2 תנובה – משק חלב
היה קשה, אבל שווה. בריף מאתגר של השקת חלב משק, חלב חדש שצריך לקחת נתח שוק רציני, בלי לפגוע בתדמית של החלב “הכחול”.
אחרי לא מעט פגישות ונסיונות, נבחר קמפיין “הרפתנים של תנובה”. הקונספט: אנשים אמיתיים עבדו מאד קשה כדי להביא לכם את החלב החדש והטוב הזה. חלב משק.
אחרי שלושה ימי צילום עם ראבל, אלי סוורדלוב הבמאי ומנו קדוש שצילם, חזרנו עם 12 שעות של חומר גלם, מהן בסוף ערכנו סרטון יפהפה (בעינינו) באורך דקה. היה שווה.
עבודות נוספות ללקוח
לקחו קרדיט
קריאייטיב
נדב פרסמן, רונה יעקובי, ליאור מאירי, גל פורת, עידו בן דור, מל כספי, תמר לויט
ניהול לקוח
אלדד ויינברג, גיא ברק, תום אשל, בן קשינבסקי, לירן רוזן, דריה סיומין, נטלי זבולונוב
פלנינג
אתי עבדי, עינת בן חורין, עומרי מלכה
הפקה
אדווה נבון, כרמית נוף, סימי סימן טוב
חברת הפקה
ראבל
מדיה, מדיה דיגיטל
יניב סנה, מיכל ליבסקינד, נעמי וולפנר, שני זנדברג, אוריה ממן, עופר גרין
סטודיו
סטודיו מקאן
