עדכון שבועי – Spot’it- 27.11-4.12

spotitLOGO

20.11-27.11

גם זה יעבור, או שלא

בשבוע האחרון צץ לו פרץ געגועים ונוסטלגיה לשנות ה-90, ומבול של ציוצים בנושא כבש את הפיד ב- Twitter. אלפי הגולשים שלקחו חלק במחווה הספונטנית לעשור האהוב שיתפו תמונות של מוצרים שנעלמו מהעולם כמו: קסטות, פוגים, שיחות גוביינא ועוד. עושה רושם שבעוד כמה עשורים נביט אחורה בהנחה ונתגעגע לשנות ה-90 הקסומות בדיוק כמו שהבייבי בומרס מתגעגעים לאייטיז.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

משטרה כזאת עוד לא ראיתם

לרוב כשחושבים על משטרה, חושבים על גוף רציני, מקובע ואפרורי במעט. אבל זה לא המקרה כשמדובר במשטרת ניו – זילנד שיצאה לאחרונה בקמפיין שנועד לעודד מתגייסים חדשים לשורותיה. לצורך הקמפיין הוקפה פרסומת קצבית, הומוריסטית ובועטת שלא הייתה מביישת את המותגים המובילים והקריאטיביים בעולם. לנו זה לגמרי עשה חשק לעבור לניו-זילנד ולהצטרף למשטרה. צפו!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מטבעות OUT, אפליקציות ושעונים IN

העולם בו אנו חיים הופך לדיגיטלי יותר ויותר ופחות ופחות אנשים מסתובבים עם כסף מזומן כאשר היום ניתן לשלם באמצעות אפליקציה, שעון ופיתוחים חדשים. Interac העוסקת בקידום עסקאות פיננסיות אלקטרוניות, יצאה עם קמפיין המתמקד במגוון פתרונות התשלום מבוססי טכנולוגיה, כשהוא ממחיש את השינוי המשמעותי בהתנהגות הצרכנים בהגעתם לתשלום, על ידי תובנה פשוטה ועצובה במקצת.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

ביטוח לפיצה שלכם כבר עשיתם?

אסונות יכולים לקרות בכל מקום. אפילו לפיצה שלכם. התקררות, נפילה לתוך שלולית או דריסה על ידי אוטובוס. לא משנה מה יקרה, דומינוס מבטיחה לבטח את הפיצה שלכם על ידי החלפת הפיצה ההרוסה עם אחת חדשה לחלוטין בחינם. כל מה שצריך לעשות הוא להחזיר את הפיצה ההרוסה לסניף באריזה המקורית, עד שעתיים מיום הרכישה. ולא, אכילת פיצה מהר מדיי לא מכוסה כאן.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Animoji Yourself

האימוג’י כבר הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, והפאסימיים מבנינו מאמינים שיום יבוא והם יחליפו את הטקסטים. אחד מהפיצ’רים הבולטים והמגניבים של האייפונים של Apple שהושקו לאחרונה הם האימוג’ים החדשים, שלוקחים את התקשורת והפילטרים צעד אחד קדימה. הפרסומת החדשה של Apple מתמקדת בפיצ’ר הזה, כשהיא מלאה בפאן, קצב וצבע, בתקווה לשכנע אותנו שכך יראו חיינו ברגע שנשים ידנו על אחד מדגמי האייפון החדשים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
ad-blocker-newspaper

כשהדיגיטל לא עובד עוברים לפלטפורמה חדשה יותר - הפרינט

הבנק הצרפתי Boursorama חיפש דרך יצירתית להתמודד עם השקיפות וחוסר הבולטות המאפיינות פרסום באנרים בדיגיטל, הגורמות לגולשים לא פעם פשוט לחסום את הבאנרים ולפספס הצעות מכר אטרקטיביות. הפתרון – להעביר את הבאנר לפלטפורמה נטולת Ad Blocking – הפרינט, עם הקדשה לכל אותם גולשים שפסחו על הבאנר. בין אם מדובר בדרך אפקטיבית או לא, אין ספק שהדגש על העיתונות המודפסת הושג כאן.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

H&M עושה שרירים במלחמת הקריאיטיב של החגים

תקופת החגים כבר מזמן הפכה להיות זירת קרב, כשהמותגים הגדולים בעולם מגייסים את מיטב השמות בעולמות ההפקה, הבימוי והקריאייטיב בניסיון לייצר את פרסומת הכריסמס היפה והמושקעת ביותר, ולנו רק נותר להמשיך ליהנות. הפעם זהו תורה של ענקית האופנה השבדית H&M שקיבצה כמה מהשמות היותר מפוצצים בתעשייה בכדי לספר את הסיפור שלה לחג, שמתחבר באופן מושלם  לאחריות התאגידית של המותג בכל הנוגע לתרומת בגדים. תוכלו לראות כאן את ניקי מינאג’, ג’סי וויליאמס (ד”ר אייברי) מהאנטומיה של גריי וג’ון טורטורו מליל האירוע.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הפרסומות הממיסות ממשיכות להציף אותנו לכבוד החג.. והפעם McDonald’s

החידוש המשמעותי בקמפיין לכבוד החגים של McDonald’s שאינו מתמקד בסנטה, אלא באיילים שלו. הפרסומת מתמקדת בהכנות של ילדה קטנה ליום הגדול, השומרת מקל גזר לאייל, מסורת של המדינה כולה. הקמפיין עוקב בציפייה, בהתרגשות וברגעים קצרים של קסם שההכנות לחג המולד מביאות עימן, ומעורר הזדהות והשראה. הפרסום כולל גם מסכות של איילים בסנאפצ’ט, משחק מובייל שנקרא  “Carrot Run”, ופינוקים והפתעות בחנויות הרשת

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

בשביל לקבל צריך לתת

זאת לא עוד פרסומת לכבוד חג המולד או חג ההודיה, ואפילו תוכלו לראות חנוכיה באחד הפריימים. הקמפיין של Samsung חוגג את הרוח האוניברסלית של ה”ביחד” בכל החגים, כשהמסר הוא לא משנה מאיפה אתה בעולם ואיזה חג אתה חוגג, החגים והנתינה  הם שמאחדים את כולנו.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

אלכסה לכל משרד

חברות הטכנולוגיה כולן כבר עמוק בזירת הטכנולוגיות מבוססות הקול, ויש לא מעט סיבות לכך, והעיקרית שבהן היא צינור המידע האינסופי שמגיע יחד עם הכלים הללו והיכולת להשפיע על הרגלי הצריכה שלנו. Amazon  עושה צעד נוסף אחד קדימה, כשהיא הודיעה השבוע כי היא צפויה להשיק מוצר דומה לעסקים. השירות החדש צפוי להתבסס על הטכנולוגיה המקורית עם התאמתה לצרכים של ארגונים מסחריים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

בשבילי הפוך חלש עם חלב אפונה בבקשה

תחום תחליפי החלב חווה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות: תחליפי חלב על בסיס סויה, שקדים ואורז כובשים את המקררים וצוברים עוד ועוד קהלים, וזה כבר מזמן לא משהו ששייך רק לטבעונים או לרגישים ללקטוז. אך יחד עם זאת כל אחד מהתחליפים סובל מאיזשהו חיסרון שחוסם את פוטנציאל הצמיחה שלו. הסטארט-אפ ripple  העוסק בתחליפי חלב, הצליח לפתח לאחרונה חלב על בסיס אפונה צהובה, הדומה בטעמו וטיבו לחלב פרה. אבל יותר מזה – הוא עשוי לסייע בצמצום הזיהומים הנגרמים בתהליכי ייצור החלב. אותנו מעניין  על מה יתבסס תחליף החלב הבא שיצא לשוק.

 

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
c36_02800

ה- Airbnb של המכוניות

זה לא סוד שאנחנו חיים בעולם שבו הסטטוס שלנו קובע מי אנחנו, ומכונית היא סמל סטטוס משמעותי. מהיום תוכלו להגיע לפגישת עסקים חשובה במרצדס או בוולוו ולהפגין יוקרה וסטייל, מבלי שתצטרכו לשלם עליה הון עתק. אפליקציית Turo מציעה ממשק שיקי ומעוצב המאפשר לשכור רכב חלומי ליום במחירים מצחיקים (שברולט תעלה 120 דולר ליום שלם ופיאט 500 תעלה 40 דולר בלבד), הנמוכים משמעותית מהשכרה בסוכנויות רכב. האפליקציה יצרה גם מוטיבציה בקרב רבים לקנות מכונית יוקרה – שכן הם יכולים באמצעות השכרה שלה ליום או יומיים בשבוע לכסות את העלות החודשית של אחזקת הרכב.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
21753374_1968576120090984_6688396971448290725_o-1511767585-768x509

עוד פעם שכחתם את המטריה? יש לנו פתרון עבורכם

אפליקציה חדשה תזכיר לכם לקחת את המטריה כשאתם יוצאים מהבית, ותמצא אותה עבורכם כשהיא תאבד לכם. המטריה החכמה של Weatherman לא תתקפל לכם ברוח משום שעשויה חומרים עמידים למדי, שנבדקו מול רוחות של 88.5 קמ”ש, ועדיין הצליחו לעמוד בהן בגבורה. מה שבאמת גאוני הוא כיס חסין למים שהיא מכילה שמתקשר עם הסמארטפון שלכם באמצעות אפליקציה. האפליקציה מקבלת תחזית מדויקת ויכולה לשלוח לכם תזכורת לקחת את המטריה אם יש צורך ועוזרת לכם למצוא אותה אם שוב שכחתם אותה בתחנת האוטובוס.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
YOUTUBE

משבר המפרסמים ב-Round 2- YouTube

כזכור, בחודש אפריל השנה פרץ משבר בין המפרסמים הגדולים בעולם לבין YouTube לאחר שנחשף שחלק מהמודעות מוצגות לגולשים לצד תכנים לא הולמים כגון: סרטונים של דעא”ש, תכנים אלימים ותכנים סקסיסטיים. השבוע המשבר עשה קאמבק לאחר הפרסומים על שילוב מודעות בתכנים פדופילים.  בין המחרימים הפעם: Cadbury, דויטשה בנק, אדידס ועוד.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il