עדכון שבועי – Spot’it- 5.8-14.8

spotitLOGO

5.8-14.8

IKEANYE

איך הייתם מגיבים אם קניה ווסט היה רוצה לעבוד אתכם? איקאה מוכיחה שלא כדאי להתעלם מהזדמנויות שצפות במדיה החברתית, שכן הן יכולות להפוך לזהב תקשורתי אם ממנפים אותן נכון.
כך, לאחר שבחודשים האחרונים קניה ניסה לטפטף את שאיפותיו לשיתוף פעולה עם איקאה, החל בציוץ מתחנפן בטוויטר, סקיצה של מיטה המביעה את יכולתיו העיצוביות, ועד ראיון בו הוא הביע את רצונו העז לעבוד עם הענקית השוודית, איקאה אוסטרליה סוף סוף הרימה את הכפפה (או הנחתה, אם לדייק). לאחר חודשים של התעלמות מצד האמא השוודית, השלוחה האוסטרלית שחררה הודעה מבטיחה לקניה בפייסבוק בהשראת הקליפ לשיר Famous.

כצפוי, תגובת הטוקבקיסטים והממים לא איחרה לבוא, כשבשונה מהיריבות בין טיילור סוויפט לקניה, הפעם לגמרי ברור כאן מי המנצח. איך אומרים? לפעמים צריך להיזהר עם מה שמבקשים.

Hikea

אם כבר איקאה, הנה עוד משהו חביב: צמד קופירייטרים מניו יורק החליט שיהיה מעניין לתעד איך אנשים מתמודדים עם בניית רהיטים של איקאה כשהם נמצאים תחת השפעת סמים – אתגר שהוא, לדבריהם, נפוץ ואף אוניברסלי. התוצאה: Hikea – עמוד יוטיוב שהוקם לפני מספר ימים המוקדש כולו לפרוייקט היצירתי משהו. בינתיים עלו בעמוד שני פרקים, כשבכל אחד מהם אתגר חדש עם אנשים, סמים ורהיטים שונים אך הסוף נותר זהה (תנסו לנחש…?). אותנטי או לא, לפרק הראשון בסדרה יש כבר כמיליון וחצי צפיות תוך פחות מ-5 ימים ואלפי שיתופים בפייסבוק. אל תנסו את זה בבית.

היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד

PhelpsFace#

כנראה שגם מדליסט שובר שיאים כמו מייקל פלפס חשוף לגגים מצחיקים וויראלים על חשבונו. מסתבר שהמבט הנוקב והמאיים ששלח ביריבו הדרום אפריקאי בזמן ההמתנה למקצה ה-200 מטר שבוע שעבר, תפס לא רק את פרשני NBC שהתבדחו על הסיטואציה, אלא גם גולשים רבים ברחבי הרשת. אלפי הממים והציוצים לא איחרו לבוא, כשהם משווים את מבטו של פלפס לדמויות כמו דארת’ ויידר ן-Assassin’s Creed. אספנו לכם כמה איכותיים במיוחד.
היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד

חובבי צ'יטוס בעולם, התאחדו

צ’יטוס השיק במאי האחרון מהלך יצירתי ומגניב במיוחד בדיגיטל, כשהוא ממנף את הצורות המופשטות והבלתי מוגדרות שלו. מדובר בקמפיין “Cheetos art pieces” הקורא לחובבי החטיף ליצור יצירות מופת מהצורות שהם מוצאים באריזות, ולעלות אותן למוזיאון הצ’יטוס האינטרנטי שהוקם במיוחד עבור הקמפיין. מעבר לפרסם את יצירותיהם, אתר המוזיאון מזמין את הגולשים לצפות ביצירות ובצורות השונות לפי קטגוריה, להצביע לאלו שאהבו ביותר, לשתף ולזכות בפרסים. התמריצים, כצפוי, מפתים במיוחד, וכוללים זכייה של עד 150 אלף דולר, אספקת צ’יטוס לשנה שלמה והצגת עשר יצירות המופת הטובות ביותר בתערוכת אונליין ואופליין בהמשך השנה. הקמפיין צפוי להסתיים בימים הקרובים אז אם גם אתם חובבי צ’יטוס מושבעים, יש לכם הזדמנות אחרונה בהחלט להפגין זאת. רק אם אתם זוכים במקרה, אל תשכחו מי סיפר לכם על זה.

The World's Biggest Asshole

קולמן סוויני הוא אדם הידוע בעיר בשל התנהגותו הנוגדת את כל הנורמות החברתיות המקובלות, בלשון המעטה. אחד כזה שגונב ממתקים מילדים, צופר לזקנה שחוצה את הכביש ויורה בכלב של השכן. אך כל זה משתנה לאחר מותו הפתאומי, כשהוא מתגלה כאדם אדיב שמאפשר לאנשים לחיות בזכות איבריו. כך, בזכות story telling מצוין, הקמפיין החדש של העמותה לעידוד תרומת איברים בארה”ב “Donate Life America” מנסה להעביר את התובנה שכל אדם, אפילו הנורא בעולם, יכול להפוך את היוצרות כשהוא תורם איברים.

Donor cars

עוד מהלך להגברת המודעות לתרומת איברים, הפעם בארגנטינה, הוא קמפיין Donor Cars שהובילו שתי תנועות לתרומת איברים בבוואנוס איירס. כשמדובר בנושא מופשט, שבדרך כלל רחוק מליבם של אנשים, שני הארגונים, CUCAIBA ו-UTMO, מצאו פרספקטיבה מעניינת לתרומת איברים – חלקי חילוף למכוניות, אנלוגיה מקבילה שתוכל לקרב את הנושא לאנשים ולעלות אותו על סדר היום.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

כביסה תציל את החינוך

Whirlpool מוכיחה לנו שוב שאין כמו מהלך שמוסיף טוב לעולם, עם השקת תוכנית Care Counts, שמטרתה לצמצם את כמות ההיעדרויות של ילדים מבתי ספר – באמצעות מכונות כביסה. חברת מכשירי החשמל האמריקאית גילתה שאחת הסיבות העיקריות להיעדרותם של הילדים היא חוסר בבגדים נקיים, כשלמשפחות שלהם אין מספיק כסף כדי לדאוג לכביסה. התוכנית של ווירלפול מנסה לעזור לאותם ילדים על ידי התקנת מכונות כביסה ומייבשים של החברה בבתי הספר ובכך למנוע את נשירתם . התוכנית החלה את דרכה כפיילוט ב-17 בתי ספר בארה”ב ופועלת להתרחב לבתי ספר נוספים, כשהמורים מצביעים על שיפור משמעותי בנוכחות התלמידים מאז תחילתה.
לצד ביצוע התוכנית בשטח, ווירלפול הקימה אתר ייעודי בו היא מזמינה את הגולשים לשתף את החוויות שלהם ולהפיץ את הבשורה, לתרום לתוכנית או להתנדב, ועל הדרך לבחון את מכונות הכביסה שלה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Rio Olympics 2016

האולימפיאדה בעיצומה וקמפיינים מצוינים ברוח הספורטיביות לא מפסיקים להופיע ולרכב על הגל האולימפי. השבוע ריכזנו לכם את אלו שהשאירו חותם מיוחד בין כל הפרסומות אפופות האדרנלין ורוח הניצחון.

הפרסומת מעוררת ההשראה של משקה הספורט Powerade מספרת את סיפורו של המתאגרף שאקור סטבנסון בן ה-19 דרך פלאשבקים שחוזרים אליו בעיצומו של קרב אגרוף. הפרסומת היא חלק מקמפיין Just a kid, בו מככבים ספורטאים אולימפיים המעבירים את המסר שכל אחד הוא ילד מאיפשהו, שיכול להתמודד עם הקשיים והמחסומים שהחיים מציבים בפניו ולעלות גבוה.

Unlimited Yourself

גם ענקית הספורט נייק לא שוכחת לחגוג את האולימפיאדה עם קמפיינים מצוינים. כך, קמפיין Unlimited ששודר במהלך טקס הפתיחה של האולימפיאדה, עשוי בצורה הומוריסטית וקצבית במיוחד, כשאתלטים ממגוון תחומי ספורט מפתיעים ביכולתם אפילו את הקריין בפרסומת, כשהמסר הוא לא להגביל את עצמך.
גם פרסומת Unlimited courage עושה עבודה מעולה כשבמרכזה מככב כריס מוייסר, האתלט הטרנסג’נדר הראשון בנבחרת הלאומית של ארה”ב.

Team Refugees

אולימפיאדת ריו היא האולימפיאדה הראשונה עם יצוג לנבחרת פליטים, הממומנת באופן מלא על ידי הועד האולימפי הבינלאומי. נציבות הפליטים של האו”ם (UNHCR) פרסמה סרטון מרגש המציג את הסיפור שלהם, בתקווה להגביר את המודעות לבעיית הפליטים בעולם.

מסיבת נקניקיות

ביום השקת הסרט “מסיבת נקניקיות”, אחד הסרטים שהכי חיכו להם הקיץ, החברים בהפקת הסרט, ובראשם סת’ רוגן, פרסמו סרטון משעשע במיוחד בו הם מנסים לקדם את אג’נדת הסרט ולהוכיח לניו יורקרים שלאוכל שלנו בהחלט יש רגשות. על ידי השתלת “אוכל רובוטי” בין המוצרים בסופרמרקט מקומי, הפתיע רוגן את עוברי האורח כשהוא מדבר איתם בתור מלון או לחם. הסרטון, שפורסם בעמוד הפייסבוק של הסרט צבר כבר מעל 15 מיליון צפיות בסוף שבוע אחד ומעל 270 אלף שיתופים, ומלמד אותנו דבר אחד או שניים על איך עושים היום יחסי ציבור.

שובו של ג'ייסון בורן

ג’ייסון בורן חוזר בסרט חמישי בסדרת סרטי הריגול והפעם הוא זוכר הכל. לקראת השקת הסרט, הוקם אתר מושקע שמעבר לטריילר, מזמין את הגולשים לאתגר את הזכרון שלהם ולבחון האם הם זוכרים יותר מהזכרון הדיגיטלי שלהם. איך זה עובד? על ידי כניסה לאתר באמצעות חשבון הפייסבוק, האתר הופך למשחק זכרון, כשהוא שואל את הגולש שאלות על בסיס מיקומים, חברים, אירועים ותאריכים, כמו איפה היית בתאריך מסויים עם חבר מסויים. נשמע מפחיד? מסכימים אתכם מאוד.

jason
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il