האהובה והזכורה ביותר השבוע

26.11.20
הפרסומת לפרטנר באמצעות מקאן ת”א ממשיכה – שבוע שני ברציפות – להיות הפרסומת האהודה ביותר עם שיעורי האהדה הגבוהים ביותר שנרשמו בשלושת החודשים האחרונים

לכתבה המלאה
26

יוניברסל מקאן זכו מחדש בתקציב המדיה של אסם-נסטלה

26.10.20
ל”גלובס” נודע כי חברת המדיה יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן ת”א זכתה מחדש בתקציב המדיה של הקבוצה, העומד על כ-50 מיליון שקל

לכתבה המלאה
שאול

Apple’s True Motivations for Prioritizing Privacy Revealed

15.10.20

Co-CEO of Primis, Rotem Shaul, discusses the actions that Apple has taken to prioritize privacy in ad-tech and how the industry will react to those bold moves


לכתבה המלאה
מחשבון

תקציבי תפוזינה ופרוט ווטר עוברים למקאן ת”א

02.09.20
תקציב תפוזינה עובר מראובני פרידן ותקציב פרוט ווטר טופל עד עכשיו על ידי אדלר חומסקי • היקף שני התקציבים יחד: כ-7 מיליון שקל

לכתבה המלאה
טורנדו

חם בגזרת הקירור; טורנדו – הפרסומת הזכורה ביותר

30.07.20
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של טורנדו עם רותם סלע מטפסת לראש טבלת הפרסומות הזכורות, ומקדימה בהקשר הזה גם את תדיראן וגם את אלקטרה

לכתבה המלאה
יעל דרומי

חוזרת לתחום: יעל דרומי, משנה למנכ”ל בנק הפועלים, תקים חברת תוכן במקאן ת”א

07.07.20
דרומי, שבשנתיים האחרונות עבדה בבנק בתפקיד משנה למנכ”ל וכאחראית על חטיבת מחזיקי העניין, חוזרת לתחום התוכן • במקאן ת”א היא מגיעה בעיתוי מעניין: מקאן מטפל בתקציב הפרסום של קבוצת לאומי

לכתבה המלאה
פרימיס

Primis Expands Partnership with White Ops in Fight Against Fraud

01.07.20

With White Ops’ Advertising Integrity, Primis Video Discovery can detect invalid traffic and fraudulent impressions within its global inventory


לכתבה המלאה
טמבור

תקציב הפרסום של טמבור עובר מאדלר-חומסקי למקאן ת”א

24.03.20
בשנה האחרונה טמבור כמעט לא השקיעה בפרסום מסורתי, ויש להניח כי העברת התקציב למקאן מסמנת כוונה לפעול באופן אחר

לכתבה המלאה
אופיר

חברות המדיה תומכות בתקנות הפרסום של גוגל ופייסבוק, שמגדירות פרסום שקשור לקורונה כרגיש

24.03.20

מנכ”ל יוניברסל דיגיטל, אופיר כהן: “צריך להבין שיש בפלטפורמות הדיגיטליות יותר פורצים ורמאים משומרים, ויש להניח שהסגירה רחוקה מלהיות הרמטית”


לכתבה המלאה
אלטרנטיב

פרסומת השבוע: ALTERNATIVE תנובה “מפתיע כמה שזה טעים” –

07.03.20
כולנו היינו רוצים להידחס לאוטו הגדול והירוק של אסתר רדא, שמובילה את הקמפיין החדש לתחליפי החלב של תנובה. זה לא רק השיר הנאיבי ואווירת הג’אז, אלא בעיקר התחושה ש”כל מה שלא חללללב” מגיע בלעדית מהשליחה רדא ולהקתה

לכתבה המלאה
אופיר כהן

מינויים חדשים בזרוע הדיגיטל של קבוצת מקאן

19.01.20
אופיר כהן, עד לאחרונה המשנה למנכ”ל יוניברסל מקאן דיגיטל, מונה למנכ”ל החברה. בנוסף מצטרף לקבוצה רון כספית, אחד הדמויות המוערכות בענף בתחום הסי אר אם והמרקטינג אוטומיישן, שמונה למנכ”ל אם אר אם

לכתבה המלאה
פרטנר

פרטנר כמשל: החיבור המפתיע למקאן מסמן את העתיד המטריד של חברות התקשורת

12.01.20
ההחלטה של פרטנר להעביר את תקציבי הפרסום שלה מקבוצת פובליסיס למקאן ת”א הגיעה בעיתוי מפתיע • כיצד ישפיע המהלך על המתחרות שנדרשות היום לבנות מותג, אבל ללא תקציבי העתק לו הן הורגלו בעבר

לכתבה המלאה
תקציב פרטנר

שיחה יוצאת: פרטנר מניידת את תקציב הפרסום מפובליסיס למקאן

10.01.20
לאחר עשור עם משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, פרטנר מעבירה את התקציב למי שטיפלה ביס, פלאפון וסלקום

לכתבה המלאה
ערן ניר

ערן ניר מצטרף לקבוצת מקאן ת”א בתפקיד סמנכ”ל קריאייטיב DIGITAL FACTORY

02.01.20
ערן ניר, אחד מאנשי הקריאייטיב המוערכים בתעשייה, מצטרף לקבוצת מקאן ת”א. דיגיטל פקטורי תרכז את כל אנשי התוצר הדיגיטליים בקבוצת מקאן תחת ניהולם המשותף של נווה זרח, סמנכ”ל תוצר קבוצת מקאן, וערן ניר

לכתבה המלאה
אמזון

אמזון תעלה השבוע קמפיין השקה באמצעות מקאן ת”א

17.11.19
הקמפיין יתמקד בדיגיטל ויודיע על הגרסה העברית של האתר ועל מבצע השילוח חינם בקנייה מעל 49 דולר • זו הפעם הראשונה שבה מעלה אמזון קמפיין מקומי בארץ

לכתבה המלאה
איקאה הסטורי של אווה

‘איקאה’ ו”הסטורי של אווה” כובשים את תחרות LIA הלונדונית

04.11.19
שני המהלכים גרפו יחד 17 פרסים, כולל את פרס הגראנד לאיקאה

לכתבה המלאה
עמית משיח

מנכ”ל מקאן ת”א עמית משיח ישתתף בפאנל הפותח של כנס ADWEEK

23.09.19
עמית משיח, מנכ”ל קבוצת מקאן תל אביב ישתתף בפאנל הפותח של כנס Adweek לצד פול פולמן, לשעבר מנכ”ל יוניליוור העולמית ובכירי הענף בעולם

לכתבה המלאה
נדב פרסמן

שינויים בצוות ההנהלה של מקאן

08.09.19
נדב פרסמן מונה למשנה למנכ”ל מקאן. אלדד וינברג, שחלק איתו את תפקיד “מספר 2” במקאן, יפרוש בסוף השנה • סיגל עבודי תמונה למנהלת קריאייטיב ראשית

לכתבה המלאה
טורנדו

קרב המזגנים נמשך: טורנדו – הפרסומת הכי זכורה השבוע

05.09.19
בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע טורנדו עם הפרסומת: “מזגן מיני מרכזי – מערכת מיזוג אמינה חזקה ושקטה (שולט בבית)”, באמצעות משרד הפרסום מקאן. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-32% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.8%

לכתבה המלאה
MAX

אשראי במקסימום: הפרסומת ל-MAX היא הזכורה ביותר השבוע

08.08.19
הפרסומת, שהופקה באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, רושמת שיעורי אהדה הגבוהים בכ-57% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.2%

לכתבה המלאה
חריש

אחרי קותי ומגי: קמפיין חדש לשכונת “בצוותא” בחריש

07.08.19
המציגים בקמפיין זה יהיו רוכשי הדירות בשכונה. הקמפיין, באמצעות מקאן תל אביב, כולל תשדירים בטלוויזיה, רדיו פרסום, חוצות ועוד בהיקף כספי של 3 מיליון שקל

לכתבה המלאה
קרולינה

תקציב הפרסום של ‘קרולינה למקה’ עובר למקאן תל אביב

11.07.19
חודשיים לאחר הפרידה מראובני פרידן, התקציב שיעמוד על כ-12 מיליון שקלים, עובר למקאן. התחרות העיקרית תהיה מול אופטיקנה שאת הקמפיין שלה מוביל הזמר עומר אדם

לכתבה המלאה
קאן

ראיון בלעדי: הישראלי ששינה את איקאה

26.06.19
אלדר יוסופוב הוא קופירייטר המתמודד עם שיתוק מוחין שהצליח לגייס את ענקית הריהוט השוודית להנגיש מוצרים לבעלי מוגבלויות

לכתבה המלאה
קאן 2019

קאן 2019: השנה הקסומה שתכנס לדפי ההיסטוריה של מקאן

26.06.19
השראה, שליחות חברתית ואפילו יחסים בינלאומיים. ההישג חסר התקדים של מקאן תל אביב בקאן ליונס הוא כל מה שסיפור טוב צריך כדי להפוך את המשרד ומקצוע הפרסום לגדול מהחיים

לכתבה המלאה
נדב פרסמן

מקאן ת”א זכו ב-11 אריות בתחרות הפרסום בקאן

21.06.19
מקאן העולמית תזכה הערב בתואר סוכנות השנה • עם צמרת הקבוצה הבינלאומית יעלו גם שלושה נציגים ישראלים: סיגל עבודי, נדב פרסמן ואלדד וינברג

לכתבה המלאה
קאן

לאיקאה היה חשוב שזה לא יהיה רק גימיק. זה מסוג הרעיונות ששומעים ואומרים וואו

20.06.19
הקמפיין של איקאה לאנשים עם מוגבלויות זיכה השבוע את מקאן ת”א במדליית הגרנד פרי, הפרס החשוב ביותר בתחרות קאן ליונס – האולימפיאדה של ענף הפרסום

לכתבה המלאה
מקאן בקאן

הישג מרשים למקאן ת”א: גראנד פרי ו-2 זהב למהלך איקאה בקאן

17.06.19
לאחר 14 שנים חשוכות ללא זכייה בגראנד פרי, מקאן תל אביב עושה זאת עם מהלך איקאה. סיגל עבודי: זה לא סתם איזשהו שיגעון או משהו חד פעמי שעשינו כדי לזכות

לכתבה המלאה
רותם סלע

רותם סלע במקום גל גדות: הקמפיין לטורנדו הוא הזכור ביותר השבוע

01.06.19
את המקום של הוט בראש דירוג הזכורות תפסה השבוע הפרסומת למזגני טורנדו שנעשתה באמצעות מקאן תל-אביב

לכתבה המלאה
ניו יורק

פסטיבל ניו יורק לפרסום: ארד למקאן תל אביב

14.05.19
זכיית מקאן היא עבור מהלך “סיפורי יין” ליקב טפרברג
מקאן תל אביב זכו בפרס הארד עבור “סיפורי יין” ליקב טפרברג שגם זכה בפרס הכסף על המהלך בתחרות הגולדן דראם

לכתבה המלאה
רן אלון

לאחר שנתיים וחצי במקאן: רן אלון ימונה לסמנכ”ל קריאייטיב

12.05.19
נדב פרסמן: איש קריאייטיב מבריק ומנהל מוכשר; ללא ספק יש לו חלק נכבד בשינוי של מקאן בשנים האחרונות

לכתבה המלאה
מקס

הפרסומת לכרטיס האשראי MAX – הזכורה והאהובה ביותר השבוע

02.05.19
הפרסומת למיתוג כרטיס האשראי של חברת לאומי קארד היא הזכורה והאהובה ביותר בשבוע האחרון

לכתבה המלאה
ערוץ 20

בחירות 2019 : הקמפיין היחיד שהשאיר טעם של עוד

08.04.19
מי שעומד מאחורי קמפיין הגרילה הזה היא חברת “ליימן שליסל”, יבואנית ומשווקת לואקר, מנטוס, סניידרס, קליית גת, Ritter sport, הוטפופ ועוד

לכתבה המלאה
המשביר לצרכן

“שחר של יום דנדש”: דורין אטיאס תוביל שפה חדשה ל’משביר’

08.04.19
לזכות בית הכלבו ייאמר שהוא מפגין אומץ וחוש הומור עצמי כשהוא מציג את את עצמו כבית כלבו מיושן לכאורה, חסר גלאם, שנזקק למגע ידה של סטייליסטית מעודכנת

לכתבה המלאה
גל גדות

יוניברסל מקאן זכתה במכרז המדיה של קמפיין וואווי

01.04.19
זאת למרות שבכל העולם תקציב המדיה של המותג וואווי מטופל באמצעות מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי

לכתבה המלאה
דיסאבלס

לכו על GOODVERTISING: פרסום שעושה טוב ושובר את השוק

31.3.19
יותר ויותר אינדיקציות קושרות בין עשיית טוב לצמיחה עסקית ומראות שחברות עם מטרות נעלות שוברות את השוק. הדר גור-אריה על כח, אחריות וערכים חברתיים בעולם הפרסום

לכתבה המלאה
קומסי קומסה

אתם בחרתם: “קומסי קומסה” היא פרסומת השנה

23.01.19
גם השנה, עשרות אלפי אנשים הצביעו בתחרות הפרסומת של השנה שנערכה במאקו והכריעו: “קומסי קומסה” היא הפרסומת האהובה של השנה

לכתבה המלאה
הצג עוד כתבות arrow down
2019
Cannes Lions
קטגוריה: Cannes Lions
שם הפרס: Grand Prix
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
Cannes Lions
קטגוריה: Cannes Lions
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 4
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
Cannes Lions
קטגוריה: Cannes Lions
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 4
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
Cannes Lions
קטגוריה: Cannes Lions
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 3
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
Cannes Lions
קטגוריה: Cannes Lions
שם הפרס:   Shortlist
כמות פרסים: 11
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
golden_drum
קטגוריה: Goldem Drum
שם הפרס: Grand Prix
כמות פרסים: 3
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
golden_drum
קטגוריה: Goldem Drum
שם הפרס:   Gold
כמות פרסים: 6
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
golden_drum
קטגוריה: Goldem Drum
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 2
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
golden_drum
קטגוריה: Goldem Drum
שם הפרס: Golden Rose
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
LIA
קטגוריה: LIA
שם הפרס: Grand Prix
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
LIA
קטגוריה: LIA
שם הפרס:  Gold
כמות פרסים: 7
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
LIA
קטגוריה: LIA
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 3
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
EUROBEST
קטגוריה: Eurobest
שם הפרס: Grand Prix
כמות פרסים: 2
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
EUROBEST
קטגוריה: Eurobest
שם הפרס: Innovation
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
EUROBEST
קטגוריה: Eurobest
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 4
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
EUROBEST
קטגוריה: Eurobest
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 3
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
D&AD
קטגוריה: D&AD Impact
שם הפרס: Black Pencil
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
epica
קטגוריה: Epica Awards
שם הפרס: Grand Prix
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: קמפיין מזרנים
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: קפיצה בקטנה
youtube_works
קטגוריה: YouTube Works
שם הפרס: true view
כמות פרסים: 1
לקוח: רמי לוי
שם מהלך: מדלגים וחוסכים רמי לוי מנצח את השיטה
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס:
כמות פרסים: 1
לקוח: בנק לאומי
שם מהלך: נהייתי בנק
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: כסף
כמות פרסים: 1
לקוח: אסם
שם מהלך: בונז'ור ולתנור
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: ארד
כמות פרסים: 1
לקוח: אסם
שם מהלך: אח של ביסלי
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: זהב
כמות פרסים: 1
לקוח: יונילוור
שם מהלך: קורנטו פרווה בקטגוריית מגזרים
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: טבע
שם מהלך: מהלך אקמולי
פרסים נוספים arrow down
2018
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: המפרטון עם אבשלום קור- קטלוג 2018
golden_drum
קטגוריה: Goldan Drum
שם הפרס: shortlist
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: המפרטון עם אבשלום קור- קטלוג 2018
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: ארד
כמות פרסים: 1
לקוח: MAX
שם מהלך: מרחיבים את גבולות הפינוק וכובשים את זירת השירותים הפיננסיים
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: זהב
כמות פרסים: 1
לקוח: פיטנס
שם מהלך: איך חזרנו להוביל את דגני הבוקר למבוגרים
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: ארד
כמות פרסים: 1
לקוח: יונילוור
שם מהלך: דאב בעד עצמי בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית
פרסים נוספים arrow down
2017
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: זהב
כמות פרסים: 1
לקוח: Reckitt Benckiser
שם מהלך: מי שמחדש מנצח – כך כבשנו את ליבן של נערות ישאל עם תקציב זעום
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: כסף
כמות פרסים: 1
לקוח: טפרברג
שם מהלך: למרות הרגולציה - ההצגה חייבת להימשך
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: ארד
כמות פרסים: 1
לקוח: קימברלי קלארק
שם מהלך: האגיס 6 בום- לוקחים את הלקוח יד ביד, שלב שלב, עד הבום!
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: כסף
כמות פרסים: 1
לקוח: לאומי קארד
שם מהלך: סוף עידן המזומן בתחבורה הציבורית! כיצד חדרה לאומי קארד לשוק של 2 מיליארד שקלים ויצרה מקור הכנסה חדש
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: כסף
כמות פרסים: 1
לקוח: Unilever ישראל
שם מהלך: איך פיצחנו את קוד הגבריות הישראלי, והשקנו את פינוק MEN שהפך למס' 1 בקטגוריה
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: ארד
כמות פרסים: 1
לקוח: Kimberly Clark
שם מהלך: הניסיון עושה את ההבדל בין עוד מותג VFM, למותג הכי צומח בענף החיתולים
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: כסף
כמות פרסים: 1
לקוח: קימברלי קלארק
שם מהלך: האגיס 6 בום- הדור הפרוגרמטי של מהלכי הנאמנות!
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: זהב
כמות פרסים: 1
לקוח: טורנדו מזגנים
שם מהלך: איך טורררררררררררנדו הציל את הקיץ
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: כסף
כמות פרסים: 1
לקוח: עמותת שורשים
שם מהלך: סבתא בישלה גורמה: מנציחים את סיפוריהם של ניצולי השואה דרך מתכונים ונכנסים לאוסקר של ספרי הבישול
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: כסף
כמות פרסים: 1
לקוח: דומינו'ס פיצה
שם מהלך: Assaf Granit by Domino's : פיצה גורמה עד הבית – המהפכה שניפצה את גבולות עולם המשלוחים וגם את שיאי המכירות!
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: כסף
כמות פרסים: 1
לקוח: DBS שירותי לוויין
שם מהלך: yes עם מי לגדול - מייצרים טלוויזיה אחרת לילדים ומנצחים את הקרב על המשפחות הצעירות
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: ארד
כמות פרסים: 1
לקוח: Reckitt Benckiser
שם מהלך: VEET GIRL – כך הפכנו את VEET למותג של בנות הנוער בישראל
פרסים נוספים arrow down