עדכון שבועי – Spot’it- 29.10-5.11

spotitLOGO

29.10-5.11

כולם מדברים על קווין

הוליווד ממשיכה להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה, כשהפעם במרכז הבמה עומדת פרשת ההטרדות המיניות של השחקן קווין ספייסי. הפרשה וניסיונו של ספייסי לייצר ספין תקשורתי באמצעות יציאה מהארון, הובילו לקיתונות של ביקורת מצד אנשי בידור רבים ועשרות ממים שהציפו את הרשת. אך התגובה החריפה ביותר היא החלטתה של Netflix לנתק את קשריה עם השחקן וההודעה ש”בית הקלפים” תוכל להמשיך רק בלעדיו.  מדובר בהחלטה מתבקשת אך אמיצה, כאשר מדובר בסדרת הדגל של החברה ואחת הסדרות המכניסות ביותר של Netflix. לפעמים עקרונות באים לפני כסף.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

איפה אתם אוהבים את הגבינה בהמבורגר שלכם?

האימוג’ים עוררו ויכוח ויראלי ברחבי האינטרנט על הסדר הנכון של המרכיבים בהמבורגר, כשהשאלה הגדולה היא היכן צריכה להיות מונחת הגבינה? הכל התחיל כשהסופר תומס באקדל צייץ תמונה של ההמבורגר של Google ולצידו האימוג’י של Apple, וכתב “אני חושב שאנחנו צריכים לנהל דיון על האופן שבו ההמבורגר של Google מציב את הגבינה מתחת להמבורגר, בעוד Apple מניחה אותה מעליו”. כמעט 17,000 אנשים צייצו את הטוויט שלו, כשלאחרונה אפילו מנכ”ל Google, סונדאר פיצ’אי הגיב: נעזוב כל דבר אחר שאנחנו עושים, וניישר את העניין הזה”.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

UBER מציגה את המציאות האסיאתית בדרך יצירתית במיוחד

הנהג האסייתי מבלה מדי יום 52 דקות בפקקי תנועה, 26 דקות בחיפוש אחר חניה ובשנה האחרונה ארבעה מתוך עשרה נהגים שקלו לוותר על כלי הרכב שלהם, כך עולה ממחקר שפרסמה UBER. הקמפיין החדש של חברת התחבורה השיתופית מתרגם את התובנות האלו, לפיהן נהיגה היא מועקה גדולה ליצירה קריאטיבית במיוחד. המטרה היא לשחרר את תושבי הערים האסיאתיות מתלאות המכוניות ולהעביר אותם לנסיעה קלילה ונעימה יותר, ב-UBER כמובן.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

לראות את האחר דרך העיניים של אימא

בשנה האחרונה קונצרן P&G החל לקדם אג’נדה חברתית LoveOverBias#, היוצאת נגד דעות קדומות. לאחר שהקמפיין החברתי הקודם הצליח לייצר לא מעט רעש תקשורתי וביקורות מעורבות, עקב התמקדותו בקהילה האפרו- אמריקאית, נראה כי בקמפיין הנוכחי הופקו הלקחים, כשהפעם הפרסומת מראה קשת רחבה יותר של קבוצות חברתיות. הקמפיין קורא לחברה לראות ולקבל את השונה, כמו דרך העיניים של אמא, בין אם אלו דעות קדומות על בסיס צבע, דת, מוגבלות או מגדר. מה שבאמת מעניין במהלך הוא העובדה ש-P&G, כבית מותגים שם את עצמו בפרונט ומחזק את החיבור בין מגוון המותגים שלו למותג העל.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

איקאה יצרה את הפרסומת המשעממת בעולם, אך היא לגמרי מהפנטת

איקאה בשוודיה נשענת על השפה המיתוגית “איפה שהחיים קורים”, אשר נותנת מקום לנושאים שלא מגיעים בדרך כלל למסך הטלוויזיה, אבל כל אחד יכול להזדהות איתם. בקמפיין החדש שלה, איקאה יצרה מספר פרסומות YouTube ארוכות מאוד שחוגגות את החיים המשעממים של רובנו. מה שמפתיע זה שהפרסומות האלו כל כך משעממות עד שהצופים מתקשים לדלג עליהן, בתקווה שמשהו באמת יקרה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

H&M מציגה קטלוג בסרט קצר

H&M נוהגת להשיק מדי שנה קולקציית קפסולה עם מעצב אופנה ידוע, כאשר השנה בחרה לשתף פעולה עם המעצב הטורקי- קנדי ERDEM. מתוך ההבנה כי מעטים היום האנשים שמעלעלים בקטלוגים מודפסים, H&M בחרה להפיק סרט קצר, אומנותי ומהפנט שיהווה קטלוג לקולקציה המדוברת. האלמנט המרכזי בקולקציה הוא פרחים, ואלו באים לידי ביטוי בסרט המציג סיפור אהבה משולש ברוח קצת ויקטוריאנית והיפית עם אין סוף פרחים. מה שמאוד מעניין זה שבמאי הסרט הוא באז לורמן (מולאן רוז’, גטסבי הגדול, רומיאו ויוליה ועוד…).

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

KFC עושה פרסומת לבושם. לא מה שחשבתם.

הפרסומת החדשה של KFC דרום אפריקה, היא טייק-אוף על פרסומות בשמים אפיות, שלעיתים מציגות דוגמניות יפות או גברים חשופי חזה, גם אם אין קשר למוצר שהן מפרסמות. איך זה מתחבר ל-KFC? המסר הוא של-KFC  פשוט אין צורך לייפות, כי יש להם הכל- מוצר איכותי, כן וטעים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

המותג שיצר סרטון לכל דקה בודדת של היום

משחק ההימורים (בטלפון הנייד) Slotomania חיפש דרך לגרום למשתמשיו להרגיש טוב יותר עם זה שהם מבלים את זמנם (וכספם) במשחק, והשיק קמפיין המכיל סרטון וידאו אחר לכל דקה ביום. מה שאומר 1,440 סרטונים!!! לקמפיין הוקם אתר אינטרנט ייעודי – whyitsokaytoplay.com, הכולל שעון בזמן אמת, כאשר בכל דקה ביום יש סרטון המסביר למה זה בסדר לשחק Slotomania בדיוק בזמן הזה. לכל סרטון יש הסבר המבוסס על נתונים אמיתיים שנמצאו על הרגע הספציפי הזה. לדוגמה, ב- 2:40 בבוקר, כפי שנראה כאן, זה ממש בסדר לשחק כי המלכה אליזבת נולדה באותו הזמן. הכל עניין של פרספקטיבה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

סדרת סרטי האימה של MARS

ענקית הממתקים MARS שיתפה פעולה עם רשת הטלוויזיה FOX לרגל ה-Halloween. במסגרת שיתוף הפעולה הפיקו השתיים סדרת סרטי איימה קצרים, ששודרה במהלך הפרסומות בשעות הפריים טיים ותפסה את הצופים די מופתעים. סדרה הצליחה להפתיע צופים רבים ולייצר שיח סביבה, היות ואף מותג לא הוזכר לאורך כל הוידאו.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Bacardi מציגה צד אחר של הלוואין

בשונה משאר הפרסומות המפחידות של ליל כל הקדושים, Bacardi החליטה דווקא ליצור פרסומת ייחודית וצבעונית. הקמפיין “Dress to Be Free” חוגג את כל אלו שמתחפשות יום יום כדי להיות עצמן, ואלו שמשתחררים דרך התחפושות. מה שרומז על אותנטיות, חגיגה ואמת, שאלו הערכים של רקדניות הקרנבל הברזילאי ורקדני ה-Pantsulas הדרום אפריקאים, שמופיעים בפרסומת נוספת של קמפיין זה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
Capture

מעכשיו תוכלו לראות איך הארון שאתם רוצים יראה בחדר שלכם לפני שאתם קונים

עושה רושם שבאמזון עסוקים בעיקר בלייצר עבורנו את חווית הקנייה המושלמת. רק בשבוע שעבר התבשרנו על כך שהחברה השיקה שירות חדש המבטיח שהחבילה שהזמנו תגיע לתוך הבית. השבוע קמעונאית האינטרנט המובילה בעולם הכריזה על פיצ’ר חדש הנועד להקל עלינו יותר מתמיד במסע הצרכני, ומאפשר לנו לראות איך יראו המוצרים בבית לפני שאנחנו רוכשים אותם. למשל איך הארון יראה בחדר או המיקרוגל במטבח, כך שלא נתלבט או חלילה נתחרט בדרך לכפתור הרכישה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
ikeas-smart-lightbulbs-to-get-apple-homekit-support_zggz.640

Alexa ו-Apple Homekit יתמכו בתאורה החכמה של IKEA

ענקית הריהוט השבדית השיקה לפני כחצי שנה את ליין התאורה החכמה שלה TRADFRI, הכוללת מגוון אביזרי תאורה חכמים הניתנים להפעלה באמצעות אפליקציה ייעודית. הסדרה הושקה במטרה לתת מענה לתחרות מצד Philips, שהשיקה מוצרים דומים. אך היות ובמשך מספר חודשים לא ניתן היה לממשק את מוצרי התאורה החכמה של איקאה לפלטפורמות הבתים החכמים המובילות בשוק, השבוע פורסם כי סדרת התאורה החכמה תתממשק ל-Alexa ו-Apple Homekit מה שעשויי לחזק את הצעת הערך של המוצרים ולהפוך אותם לאטרקטיביים יותר.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

העדשה של Netflix בסנאפצ'ט מכניסה אתכם לבית של Joyce Byers

כדי לקדם את העונה השנייה של הסדרה “Stranger Things”, יצרה  נטפליקס Sponsored World Lens (עדשה המאפשרת משתמשים להוסיף אלמנטים של מציאות רבודה- AR בכל תמונה או וידאו) בתוך אפליקציית Snapchat שלוקחת את המשתמשים לתוך עולם התכנית. כאשר המשתמשים סורקים את קוד ה-QR של Netflix, דלת וירטואלית מובילה אותם לבית המגורים של הדמות הראשית. זה הוא הקמפיין הראשון שעושה שימוש בעדשה הזו, המעמיד את הצרכנים באמצע חווית AR. לדוגמה, הקשה על המדף בחדר גורמת לספרים ליפול, ונגיעה בחור בקיר גורמת לזרוע מפחידה לקפוץ החוצה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
https_blueprint-api-production.s3.amazonaws.comuploadscardimage6349899df175d3-20eb-468d-a3c0-5b3953d92ef4

YouTube לוקחת את שירות הסטרימינג שלה צעד אחד קדימה

במחצית השנייה של 2017, יצאה לפועל ההשקה המדוברת של YouTube TV. המטרה הייתה לחדור לשוק הטלוויזיה, שהפך לנחשק במיוחד בקרב חברות הטכנולוגיה המובילות בעולם. המוצר שהציעה YouTube במסגרת ההשקה היה בסיסי למדי ולא היווה תחרות אמתית למתחרות, לא בממשק ובטח שלא בתוכן. החברה הפנימה זאת והשיקה השבוע אפליקציה לשירותי סטרימינג המותאמת לטלוויזיות חכמות עם ממשק חדש המאפשר חוויה טלוויזיונית ממשית ואיכותית יותר.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

אומרים שכלבים נראים כמו הבעלים שלהם, עכשיו אפשר לעשות עם זה משהו...

הכירו את מסיכת האימוץ של  Pedigree (חברה לאוכל של בעלי חיים) – מסכת הכלב הראשונה שהיא לא רק לכיף ולעשות תמונות לסטורי, אלא יכול גם לעשות קצת טוב. Pedigree משתמשת באפקט המצלמה באפליקציית פייסבוק, על מנת לעודד את המשתמשים לאמץ כלבים. הקמפיין מאפשר למשתמשים “לנסות” מגוון מסכות של סוגי כלבים שונים דרך הפלטפורמה, לבחור את הסוג האהוב עליהם, להציל ולאמץ אותו במקלט הסמוך.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il