עדכון שבועי – Spot’it- 28.7-4.8

spotitLOGO

28.7-4.8

Stories

דרמת ההייטק השבועית היא השקת Stories של Instagram – פיצ’ר חדש שמאפשר לייצר ‘סיפור’ יומי מתמונות וסרטוני אינסגרם בתוספת פילטרים ואייקונים משעשעים, ואלו ייעלמו מה-feed תוך 24 שעות. קראתם נכון, Instagram, לא Snapchat. מובן מאליו שStories הוא הניסיון של Instagram (בבעלות פייסבוק, למי ששכח), להיאבק בהצלחה הפנומנאלית של Snapchat. מנכ”ל Instagram הכיר בזה באופן גלוי. היתרונות הגדולים של Instagram הם היקף המשתמשים העצום והגישה הידידותית כלפי מותגים – אשר מיהרו להגיב. Stories הושק רק לפני כמה ימים וכבר אנחנו מביאים לכם שלושה מותגים גדולים – Nike, Mountatin Dew וKetel One שביצעו ניסויים ראשונים בפיצ’ר החדש.

Stories - נקמת הטוקבקיסטים

אמנם מנכ”ל Instagram לא מסתיר את העובדה שSnapchat היא ההשראה לStories, אך האינטרנט לא כל כך סלחן על מעשה החקיינות הבוטה. ההמון הזועם הגיב בMemes לרוב, ואנחנו כאן בשביל לדאוג שתישארו בלופ.

היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד

7.5 ק``מ ללא מצנח

האיש קופץ מהמטוס – הגובה הוא 7500 מטר, לאלו שקופצים לידו יש מצנח. לו אין. הוא צובר מהירות בדרכו למטה. המטרה שלו היא רשת קטנה שאמורה לבלום את הנפילה שלו. למה האיש, לוק אייקינס, עושה את הדבר הזה? הכל חלק מתוכנית טלוויזיה, תוכן של מותג המסטיקים Stride של Mondelez. התוכנית שודרה לפני כמה ימים אחרי קידום בחודשים האחרונים ושלל סרטונים של הקפיצה עצמה עושים את דרכם ברשתות החברתיות. אנחנו מביאים לכם את הטריילר לתוכנית, ששודרה ברשת Fox, ואת סרטון הקפיצה בתוספת קריינות דרמטית.

פוקימון גו- הנקמה

מה חשבתם? שתמשיכו לתפוס פוקימונים ולשעבד אותם והם לא יתנגדו? כדאי שתחשבו שוב, כי הנקמה כבר כאן והיא ויראלית בטירוף. מדובר בסרטון שבו חבורה של אנשים שמחופשים לפיקאצ’ו נוקמים את נקמת הפוקימונים בדרך הכי מתבקשת – על ידי זריקת פוקדורים על אנשים ברחבי העיר באזל, כשהעדיפות היא לפגוע באלה שמתעסקים עם הסמארטפון שלהם. הסרטון שעלה בעמוד הפייסבוק הרשמי של משרד התיירות של באזל הצליח לכבוש את הרשת בפחות מ-24 שעות, כשנכון לכתיבת שורות אלה צבר מעל 25 מיליון צפיות וכ-600 אלף שיתופים. שיתפסו את כולם.

זהב בריצת מדרכות

קמפיין חדש של מותג הנעליים Mizuno משלב OBM ושימוש בטכנולוגיה ומתחבר לטרנד של שיתוף הישגי כושר גופני ברשתות החברתיות. לקראת האולימפיאדה, המותג הציב שלטי חוצות חכמים מסביב לפארק ציבורי גדול בריו, אליהם אצנים יכולים להתחבר בעזרת הסמארטפון וליצור ‘מסלולי ריצה’, בין תחנה לתחנה. הסמארטרפון מודד את זמן הריצה ומעדכן את התחנה – האצנים בעלי הזמן המהיר ביותר יזכו לראות את פניהם מתנוססות בשלט החוצות בתור “מלכי הרחוב”. התוצאות ניתנות לשיתוף והשוואה ברשתות החברתיות. הקמפיין מסמן דרך מעניינת למציאת נישה ייחודית של מותג קטן באופן יחסי שמתחרה מול ענקיות כמו Nike וUnder Armour שיצאו עם קמפיינים עתירי תקציב לקראת האולימפיאדה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Domestic, not Domesticated

לצרכנים ישראלים בטווח גילאים מסוים המכונית האמריקאית דודג’ לעולם תתקשר לדודג’ האגדית, גרוטאת העל האהובה של אל בנדי מ”נישואים פלוס”. הבדיחה החוזרת בתוכנית סביב אותה דודג’ מכילה גרעין של אמת לגבי המוניטין של דודג’ ומכוניות אמריקאיות בכלל – ייצור סוג ב’, גימור רשלני, שעמום, מיושנות טכנולוגית וחוסר יכולת להתחרות מול המתחרים היפנים. דודג’ מנסים להילחם בתדמית הזו עם קמפיין חדש ומלא טסטוסטרון, תחת הסלוגן: Domestic, not Domesticated (מקומי, לא מבויית – משחק מילים שללא ספק עובד טוב יותר באנגלית). הפרסומת מעניינת בקצב המהיר שלה, החוש הקומי, ריבוי הטקסט, ובעובדה שכלל לא רואים בה את המכוניות שאותה היא נועדה לפרסם.

זאת לא תחרות, זה בית

איך היו נראים החיים של אנשים במאה ה-17 אם הם היו חשים בצורך העז לתעד את המנה שלהם לפני אכילתה ולזכות בכמה לייקים? איקאה מנסה להעביר את הוויז’ן הזה בפרסומת החדשה שלה, שבמרכזה משפחה ממתינה ליד שולחן ערוך ועמוס בכל טוב, בזמן שצייר שהוזמן במיוחד מצייר את האוכל שלה. אך גם אחרי שהוא מסיים, המשפחה לא רשאית להתחיל לאכול אלא רק לאחר שראש המשפחה חוזר מסיבוב ראווה של הציור ברחבי הכפר ועם מקבץ מספק של אגודלים מורמים. כך איקאה, עם המסר שחותם את הפרסומת “זאת ארוחה. לא תחרות.” מנסה לעודד את האנשים לגלות מחדש את השמחה וההנאה בלבשל, לאכול ופשוט להיות ביחד. זה בית.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

אדידס פותחת את עונת הכדורגל

לקראת פתיחת עונת הכדורגל באירופה, אדידס יוצאת בפרסומת מגניבה ואמנותית במיוחד. מעבר לשורה המפוארת של שחקני הכדורגל שמשתתפים בה, הכוללת כוכבים כמו בייל, פוגבה, נוייר, רודריגז ופיאניץ’, הפרסומת משלבת מגוון רחב של סגנונות ארט, אנימציות ואלמנטים ממשחקי מחשב עכשוויים ועכשוויים פחות. כשהמסר המועבר לצופים על ידי הביטוי “Blah, blah, blah” שחוזר לאורך כל הסרטון, הוא לא להקשיב לכל השמועות והרכילות, אלא להתמקד במשחק.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

פינת המוזרות: פופקורן ואפוקליפסה

Halfpops הוא מותג חטיף פופקורן חדש ועלום יחסית, שמשיק כעת את הקמפיין הדיגיטלי הראשון שלו בקנה מידה רחב לקראת הפצת המוצר ברחבי ארצות הברית. בניסיון לבלוט, המותג בחר ליצור קמפיין הומוריסטי, מגוחך משהו, שבמרכזו קריאה לעזרה במקרה של רובוקליפסה (אפוקליפסת רובוטים). המותג קורא לגאוני המחשבים להגן עליו, ובתמורה המותג יספק למתכנתי העל מזון. נשמע הוגן סך הכל. הקמפיין כולל גם אתר עם מבחן תיכנות – מי שיצליח לעבור אותו יקבל אספקה של חודש של HalfPops במהדורה מוגבלת (צוות Spot’it ניסה ונכשל). דברי סמנכ”ל השיווק של המותג מסכמים היטב את הרעיון מאחורי הקמפיין – “כשאתה מותג חדש אתה רוצה להיכנס לשיחה, וזו הייתה הדרך שלנו לעשות את זה”.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Rio Olympics 2016

אולימפיאדת ריו 2016 כבר ממש כאן ונראה שהמומנטום הפרסומי של מגוון מותגים ברחבי העולם רחוק מלחלוף, כשהם ממשיכים לחגוג את האירוע בשלל קמפיינים אולימפיים. השבוע אהבנו במיוחד את הפרסומת היצירתית של United, שעתידה להופיע לראשונה במהלך טקס הפתיחה של האולימפיאדה. מעבר לכך שהפרסומת הופכת את הצ’ק אין בשדה התעופה לחוויה אולימפית של ממש, היא מראה כמה העובדים האדיבים של חברת התעופה האמריקאית מוכנים להתאמץ בשבילך כדי שתספיק את הטיסה.

ועוד קצת ריו

גם Visa, אחת מנותנות החסות של האולימפיאדה, יוצאת בפרסומת המתארת כמה ההתנהלות עם כרטיס האשראי שלה מקלה על שגרת היום יום של האתלטים שעושים את דרכם למשחקים.
Dove לעומת זאת, יוצאת בקמפיין קצת פחות עליז הקורא תיגר על האופן בו התקשורת מתעסקת במראה האתלטיות במקום בביצועים שלהן, כחלק מקמפיין MyBeautyMySay#.

קליפ השבוע- Kanye West - Wolves (Balmain Campaign)

כמי שלא מפסיק לייצר כותרות סביב הבחירות האופנתיות שלו ואפילו השיק מספר קולקציות נעליים במיוחד ל”אדידס”, קניה ווסט לוקח את החיבור בין המוסיקה ועולם האופנה קדימה בקליפ לשיר החדש שלו. הפעם לא מדובר בעוד פרסומת סמויה, אלא בקליפ שהוא קמפיין לחברת האופנה הפריזאית Balmain, המתפרס על 7 דקות ושלל דוגמנים ודוגמניות מוכרים, שבראשם קניה, ואפילו הופעת אורח של סיה, הראפר ויק מנסה וכמובן – קים קרדישיאן. כל אלה יוצרים מפגן מרשים של אופנה, ארט ודמעות. של מי? התשובה נמצאת בקליפ.

אוטובוס אוויר

כבר שנים שסרטון הקונספט מסתובב ברשתות החברתיות אבל השבוע סין הפכה את הקונספט למציאות, עם נסיעת המבחן הראשונה לאוטובוס הטרנזיט המוגבה (Transit Elevated Bus) הראשון מסוגו בעולם. האוטובוס המוגבה יושב על מסילות מיוחדת ומאפשר לרכבים רגילים לעבור מתחתיו תוך כדי נסיעה מבלי לחסום את התנועה. בדגם שיצא לנסיעת מבחן קצרה אתמול יכולים להיכנס עד 300 נוסעים, אבל בעתיד התכנון הוא לחבר מספר “קרונות” יחדיו על מנת להפוך את הTEB לאמצעי תחבורה המוני. הרכבת הקלה, מאחורייך!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מעיפים סמארטפונים באוויר

פרוייקט חדש שעלה בקיקסטרטר בסוף יולי מציע דרך חדשנית ואלגנטית במיוחד לטעון את הסמארטפון – באוויר. באמצעות מגנט מיוחד, המכשיר החדש מאפשר למשתמש להניח בקלות את הסמארטפון או הטאבלט באוויר ולתת לו לרחף סביב עצמו ואם צריך – גם להיטען, כשכמעט כל סוגי המסארטפונים מתקבלים כאן בברכה. לפרוייקט נותרו עוד כ-14 ימי גיוס כשהוא כבר כמעט הגיע ליעדו. רוצים להשתתף במאמץ? תוכלו להשקיע החל מ-199$ כדי לקבל גרסא מוקדמת של המטען.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il