עדכון שבועי – Spot’it- 25.8-05.9

spotitLOGO

25.8-05.9

Instagram Zoom

מאז שפתחה את החזית מול סנאפצ’ט עם השקת stories לאינסטגרם, פייסבוק (הבעלים של אינסטגרם) לא נחה לרגע כשהשבוע היא מציגה פיצ’ר חדש שלא קיים בסנאפצ’ט, לשם שינוי. מדובר באפשרות לעשות zoom in בתמונות ובסרטונים המשותפים באפליקצייה (איך לא היה את זה קודם?!?). למרות שלא מדובר בשינוי מורכב במיוחד, כמו כל דבר חדשני בעולם הרשתות החברתיות, מותגים ברחבי העולם לא מהססים לנסות את הפיצ’ר החדש בכל מיני דרכים יצירתיות. הנה כמה דוגמאות מוצלחות.
היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד

Kenzo rock the world

קשה לתאר את מה שקורה בפרסומת לבושם החדש של קנזו בבימויו של ספייק ג’ונז. מה שכן אפשר להגיד, זה שאף אחד לא יכול להישאר אדיש אליה. בשונה מהפרסומות המסורתיות לבשמים, כאן לא נראה דוגמניות שמנסות לשדר חושניות, קלילות, קיץ או רומנטיות כשהן אוחזות בבקבוק בושם, אלא בחורה אחת שלא ברור מה עובר עליה (והאם זה באמת מתרחש או רק אצלה בראש), אבל מה שזה לא יהיה – אי אפשר שלא להיסחף. איך אומרים? מעל 100 אלף אנשים שמדברים על זה בפייסבוק, מעל 2 מיליון צפיות ביוטיוב ו-500 ציוצים בטוויטר לא טועים.
היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד

יום נייר טואלט לאומי שמח

לא שאנחנו רוצים לבאס אתכם או משהו, אבל תדעו ששבוע שעבר כנראה פספסתם יום חשוב במיוחד: יום נייר הטואלט הלאומי של ארה”ב (אמיתי לגמרי). לא שיש חופש או משהו, אבל תמיד נחמד וחשוב לציין ימים חשובים, במיוחד כשזה מגיע לישבנים. באווירה זו מותג נייר הטואלט Quilted Northern החליט לחגוג את המאורע עם קמפיין סאטירי במיוחד, המציג חנויות פופ-אפ מיניטוריות ברחבי סיאטל וניו יורק למכירת נייר טואלט – רק שלא ניתן להיכנס לחנויות ואין שם באמת נייר טואלט. הזוי או לא, הרעיון היה לעודד מודעות צרכנית שקניית נייר טואלט בחנויות (ויום נייר הטואלט) הינה נחלת העבר, כשבעידן הדיגיטלי בו אנו חיים אין צורך שמא נתקע בלי נייר טואלט. כדי להמחיש את הנקודה, לצד חנויות הפופ-אפ הוצבו הפניות לחנות הדיגיטלית של Amazon המציעה להירשם לשירות ולקבל הנחות על נייר טואלט ומשלוח עד הבית, כך שלא נצטרך לזכור את יום נייר הטואלט הלאומי אף פעם. אמן.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

בירה עם אחריות

כשמשקה אלכוהול נותן חסות למירוץ מכוניות, טבעי שהוא יהיה חשוף לביקורות סביב המסר הלקוי והחסר אחריות שהמהלך משדר. כך, ההודעה על מתן החסות בגובה 200 מיליון דולר של הייניקן למירוץ פורמולה 1 ב-Milan Grand Prix שהתקיים בסוף השבוע האחרון, עוררה לא מעט ארגוני בריאות ציבוריים שהתנגדו לפרסום. אך בפרסומת החסות בכיכובו של נהג המירוצים האגדי, ג’קי סטיוארט, במקום לעודד את שתיית הבירה שלה, הייניקן הצליחה למנף את הביקורת שספגה לקידום אג’נדה להתנהגות אחראית ולתרום לתדמיתה כמותג ערכי ומוסרי. או כפי שנהוג לומר בז’רגון של נהגי המירוצים, האכילה אותם אבק.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Know No

בעקבות פרשיית האונס באוניברסיטת סטנפורד ביוני האחרון, שתי נשים ממשרד הפרסום Marc USA חשבו איך הן יוכלו להשפיע ולמנוע מקרי אונס והטרדות מיניות בעתיד. המסקנה שלהן הייתה שהבעיה מתחילה בתחום האפור שנותר סביב המושג “הסכמה”. בתקווה לטלטל, לחנך ולהפיץ את השיח סביב הנושא, הן השיקו את קמפיין Know No במטרה להמחיש בצורה הברורה ביותר באילו מצבים הסכמה יכולה להתקבל ובאילו לא. הקמפיין תוכנן להתפרסם מאוחר יותר החודש, סמוך לפתיחת שנת הלימודים בקולג’ים ובאוניברסיטאות, אך בעקבות הפרסומים על שחרורו המוקדם של הנאשם בפרשיית האונס, ברוק טרנר, הוחלט להקדים את פרסומו.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

The Unseen

האם אתם נוהגים שונה כאשר אתם לבד? במטרה להגביר את המודעות לבטיחות בדרכים ולהקטין את השימוש בפלאפון הסלולרי בזמן הנהיגה, חברת התקשורת AT&T משיקה סרטון נוסף כחלק מקמפיין “It can wait”, שרץ בשש השנים האחרונות. בדומה לקודמיו, גם הסרטון החדש “The Unseen” ערוך בצורה מעניינת ומותחת, כשהוא מותיר את הצופה עם מסר עוצמתי, חודר ומדוייק. כך, AT&T מוכיחה שכדי להשפיע על התודעה של הצופה ולהניע אותו לפעולה (או במקרה הזה- להניא אותו מפעולה), כל מה שצריך זה מסר חד בשילוב עם סטורי טלינג משונן. ונראה אתכם מסמסים בפעם הבאה שאתם נוהגים.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מאיפה מגיעים גורי כלבים?

כבר מזמן הבנו ש”ילדים הם התסריטאים הכי טובים” זה הרבה יותר משם של עמוד פייסבוק. אגודת צער בעלי חיים בארה”ב החליטה למנף את העולם הדמיוני והפורה הזה כדי לספר את הסיפור הטרגי של תעשיית בתי הגידול לכלבים. על ידי שילוב עם עבודת ארט יצירתית ויפהפייה, התוצר הוא בדיוק מה שצריך כדי להעביר את המסר בצורה משכנעת, תמימה ונוגעת ללב.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

בית החלומות גרסת ה-VR

כל אחד מאיתנו דמיין מתישהו את בית החלומות שלו, זה שחלמנו לגור בו כשנהיה גדולים ועשירים. חברת הנדל”ן השוויצרית Homegate.ch לקחה את הדמיונות האלה כמה צעדים קדימה היישר אל תוך המאה ה – 21 ויצרה קונספט חדשני ומיוחד. החברה יצאה בקמפיין נרחב ובמרכזו תחרות בה ילדים התבקשו לצייר את בית חלומותיהם. מה שלא נאמר לילדים הוא שהציורים הנבחרים יהפכו לסביבת תלת מימד ויהיו זמינים לצפייה במשקפי VR דרך אפליקצייה. כן, גם זאת התגשמות חלומות בצורה כזו או אחרת.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Labor day

ב-2016 קשה מאוד למצוא מקומות ללא קליטה, מה שמשפיע בצורה ישירה על האופן בו בני אדם קבורים יותר ויותר בתוך הסמארטפונים שלהם ופחות מתקשרים ביניהם. לכבוד ה-Labor Day בארה”ב, מותג הכלים החד-פעמיים Dixie החליט לנסות להתמודד עם המציאות העגומה הזו ולפעול כדי לחבר בין חברים ובני משפחה – על ידי הקמת דיינרים במקומות (נדירים) ללא קליטה. בין אם ראינו כבר מהלכים כאלה בעבר, תמיד נחמד שמזכירים לנו כמה נעים המגע, הפשטות והחיוך האנושי.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

יום האב האוסטרלי

מותג תחתוני הגברים האוסטרלי Bonds, זה שהביא לכם את הפרסומת עם האשכים המדברים, מצא דרך משעשעת ומוזרה במקצת לציין את יום האב הלאומי. לא, אל תצפו לראות כאן יחסים מופלאים של אב ובן הלובשים את אותן תחתונים או סרטון כזה או אחר המעצים את חווית האבהות, אלא חבורה של גברים ממורמרים בתחתונים, המתעסקים בדימוי הגוף הרעוע שלהם מאז שהפכו לאבות. בין אם הומור על חשבון המין הנשי עושה לכם את זה או לא, מותג התחתונים שוב מצליח לשמור על המוניטין המבדר שלו וחשוב מכך – הנוחות של מוצריו.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

The Black Eyed Peas - #WHERESTHELOVE ft. The World

הטריילר הראשון שנוצר על ידי AI

במרוצת הדורות נבחין בתהליכי אוטומטיזציה במסגרת תחומי חיים רבים ביניהם טיפולים רפואים, נהיגה, בישול, הערכת סיכונים ועוד. כיום כמעט כל תחום מושפע, בצורה כזו או אחרת, מהטמעת ערכים המשוייכים לתחום ה- Machine learning על כן נשאלת השאלה מתי והיכן עובר הגבול? האם אלגוריתם מסוגל להלחין סימפוניה? האם מכונה מסוגלת ליצור אמנות מקורית?
היצירה הקולנועית החדשה-“Morgan” המשוייכת לז’אנר המדע הבדיוני מציגה עלילה מרתקת (לפחות כך מסתמן) אודות השימושים באינטיליגנציה מלאכותית אך מה שבאמת מרתק הוא הסיפור מאחוריי הטריילר החדשני שנוצר והוצג על ידי תוכנה בלבד ללא התערבות יד אדם. האם הייתם מבדילים אילו לא היינו מספרים לכם?
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הרבה יותר מראוטר

גוגל מצאה את הדרך שהכי כיף לה לקדם את הראוטר המעוצב שלה “OnHub”: פשוט להראות כמה הוא הרבה יותר טוב מראוטרים אחרים. כך, על ידי דוגמאות והמחשות קיצוניות למדי, החל בביקור במועדון נודיסטים, תחרות דמיון להמינגווי, שיעור התעמלות ביזארי או משחק בינגו בבית אבות, גוגל ממחישה באופן משכנע במיוחד את היתרונות והמעלות של הראוטר שלה. לא יודעים מה אתכם, אנחנו לגמרי קונים את זה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

המקרר של מחר

לאחר ש-Samsung ו-LG כבר יצרו מקרר שניתן להציץ בו בשידור ישיר דרך הסמארטפון במקרה שאתה בסופר ושכחת אם יש לך מספיק מלפפונים, Microsoft ו- Liebherr (יצרנית מוצרי חשמל גרמנית) יצרו אב טיפוס של מקרר עם בינה מלאכותית. למה זה טוב? המקרר החכם, ילמד מה יש לכם במקרר בלי שתגידו לו באמצעות טכנולוגיה של זיהוי תמונה. השימושים לזה הם אינסופיים, החל מהתראה מראש על תאריכי תפוגה ועזרה בניהול המלאי וכלה בהצעת מתכונים רלוונטים לפריטים הקיימים.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il