To succeed in a disruptive world
גאווה כפולה כחול-לבן כאשר פלטפורמת בניית האתרים WIX מפגיזה עם פרסומת מלאת אקשן בכיכובה של גל גדות וכובשת את הספוט הנחשק בסופרבול (מסתבר שגם ג’ייסון סטאטאם היה שם איפשהוא). הפרסומת נועדה להדגיש את תפקיד החברה וזו מעבר להצעות הערך הקונקרטיות הרבות שיש לה. הפרסומת משדרת לבעלי עסק כי היום בכדי להצליח בשוק דיסרפטיבי ומלא בשינויים חובה להיות דינאמי גמיש ומוכן לכל וזו בדיוק תפקידה של WIX – לספק לבעל העסק את הכלים המאפשרים לו להיות דינאמי גמיש ולהגיב במהירות לשינויים בשוק.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
A coughing billboard
בית מרקחת בשוודיה עם מהלך סופר מגניב ויצירתי מוכיח כמה שלטי חוצות עדיין רלוונטיים ויכולים להכות גלים. רשת בתי המרקחת Apotek Hjartat (ניסינו לתרגם לעברית.. לא הצלחנו) יצרה שלט חוצות המציג תמונת פרופיל של דוגמן שמשתעל במידה ומעשנים ליד השלט. לשלט יש סנסור הרגיש לעשן כך שבמידה ומעשנים לידו הדמות שמופיעה תשתעל ומיד לאחר מכן המסך יתחלף ויציע תחליפים לסיגריות עם הכוונה לבית המרקחת הקרוב המציע את אותם מוצרים.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
הדרך המהירה להשראה
ב-2013 קולורדו הייתה למדינה הראשונה בארה”ב שביססה שורת חוקים המתירים גידול ומכירה של מריחואנה למטרות הנאה וקובעים למעשה את המסגרת החוקית להקמתה של תעשיית קנאביס במדינה. במסגרת אחת התחרויות בענף הפרסום, סוכנות הפרסום TDA Boulder הציגה שיטה די מעניינת לעזור לעובדיה למצוא השראה ולגלות מעט יותר יצירתיות במסגרת העבודה. הסוכנות יצרה מודעות לשלושה סוגי מריחואנה כאשר כל סוג נועד לאסכולה אחרת במשרד הפרסום – קריאייטיב, אסטרטגיה וסטודיו. עובדי המשרד מעידים כי במהלך שעות העבודה הם נוטים לצרוך כמויות לא קטנות של מריחואנה מה שמאפשר להם להגיע לרמת ריכוז גבוהה ולספק תוצרים באיכות מירבית. מעניין אם זה נחשב כהוצאה מוכרת למשרד…
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
It's time to get sh*t done
עוד גאווה כחול-לבן והפעם של חברת Fiverr שמשחררת את הקמפיין המותגי הראשון שלה מאז יום היווסדה.
הסרטון בנוי כמונטא’ז המתאר את השלבים השונים במסגרת תהליך של הפיכת רעיון לעסק ותוך כדי מקפיד להדגיש את הפיט’צרים והשירות של החברה. המסר נועד להוציא יזמים מאזור הנוחות שלהם ולהבדיל בין אלו ש-“חולמים” לאלו ש-“עושים”.הקמפיין משלב בין שלטי חוצות עם קריאה לפעולה לבין הסרטון המאוד מתמרץ שפשוט גורם לנו לקום ו-“לעשות”.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
Nissan VS Snow man
ניסאן משיקה את הדגמים החדשים של ניסאן Rogue לשנת 2017 עם פרסומת המשך לקטע שהוצג ב -2014. הקמפיין להשקת דגמי השטח הינו תחת המסר Conquer all conditions ורץ בארה”ב אך בעיקר בקנדה על כן על המסר להיות מותאם לאקלים החורפי קנדי. הרעיון בבסיסו היה להראות כיצד הרכב מסוגל לעמוד בתנאי האקלים הקשים של החורף הקנדי ומה מדגיש זאת יותר טוב מצבא של אנשי שלג זדוניים ורשעים. עם אפקטים ויזואליים ברמה הוליוודית, ניסאן משחררת פרסומת אדירה ברמות הגבוהות ביותר.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן