עדכון שבועי – SPOT’IT- 16.1.18-22.1.18

spotitLOGO

16.1.18-22.1.18

תגובת האמהות לפשלה של H&M

מכירים את זה שאתם נכנסים לחנות בגדים או צעצועים לחפש מתנה לילד? אתם חושבים אם או בן או בת ואז הולכים למדף המתאים. זה לא חדש, אבל לצערנו, חברות אופנה מייצרות בגדים עם אמירות שאפתניות, ודמויות של באטמן או סופרמן לבנים בלבד, ואילו בנות צריכות להסתפק בבגדים ורודים עם ציורי נסיכות. המיאוס מההפרדה המגדרית והפשלה של H&M (שסקרנו בספוטאיט הקודם) הובילה את Torny Hesle ו-Ingrid Lea, זוג אמהות נורווגית לנסות לפעול למען שינוי. האמהות קנו בגדי ילדים ב-H&M, אספו אנשי מקצוע וילדים ויצאו עם קמפיין משלהן בשם: “רק ילדים”, בו אין סטריאוטיפים או אפליה מגדרית, בנות לובשות חולצות מעוררות השראה עם הדפסים של גיבורי על ובנים לובשים בגדים משלל צבעי הקשת, כשהשאלה שלהן למה ילדים לא יכולים להיות פשוט ילדים? מוזמנים ליהנות מהתוצאה המוצלחת והמגוונת שלהן.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

אל תגידו יותר דיאטה

דיאטות הן כבר לא עניין של יעדים. אה, וגם לא קוראים לזה עוד דיאטה. זה אורח חיים. אחד השינויים המשמעותיים בתעשיית הדיאטות הוא ההתמקדות בבריאות ובאיכות חיים – ולא בקלוריות, ס”מ ושעון צעדים. שינוי נוסף שחל בקטגורייה בשנים האחרונות הוא הבחירה בגברים כפרזנטורים. כך רועי לואו, שחקן קולנוע וטלוויזיה אמריקאי, שאתם מכירים מסדרת הדרמה ‘הבית הלבן’, הפך לפנים של הקמפיין של Atkins, ודיג’יי חאלד, הפך לשגריר של תכניות שומרי משקל במדיה החברתית. האסטרטגיה איננה כבר הצגת אנשים בפוזת “לפני” ו”אחרי”, אלא אסטרטגיה עניינית, יומיומית ומציאותית, הפונה לקהל הרחב, נשים וגברים יחד, כך למשל: דיג’יי חאלד משתף את 16 מיליון העוקבים שלו ברשתות החבריות ומתעד את מסע הירידה במשקל של

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

אם אין לכבוד מה לשתות לחיים, נמציא

השחקן המוכר, Jonathan Goldsmith’s, ששיחק בפרסומות של המותג Dos Equis במשך עשר שנים בתור האיש המעניין ביותר בעולם, עזב וכעת הוא הפנים החדשות של המותג טקילה Astral. לאמריקאים שרגילים לראות אותו מככב בפרסומות מותג הבירה, ודאי יהיה מוזר לראותו מפרסם טקילה, אך מדובר בקמפיין משעשע. התובנה שעומדת מאחוריו היא שאנשים שותים טקילה כאשר הם חוגגים משהו, ולפעמים בכדי לשתות טקילה צריך להמציא מה לחגוג או להרים לחיי דברים מטופשים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

זה חזיר? זאת קופה? זאת השאלה

בקמפיין החדש של בנק Santander החליטו לשנות טקטיקה ובמקום להציג את אותו מסלול בנקאי שחוזר על עצמו בפרסומות השונות Uבין המותגים השונים, התמקדו בטיפול בכבוד לקוחות ובכסף שלהם. בקמפיין לבבי קופת חזיר מונפשת עומדת כמטאפורה לכסף של הלקוח, כשהמטרה להראות כיצד פקיד הבנק דואג לכסף, מטפל בו ומחזיר אותו לבעליו. טבעו הכפול של החזיר כבנק וכחיית מחמד יכול לבלבל, אבל הסיפור המעורפל מאפשר לצופים לצייר את המסקנות שהם אוהבים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Dollar shave club עושה רועי כפרי

הפרסומת החדשה של Dollar shave club לוקחת פעולה משעממת ושגרתית כמו גילוח  והופכת אותה להרפתקה. היא מציגה אותה דרך מטאפורה סוריאליסטית מוגזמת ומשעשעת והאמת שזה די עובד. ובמקרה של  קטגוריית מוצרי הגילוח, שבדרך כלל מתמקדת בפונקציונאליות זה אפילו רלוונטי ומתיישב נהדר עם ערכי המותג המהפכני. צפו!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Burger king- המשאלה האחרונה

זה לא סוד, שב- Burger king אוהבים להגזים. היצירתיות והמהלכים הגדולים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מה-DNA של המותג, והדבר בא לידי ביטוי גם בקמפיין החדש של  המותג. הקמפיין נועד לחזק את תדמיתה של Burger king כרשת מזון מהיר נחשקת, והפעם זה נעשה באמצעות סיפור על אסיר, שמשאלתו האחרונה היא ארוחת Whopper של בורגר קינג עם טוויסט בעלילה שמעצים את המסר.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Asos עושים נייק

ענקית האופנה הבריטית Asos מזוהה בעיקר עם שני אלמנטים שבאים לידי ביטוי בכל היבט הנוגע למותג שלה – גיוון ואורבניות. מדובר בערכים הבאים לידי ביטוי הן ברמת המוצרים והפריטים הנמכרים באתר והן ברמת השפה התקשורתית. הערכים שהובלטו בקמפיינים האחרונים של קמעונאית האינטרנט זוכים למקום גם בקמפיין הנוכחי, שנועד לקדם את קטגוריית אופנת הספורט החדשה באתר. מעניין אם גם אתם תשימו לב לדמיון לקמפיינים של נייק בשנה האחרונה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

בואו ליצור פרסומת סופרבול בעצמכם

יש עוד זמן עד למצעד פרסומות הסופרבול המושקעות, אבל נראה כי המותגים החליטו לאחרונה להוציא טיזרים לקראת מה שהולך להיות משודר על המסך בהפסקת הפרסומות הגדולה של האירוע. Tostitos עוזרת לכם להכין את ההזמנה שלכם למסיבת הסופרבול עם שחקן “הנסיך המדליק מבל אייר”, Alfonso Ribeiro aka Carlton, שמשחק את מארח המסיבה. הכוונה לעודד אנשים להיכנס לאינטרנט, להכניס שם, כתובת וזמן, על מנת ליצור הזמנה אישית משלהם. התובנה של המותג היא שהסופרבול הוא הרבה מעבר למשחק, אנשים אוהבים לצפות בפרסומות בערב זה, ולכן השנה רצו במותג לתת הזדמנות ליצור פרסומת מותאמת אישית למסיבות הסופרבול.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הפרסומת היחידה בעולם שרק מעריץ אחד בלבד יצפה בה

Skittles, המותג הצבעוני, הבין שבכל שנה בערב הסופרבול, כל מפרסם מציג את הפרסומת שלו למאה מיליון צופים, והחליט שהוא רוצה לעשות מעבר, להיות המותג עם הפרסומת הבלעדית, הפרסומת שיזכרו, שתעורר שיח ותהיה משעשעת מאוד. לכן, יצרה עבור האירוע שמתקרב פרסומת, אך הבעיה היא שהיא לא תוקרן לכולם במהלך המשחק הגדול ב-4 בפברואר. במקום זאת, אחד ממעריצי המותג, Marcos Menendez מקליפורניה, יהיה היחיד שיראה את הפרסומת, ואילו הצופים יוכלו לראות את תגובתו בלבד באמצעות liveestream בדף הפייסבוק של Skittles. המותג יצר פרסומת הכרזה למה שעתיד לקרות, ומתכנן לפרסם ארבעה טיזרים לפני המשחק.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
instore_visitor_profile

Adobe לוקחת את טכנולוגיות ה-Omichannel צעד אחד קדימה

טכנולוגיות ה- Omichannel כבשו את עולם הריטייל בשנים האחרונות (לפחות ברמה התודעתית) אך מאז ההייפ סביבן קצת נשכח, יכול להיות שהגורם לדעיכת ההתלהבות הוא הקושי בהטעמת הטכנולוגיה שמקדימה במעט את זמנה. ענקית הטכנולוגיה Adobe פיתחה לאחרונה מוצר שעשוי להנגיש את הטכנולוגיה המהפכנית בצורה פשוטה ונגישה יותר שמרכזת מאגר נתונים עצום בענן ומפעילה אלגוריתם מיוחד שמזהה את הנוכחים בחנויות ופונה אליהם במסרים ממוקדים שעשויים להשפיע על סל הקנייה שלהם.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
Mark-Zuckerberg-Discloses-Steps-to-Fight-Fake-News-on-Facebook

Facebook נלחמת ב- Fake news

הנגישות לציבור והיכולת להפיץ מידע להמוני אנשים יצרו לא מעט גופי תוכן, שספק אם היו קיימים בעולם ללא פייסבוק. חלק לא מבוטל מאותם גופי התוכן הם גופי שוליים, שמקדמים באמצעות התוכן אג’נדות ותפיסות קיצוניות, כאשר מהימנות היא לא הצד החזק שלהם. כאוס התוכן שנולד עם עלייתה של פייסבוק הפנה לרשת החברתית לא מעט אצבעות מאשימות שהובילו לגיבוש מדיניות תוכן חדשה בפייסבוק במטרה לסנן מידע לא מהימן. במסגרת המדיניות החדשה פייסבוק צפויה להטמיע אלגוריתם שיסנו תכנים בעלי מידת אמינות נמוכה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קליפ השבוע: Dua Lipa - IDGAF

מצעד הלהיטים - ארה``ב

מצעד הלהיטים - בריטניה

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il