עדכון שבועי – SPOT’IT- 9.1.18-15.1.18

spotitLOGO

9.1.18-15.1.18

חוסר תשומת לב, נזק עצום!

ענקית האופנה השבדית  H&Mמצאה עצמה השבוע בלב סערה תקשורתית ומחאתית בעקבות תמונה שפורסמה באתר האינטרנט של החברה. התמונה הקונטרוברסלית, שבמרכזה עומד ילד שחור עם חולצה שעלייה הכיתוב “הקוף הכי מגניב בג’ונגל”, הפכה לוויראלית  והובילה לעשרות חיצי ביקורת שהופנו לעבר ענקית האופנה מכל עבר, מבול אשטאגים זועמים, ולקינוח – התפטרותו ההפגנתית והמתוקשרת של The weekend שהוביל את אחד משיתופי הפעולה הבולטים של  הרשת בשנה האחרונה. הרשת פרסמה התנצלות והסירה את  התמונה באופן מיידי, הפעולות של החברה לא ממש סיוע בפתרון המשבר וביום שבת פורסמו דיווחים על מהומות והשחתה של סניפי H&M בדרום אפריקה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

האם ב-2020 תהיה לנו גם נשיאה וגם שחורה?

טקס גלובוס הזהב השנה היה בסימן השיח בנושא ההטרדות המיניות. נושא זה חזר ברוב הנאומים על הבמה, אך שיא הערב היה שייך לאופרה ווינפרי, האישה השחורה הראשונה שזכתה בפרס מפעל חיים על שם ססיל ב. דה-מיל. ווינפרי נשאה נאום מרגש עד דמעות שעסק ברובו בתמיכה בקורבנות תקיפה מינית ובשסע האתני, כשבסיומו איחלה שלא נצטרך עוד לומר METOO יותר. לא עבר הרבה זמן והרשת התמלאה בציוצים וממים הקוראים לווינפרי להתמודד לנשיאות ארה”ב בשנת 2020, תחת ההאשטאג #Oprah2020.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

NEW YORK TIMES מציגים: כוכה של אמת

הקמפיין של הניו יורק טיימס, שהבכורה שלו הייתה ב-NBC במהלך סיקור טקס גלובוס הזהב, משתמש בביטוי “He said, She said” שוב ושוב כדי ליצור מסר עמוק וחזק. המטרה בשימוש בלשון ששימשה להשתקת נשים בעבר, והפיכתה לטובת הנשים כעת, היא דרך פשוטה להראות את האבחנה הברורה בין האופן שבו העולם היה מתנהג לפני שנה אל מול ההתקדמות המשמעותית שנעשתה השנה. הקמפיין מהווה הכרה חזקה בעבודתם של הכתבים, כשהטיימס ימשיך לספק לעיתונאים זמן ותמיכה כדי לחשוף את האמת ללא פחד.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Tinder זה עניין של החלטות

על פי הפרסומת החדשה של Tinder, ככל שעובר הזמן אנחנו הופכים את הרומנטיקה ואהבה לרעיונות מורכבים יותר. בכדי להמחיש לנו זאת בקמפיין החדש  של אפליקציית ההיכרויות המפורסמת מציגים לנו את האבולוציה של האהבה לאורך ההיסטוריה. מהתמימות והפשטות בתקופת האדם הקדמון דרך המעמדות בימי הביניים – ועד לימים אלו, בהם Tinder הופכת את הרומנטיקה לדבר מופשט ונגיש  לכולם, ומאפשרת לנו להכיר את הנפש התאומה שלנו בהנפת אצבע.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

LinkedIn לא רק צווארון לבן

רשת LinkedIn נתפסת כרשת חברתית שנועדה לייצר קשרים מקצועיים ועסקיים, בעיקר עבור אנשי היי טק ושיווק. הקמפיין החדש שהושק בטקס גלובוס הזהב נועד להתמודד עם התפיסה שהרשת החברתית מיועדת רק לקהלים אלה, ומנסה לפתוח אותה לקהלים חדשים ופחות מעונבים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

המצלמה של A8 Galaxy לוכדת את האישיות האמתית והיופי שבך

אם זר היה עוצר אותך ברחוב ומצלם אותך, בטענה שהוא אוסף תמונות של אנשים יפים, איך היית מגיב? תוכל לראות את התגובות של אנשים שקיבלו את המחמאה הזו בניסוי החברתי והמרגש של Samsung, שהציג את יכולות המצלמה של הסמארטפונים האחרונים של החברה, כשהמסר הוא “לכד את העצמי האמיתי שלך עם גלקסי A8, זה מאפשר לך להיות אתה”. אם הקמפיין נראה לכם מוכר, זה בגלל שהוא סוג של טייק אוף לסרטון הניסוי החברתי שנערך על ידי תלמידת תיכון בשיקגו ב-2015, שהגיע לכ-18 מיליון צפיות ב- YouTube. אותה תלמידה, Shea Glover, הפכה בשנתיים האחרונות למשפיענית בקרב בני הנוער, שערוץ ה-YouTube שלה מתקרב ל -20 מיליון צפיות בעשרות סרטונים קטנים. בקמפיין של Samsung היא בעצמה המראיינת, הבמאית והצלמת של הסרטון – כמובן באמצעות גלקסי 8A.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

איקאה מזמינה אתכן להשתין על מודעה. מה?

באיקאה שבדיה עלו בקמפיין חדש שקורא לנשים להשתין על מודעה, אתם בטח שואלים את עצמכם למה?!? באיקאה החליטו להנגיש לקוראות מגזין הנשים המוביל בשבדיה מודעה לא שגרתית, חדשנית ואינטראקטיבית. מדובר בפרסומת ללול תינוקות שהושתלו בה אינדיקטורים לבדיקת הריון כך שהביטוי לתוצאה החיובית יהיה מחיר נמוך ב50% למוצר במודעה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

פייסבוק מסכמת את 2017 עם הפנים ל2018

אנחנו לא נתפלא עם מארק צוקרברג בכבודו ובעצמו כתב את הבריף לפרסומת החדשה שנראית כמו ביטוי קריאטיבי בן דקה לחזון של מייסד הרשת החברתית. הפרסומת שודרה במסגרת מבזקי הפרסומות של טקס גלובוס הזהב, מדובר בסרט טסטמוניאל  שמציג ראיונות עם אנשים מן השורה שמשתפים את התקוות שלהם לשנה החדשה. לצד הדמויות האנונימיות מופיעה גם מי שאחראית לטירוף ה- Metoo שכבש לנו את הפיד בשנה החולפת.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מיסים- לא מה שחשבתם

זה נדיר שאנחנו מקבלים פרסומת מפחידה שאינה בעונת ה-Halloween, אבל Turbo Tax יצאה עם סדרת פרסומות מבעיתות, כחלק מהקמפיין “אין מה לפחד”, הטוען כי לא הכל מפחיד כפי שהוא עשוי להיראות, כולל מיסים. ארבע הפרסומות החדשות מתאפיינות במצבים מפחידים שונים, אשר לאט לאט מתגלים כפחות מפחידים ממה שנראו בתחילה, כשהמטרה שהצופים יבינו שמיסים לא כל כך מפחידים כמו שחשבו.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
495578-62-635992954557841739_338x600_thumb

חברים לפני תוכן

בשנים האחרונות הפיד שינה את פניו, וסביר להניח שכולכם כבר שמתם לב לזה. את הפוסטים של החברים החליפו תכנים של גופים מסחריים, חברות תוכן, מוציאים לאור וכדומה והתוכן כבש את הפיד. ייתכן מאוד שהשינויים בתמהיל הפיד הובילו לירידה בפופולאריות של Facebook ובשיתוף התוכן האישי, מה שהוביל להחלטה של פייסבוק, שפורסמה השבוע, בדבר שינויים באלגוריתם במטרה לחשוף אותנו לתכנים של חברים על חשבון גופי התוכן והגופים המסחריים, שיצטרכו מעתה להשקיע הרבה מאוד כסף בכדי לקבל מקום בפיד.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
pinterest-hd-600_pJ22oNp

אנשי ה-DIY, זה בשבילכם

תמיד חלמתם לשפץ לבד את הסלון? או לצבוע את הארונות המתקלפים במטבח? מעכשיו זה אפשרי. קמפיין Pinterest חדש של  Home Depotמציע הדרכה לשיפוץ הבית, בתקווה לעורר השראה בקרב אנשי (DIY Do It Yourself) וללוות אותם לאורך כל התהליך. הפרסומות השונות מציגות מהפך של ארבעה חדרי מפתח – חדר שינה, מטבח, סלון וחדר אמבטיה. סרטוני 30 השניות, המוגשים בפורמט של Pinterest, הם הדרך המושלמת לגרום למשהו להיראות פשוט ומהיר, כאשר אין ספק שזה לא.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הכירו Wallet card כל כרטיסי האשראי בכרטיס אחד

השבוע התקיימה תערוכת ה- Ces בלאס וגאס, תערוכות הטכנולוגיה הגדולה בעולם שמספקת הצצה נדירה למוצרים החדשניים ביותר בתעשייה. מבין אלפי הפיצ’רים החדשנים שהוצגו שם הוצג בין היתר ה- Wallet Card כרטיס אשראי חדשני ואינטראקטיבי שמסוגל לאגד את כל כרטיסי האשראי שלנו בכרטיס אחד ומאפשר מעבר קל ופשוט בין הכרטיסים השונים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
09-mark-zuckerberg.w710.h473

התשובה של Facebook ל- Alexa של Amazon וה- Echo של Google

פייסבוק לא מפחדת מהתחרות על הבית החכם נגדGoogle, Apple  ו- Amazon והיא מתכננת למכור טאבלט חדש שנקרא פורטל. המכשיר יתחרה במטבחים ובסלונים של אנשים עם גאדג’טים דומים שלGoogle, Apple  ו- Amazon, אשר לכולם יש מיקרופונים לקליטת בקשות המשתמשים. הפורטל של פייסבוק יימכר ב-500 דולר החל מקיץ 2018, ויתמקד בתקשורת ובשיחות וידאו, ולא במיקרופונים הקולטים את בקשות המשתמשים, בניגוד ל-Amazon.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קליפ השבוע: Taylor Swift - End Game ft. Ed Sheeran, Future

מצעד הלהיטים - ארה``ב

מצעד הלהיטים - בריטניה

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il