עדכון שבועי – Spot’it- 5.12-11.12

spotitLOGO

5.12-11.12

לא הכל צהוב במשפחת סימפסון

משפחת סימפסון היא אחת הסדרות הארוכות (29 עונות) והפופולריות בעולם, אבל בשבוע האחרון היא הצליחה לעצבן מגזר שלם בשל דמותו של APU, הלוא הוא ההודי בעל המכולת השכונתית. הקומיקאי האמריקאי, Hari Kondabolu, בן למהגרים מהודו, עורר את הסערה על ידי הפקת סרט תיעודי חדש הטוען שהדמות הסטריאוטיפית של Apu עיצבה דור שלם של גזענות לכל בני גילו. מה שעיצבן את הקהילה במיוחד הוא שמי שמדבב את הדמות הוא אדם לבן, Hank Azaria, שהגיב על המקרה כי הוא מצטער אם מישהו נפגע מייצוג הדמות או מהקול שלה. יוצרי הסדרה, שלאורך עונותיה יצאו נגד שחיתויות ומתחים בחברה האמריקאית ועמדו לצד ערכים ליברליים, מצאו את עצמם השבוע במגננה, אך כנראה שכדי להיחלץ מהבור יוצרי הסדרה יצטרכו למצוא פתרון יצירתי למדיי לדמותו של Apu.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Lyft עוקצת את UBER

בקמפיין סוף השנה שלה, חברת הנסיעות השיתופיות Lyft בחרה להודות ולחגוג את האינדיווידואליות של הנהגים שלה, שכולם, בסופו של יום, הם יותר מנהגים. הקמפיין נועד להציג את Lyft כחברה בטיחותית אשר דואגת לעובדיה – זאת לעומת המתחרה שלה, Uber, אשר סבלה בשנה האחרונה ממספר פרשיות, אשר העמידו את התמיכה של החברה בנהגים שלה בספק. כך מתנהג מותג שמזהה הזדמנויות ופועל מהר.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

ילדים הם השגרירים הכי טובים

אומרים שילדים תמיד אומרים את האמת בפנים, ולכן לקמפיין של פרויקט זכויות המהגרים Esperanza, המתנגד לחומת הגבול המוצעת בין ארה”ב למקסיקו שהגה הנשיא טראמפ, נבחרה קבוצת ילדים שהתבקשו לשחק במשחק לגו המכונה “החומה”. הילדים, כצפוי, לא התרשמו במיוחד מהמשחק החדש, וטענו שזו לא בדיוק המתנה שהיו רוצים לקבל לחג. התגובות הנאיביות, הספונטניות וממיסות הלב מזכירות לנו שבסוף, כולנו היינו רוצים לחיות בשלום ובאחווה – ובלי חומות ומכשולים שיפרידו בין האנושות.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

שנת 2017 הוורודה והחיובית על פי YouTube

כמעט לא אפשרי לעקוב אחר כל הטרנדים, הממים והפנים המוכרות בסרט המסכם את שנת הפעילות של YouTube, שאורכו כ-7 דקות. ההקדמה בסרטון נעשית על ידי הקומיקאי האמריקאי Stephen Colbert, ובהמשך ניתן להבחין בכוכבי YouTube השנה כמו Dan+Phil, Liza Koshy, Casey Neistat, The Dolan Twins ו-Lilly Singh. החברה מנסה לשמור על אופטימיות ומציגה סרט צבעוני, אופטימי ומצחיק. הוא מתעלם ממחאות, מאיומי מלחמה גרעינית או מהקמפיין הוויראלי #MeToo, כשהוא רוצה לצייר טענה שבזמנים קשים אנחנו צריכים בידור כמו ש-YouTube מספק. זה נכון, אם כי אי אפשר להציג סיכום שנה ולנסות לטאטא דברים מתחת לשטיח.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

נתוני המשתמשים+ שנינות= Spotify

כבר תקופה משמעותית ש-Spotify מנהלת קמפיין  out-of-home מוצלח מאוד, המתבסס על נתוני המשתמשים בשירותיה, עם מסרים המתייחסים להרגלי השימוש המוזרים ביותר. הצבת משתמשים במרכז הפרסום, וחגיגת המוזרויות והייחודיות שלהם היא מהלך אסטרטגי מתמשך ומצוין של המותג, כאשר בחודש האחרון נראה שהוא לקח את זה שלב אחד קדימה, עם קמפיין “2018 Goals” המתבסס על נתוני הצריכה של 2017. הקמפיין נותן מגוון תשובות הומוריסטיות לשאלה “איך להתמודד עם החיים של 2018?” החברה שמה לב כי לא מדובר עוד בעליות ומורדות של אינדיבידואליים, אלא חברה שלמה שעוברת דברים שונים כמו הפגנות או אסונות טבע, ולכן תפקיד המוזיקה הוא להביא את האנשים להיות ביחד, ולהוביל לשפה משותפת.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

השנים עוברות, האייקון נשאר

פומה חוגגת 50 שנה לנעלי PUMA Suede, שנשארו חשובות ומוכרות בתרבות הנעליים. מאז הופעת הבכורה שלהן ב-1968, עשו נעלי הזמש היסטוריה בכל העולם, בעיקר הודות לתפקיד האייקוני שלהן באחד הרגעים החשובים ביותר בספורט האמריקאי – שבירת שיא עולם של 200 מ’. מאז הנעליים המדוברות הפכו לאייקון אופנתי. זה נדיר שזוג נעלי ספורט נשאר שיקי ומתעלה מעל עשרות שנים של שינוי אופנות וסטייל. הקמפיין מציג את גלגולי הנעל לאורך השנים והטרנדים המשתנים, כשהמסר הוא שהנעליים ימשיכו להיות אופנתיות גם בעתיד.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

פרסומת חג המולד של BBC מלמדת אותנו לשים לב

לא עוד פרסומות סוחטות דמעות או מסרים של חגיגה ביחד! (לא משנה מהיכן הגעת או איפה אתה בעולם…). הפעם BBC מתמקדת במסר החשוב של הקדשת תשומת הלב והאכפתיות מהיקרים לנו. הקמפיין מסתמך על התובנה כי לחצים של החיים יכולים לעתים קרובות להפריע לדברים החשובים באמת, במיוחד בחג המולד, וכי עלינו לשים לב ולהקדיש תשומת לב לרגעים משותפים. הקמפיין מנסה להזכיר לצופים כי ה”ביחד” הוא לא רק לשבת ביחד בערב חג, אלא זה לשים את הסחות הדעת בצד ולהתייחס ולבלות עם אנשים שאוהבים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

אהבה משוגעת של שנה אחת בתוך בקבוקי Ikea

‘Crazy Love’ של הזמר ואן מוריסון עובד מהמם כדי להגדיל את הקיצ’ של פרסומת חג המולד ודוחף את הסיפור של ילד המשתמש בבקבוקי Korken של איקאה כדי “לאסוף” את הרגעים שהוא חווה עם אמא. המסר הוא שהטוב והכיף אינם קיימים רק בחגים, אלא למעשה מתרחשים כל השנה, גם אם לפעמים קצת קשה וכואב. הקמפיין נשאר נאמן לאסטרטגיה של המותג “איפה שהחיים קורים”, כשהוא מספר סיפור אהבה אותנטי בין ילד לאמו החד הורית.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

פיצה+בירה= השילוב המושלם!

אז הזמנתם פיצה וחסכתם יציאה מהבית, אבל כדי לקנות בירה אתם עדיין צריכים ללכת למכולת הקרובה? לא עוד! חברת האם של פיצה האט, ‘The Yum Brands’, משיקה מהלך חדש: מעכשיו יוכלו לקוחות פיצה האט לקבל בירה קרה לצד הפיצה שהזמינו. החברה מתכננת להרחיב את מגוון המשקאות האלכוהוליים גם לכוסות ובקבוקי יין. הבירה והיין יימסרו במקרר מותאם אישית על מנת להבטיח שהשתיה תגיע אלינו בטמפרטורה הנכונה, ולא נצטרך להניח אותה במקרר ולחכות עד שתתקרר. מהלך זה ועוד שיפורים נוספים כמו אלגוריתם משלוחים חדש, ציוד חדשני וכ-14,000 עובדים נוספים עד סוף 2017, נעשים על מנת להיאבק בדומינוס המתחרה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

חופש הביטוי? לא בקבוצות וואטסאפ

תמיד תהיתם מה תפקידכם בתור מנהל קבוצה בוואטסאפ חוץ מהעובדה שרק אתם יכולים להכניס אנשים? בקרוב יהיה לכם סמכויות נוספות. וואטסאפ הודיעה כי תאפשר למנהלי הקבוצות למנוע מחברים אחרים בהן לדבר ולשתף תכנים. במצב הזה רק המנהלים יכולים להעלות הודעות טקסט, הקלטות קוליות, תמונות, סרטונים וקבצים. שאר החברים יכולים רק לצפות בתכנים הללו ולשלוח הודעות למנהלים בלבד. ניתן לשנות את מצב הקבוצה מרגילה למוגבלת או להיפך פעם ב-72 שעות (שלושה ימים). ואנחנו שואלים לאן נעלם חופש הביטוי?

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
into

גריינדר מרחיבה אופקים

אפליקציית ההיכרויות של קהילת הלהט”ב, “גריינדר”, החליטה לאחרונה שהיא הרבה יותר מאפליקציה, ויצרה מגזין מקוון (Intomore.com) עבור דור המילניום של הקהילה הלהט”בית. המגזין מכיל כתבות כמו איך תשפיע המדיניות של טראמפ על הקהילה, קטעי וידאו פופולריים, כתבות לייף סטייל ועוד. מאז יציאת המגזין, נרשמה כניסה של כמיליון מבקרים בארה”ב, ו-4 מיליון ברחבי העולם בחודש. בנוסף, בשלושת החודשים הראשונים, נרשמו 24 מיליון צפיות בסרטונים ברחבי האתר.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il