עדכון שבועי – Spot’it- 26.9-25.10

spotitLOGO

26.9-25.10

קווים לדמותו של Ken Bone

אין ספק שאחת התופעות המטורפות (והחמודות, יש לומר) של השבועיים האחרונים הוא אזרח אמריקאי תמים בשם קן בון. למי שלא מעודכן, בון הפציע לראשונה במהלך העימות הנשיאותי השני בין קלינטון לטראמפ כאשר הוא היה בין הבוחרים המתלבטים שהעלו את שאלותיהם בפני המתמודדים. לא ברור עדיין מה הגורם לכך, אם זה הסוודר האדום שהוא לבש, המצלמה החד פעמית שלו, או פשוט החמידות האינסופית שלו, אבל הבחור נהייה לסנסציה ציבורית בן לילה: החל במיליוני פוסטים וציוצים בפייסבוק ובטוויטר, דרך תחפושת ל-Halloween ועד קמפיין של Uber וקמפיין של IZOD, המותג האמריקאי של הסוודר שהוא לבש. ואם כבר IZOD, מיותר לציין שאזל להם המלאי של סוודר ספיציפי מאוד?
היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד

רונלדס מקדונלדס יורד למחתרת

מאז אוגוסט האחרון, התפתח טרנד מוזר ומפחיד ברחבי ארה”ב בו אנשים המחופשים לליצנים, חלקם נושאים סכינים או גרזנים, נראו ליד שכונות מגורים, בתי ספר יסודיים ואזורי בילוי. התופעה הפכה גלובלית ויצרה בהלה בקרב הרשויות. מקדונלדס שזיהתה את הפוטנציאל ההרסני למותג, בתגובה מהירה בכדי למזער נזקים, נקטה בצעד הכרחי והורידה לעת עתה פרסומות המציגות את הליצן המפורסם והאהוב על כולם מזה 50 שנה.
היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד

SickKids VS: Undeniable

קמפיינים של בתי חולים בדרך כלל יתפארו במושגים של איכות וקדמה רפואית, הצלחות מרובות והרופאים הטובים ביותר. אבל זה לא הסטייל של בית החולים לילדים בטורונטו. בית החולים יצא בקמפיין חדש ועוצמתי המשלב מעל 50 ילדים חולים ומשפחותיהם ו- 100 אנשי צוות ומוכיח שהדמיון והתקווה הם הדבר הכי חשוב בהתמודדות עם מחלה או פציעה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מה שאמהות צריכות

לפעמים כל מה שצריך כדי לפרסם אפליקצייה חדשה שחוסכת זמן רב זה כמה עצות טובות מאמא במשרה מלאה, אחת כזאת שאין לה זמן לישון, ואם אפשר שהיא תהייה הזויה אבל בקטע מצחיק – מה טוב. זה הרעיון מאחורי קמפיין ההשקה הדיגיטלי של אפליקציית Chatbooks, שירות יצירת אלבומי תמונות בדקה אחת בלבד ישירות מהסמארטפון, שמוכיח שקריאייטיב טוב ומלא בהומור יכול להפוך גם פרסומת של 4 דקות למוצלחת וויראלית במיוחד.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

איקאה זה מה שקורה כשאתה מתכנן תוכניות

בין אם שמנו לב לכך או לא, איקאה מלווה אותנו בכל שלב ושינוי בחיים שלנו. איקאה צרפת בפרסומת החדשה שלה “My Son” לוקחת את התובנה הזו ונותנת לה את האינטרפטציה שלה, כפי שהיא רואה את התפקיד שלה בתהליך שעובר הורה כשהילד שלו עוזב את הבית – ומגיע לבחור איתו רהיטים לבית החדש שלו. אמנם לא מדובר בקריאייטיב חדשני, אבל הסיפור הנושן הזה יצליח לגעת בכל אחד, ובמיוחד בהורים בינינו, ולגרום להם לחייך חיוך קטן ואולי קצת עצוב ומתגעגע.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Real beauty touches the heart

Dove ממשיכה להציף את השיח על אידיאל היופי הנשי, שמזוהה עם הקמפיינים שלה בשנים האחרונות, בקמפיין חדש מבית Dove ברזיל. הפעם במרכז הקמפיין עומדת קבוצת גברים המשתתפת בניסוי הממחיש באמצעות מוניטור לב איך משתנה התגובה הרגשית שלהם כשהם רואים נשים אמיתיות, נשים שהם אוהבים, לעומת דוגמניות מלוטשות. האם הקמפיין מצליח לקדם את השיח של שיפור הדימוי והאהבה העצמית של נשים? או האם מדובר בעוד קמפיין קיטשי ומתיימר? את זה אתם תחליטו.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

רחפנים, רחפנים, רחפנים

מה משותף להכנת עוגת קרם בציפוי סוכריות ופיתוח תחביב של התגרות בנהגים עצבניים בכביש המהיר?
את שניהם ניתן היום לעשות בקלי קלות באמצעות רחפנים. כן, אמרנו רחפנים.

נתחיל באובר שהחליטו לעצבן נהגים במקסיקו סיטי ולהטיס רחפנים הנושאים מסרים מתגרים מעל פקקי תנועה – “Driving by yourself?”. המטרה כמובן היא לדחוף את הנהגים להשתמש בשירות UberPOOL לנסיעות משותפות. יצירתיות לשמה.
עוד חברה שעושה שימוש מגניב ביותר היא חברת התקשורת הנורבגית Telia, שהחליטה לחגוג את פתיחת רשת ה – 4G החדשה שלה בהכנת עוגת שלוש שכבות באמצעות רחפנים. התנועה המבולגנת של הרחפנים בפרסומת שוברת את הנורמה המקובלת של פרסומות רחפנים שלרוב מוצגים כחלק מקטע מחול מסונכרן. הסרטון מראה את הרחפנים בלבד ללא המטיסים עצמם ויוצר תחושה כי מדובר במטבח שעבר מתקפה על ידי זאטוטים בני 8.

Live life in the know

מה קורה אצלכם בבית שאתם לא שם? אולי הילדים החליטו לקחת את הרכב לסיבוב, אולי הבייביסיטר שלכם החליטה להרים רייב עצבני ואולי הבית שלכם משמש כמועדון קרב מחתרתי. לחיות בחוסר ידיעה זה מחרפן. הסטארפ-אפ  Canary Home Security מבין זאת היטב ובנה סביב התובנה הזו פרסומת מגניבה, למוצר מגניב, שכל מטרתו היא לעזור לנו לחיות את החיים בידיעה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

The Dollar shave club are at it again !

כחלק מהתרחבות המותג Dollar shave club לענף תכשירי הרחצה, החברה פצחה בקמפיין In-house עם אסטרטגיה תקשורתית המבדלת את המותג מהמתחרים ע”י הבנה נכונה של קהל היעד ובניית התוכן בהתאם. המהלך האסטרטגי, שמטרתו בידול, משתמש בניגודיות ע”י הצגה קומית וגוזמאית של הלקוח כפי שזה מתואר בפרסומות של המתחרים  Axe ו – Old spice ובניית התשתית להצגת הצעת הערך של המותג המסתכמת בצורה מדויקת להפליא במשפט אחד –   “How about a shower product that’s more you?”.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

There are no strings on me

לאחר ש -Apple הודיעה בספטמבר האחרון כי האייפון הבא שיצא יהיה ללא חיבור לאוזניות ויתמוך בבלותות’ בלבד דעת הקהל לא הייתה חיובית בדיוק. כעת שהדגם כבר זמין לרכישה מתחילים לראות את התגובות בשוק.

Beats by Dre (בבעלות Apple) מראים לנו כמה האוזניות האלחוטיות שלהם מגניבות ונוחות לשימוש   ב- 90 שניות של קליפ חמוד וקליל מלווה בפסקול הקלאסי של הסרט “פינוקיו” וכמות נאה של סלב אמריקאים. צפייה מהנה!
Bose בקמפיין Get closer מבית Grey London הולכים על כיוון אחד ובוחרים להדגיש את איכות המוצר שלהם – ניתוק מוחלט מרעש ונוחות השימוש הם הערכים המנחים בפרסומת המדליקה הזו בלב לונדון.

TROLL TRUMP

הקמפיין של הילארי קלינטון לא מפסיק לייצר מהלכים דיגיטליים מגניבים, כשהפעם הם מפתיעים עם TROLL TRUMP, כלי שמזמין את הגולשים לתרום כסף לקמפיין של הילארי על כל ציוץ מעצבן של טראמפ, וכדי להוסיף עוד קצת לכיף – גם להודיע לו על כך. לא יודעים מה אתכם, אנחנו קצת מתחילים להתבאס שנותרו עוד שבועיים בלבד לתענוג הזה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

רשת חנויות מובייל הפכה את החנויות שלהם לעמדות הצבעה

דוח מכון מחקר אמריקני משנת 2014 מראה כי קיים פער תהומי בין אזורי מגורים בהתייחס להיקף הנקודות הזמינות והנגישות להצבעה בבחירות לנשיאות ארה”ב. חוסר האיזון מורגש בעיקר וכמעט באופן מוחלט באזורי מגורים של קהילות מיעוטים. חברת Boostmobile במהלך חכם מנצלת את הפריסה העצומה של חנויות ה –  retail השייכות לרשת ומציעה לבוחרים להגיע אליהם בכדי להצביע.

מלבד ליתרונות הברורים של משיכת לקוחות חדשים לרשת, מדובר במהלך שמחזק את שם המותג על ידי נקיטת אחריות חברתית (CSR =   corporate social reponsibilty).

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קתי גריפין אומרת את מה שכולם חושבים

בספטמבר האחרון, המטה של הילרי שחררו סרטון עוצמתי התוקף את עמדתו השוביניסטית ואמרותיו המשפילות של טראמפ כלפי נשים. הקמפיין נשא הצלחה אדירה וזכה לשבחים מצד מומחי שיווקי פוליטי ומנהלי קמפיינים אך דווקא התגובה של הקומיקאית, קת’י גריפין, היה המוצלח ביותר.
גריפין בחרה להוציא סרטון משלה בו היא אומרת בצורה ברורה את מה שכולם חושבים.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

HALLOWEEN מלחיץ לכולם

חנות הממתקים Texas confectionary נכנסת חזק לאווירת ה- Halloween ועושה שימוש דיי קריפי בהיסטריית הליצנים שתקפה את ארה”ב בזמן האחרון. אם זה לא מספיק מלחיץ, יום מפחיד לא פחות שהחנות ממנפת הוא יום הבחירות בארה”ב, כשהיא מפרסמת מודעות פרינט חביבות של שני המועמדים באווירת החג. אם גם אתם מנפגעי פוביית הליצנים או הבחירות – כדאי שתוותרו על הצפייה.

קליפ השבוע: The Weeknd - False Alarm

גילמור גירלס חוזרות

שמונה שנים לאחר שירדה מהמסך “בנות גילמור” חוזרת בעונה חדשה בת 4 פרקים בני 90 דקות. מי שאחראית על הקאמבק המיוחל היא ענקית הסטרימינג Netflix, שכצפוי הכינה פרומו מושקע ומוחשי במיוחד, במסגרתו מעל 200 בתי קפה ברחבי ארה”ב וקנדה הפכו ליום אחד בלבד לבית הקפה של לוק (בית הקפה השכונתי של גיבורות הסדרה) והגישו קפה חינם למעריצי הסדרה. בנוסף, האירוע קודם בסנאפצ’ט, כשהמעריצים יכלו לסרוק את הסנאפקוד שהודפס על כוסות הקפה ולקבל פילטר באווירת בית הקפה של לוק. התוצאות מסחררות: 880 אלף צפיות של הפילטר ו-500 אלף אנשים שראו את הפילטר.
ומה לגבי הטריילר המסורתי אתם שואלים? הוא פורסם לפני יומיים בעמוד הפייסבוק של הסדרה וצבר בתוך 5 שעות בלבד 10 מיליון צפיות. ככה עושים פרומו היום.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

תתכוננו להזיל דמעה או לפחות להרגיש צביטה קטנה בלב

סרטון אנימציה מבית DDB ניו-יורק שהוצג בפסטיבל סרטי שימור חיות הבר (Wildlife Conservation Film Festival) מציג חיות בסכנת הכחדה המבצעות גרסה קורעת לב של השיר “I Dreamed A Dream” מהמחזה “עלובי החיים”. תכינו ממחטות.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

WeChat משיקה דרון שיכול להעביר מסרים בסטרימינג

לשלוח הודעות, תמונות וקטעי וידאו בסלפי זה כזה תשע”ו. חברת Tecent הסינית, הבעלים של אפליקציית המסרים WeChat (שנכון לכתיבת שורות אלה יש לה 800 מיליון משתמשים), השיקה את ה-Ying drone – דרון הנושא מצלמה ומעביר בסטרימינג וידאו ישירות לאפליקציית המסרים. המשתמשים יוכלו לצלם את עצמם ברזולוציה של K4, כך שהם יכולים להיות בטוחים שהחברים בצד השני מקבלים תמונה מלאה של מה שהם חווים בזמן אמת. הדרון החדש צפוי להתחיל להימכר כבר בימים אלו בעלות של 299$, כשהוא זמין בסין בלבד כרגע. איך אומרים בסין היום? תזהר שלא יחרבן עלייך דרון.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

פיתוח מדהים מאפשר לשלוט במחשבה של אדם אחר !

טוב לא באמת אבל פיתוח מדהים של חברת Tips Tank בשיתוף פעולה עם יצרנית הרכב Opel כן מאפשר להתניע את הרכב בעזרת מכשיר המודד תנודתיות של גלי מוח. המכשיר מחפש רצף מסויים ולאחר זיהוי מעביר פקודה להתניע את הרכב.
הפיתוח העתידני והמגניב למדי הוצג בתערוכת הרכב בפריז בתחילת אוקטובר ועורר לא מעט באזז כאשר אורחים הוזמנו להתנסות ולהדליק רכב בעזרת המחשבה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il