כתבו עלינו

פרסים

הזוכים הגדולים של טקס פרסי האפי: מקס, yes וזיכרון בסלון

הזוכים הגדולים של טקס פרסי האפי: מקס, yes וזיכרון בסלון

18.02.2024

תחרות השיווק האפקטיבי התקיימה הערב בתל אביב • חברת כרטיסי האשראי מקס וחברת התקשורת yes זכו בפרסי האפי פלטינום • הגרנד אפי הוענק לעמותת “זיכרון בסלון”, ששמה לה למטרה לייצר מסורת ישראלית חדשה לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה


לכתבה המלאה
ענף הפיננסים השתלט. ומי הפרסומת האהובה בישראל?

ענף הפיננסים השתלט. ומי הפרסומת האהובה בישראל?

01.02.2024

הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר השנה, והפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר – כך עולה מדירוג גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בעקבות מלחמת “חרבות ברזל” הופסק הפרסום ליותר מחודש, ומאז שובו למסך הקריאייטיב מותאם למצב־הרוח הלאומי • סיכום מיוחד


לכתבה המלאה

האפי הבינלאומי: מקאן ת”א מתברג במקום השלישי

19.06.2023

מקאן ת”א רושם היסטוריה ומגיע למיקום הגבוה ביותר של משרד ישראלי עד כה בדירוג משרדי הפרסום האפקטיביים – האפי • במקום הראשון נמצא ליאו ברנט המזרח התיכון (איחוד האמירויות), ובמקום השני אוגליבי הודו • בין 100 הראשונים בעולם נמנים גם ראובני-פרידן (מקום 67) ואדלר-חומסקי (מקום 71)


לכתבה המלאה

דירוג משרדי הפרסום: הגדולים בישראל לשנת 2023 נחשפים

31.12.2023

הדירוג השנתי על פי נתוני יפעת למשרדי הפרסום בלי נתח הדיגיטל, מביא הפתעה במקום השלישי עם התברגותו של גליקמן-שמיר-סמסונוב בצמרת. מי הם משרדי הפרסום המובילים השנה ומה היה המצב לפני 20 שנה?


לכתבה המלאה

יניב ביטון ומקאן פותחים את הרכבת הקלה | פרסומת השבוע

19.08.2023

פתיחתה המיוחלת של הרכבת הקלה בגוש דן היא בהחלט אירוע שמצדיק קמפיין. משרד הפרסום מקאן לקח את המושכות והביא את השחקן והבמאי התל אביביים כדי להזכיר לנו שיש סיבה לשמוח למרות הכול בקמפיין קליל, הומוריסטי ומדוייק | זו פרסומת השבוע של ice


לכתבה המלאה

מקאן ת”א ובלאנקו קטפו פרסים בפסטיבל אריות קאן

22.06.2023

שני משרדי פרסום ישראלים זכו בפרסים בפסטיבל בינלאומי על מהלכים חברתיים • וגם: בימים אלה הסתיים המחזור הראשון של תוכנית לשילוב נשים מהחברה הבדואית בצפון בענף ההייטק • אירועים ומינויים


לכתבה המלאה

מי עדן מעלה אתכם על הסוס | פרסומת השבוע

29.04.2023

הפרסומת החדשה של מי עדן בהפקת משרד הפרסום מקאן הביאה משהו רענן (ולא רק מים…) בדרך לזכייה בתואר פרסומת השבוע של ice


לכתבה המלאה

סודהסטרים ומיכאל אלוני בקמפיין תוסס במיוחד | פרסומת השבוע

07.04.2023

חברת סודהסטרים והפרזנטור מיכאל אלוני עלו בקמפיין חדש עם משרד הפרסום מקאן בדרך לזכייה יוקרתית בתואר פרסומת השבוע של ice


לכתבה המלאה

מרגול ‘מטרללת’ את בנק לאומי | פרסומת השבוע

18.03.2023

בנק לאומי משיק את מהפכת השירות שלו בפרסומת חדשה של משרד הפרסום מקאן בכיכובה של לא אחרת מאשר מרגלית צנעני, שבצוותא עם הפרזנטור גל תורן, זכתה בתואר פרסומת השבוע של ice


לכתבה המלאה

חנן בן ארי כובש את השמיים | פרסומת השבוע

03.03.2023

חנן בן ארי הפך לפרזנטור של אל על וכבר בקמפיין הראשון שלו עם חברת התעופה כבש את השמיים ואת תואר פרסומת השבוע של ice


לכתבה המלאה

פרטנר משיקים את קמפיין חדש: זה האורח המפתיע שהצטרף

15.02.2023

הקמפיין החדש יעסוק בפריסת הסיבים החדשה של פרטנר ובחבילת האינטרנט פייבר של החברה. אילן פלד הצטרף וישחק לצד סטטיק


לכתבה המלאה

הזוכים הגדולים של תחרות האפקטיביות בשיווק: תנובה ומשרד הפרסום מקאן

14.11.2022

תנובה הציגה את המהלך המוביל של השנה עם סדרת הבריסטה Alternative, וזכתה עליו בגרנד אפי ובפרס הזהב בקטגוריית משקאות • בקטגוריית הפיננסים זכו בזהב השנה בנק מזרחי טפחות ומשרד הפרסום ראובני-פרידן IPG עם המהלך “להתקדם ולהישאר (עם) בן אדם”


לכתבה המלאה

מקאן ת”א עם שני קמפיינים ברשימה הסופית של המועמדים ב”אריות קאן

22.06.2022

הקמפיין שיצר המשרד לאמדוקס עם היוצרת נגה ארז, והקמפיין עבור דומינוס פיצה לרגל יום האישה, יתמודדו על הפרסים השבוע


לכתבה המלאה

בהיקף של 10 מיליון ש’: מקאן ת”א זכתה בתקציב חברת הבנייה תדהר

15.06.2022

תדהר היא מהגדולות בישראל בתחום הבנייה ונחשבת חזקה אך לא מוכרת מספיק לצרכן הסופי • על התקציב התמודדו מספר משרדים ביניהם מקאן תל אביב, באומן-בר-ריבנאי, ראובני פרידן, יהושע TBWA ופרסום אברהם


לכתבה המלאה

קבוצת מקאן זכתה בתקציב הפרסום של סופר-פארם בהיקף של כ-80 מיליון שקל

18.05.22

,הקבוצה תלווה את רשת הפארם בכל הקשור לרכישת מדיה, אינטרנט, פרסום מבוסס תוצאות וליווי אסטרטגי  המשרד החדש של רם ברוך ונדב פרסמן יטפל בקריאטיב , תקציב סופר-פארם טופל ב-30 השנים האחרונות בבאומן-בר-ריבנאי


לכתבה המלאה

מקאן משווה תנאים להייטק: סיבוס וימי חופש נוספים לעובדי הקבוצה

30.12.2021

מקאן ת”א הודיעו על מכלול צעדים והטבות שמטרתם לשפר את תנאי העובדים והעובדות בקבוצה • בין הצעדים: ימי חופש נוספים לסידורים, יום קבוע בשבוע של עבודה מהבית ומחודש ינואר כל עובדי הקבוצה יהנו מסיבוס


לכתבה המלאה

מקאן בראש: תחרות הפרסום האפי חוזרת, ואלה הזוכים

23.11.21

תחרות הפרסום האפקטיבי, האפי, נערכה בישראל זו הפעם ה-20 • משרד הפרסום מקאן הוביל בפער עם 29 מדליות • בכמה פרסים זכה אדלר חומסקי, מה הקמפיין שהעניק שתי מדליות לראובני פרידן ומה ההישגים של גיתם? התוצאות לפניכם


לכתבה המלאה

היונים יורדות מהעץ: תקציב ביטוח ישיר עובר למקאן

14.09.2021

תקציב הפרסום של ביטוח ישיר עוזב את משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ועובר למשרד הפרסום מקאן ת”א


לכתבה המלאה

האלימות נגד נשים גואה: מקאן תרמו קמפיין לטובת העניין

28.07.21

בעקבות נתוני עליה מדאיגים באלימות נגד נשים, יוצא היום (רביעי) קמפיין המשותף ל-8 עמותות העוסקות בנושא ובראשן “עיגול לטובה”. את הקמפיין הובילה בהתנדבות מקאן תל אביב


לכתבה המלאה
: פרסומת השבוע: לאן נעלמו הנינג'ות? אמזון פריים וידאו בפרטנר טיוי

פרסומת השבוע: לאן נעלמו הנינג’ות? אמזון פריים וידאו בפרטנר טיוי

09.04.21

 הנינג’ות התכנסו לפרסומת משותפת של פרטנר בשיתוף משרד הפרסום מקאן, מה שהביא לקידום ההשקה של אמזון פריים וידיאו לפרטנר בדרך יצירתית וקלילה, כמו שבישראל אוהבים. זו פרסומת השבוע של ICE


לכתבה המלאה

יום האישה: סיגל עבודי ואווה חסון נבחרו לשופטות בפסטיבל קאן

09.03.21

לרגל יום האישה הבינלאומי שחל היום (8 במרץ), חושפים איגוד הפרסום והבצפר של חברות הפרסום, נתון מעודד הנוגע להצלחת נשים בענף הפרסום בישראל וכמו כן, שתי נשות פרסום מונו לשופטות בפסטיבל קאן.


לכתבה המלאה
אופיר

חברות המדיה תומכות בתקנות הפרסום של גוגל ופייסבוק, שמגדירות פרסום שקשור לקורונה כרגיש

24.03.20

מנכ”ל יוניברסל דיגיטל, אופיר כהן: “צריך להבין שיש בפלטפורמות הדיגיטליות יותר פורצים ורמאים משומרים, ויש להניח שהסגירה רחוקה מלהיות הרמטית”


לכתבה המלאה
גרף

יוניברסל מקאן דיגיטל בחרו בחברת דיאלוג על מנת לשפר את כמות ההמרות וההכנסות ללקוחותיהם באיקומרס

17.12.20

השותפות תציע ללקוחות מקאן השונים בעלי פעילות סחר מקוון, טכנולוגיה מתקדמת שתסייע להם בהגדלת יחס ההמרה והמכירות באתר תוך שיפור חווית הלקוח.


לכתבה המלאה
עוגייה

מי הזיז את העוגייה שלי?

01.12.20

ענקיות המדיה החליטו להרוג את הקוקיז, שהן היום הבסיס לכל הפרסום באינטרנט. האם הן מנסות לשמור על פרטיות המשתמשים, או בעצם להילחם בענקיות מדיה אחרות על תקציבי הפרסום? ואיך המותגים צריכים להיערך ליום שאחרי? המדריך למנהל השיווק שמסתכל קדימה


לכתבה המלאה
פרימיס

Primis Expands Partnership with White Ops in Fight Against Fraud

01.07.20

With White Ops’ Advertising Integrity, Primis Video Discovery can detect invalid traffic and fraudulent impressions within its global inventory


לכתבה המלאה
שאול

Apple’s True Motivations for Prioritizing Privacy Revealed

15.10.20

Co-CEO of Primis, Rotem Shaul, discusses the actions that Apple has taken to prioritize privacy in ad-tech and how the industry will react to those bold moves


לכתבה המלאה
קומסי קומסה

אתם בחרתם: “קומסי קומסה” היא פרסומת השנה

23.01.19
גם השנה, עשרות אלפי אנשים הצביעו בתחרות הפרסומת של השנה שנערכה במאקו והכריעו: “קומסי קומסה” היא הפרסומת האהובה של השנה

לכתבה המלאה
דיסאבלס

לכו על GOODVERTISING: פרסום שעושה טוב ושובר את השוק

31.3.19
יותר ויותר אינדיקציות קושרות בין עשיית טוב לצמיחה עסקית ומראות שחברות עם מטרות נעלות שוברות את השוק. הדר גור-אריה על כח, אחריות וערכים חברתיים בעולם הפרסום

לכתבה המלאה
גל גדות

יוניברסל מקאן זכתה במכרז המדיה של קמפיין וואווי

01.04.19
זאת למרות שבכל העולם תקציב המדיה של המותג וואווי מטופל באמצעות מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי

לכתבה המלאה
המשביר לצרכן

“שחר של יום דנדש”: דורין אטיאס תוביל שפה חדשה ל’משביר’

08.04.19
לזכות בית הכלבו ייאמר שהוא מפגין אומץ וחוש הומור עצמי כשהוא מציג את את עצמו כבית כלבו מיושן לכאורה, חסר גלאם, שנזקק למגע ידה של סטייליסטית מעודכנת

לכתבה המלאה
ערוץ 20

בחירות 2019 : הקמפיין היחיד שהשאיר טעם של עוד

08.04.19
מי שעומד מאחורי קמפיין הגרילה הזה היא חברת “ליימן שליסל”, יבואנית ומשווקת לואקר, מנטוס, סניידרס, קליית גת, Ritter sport, הוטפופ ועוד

לכתבה המלאה
מקס

הפרסומת לכרטיס האשראי MAX – הזכורה והאהובה ביותר השבוע

02.05.19
הפרסומת למיתוג כרטיס האשראי של חברת לאומי קארד היא הזכורה והאהובה ביותר בשבוע האחרון

לכתבה המלאה
רן אלון

לאחר שנתיים וחצי במקאן: רן אלון ימונה לסמנכ”ל קריאייטיב

12.05.19
נדב פרסמן: איש קריאייטיב מבריק ומנהל מוכשר; ללא ספק יש לו חלק נכבד בשינוי של מקאן בשנים האחרונות

לכתבה המלאה
ניו יורק

פסטיבל ניו יורק לפרסום: ארד למקאן תל אביב

14.05.19
זכיית מקאן היא עבור מהלך “סיפורי יין” ליקב טפרברג
מקאן תל אביב זכו בפרס הארד עבור “סיפורי יין” ליקב טפרברג שגם זכה בפרס הכסף על המהלך בתחרות הגולדן דראם

לכתבה המלאה
רותם סלע

רותם סלע במקום גל גדות: הקמפיין לטורנדו הוא הזכור ביותר השבוע

01.06.19
את המקום של הוט בראש דירוג הזכורות תפסה השבוע הפרסומת למזגני טורנדו שנעשתה באמצעות מקאן תל-אביב

לכתבה המלאה
מקאן בקאן

הישג מרשים למקאן ת”א: גראנד פרי ו-2 זהב למהלך איקאה בקאן

17.06.19
לאחר 14 שנים חשוכות ללא זכייה בגראנד פרי, מקאן תל אביב עושה זאת עם מהלך איקאה. סיגל עבודי: זה לא סתם איזשהו שיגעון או משהו חד פעמי שעשינו כדי לזכות

לכתבה המלאה
קאן

לאיקאה היה חשוב שזה לא יהיה רק גימיק. זה מסוג הרעיונות ששומעים ואומרים וואו

20.06.19
הקמפיין של איקאה לאנשים עם מוגבלויות זיכה השבוע את מקאן ת”א במדליית הגרנד פרי, הפרס החשוב ביותר בתחרות קאן ליונס – האולימפיאדה של ענף הפרסום

לכתבה המלאה
נדב פרסמן

מקאן ת”א זכו ב-11 אריות בתחרות הפרסום בקאן

21.06.19
מקאן העולמית תזכה הערב בתואר סוכנות השנה • עם צמרת הקבוצה הבינלאומית יעלו גם שלושה נציגים ישראלים: סיגל עבודי, נדב פרסמן ואלדד וינברג

לכתבה המלאה
קאן 2019

קאן 2019: השנה הקסומה שתכנס לדפי ההיסטוריה של מקאן

26.06.19
השראה, שליחות חברתית ואפילו יחסים בינלאומיים. ההישג חסר התקדים של מקאן תל אביב בקאן ליונס הוא כל מה שסיפור טוב צריך כדי להפוך את המשרד ומקצוע הפרסום לגדול מהחיים

לכתבה המלאה
קאן

ראיון בלעדי: הישראלי ששינה את איקאה

26.06.19
אלדר יוסופוב הוא קופירייטר המתמודד עם שיתוק מוחין שהצליח לגייס את ענקית הריהוט השוודית להנגיש מוצרים לבעלי מוגבלויות

לכתבה המלאה
קרולינה

תקציב הפרסום של ‘קרולינה למקה’ עובר למקאן תל אביב

11.07.19
חודשיים לאחר הפרידה מראובני פרידן, התקציב שיעמוד על כ-12 מיליון שקלים, עובר למקאן. התחרות העיקרית תהיה מול אופטיקנה שאת הקמפיין שלה מוביל הזמר עומר אדם

לכתבה המלאה
MAX

אשראי במקסימום: הפרסומת ל-MAX היא הזכורה ביותר השבוע

08.08.19
הפרסומת, שהופקה באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, רושמת שיעורי אהדה הגבוהים בכ-57% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.2%

לכתבה המלאה
חריש

אחרי קותי ומגי: קמפיין חדש לשכונת “בצוותא” בחריש

07.08.19
המציגים בקמפיין זה יהיו רוכשי הדירות בשכונה. הקמפיין, באמצעות מקאן תל אביב, כולל תשדירים בטלוויזיה, רדיו פרסום, חוצות ועוד בהיקף כספי של 3 מיליון שקל

לכתבה המלאה
טורנדו

קרב המזגנים נמשך: טורנדו – הפרסומת הכי זכורה השבוע

05.09.19
בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע טורנדו עם הפרסומת: “מזגן מיני מרכזי – מערכת מיזוג אמינה חזקה ושקטה (שולט בבית)”, באמצעות משרד הפרסום מקאן. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-32% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.8%

לכתבה המלאה
נדב פרסמן

שינויים בצוות ההנהלה של מקאן

08.09.19
נדב פרסמן מונה למשנה למנכ”ל מקאן. אלדד וינברג, שחלק איתו את תפקיד “מספר 2” במקאן, יפרוש בסוף השנה • סיגל עבודי תמונה למנהלת קריאייטיב ראשית

לכתבה המלאה
עמית משיח

מנכ”ל מקאן ת”א עמית משיח ישתתף בפאנל הפותח של כנס ADWEEK

23.09.19
עמית משיח, מנכ”ל קבוצת מקאן תל אביב ישתתף בפאנל הפותח של כנס Adweek לצד פול פולמן, לשעבר מנכ”ל יוניליוור העולמית ובכירי הענף בעולם

לכתבה המלאה
איקאה הסטורי של אווה

‘איקאה’ ו”הסטורי של אווה” כובשים את תחרות LIA הלונדונית

04.11.19
שני המהלכים גרפו יחד 17 פרסים, כולל את פרס הגראנד לאיקאה

לכתבה המלאה
אמזון

אמזון תעלה השבוע קמפיין השקה באמצעות מקאן ת”א

17.11.19
הקמפיין יתמקד בדיגיטל ויודיע על הגרסה העברית של האתר ועל מבצע השילוח חינם בקנייה מעל 49 דולר • זו הפעם הראשונה שבה מעלה אמזון קמפיין מקומי בארץ

לכתבה המלאה
ערן ניר

ערן ניר מצטרף לקבוצת מקאן ת”א בתפקיד סמנכ”ל קריאייטיב DIGITAL FACTORY

02.01.20
ערן ניר, אחד מאנשי הקריאייטיב המוערכים בתעשייה, מצטרף לקבוצת מקאן ת”א. דיגיטל פקטורי תרכז את כל אנשי התוצר הדיגיטליים בקבוצת מקאן תחת ניהולם המשותף של נווה זרח, סמנכ”ל תוצר קבוצת מקאן, וערן ניר

לכתבה המלאה
תקציב פרטנר

שיחה יוצאת: פרטנר מניידת את תקציב הפרסום מפובליסיס למקאן

10.01.20
לאחר עשור עם משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, פרטנר מעבירה את התקציב למי שטיפלה ביס, פלאפון וסלקום

לכתבה המלאה
פרטנר

פרטנר כמשל: החיבור המפתיע למקאן מסמן את העתיד המטריד של חברות התקשורת

12.01.20
ההחלטה של פרטנר להעביר את תקציבי הפרסום שלה מקבוצת פובליסיס למקאן ת”א הגיעה בעיתוי מפתיע • כיצד ישפיע המהלך על המתחרות שנדרשות היום לבנות מותג, אבל ללא תקציבי העתק לו הן הורגלו בעבר

לכתבה המלאה
אופיר כהן

מינויים חדשים בזרוע הדיגיטל של קבוצת מקאן

19.01.20
אופיר כהן, עד לאחרונה המשנה למנכ”ל יוניברסל מקאן דיגיטל, מונה למנכ”ל החברה. בנוסף מצטרף לקבוצה רון כספית, אחד הדמויות המוערכות בענף בתחום הסי אר אם והמרקטינג אוטומיישן, שמונה למנכ”ל אם אר אם

לכתבה המלאה
אלטרנטיב

פרסומת השבוע: ALTERNATIVE תנובה “מפתיע כמה שזה טעים” –

07.03.20
כולנו היינו רוצים להידחס לאוטו הגדול והירוק של אסתר רדא, שמובילה את הקמפיין החדש לתחליפי החלב של תנובה. זה לא רק השיר הנאיבי ואווירת הג’אז, אלא בעיקר התחושה ש”כל מה שלא חללללב” מגיע בלעדית מהשליחה רדא ולהקתה

לכתבה המלאה
טמבור

תקציב הפרסום של טמבור עובר מאדלר-חומסקי למקאן ת”א

24.03.20
בשנה האחרונה טמבור כמעט לא השקיעה בפרסום מסורתי, ויש להניח כי העברת התקציב למקאן מסמנת כוונה לפעול באופן אחר

לכתבה המלאה
טורנדו

חם בגזרת הקירור; טורנדו – הפרסומת הזכורה ביותר

30.07.20
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של טורנדו עם רותם סלע מטפסת לראש טבלת הפרסומות הזכורות, ומקדימה בהקשר הזה גם את תדיראן וגם את אלקטרה

לכתבה המלאה
מחשבון

תקציבי תפוזינה ופרוט ווטר עוברים למקאן ת”א

02.09.20
תקציב תפוזינה עובר מראובני פרידן ותקציב פרוט ווטר טופל עד עכשיו על ידי אדלר חומסקי • היקף שני התקציבים יחד: כ-7 מיליון שקל

לכתבה המלאה
26

יוניברסל מקאן זכו מחדש בתקציב המדיה של אסם-נסטלה

26.10.20
ל”גלובס” נודע כי חברת המדיה יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן ת”א זכתה מחדש בתקציב המדיה של הקבוצה, העומד על כ-50 מיליון שקל

לכתבה המלאה
תפוזינה

מחזות הזמר שולטים: הפרסומת לפרטנר היא האהובה והזכורה ביותר השבוע

26.11.20
הפרסומת לפרטנר באמצעות מקאן ת”א ממשיכה – שבוע שני ברציפות – להיות הפרסומת האהודה ביותר עם שיעורי האהדה הגבוהים ביותר שנרשמו בשלושת החודשים האחרונים

לכתבה המלאה
עמית משיח

מקאן תל אביב מחזיר לעובדים רטרואקטיבית את הקיצוץ בשכר בשל הקורונה

14.12.20
משרד הפרסום היה מהראשונים לקצץ בשכר העובדים, וכעת הוא הראשון שמחזיר את השכר לרמתו לפני המשבר • למרות הערכות בתחילת המשבר, חלק גדול מלקוחות המשרד לא קיצצו את תקציב הפרסום, והמשרד גם הצליח לגייס לקוחות חדשים

לכתבה המלאה
הצג עוד כתבות arrow down
2023
Cannes Lions
קטגוריה: Cannes Lions
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 2
לקוח: עמותת זכרון בסלון
שם מהלך: Fighting to remember
Cannes Lions
קטגוריה: Cannes Lions
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 4
לקוח: עמותת זכרון בסלון
שם מהלך: Fighting to remember
Cannes Lions
קטגוריה: Cannes Lions
שם הפרס: Shortlist
כמות פרסים: 8
לקוח: עמותת זכרון בסלון
שם מהלך: Fighting to remember
golden_drum
קטגוריה: Goldan Drum
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 7
לקוח: עמותת זכרון בסלון
שם מהלך: Fighting to remember
golden_drum
קטגוריה: Goldan Drum
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 2
לקוח: עמותת זכרון בסלון
שם מהלך: Fighting to remember
golden_drum
קטגוריה: Goldan Drum
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: עמותת זכרון בסלון
שם מהלך: Fighting to remember
EUROBEST
קטגוריה: Eurobest
שם הפרס: Shortlist
כמות פרסים: 1
לקוח: עמותת זכרון בסלון
שם מהלך: Fighting to remember
epica
קטגוריה: Epica Awards
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 2
לקוח: עמותת זכרון בסלון
שם מהלך: Fighting to remember
קטגוריה: Luum Awards
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: עמותת זכרון בסלון
שם מהלך: Fighting to remember
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: MAX
שם מהלך: המסע המופלא של max שבירת קונבנציות בדרך להובלה
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: YELLOW
שם מהלך: אפליקציית YELLOW משנה הרגלים של עשרות שנים ומגדירה מחדש מה זו נוחות על הדרך!
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Grand
כמות פרסים: 1
לקוח: זיכרון בסלון
שם מהלך: איפה אתם עושים את יום השואה? השאלה שהפכה את "זיכרון בסלון" ממנהג נקודתי למסורת ישראלית חדשה
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: תנובה אלטרנטיב
שם מהלך: "דרך טעימה להביא לצמיחה : תנובה כובשת את שוק הטופו בעזרת חיבור למוטיבציה בלתי צפויה"
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: פרטנר
שם מהלך: פרטנר פורצת את גבולות המותג, רוכבת על הסיב הפרטי לתוך בית הלקוח ומתבססת כחברת תקשורת מובילה
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: MAX
שם מהלך: גם באפי כולם חייבים לדעת: איך MAX הפכו למותג המוביל והצומח בזירת ההלוואות החוץ בנקאיות הישראלית
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: MAX
שם מהלך: פה זה כן אירופה: מקס פוגשים את הישראלים במקום הכי פחות צפוי- בחופש שלהם בחו"ל ומגדילים ב- 80% את ההכנסה מעסקאות בחו"ל
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: לאומי
שם מהלך: על ציפי לא עובדים: לאומי נלחמים בהונאות פיננסיות של בני הגיל השלישי ומגיעים לכל מבוגר שלישי בישראל!
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: סבתא בישלה הצלחה: איקאה חוגגת את הגיל השלישי החדש ומקפיצה את תדירות הביקורים בסניפים
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: פז
שם מהלך: Charging Forward :הענק הצהוב של פז כובש היום את קטגוריית המחר
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: טמבור
שם מהלך: ירוק ששווה זהב: שתי מילים וצבע שיצרו סיפור שלם - השקת סופרקריל ECO מקפיצה את המכירות וההעדפה לטמבור
פרסים נוספים arrow down
2022
Cannes Lions
קטגוריה: Cannes Lions
שם הפרס: Shortlist
כמות פרסים: 1
לקוח: דומינוס
שם מהלך: THE PIZZA GAP
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Grand Effie
כמות פרסים: 1
לקוח: תנובה
שם מהלך: סערה בכוס קפה
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: תנובה
שם מהלך: מחברת החלב של ישראל למעצמת חלבון חלופי
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: מקס
שם מהלך: מה שלא הורג ממקסם
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: אסם נסטלה
שם מהלך: אין, אין, אין... קרם בייגלה?!!
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: תנובה
שם מהלך: גדלנו והבנו: טל העמק - גבינה צהובה למבוגרים
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: אסם נסטלה- פיטנס
שם מהלך: המותג הצומח ביותר בישראל מתרחב לקטגוריית החטיפים, עושה מהפכה ומגיע למחזור של 17 מיליון₪ בשנה
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: ניקול
שם מהלך: המשפחתיזם של ניקול סוחף את הבתים בישראל ו(לא) משאיר אבק למתחרים
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: קליל
שם מהלך: כוחו של חלון
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: MAX
שם מהלך: רעות תקני איתי, איך max הפסיקה להסתכל על הקהילה מבחוץ כמדיה, והפכה לחלק ממנה
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: תנובה
שם מהלך: תנובה אלטרנטיב - סערה בכוס קפה
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: המשביר
שם מהלך: המשביר בתזכורת מטלטלת וחשובה ליום האישה שהכפילה את התרומות לעמותת ל.א
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: לאומי
שם מהלך: המציאות דופקת בדלת
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: פרטנר
שם מהלך: בוקר טוב, בזק
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: פפר
שם מהלך: פשוט להבין את הכסף של (הצרכן) שלך
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: MAX
שם מהלך: רעות תקני איתי
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: קימברלי- קוטקס
שם מהלך: דור חדש של בנות, דור חדש של תחבושות
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: נוטרילון
שם מהלך: נוטרילון צומח בקלילות
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: קרולינה למקה
שם מהלך: צמיחה מהאגדות
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: נספרסו
שם מהלך: From fragile to loyal
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: Amdocs
שם מהלך: הטרנספורמציה של אמדוקס בעולם שוק העבודה
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: Yellow
שם מהלך: פורצים דרך לנוחות-על-הדרך
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: PEPPER INVEST
שם מהלך: הכסף כבר לא שוכב על הרצפה
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: כביש 6
שם מהלך: כוכב הצפון
פרסים נוספים arrow down
2021
golden_drum
קטגוריה: Goldan Drum
שם הפרס: Shortlist
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: IKEA Stay home catalog
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Grand
כמות פרסים: 1
לקוח: תנובה
שם מהלך: תנובה ALTERNATIVE
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: תנובה
שם מהלך: תנובה ALTERNATIVE
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: סודה סטרים
שם מהלך: מרעננים את שוק הסודה
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: תנובה
שם מהלך: טעם של ניצחון!
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: פיטנס
שם מהלך: לאכול את הקרקר ולהשאיר אותו שלם
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: לואקר
שם מהלך: השבט אמר את דברו – ובענק!
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: טבעול
שם מהלך: It's SO Sensational
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: האגיס
שם מהלך: כוחו של מנהיג
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: קוטקס
שם מהלך: דור חדש של בנות, דור חדש של תחבושות
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: טרזמה
שם מהלך: טרזמָה או טרזמֶה?
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: פרטנר
שם מהלך: Stay Home & Stay Relevant
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: אלעל
שם מהלך: השמיים הם לא הגבול – הם המדיה!
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: לוריאל
שם מהלך: מחולל השינוי – איך באמצעות מחשבון הגוונים של לנקום שינינו את מסע הצרכנית בקטגוריית המייק-אפ
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: האגיס
שם מהלך: אבא, אמא, DATA "!תכנית המגירות"
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: נספרסו
שם מהלך: 100 ימים של נאמנות
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: לוריאל
שם מהלך: כך דילגנו מעל "יועצות היופי"
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: תנובה
שם מהלך: כשמזהים בזמן את הצרכים של המשפחות הישראליות מצליחים לתת ערך אמיתי ולהנות מעליה תדמיתית
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: פיטנס
שם מהלך: Back to Fitness
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: פרטנר
שם מהלך: חושבים מחוץ לקופסה
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: מקס
שם מהלך: עשינו את ה max – אסטרטגיית המלקחיים שניצחה את הקרב על התשלום בנייד
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: הסיפור הלא יאומן על הקופירייטר שלא הצליח לפתוח דלת של ארון ויחד עם IKEA איקאה הלך לשנות את העולם
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: פרטנר
שם מהלך: פורסים כנפיים לעתיד טוב יותר
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: דומינוס
שם מהלך: דומינו'ס מפרגנת לחבר המעפן שלא זורם על פיצה ומקבלת חזרה 24% זינוק במכירות!
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: מלונות דן קיסריה
שם מהלך: Redefining Luxury
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: תנובה
שם מהלך: ונעבור לקינוח
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: XL
שם מהלך: באנו, היינו, כבשנו
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: בצוותא
שם מהלך: השכונה השיתופית ששינתה את מעמד העיר חריש והפכה לשכונה השנייה הנמכרת בישראל!
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: מאסטר בלי שף
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: אלעל
שם מהלך: איך השקת הטיסה הישירה ליפן הפכה להצלחה בלי עצירות ביניים
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: גוגל
שם מהלך: דווקא עכשיו Shopping IL
פרסים נוספים arrow down
2019
Cannes Lions
קטגוריה: Cannes Lions
שם הפרס: Grand Prix
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
Cannes Lions
קטגוריה: Cannes Lions
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 4
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
Cannes Lions
קטגוריה: Cannes Lions
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 4
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
Cannes Lions
קטגוריה: Cannes Lions
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 3
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
Cannes Lions
קטגוריה: Cannes Lions
שם הפרס:   Shortlist
כמות פרסים: 11
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
golden_drum
קטגוריה: Goldem Drum
שם הפרס: Grand Prix
כמות פרסים: 3
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
golden_drum
קטגוריה: Goldem Drum
שם הפרס:   Gold
כמות פרסים: 6
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
golden_drum
קטגוריה: Goldem Drum
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 2
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
golden_drum
קטגוריה: Goldem Drum
שם הפרס: Golden Rose
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
LIA
קטגוריה: LIA
שם הפרס: Grand Prix
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
LIA
קטגוריה: LIA
שם הפרס:  Gold
כמות פרסים: 7
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
LIA
קטגוריה: LIA
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 3
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
EUROBEST
קטגוריה: Eurobest
שם הפרס: Grand Prix
כמות פרסים: 2
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
EUROBEST
קטגוריה: Eurobest
שם הפרס: Innovation
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
EUROBEST
קטגוריה: Eurobest
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 4
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
EUROBEST
קטגוריה: Eurobest
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 3
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
D&AD
קטגוריה: D&AD Impact
שם הפרס: Black Pencil
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
epica
קטגוריה: Epica Awards
שם הפרס: Grand Prix
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: ikea Thisables
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Gold
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: קמפיין מזרנים
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Bronze
כמות פרסים: 1
לקוח: איקאה
שם מהלך: קפיצה בקטנה
youtube_works
קטגוריה: YouTube Works
שם הפרס: true view
כמות פרסים: 1
לקוח: רמי לוי
שם מהלך: מדלגים וחוסכים רמי לוי מנצח את השיטה
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס:
כמות פרסים: 1
לקוח: בנק לאומי
שם מהלך: נהייתי בנק
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: כסף
כמות פרסים: 1
לקוח: אסם
שם מהלך: בונז'ור ולתנור
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: ארד
כמות פרסים: 1
לקוח: אסם
שם מהלך: אח של ביסלי
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: זהב
כמות פרסים: 1
לקוח: יונילוור
שם מהלך: קורנטו פרווה בקטגוריית מגזרים
Effie Israel
קטגוריה: Effie Israel
שם הפרס: Silver
כמות פרסים: 1
לקוח: טבע
שם מהלך: מהלך אקמולי
פרסים נוספים arrow down