עדכון שבועי – Spot’it- 29.12-13.01

spotitLOGO

29.12-13.01

Farewell Mister President

השבוע הנשיא אובמה מסיים רשמית את כהונתו ומפנה את הבית הלבן לאחר שמונה שנים. אבל רגע לפני שזה קורה, הוא מעניק לציבור הזדמנות לבקר בבית הלבן ולחוות אותו מנוקדת מבט קרובה ואינטימית במיוחד – בסרט VR מרתק בו הוא ומישל מספרים על החדרים השונים והחוויות האישיות שלהם מהבית בשדרת פנסיליבניה מספר 1600. הסרט בן 8 הדקות, שנקרא The People’s House, מעניק לצופה חוויה מעניינת ומרגשת, החושפת את הפרשנות ההיסטורית של כל חדר וחדר, לצד המשמעות המשפחתית עבור הזוג אובמה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Break Free, Adidas

מסתבר שלפעמים גם מותג גדול כמו אדידס יכול לפספס הזדמנויות טובות לפרסום חינמי ואיכותי. הפעם מדובר בסרטון פרסומת שסטודנט בן 26 מגרמניה יצר במסגרת לימודי הקולנוע שלו עבור החברה. אבל למרות שמדובר בפרסומת מרגשת וסוחטת דמעות, מחלקת התקשורת של אדידס בחרה להתעלם מהודעותיו של הסטודנט. בינתיים הפרסומת צברה לא מעט צפיות ביוטיוב, כשנכון לכתיבת שורות אלה היא עומדת על כ-11 מיליון צפיות. לא חבל?
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

שירות לקוחות. לא מה שחשבתם.

הפרסומת החדשה של סמסונג הודו מבטיחה שהשירות לקוחות שלה יגיע לכל לקוח, גם אם הוא נמצא באיזור הכי מנותק ומבודד שיש. עד כאן נשמע כמו כל פרסומת רגילה וגנרית למדיי לשירות לקוחות. ואכן, כצפוי מעלילה של פרסומת כזו, הטכנאי מבטיח ללקוחה שגרה בהרי ההימלאיה שיגיע אליה הכי מהר שהוא יכול, כשהוא עובר לא מעט תלאות בדרך. אבל הפעם התפנית כנראה תפתיע גם אתכם ותגרום לכם להבין למה לסרטון הזה יש מעל 30 מיליון צפיות בפחות משבועיים. Storytelling במיטבו.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Win at sleeping with Ikea

הפרסומת החדשה של איקאה בריטניה למחלקת חדרי השינה שלה מתחילה בתובנה פשוטה ונכונה, כזאת שקשה שלא להזדהות איתה והיא, ששינה בעידן שלנו היא רוב הזמן מאבק. מאבק יומיומי (איך לא המציאו מילה כזאת ללילות עדיין??) מול כל המטרדים שעומדים בפנינו בדרך למיטה. החל בילדים, הכלב, הסמארטפון, העבודה, בני הזוג ומה לא בעצם? אז אם אתם בדרך למיטה כרגע וגם אם לא, קחו לעצמכם חצי דקה ותראו את הפרסומת הזו, היא עשויה ממש טוב ובכלל לא מהווה מטרד. נשבעים.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
SpotifyJobOffer17

Spotify מציעה עבודה לאובמה

גם אובאמה יודע ש-Spotify זאת החברה הכי מגניבה בעולם, ואנחנו לגמרי לא מאשימים אותו. הנשיא היוצא, שידוע בתור יוצר פלייליסטים למופת, התבדח לאחרונה שישמח למשרה בשירות סטרימינג המוסיקה הגדול בעולם, כשנשאל מה יעשה לאחר שיעזוב את הבית הלבן. החברה השוודית לקחה את ההצהרה הזו בשתי ידיים ופרסמה בעקבותיה משרה חדשה בשם president of playlists, המתאימה לו כמו כפפה ליד. עם דרישות כמו ״לפחות 8 שנים ניסיון בניהול אומה״, ״חתן פרס נובל לשלום״ ואחד כזה ש״קנדריק לאמאר הופיע במסיבת יום ההולדת שלו״ נראה שהחבר׳ה ב-Spotify חשבו על כל הפרטים. תכל׳ס, ביננו, יש מצב שזה הג׳וב הכי שווה בעולם, אפילו יותר מלהיות נשיא ארה״ב.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Audi משנה את חוקי המשחק

מעניין לראות יותר ויותר מותגים שלוקחים על עצמם לקדם אג׳נדות שלא קשורות באופן ישיר לסיפור המותג שלהם. אבל בפרסומת ש- Audi ספרד הוציאה לקראת החגים, איכשהו הקשר בין חברת המכוניות למגדר, נראה ברור ומובן מתמיד. הסרטון המאוייר עשוי מעולה ולא מותיר מקום לספק לגבי המסר והשיח שהחברה מנסה לעורר, ואכן מצליחה: מאות האשטאגים בנושא הקמפיין CambiemosElJuego# (״בואו נשנה את חוקי המשחק״), מיליוני צפיות ועשרות אלפי שיתופים ברשתות החברתיות, במקביל למהדורה מוגבלת של מכוניות ובובות צעצוע שחולקו בחינם.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Maybelline שוברת מוסכמות

אמנם מותגים שבוחרים מובילי דעה כפרזנטורים נהייה דבר שבשגרה, אבל מסתמן שהליהוק החדש של Maybelline לקידום המסקרה החדשה שלה מנסה להוביל דעה הרבה יותר משמעותית. מדובר בפרזנטור הגברי הראשון של המותג הגלובאלי, מני גוטיארז, מאפר מקצועי שרק בחשבון האינסטגרם שלו יש מעל 3 מיליון עוקבים. בין אם מדובר במהלך שנועד להוביל אג’נדה שוויונית ושוברת סטריאוטיפים או בדרך לייצר יחסי ציבור ובאזז חינמיים במדיות השונות, כנראה שזה winwin situation.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Duracell Claus

מסתבר שאחד האסונות השכיחים בסוף השבוע של הכריסמס הוא מחסור בבטריות, מה שמוביל ללא מעט דמעות של ילדים והורים שלא יכולים ליהנות מהצעצוע או ה-drone החדש שלהם. חברת הבטריות Duracell, שהבינה את הפוטנציאל העצום בלהפוך להיות גיבורת היום של אלפי משפחות, השיקה את Duracell Express – משלוח מהיר וחינמי של בטריות להורים השכחנים, משהו כמו ״הסנטה של הבטריות״. השירות נפתח עבור הערים שיקגו, מילוואקי ומיניאפוליס בערב החג והבטריות והמשלוח סופקו בחינם ובזמן קצר לאחר ההזמנה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

גלובוס הזהב ה-74

אז טקס גלובוס הזהב נערך שבוע שעבר, ומעבר לזכייה הגדולה והצפוייה של ״לה לה לנד״ עם שיא של כל הזמנים (7 פרסים), הטקס ההוליוודי סיפק לא מעט רגעים ויראליים, קומיים ואף פוליטיים. אבל אין ספק שאחד הרגעים שעשו את הטקס הוא יריית הפתיחה של המנחה ג׳ימי פלון, שפתח את הטקס עם מחווה גרנדיוזית וקומית במיוחד בהשראת המיוזיקל הזוכה, בהשתתפות לא מעט כוכבים כמו ניקול קידמן, ג׳סטין טימברלייק, ריאן ריינולדס ועוד. אל תחמיצו.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קליפ השבוע: The Chainsmokers - Paris

מצעד הלהיטים - בריטניה

הסמול טוק הארוך בעולם

אלפי גולשים עקבו באדיקות בימים האחרונים אחרי מה שנראה כמו שיחת החולין הארוכה בעולם. מדובר בדיאלוג בין שני בוטים המדברים זה עם זה באמצעות מכשירי Google Home שהותקנו בהם תוכנת אינטיליגנציה מלאכותית בסיסית, המאפשרת להם להרכיב משפטים ושאלות ממילים שנאמרו להם. התוצאה מונוטונית אבל משעשעת למדיי, כששני הבוטים, העונים לשם ולדימיר ואסטרגון, כבר הספיקו לדון בקיומו של אלוהים, להריץ בדיחות צ׳אק נוריס ועוד.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

עיצוב שיער הדור הבא

עידן ה-IOT מגיע גם למברשות השיער שלנו, כשמותג עיצוב השיער המקצועי Kerastase מבית L’oreal הודיע השבוע כי הוא צפוי להשיק בקרוב מברשת שיער שתאסוף נתונים על השיער שלנו ותמליץ לנו על שגרת הטיפוח, המוצרים והטכניקות המתאימים לו ביותר. איך זה עובד? כל מברשת מכילה מיקרופון קטן שמקליט את הקול של תנועת ההברשה וסנסורים כדי לעמוד את מרקם וטיב השיער. הנתונים עוברים לאפליקצייה בסמארטפון דרך Wi-Fi ו-Bluetooth והלקוחה תקבל עדכון על מצב השיער שלה, המלצות, גרף המנתח את מצב השיער שלה ועוד. המוצר יהיה זמין מאוחר יותר השנה ויעלה באיזור ה-200$.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il