מי אנחנו
מקאן תל אביב היא קבוצת הפרסום המובילה בישראל, הכוללת את משרד הפרסום ואת חברות הדיגיטל והמדיה הגדולות בישראל
ומה הלאה?
השם מתחלף אבל המסורת של חדשנות ומצוינות שמסייעת לנו בהובלת שוק הפרסום בישראל, נשארת. השם החדש ממחיש היטב את הגב הבינלאומי של קבוצת מקאן אשר בא לידי ביטוי בשיתוף מידע, טכנולוגיות ורעיונות, וכן את היכולות הבינלאומיות של הקבוצה בישראל. יחד עם זאת ממחיש השם את האוריינטציה המקומית הייחודית, החשובה כל כך לאנשי פרסום, וכוללת את החיבור לתרבות המקומית, לשיח המקומי ולהוויה המקומית, כחלק מהכלים שמסייעים לנו לייצר קמפיינים אפקטיביים יותר
לאן זה המשיך
במישור הבינלאומי, מקור השם “מקאן אריקסון” הוא במיזוג של סוכנות הפרסום מקאן עם סוכנות הפרסום של אלפרד אריקסון בשנת 1930. מאז המיזוג בין הסוכנויות, התחזק המותג והפך לקבוצה גלובלית: McCann Worldgroup. המותג הגלובלי כולל כיום יותר מ-160 משרדים ב-130 מדינות. בשנים האחרונות ישנה מגמה של שינוי שמות המשרדים והוספת שם העיר בה הם פעילים. בהתאם לכך, בשנת 2014 קבוצת הפרסום “מקאן אריקסון” יצאה במהלך של שינוי שם המשרד ל”מקאן תל אביב”
איך הכל התחיל
הקבוצה הישראלית, שהוקמה בשנת 1979, נקראה בעבר קשר-בראל. בשנת 1998 מקאן העולמית הצטרפה לשותפות אסטרטגית והקבוצה עברה מהלך של מיתוג מחודש והפכה ל”מקאן אריקסון”.
במהלך שנים אלה גדל נפח הפעילות של הקבוצה והיא הפכה לקבוצת הפרסום הגדולה בישראל.
מקאן מגדילה את שיעור אחזקותיה ל-82% ובנתה את יוניברסל מקאן
כחברת המדיה הגדולה בישראל
במהלך שנים אלה גדל נפח הפעילות של הקבוצה והיא הפכה לקבוצת הפרסום הגדולה בישראל.
מקאן מגדילה את שיעור אחזקותיה ל-82% ובנתה את יוניברסל מקאן
כחברת המדיה הגדולה בישראל
איך הכל התחיל
הקבוצה הישראלית, שהוקמה בשנת 1979, נקראה בעבר קשר-בראל. בשנת 1998 מקאן העולמית הצטרפה לשותפות אסטרטגית והקבוצה עברה מהלך של מיתוג מחודש והפכה ל”מקאן אריקסון”. במהלך שנים אלה גדל נפח הפעילות של הקבוצה והיא הפכה לקבוצת הפרסום הגדולה בישראל. מקאן מגדילה את שיעור אחזקותיה ל-82% ובנתה את יוניברסל מקאן כחברת המדיה הגדולה בישראל
לאן זה המשיך
במישור הבינלאומי, מקור השם “מקאן אריקסון” הוא במיזוג של סוכנות הפרסום מקאן עם סוכנות הפרסום של אלפרד אריקסון בשנת 1930. מאז המיזוג בין הסוכנויות, התחזק המותג והפך לקבוצה גלובלית: McCann Worldgroup. המותג הגלובלי כולל כיום יותר מ-160 משרדים ב-130 מדינות. בשנים האחרונות ישנה מגמה של שינוי שמות המשרדים והוספת שם העיר בה הם פעילים. בהתאם לכך, בשנת 2014 קבוצת הפרסום “מקאן אריקסון” יצאה במהלך של שינוי שם המשרד ל”מקאן תל אביב”
ומה הלאה?
השם מתחלף אבל המסורת של חדשנות ומצוינות שמסייעת לנו בהובלת שוק הפרסום בישראל, נשארת. השם החדש ממחיש היטב את הגב הבינלאומי של קבוצת מקאן אשר בא לידי ביטוי בשיתוף מידע, טכנולוגיות ורעיונות, וכן את היכולות הבינלאומיות של הקבוצה בישראל. יחד עם זאת ממחיש השם את האוריינטציה המקומית הייחודית, החשובה כל כך לאנשי פרסום, וכוללת את החיבור לתרבות המקומית, לשיח המקומי ולהוויה המקומית, כחלק מהכלים שמסייעים לנו לייצר קמפיינים אפקטיביים יותר
צוות מוביל

אופיר לויתן, COO קבוצת מקאן

אמיר וייס, משנה למנכ``ל קבוצת מקאן, מנהל העסקים הדיגיטליים

דן אלעזרי, מנכ``ל קבוצת יוניברסל מקאן

עמית משיח, מנכ``ל קבוצת מקאן

שי אלמגור, מנכ``ל מקאן טק

אתי עבדי, ראש מחלקת אסטרטגיה

אופיר כהן, מנכ``ל יוניברסל מקאן דיגיטל

נדב פרסמן, מנכ``ל משרד הפרסום מקאן

נווה זרח, סמנכ``לית תוצר קבוצת מקאן

אריאלה בוזין, VP Finance

מאור חן, מנכ``ל מקאן דיגיטל

עדי אורן, סמנכ``לית HR ופיתוח ארגוני

שני שאול, סמנכ``לית לקוחות

דפנה אנגל, סמנכ``לית לקוחות

מיכל פופוב, סמנכ``לית לקוחות

סיגל עבודי, מנהלת קריאייטיב ראשית
אבני דרך
1979
נוסדה קשר בראל
1995
אילן שילוח התמנה למנכ”ל
1998
McCann Erickson הופכת לשותפה אסטרטגית.
החברה הופכת למובילת שוק
החברה הופכת למובילת שוק
2000
בניית קבוצת תקשורת שיווקית
2002
מקאן מגדילה את שיעור אחזקותיה ל-82%. בניית יוניברסל מקאן כחברת המדיה הגדולה בישראל
2003
שירה מרגלית ואורן פרנק מתמנים למנכ”לים
2007
בניית מקאן דיגיטל כחברת האינטראקטיב המובילה בישראל
2009
גיבוש מקאן 3.0 אסטרטגיה עתידית לעידן הדיגיטלי.
איריס בק מתמנה למנכ”ל הקבוצה
2012
ריצ’י הנטר מתמנה למנכ”ל הקבוצה
2013
הקמת משרד הפרסום McCann Valley במצפה רמון, ע”י חנה רדו
2014
שינוי שם המשרד – McCANN TEL AVIV
2015
עמית משיח התמנה למנכ”ל