
5.11-12.11
אתגר החטיף החריף בעולם***
#Onechipchallenge חוזר ובגדול! לפני כשנה הרשת התמלאה בסרטונים אודות חטיף חריף במיוחד. מדובר בחטיף חריף ביותר עד כי יש המכנים אותו “מלאך המוות מקרוליינה”. בשבועיים האחרונים החטיף החריף חזר להציף את הרשת תודות לשחקן הכדורסל בדימוס שאקיל אוניל שנענה לאתגר בתוכנית בה השתתף. תקשיבו לנו אל תנסו את זה בבית!
מ-1000 ל-150000
מכירים את זה שאתם מנסים למכור רכב ישן, מפרסמים ביד-2, משתפים פוסט בפייסבוק ומתפללים לאלוהים שיעזור לכם למצוא פראייר שיקנה את הרכב במחיר מחירון במקרה הטוב, או חצי ממנו במקרה הפחות טוב. איזה קטע! זה בדיוק מה שקרה למקס לנמן. מקס, פרסומאי שסה”כ רצה לעזור לחברה שלו להיפטר מההונדה הישנה שלה עשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב – פרסומת! מקס הפיק סרטון פארודי שהפך לוויראלי והוביל לעלייה דרסטית במחירו של הרכב אשר קפץ מ-1000 דולר ל- 150 אלף דולר!
``Hey Google````Ok Google``
בפרסומת למכשיר הסמארטפון החדש מבית גוגל, Pixel 2, נשאלות עשרות שאלות הנוגעות למכשיר וכנגדן מוצג מטח תשובות שונות המוצגות באופן ויזואלי, בשלל לוקיישנים ועם לא מעט סלבס וכוכבי רשת שכולנו מכירים וכל זאת במטרה לנכס למכשיר הסלולאר של גוגל את צמד המילים- “Hey Google”\”Ok Google”, ששגור בפיהם של מילונים בכל פעם שהם מחפשים אחר מידע באמצעות יישומון הקולי של גוגל.
Bose – הכוח שבמוסיקה
שימוש נכון במוסיקה יכול לעצב קונספציה, לעורר רגש ואפילו להעביר מסר. כל אחד ופסקול חייו. מוסיקה לא רק מוסיפה לאווירה היא משנה ומעצבת אותה וזו בדיוק התובנה עלייה מתיישב הקמפיין החדש של Bose. הפרסומות שהופקו במסגרת המהלך, עוסקת באופן בו המוסיקה מעצבת את היום יום שלנו ומוצגות בה שלל דמויות, שמה שמפריד בינם לבין מי שהם רוצים להיות הוא מה שמתנגן להם באוזניות.
LVMH ליהנות מהאמת שבחיים
קבוצת LVMH השיקה לאחרונה את Clos” 19″. מדובר בפלטפורמתe-commerce שצפויה להתמקד בזירת הlifestyles-. בין המותגים שצפויים להימכר באתר ניתן למנות את Moet, Hennessey, Krug ועוד. מדובר במותגים שמזוהים עם סיטואציות חברתיות עם הבזק של סטייל ועל בסיס תובנה זו החליטו בקבוצה למקד את הקמפיין באג’נדה חברתית הנוגעות לחברויות אמת ואירוח בעולם דיגיטלי במטרה לקדם ערכים אלו ולחברם לשירות החדש.
איקאה Cheap but Fancy
אם נשאל כיצד נתפסת איקאה, סביר להניח שנזכה לקבל תשובות כגון: זולה, “עשה זאת בעצמך”, “כולם קונים שם” או בקיצור עממית. תפיסה עממית של מותג היא לא תמיד דבר רע אך לעיתים עשויה להזיק למותג שעוסק בריהוט לבית. עממיות זו בדיוק התפיסה שנגדה יוצא הקמפיין החדש של איקאה ספרד שמנסה לנפץ את התדמית הזולה והעממית שהפכה לשם נרדף עבור המותג.
הונדה- הופכים מעריצים לסוכנים
בהונדה צרפת מצאו דרך מקורית למכור דגמי רכבים החדשים. ישנה אמרה ולפיה מעריצים הם אנשי המכירות הטובים ביותר. בהונדה החליטו להפוך את האמרה הזאת למהלך שיווקי, רתמו את מיטב המעריצים של מותג הרכב היפני והפכו אותם לסוכני מכירות. בביתם של המעריצים הוצבו רכבי הונדה חדשים ואלו הפכו למעין אולמות תצוגה ומכירה כשהמוכרים הם המעריצים הנלהבים.
קוקה קולה מצטרפת לחגיגה הסעודית באיחור קל
בחודש ספטמבר עבר בסעודיה חוק היסטורי המתיר לנשים לנהוג. לא מעט מותגים קפצו על ההזדמנות ויצאו בשלל קמפיינים לרגל המאורע. הצו התקבל כבר לפני כחודשיים, אך קוקה קולה החליטו גם כן להצטרף לחגיגה ויצרו פרסומת שכיאה למותג אייקוני מקשרת בין ההחלטה המהפכנית למשקה המוגז. הביקורות היו מעורבות, לא מעט גולשים וארגוני זכויות נשים יצאו נגד המהלך בטענה לשימוש ציני באירוע כה חשוב עבור צרכים מסחריים.
We Wish You A Happy Christmas
אמזון לא מוכרת לנו מוצרים היא מוכרת לנו שירות. וכיאה למותג מוביל היא חייבת להגדיר סמל ולשים אותו בפרונט. עונת החגים היא הזדמנות מצוינת עבור מותגים להתחבר ללקוחות שלהם ולחזק את הקשר בינם לבין המותג. באמזון בחרו להקדיש את הבמה לקופסאות והפכו אותם לדמות שמחה ומעוררת אמפתיה שמובאת למרכז הבמה.
The New Adidas App
מותג הספורט Adidas משיק אפליקציה חדשה. האפליקציה צפויה לספק לצרכנים חווית משתמש מותאמת אישית. על פי הפרסומים, האפליקציה צפויה לכלול שלל פיצ’רים חדשניים בניהם: צ’אטבוט לצורכי שירות לקוחות, חנות מקוונת מלאה ותכנים מותאמים אישית. ב-Adidas מודעים לכך שהשוק מוצף באפליקציות מאותו הסוג ולכן ניסו לייצר הצעת ערך פונקציונאלית שתתמקד בצרכים המממשיים של המשתמש וזאת באמצעות דאטה והתאמת תוכן פרסונאלית.

דרייק עושה טלוויזיה
המוסיקאי היהודי המצליח בעולם לקח פסק זמן מהזמרה במטרה להתמקד בשיתוף הפעולה שלו עם תעשיות הטלוויזיה והקולנוע ועם אוסף ספרי ההארי פוטר שלו (כן כן, שמעתם נכון). עולם הטלוויזיה איננו חדש לדרייק שהתחיל את דרכו בסדרת הנוער המצליחה דגראסי. במסגרת העשייה הטלוויזיונית שלו הוא צפוי בין היתר לשיתוף פעולה עם רשת נטפליקס בו יקח חלק בהפקת העונה הבאה של סדרת הפשע “Top Boy”.

ביי ביי ספייסי ברוך הבא פלאמר
מפיקי הסרט “כל הכסף שבעולם” הודיעו בצעד חסר תקדים על עריכתו מחדש. הפרשיות האחרונות בהן היה מעורב השחקן קווין ספייסי (בית הקלפים) הובילו אותם להחלטה לחתוך אותו מהסצנות בהן השתתף. את מקומו של ספייסי צפוי לתפוס השחקן הקנדי כריסטופר פלאמר.