Spot’it Superbowl 2018

סופרבול שער

כל פרסומת היא פרסומת של TIDE

P&G בקמפיין לאבקת הכביסה, TIDE, מנסה להשפיע על המחשבות שלנו, ולשם כך בוחרת בשחקן הסדרה “דברים מוזרים”, .David Harbour מטרת המותג להשתלט על הסופרבול עם פרסומותיו בכל רבע גמר, כשהתפקיד של הארבור לגרום לצופים לשאול את עצמם מה הם רואים בכל פעם שנחשפים לפרסומת, כי אם מדובר בבגדים נקיים, מדובר בפרסומת של TIDE. חוץ מהמטרה לגרום לצופים לחשוב כי מה שהם רואים הוא לא בהכרח מה שהם חושבים שהם רואים, ואולי בעצם כל פרסומת היא פרסומת של TIDE, עומדת גם אסטרטגיה שמנסה לכבות שריפות ויח”צ שלילי, אחרי מגמה מתגברת ומתוקשרת של אכילת טבליות הכביסה של TIDE על ידי צעירים. חדי העין יבחינו במותגים נוספים של P&G המככבים בקמפיין, מותגים נוספים שלא שייכים לתאגיד כמו בירה Budweiser, וחזרה על פרסומות קלאסיות כמו Mr. Clean.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Doritos Blaze vs. Mountain Dew Ice

 PepsiCo החליטה שעדיף שני ציפורים ביד, והחליטה לפרסם שני מותגים בפרסומת אחת במטרה להמחיש לנו את השילוב המושלם בניהם. החברה לחטיפים ומשקאות החליטה לערוך באטל , שמדמה קרב בין שני המותגים שלה, האש של  Doritos מול הקרח של Mountain Dew . פיטר דינקלג’, כוכב משחקי הכס, מדקלם את הראפ של בסטה ריימס ומולו מורגן פרימן, שר את החרוזים של מיסי אליוט, כשהשניים, אליוט וריימס, מהווים שחקני חיזוק ומופיעים גם כן בפרסומת. אז במי אתם הייתם בוחרים?

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מה יקרה אם אלקסה של אמזון תאבד את קולה?

גם אמזון הבינה שסלבריטאים זה שם המשחק, אבל הפעם מדובר גם בתסריט גאוני- אלקסה איבדה את הקול שלה, כש- Gordon Ramsay, Rebel Wilson, Cardi B ו-Sir Anthony Hopkins מנסים למלא את תפקידה בכל מיני סיטואציות מבדרות. באיזשהו שלב הקול האמיתי של אלקסה חוזר, כשהמסר הוא שסוס מנצח לא מחליפים ושאף אחד לא עושה את זה טוב יותר, גם לא הכוכבים גדולים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Stella עושה Toms

ב- Stella מנצלים את בימת הסופרבול כדי לרתום אותנו לפרויקט חשוב  שנועד לספק מי שתייה ראויים במדינות מתפתחות. מותג הבירה הבלגי מזמין אותנו לרכוש את כוס הבירה המפורסמת בסכום זעום, ומבטיחים לנו שכל כוס שתירכש תבטיח אספקה של מים ראויים לשתייה לאזרח במדינה מתפתחת במשך יותר משלוש שנים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

זה סופה של כל M&M

זוהי הפעם הראשונה ש- M&M החליטה להפוך את אחד השוקולדים המדברים שלה לאדם אנושי, ולא סתם אדם, אלא השחקן והבדרן האמריקאי, Danny DeVito (מהסדרות: It’s Always Sunny in Philadelphia ו-Taxi). המסר הוא ש- M&M נשאר M&M, וכולם רוצים לנגוס בו בכל זמן ומקום.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קוקה קולה חוגגת אינדיבידואליזם בעולם גלובלי

קוקה קולה לומדת מטעות פרסומת הסופרבול לפי 4 שנים, בה נקטה בעמדה פוליטית, ומציגה קמפיין רגוע יותר השנה, המציג מספר שווה של פרצופים מגוונים, עליזים ושונים. הקמפיין שנקרא “The Wonder of Us” משווק את קוקה קולה כמשקה המתאים לכל אחד, ללא קשר לגזע, רקע או אמונה, כשהמסר הוא שהעולם מלא ביותר מ -7 מיליארד אנשים ייחודיים שכולם מיוחדים בדרך שלהם, ולכל אחד מהם מגיע קוקה קולה. המותג חוגג את הגיוון והביחד, כשהרעיון מאחורי קמפיין הסופרבול הוא לקדם סוגים שונים של קוקה קולה עבור סוגים שונים של אנשים בכל מיני הזדמנויות.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

אין כמו נוסטלגיה

בקמפיין “Pepsi Generations”, פפסי חוגגת את ההיסטוריה העשירה של המותג בתרבות הפופ במשך 120 שנה. חוץ מציון העובדה שזה אותו פפסי שאבא שלנו שתה ואביו שתה, גם סלבריטאים שתו, כשהדבר בא לידי ביטוי בשילוב קטעי פרסומות של פפסי מהעבר, בכיכובם של סינדי קרופורד, בריטני ספירס ומייקל ג’קסון. המסר הוא שפפסי לעולם לא יוצא מהאופנה והוא מתאים לכל דור.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הפרסומת שרק אדם אחד צפה בה

אחרי הטיזר המסקרן והרעיון המקורי, היה קשה להתחמק משידור ה-Live בדף הפייסבוק של Skittles במהלך הגמר הגדול, שבו אדם בודד זכה לצפות בפרסומת ה-“Super Bowl” של המותג הצבעוני, כשקהל הפייסבוק פשוט עוקב אחריו צופה בה. מסתבר שזה היה שידור של 18 דקות, ואף על פי שהבטיחו, אף אחד חוץ מאותו מרקוס מננדז לא ראה את הפרסומת עצמה. אבל אם אתם בכל זאת סקרנים, מננדז הדליף קצת פרטים: הפרסומת הציגה את דייוויד שווימר בעיניים זוהרות, כפי שניתן לראות באחד הטיזרים, כשהוא הסתובב וירה באנשים עם לייזר כלשהו מפיו. כל מי שנפגע על ידי הלייזר הפך לסוכריית Skittles. המותג אף הפך את הפרסומת לפרסונלית עבור מננדז, כשחלק מהפרסומת צולמה בביתו ואמו אפילו הופיעה בה והפכה לסקיטלס. המותג ששבועות לפני השידור הכריז כי מדובר במעשה נועז ונדיר, התאכזב לגלות כי רק 43,000 צפו בשידור ה-Live בפייסבוק.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

NFL מרימה לעצמה

הסופרבול הוא אירוע השיא של ליגת הפוטבול האמריקנית  ולמרות זאת זה לא מונע מהליגה עצמה לככב בפרסומת סופרבול משל עצמה. אחרי שנים של פרסומות סופרבול בכיכוב תינוקות, הליגה בחרה בכיוון מעניין מאוד, עם קמפיין חגיגות ה-“touchdown” ואי אפשר לפספס את ההשראה מהסרט “ריקוד מלוכלך”. בקמפיין מככבים אלי מאנינג, אודל בקהאם ג’וניור ושחקנים אחרים מקבוצת ה”ניו יורק ג’איינטס”, שאותם כמובן לא זכינו לראות מתחרים על המגרש. כל זאת במטרה להבהיר לנו שהסופרבול הוא לא סוף החגיגה, אלא בעצם מסמל את תחילתה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Lexus בסרט פעולה

ב- Lexus  החליטו לחבר את הפרסומת הסופרבול להייפ סביב הסרט החדש מבית marvel, הפנתר השחור. מדובר בעוד שובר קופות עתיר אפקטים ואקשן שמעורר לא מעט עניין בארה”ב. בLexus מחברים בין העלילה הקצבית והמהירה לבין דגמי החברה החדשים שמשתלבים בשלל סצנות עתירות אפקטים ואדרנלין.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il