עדכון שבועי – Spot’it- 4.10-15.10

spotitLOGO

4.10-15.10

Dove מתנצלת על פרסומת גזענית בפייסבוק

בשבוע האחרון Dove שחררה פרסומת עם קריאטיב שעורר לא מעט גלים ולא כל כך חיוביים. פרסומת הוידאו השנויה במחלוקת הציגה אישה שחורה ליד בקבוק של אחד ממוצרי הסבון של Dove, כשהיא לובשת חולצת טריקו בצבע העור שלה. בהמשך האישה מסירה את החולצה והופכת לאישה לבנה וכביכול נקיה, לאחר שימוש במוצר. תמונה שלישית המתפשטת במדיה חברתית מראה סצינה נוספת שבה היא מורידה את החולצה כדי לחשוף אישה ממוצא אסיאתי. התגובות לא איחרו להגיע, כאשר גולשים זועמים הביעו את חוסר שביעותם ברשתות החברתיות, והמותג במהירות הסיר אותה והתנצל, “התמונה שפירסמנו לאחרונה בפייסבוק פספסה את המטרה של ייצוג נשים צבעוניות ומגוונות, ובעצם מחקה את המגוון…אנו מתחרטים עמוקות על העוול שהיא גרמה”.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

גל גדות כובשת עוד פסגה, והפעם כמנחה של SNL

הילדה הקטנה מראש העין, גל גדות, כובשת עוד פסגה אחרי הוליווד והופכת לישראלית הראשונה שמנחה את תוכנית המערכונים, Saturday Night Live. גדות צלחה את הופעת הבכורה שלה כמנחה, ואף פנתה בעברית במונולוג הפתיחה לצופים בישראל, וסיפרה שהכותבים חמודים אבל מכריחים אותה לאכול חומוס. בהמשך “יצאה לדייט” עם או ג’יי סימפסון, והחליפה נשיקה לוהטת עם קייט מקינון. גדות נכנסה לנעליהם הגדולות של אדי מרפי, טינה פיי, אלק בולדווין, כריס רוק, איימי שומר, ועוד שורה ארוכה של כוכבים שזכו להנחות לאורך השנים את התכנית. לצד ההתרגשות והפרגון, נרשמו גם ביקורות באתרים גדולים בארה”ב, כמו למשל ש”היא משמשת רקע לאנשים המצחיקים באמת”.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

ואם כבר עסקנו בגל גדות, הכוכבת הישראלית מפרסמת את שוקולד פרה בחו``ל

גדות התארחה בתכנית האירוח של ג’ימי פאלון ושיתפה את אחד הטעמים המוכרים והאהובים בישראל. המנחה וגדות דיברו על חג ההלואין המתקרב ועל ממתקים אהודים, כשפאלון הוציא את הממתק האהוב על גדות, שוקולד פרה של המותג “עלית”. פאלון טעם את השוקולד הממולא בסוכריות קופצות, ואילו המגיש האמריקני נתן לגדות לטעום לראשונה את השילוב האמריקני הידוע של חמאת בוטנים עם שוקולד.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Guinness מציגה את רוכבי הסוסים ב-Compton המסוכנת

המסר של הקמפיין Guinness Made of More  הוא כי ביצוע של בחירה נועזת יותר יכול להוביל לתוצאות יוצאות דופן. הפרסומת החדשה בקמפיין מספרת סיפור אודות קבוצת גברים שגרה בעיר Compton בקליפורניה, שידועה כעיר של פשעים ואלימות. הבחירה הקלה שלהם הייתה להצטרף לחבורה אלימה, אך הם מפנים גב לבחירה זו, מתרחקים מהאלימות ובוחרים בגידול ורכיבה על סוסים, ושמירה עליהם מפני בית מטבחיים. בירה זו היא ייחודית בעצמה, ולכן מעודדת אחרים לפעול בצורה נועזת יותר ולא ללכת על הבחירה הקלה והברורה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

BMW X3 לוקחת אותנו לבדיקת הרכב במאדים

קמפיין בינלאומי חדש המלווה את השקת הדגם BMW X3, משתמש במציאות וירטואלית חדשנית המפגינה תשוקה. הקמפיין בשם “The Mission”  מדמה נסיעת מבחן של הרכב במאדים ב-360 מעלות, הכוללת תמונות מרהיבות וקולות הנשמעים אמיתיים לחלוטין, ההופכים את הנסיעה למאדים לחוויה עוצמתית. במהלך הנסיעה המציאותית על פני השטח האטמוספרי המשתנה של כוכב הלכת, הצופים פוגשים בתכונות שונות של BMW X3 המוצגים כחלק ממערכת סיוע לנהג (BMW Personal CoPilot). המטרה של הקמפיין היא להראות כי גם בכוכב הלכת מאדים, המאופיין ללא כוח המשיכה, מה שמקשה על הנהיגה, הרכב מצליח לתפקד היטב.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Subaru מראה כי הרכבים שלה מחזיקים מעמד שנים על הכביש

הפרסומת “Forever Young” מציגה מפגש של סבא עם נכדו בנקודת גלישה סודית. בעוד הסבא נוהג ברכב Subaru GL, שנת 1991, ועושה את הנסיעה האיטית שלו מהכפר, הנכד נוסע מהעיר הסואנת ב- Subaru חדשה מדגם Crosstreck. הדגם הישן מדגיש את תכונת אריכות הימים של רכבי Subaru, ואת העובדה ש-98% מרכבי Subaru שנמכרו בעשר השנים האחרונות עדיין על הכביש כיום. Subaru מאמינה שהדברים הכי טובים בחיים ממשיכים – כמו מסורות מיוחדות וסובארו המחזיקה מעמד שנים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Kinder Bueno מחליטה לפנות לאוכלוסייה בוגרת יותר

Kinder Bueno מציגה שפה תקשורתית חדשה ופונה לקהל יעד בוגר יותר. חלק מהמבוגרים החדשים סובלים מהצורך להתמודד עם הדרישות היומיומיות של מבוגרים. הפרסומת מציגה שלושה חברים החוגגים כמה מההישגים הבוגרים היומיים שלהם, כמו תשלום חשבון גז או אוסף מרשים של קופסאות פלסטיק. הקמפיין נועד לחגוג את הניצחונות הקטנים הללו, באמצעות תגמול אישי של Kinder Bueno על העבודה הקשה שלהם בלהיות בוגרים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Atomic Candy חוגגת את יום המסטיק הלאומי

בפרסומת זו רואים זקן שנכנס לבית הספר הישן שלו, שכעת נטוש. הוא משוטט לבד בין המסדרונות, מוצא את הכיתה הישנה שלו, מתיישב בשולחן הלימודים הישן שלו ומוצא בו מסטיק דבוק מתחת לשולחן עוד מימי הלימודים. הזקן מכניס את המסטיק לפה, מתענג על כל לעיסה ונראה צוחק ומאושר, כשהמסר של הפרסומת הוא שלכל אחד מחכה המסטיק שלו. הפרסומת נוצרה כדי לחגוג את יום מסטיק הלאומי (שחל ב-30 ספטמבר).

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
burger king

Burger King ירדה על McDonald’s עם פרסומת מצחיקה בהקרנת הסרט ``It`` בקולנוע

 Burger King בגרמניה החליטה לרכב על טרנד הליצנים העולמי ועל פופולריות הסרט “It”. רגע לפני הקרדיטים בסיום הסרט הוקרן על המסך באולם הקולנוע מסר פשוט: “The moral is … never trust a clown” עם לוגו של Burger King. החברה ירדה על המתחרה שלה, כשהמסר העיקרי הוא לא לסמוך על McDonald’s, שהרי ליצן הוא הסמל המזוהה עם החברה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

תחזיקו חזק: הטריילר של הסרט Star Wars: The Last Jedi רץ ברשת

הטריילר הרשמי ל”מלחמת הכוכבים: אחרוני הג’דיי” יצא ומעלה לא מעט השערות בקשר לעלילה שתלווה את החלק השני בטרילוגיה מתוך סדרת הקאלט. מאות מליוני מעריצים מחכים במתח ובציפיה לסרט, שצפוי לעלות לאקרנים ב-13 בדצמבר בישראל. מדובר בטריילר לסרט השמיני בטרילוגיה האגדית שסיפקה אינסוף תוכן למפרסמים לאורך השנים, ועשויה לעודד הזדמנויות למותגים רבים לשוב ולהשתמש בסרט זה בפרסום. Samsung כבר רוכבת על הגל, ומוציאה מוצר במהדורה מוגבלת.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
IKEA-Online-Store

Ikea נכנסת לשוק הקמעונאות באינטרנט

Ikea משנה את אסטרטגיית המכירות שלה ומתחילה למכור רהיטים באינטרנט. החברה מבינה כי העולם הצרכני חווה שינוי משמעותי, וכי הצרכנים קונים יותר ויותר אונליין, ולכן החליטה לנסות למכור את רהיטיה באינטרנט, אמנם נמנעה מלמסור את שמות הרשתות הקמעונאיות המקוונות איתן תשתף פעולה. ייתכן והסיבה קשורה לכך שהשוק הקמעונאי נתון במשבר ורשתות גדולות כמו טויס אר אס פושטות את הרגל. חידוש נוסף של החברה הוא רכישת טאסקרביט, סטארט-אפ שמשדך בין אנשים הזקוקים לסיוע בהרכבת רהיטי Ikea, לעובדים עצמאיים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
SNAPCHET

Snapchat משיקה פרסומות AR 3D

 Warner Bros ו-Bud Light משתפות פעולה עם Snapchat ויוצרות פרסומות תלת מימדיות המבוססות על מציאות רבודה. Bud Light עיצבה מוכר בירה וירטואלי, אשר מחלק בקבוקי בירה קרים, בעוד הקמפיין של Warner Bros כולל מכונית שמסתובבת סביב ראשי המשתמשים. המשתמשים רואים דמויות תלת מימדיות מול הפנים, שהם יכולים למקם עם היד שלהם, לתקשר איתם ולהסתובב איתם, מה שמוביל לתחושה שהמוצר עצמו איתם. הרעיון שפלטפורמת ה-3D יכולה לזהות את הקרקע, ואז משתמשי ה-Snapchat יכולים לחוות את המותגים ואת העולם סביבם, ולא רק באמצעות זיהוי הפנים שלהם בלבד.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il