עדכון שבועי – SPOT’IT- 22.1.18-29.1.18

spotitLOGO

22.1.18-29.1.18

הטריילר ששבר את לב המעריצים

בטח גם אתם התלהבתם כשגיליתם שהולך לצאת לאקרנים סרט איחוד של כוכבי הסדרה ‘חברים’, כשנחשפתם לטריילר ששותף השבוע ברשתות החברתיות. אך צר לנו לאכזב אתכם, אין באמת סרט איחוד. מדובר במעריץ שיצר את הטריילר באמצעות חיבור ועריכה של קטעים שונים מסרטים מקוריים בהם השתתפו שחקני הסדרה לאחר שהיא הסתיימה. המעריצים ברחבי העולם התרגשו, צפו וציפו, אך התברר כי מדובר בתרמית שמעל 6 מיליון איש כבר ראו ונפלו בה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

אמנם זו התאמה, אבל כולם יכולים לדעת עליה עכשיו

מאות אלפי משתמשי אפליקציית ההיכרויות, Tinder, נתקפו חרדה כששמעו כי התגלתה פרצה באבטחת האפליקציה וכל המידע האינטימי שלהם כעת חשוף לכל. חברת אבטחת המידע הישראלית, Checkmarx, חשפה כי פרצת האבטחה מאפשרת להאקרים הנמצאים על אותה רשת  Wi-Fi כמו של המשתמש, לראות את התמונות שלו, את הגזר הדין שנותן למשתמשים אחרים באמצעות החלקת האצבע שלו ואת ההתאמות שלו. מה שמאוד פוגע בזכות לפרטיות. המידע הועבר ל- Tinder, אך עד כה לא תוקנה הפרצה. אז שימו לב ואל תתחברו לכל רשת Wi-Fi פתוחה או לא מוכרת.

TINDER
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

נבחרת אולימפיאדת החורף של ניגריה

עבור גוזי, אונוומרה ואקוומה “Just do it” אינו רק סלוגן, זו דרך חיים, ללכת נגד הזרם, לפרוץ גבולות, לעבוד קשה ולהבין שכל דבר אפשרי. גוזי ושתי חברותיה הן נשים ניגריות שעסקו בעבר בריצה מקצועית ואף התחרו בתחרויות אולימפיות. כעת החליטו לנטוש את הענף שהן התמקצעו, בו על מנת ללכת אחר חלומן ולהקים את נבחרת מזחלות השלג הראשונה של ניגריה, כנגד כל הסיכויים. סיפורן מעורר ההשראה הביא לחיזורים של לא מעט מותגים מובילים כמו: Beats, Under Amour וכמובן Nike שנלחמה לקשר בין הסיפור הייחודי שמתאים כמו כפפה ליד לסלוגן האייקוני –Just do it.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

גאווה ישראלית בקמפיין נגד הטרדות מיניות

השיח המשמעותי הנוכחי סביב ההטרדות המיניות, קמפיין METOO והמודעות הרבה לנושא, הובילו סרטים למניעת מקרים שכאלו, שנעשו בשנה שעברה על ידי סיגל אבין (גאווה ישראלית) ודוד שווימר (“חברים”)  להפוך כעת לפרסומות בטלוויזיה. שלוש פרסומות שונות ממחישות סיפורים אמיתיים של ניצול נשים, לעתים קרובות במסגרת העבודה. הפרסומות הקצרות שנחתכו מסרטי הוידאו המקוריים לוכדים במכוון בדיוק את רגעי אי הנוחות של הנשים על המסך, כאשר בסוף כל סרטון מצוין כי זה ללא ספק הטרדה. כשמטרה היא שהטרדות מיניות יפסיקו להיות אזור אפור, וכולם יבינו מה נחשב להטרדה. נקווה שזה יוביל לצמצום התופעה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Diesel חוגגת את הפגמים שבנו

בסתיו שעבר, Diesel יצאה בקמפיין המעודד את הצופים להבין כי הפגמים שלהם יפים. כעת המותג שדרג את המסר בקמפיין, “Keep the World Flawed”, שנשען על אותה אסטרטגיה, ואף לוקח אותה רחוק יותר, כשמציג כמה זה נואש להסתיר את הפגמים שלנו מלכתחילה. חדי העין שבינינו יבחינו בכל מיני רמזים לאורך הפרסומת, המובילים לחגיגת הפגמים. למשל: מדבקה המובילה לאתר אינטרנט של Bluffet, המסעדה הפיקטיבית שבה הזוג מתאהב, המתויג כ-“Fuel for the flawed”, ומקדם שלושה מתכונים עבור תדלוק התנהגות “פגומה”. בנוסף, ניתן לראות בפלאשבק של הבחורה, רמז המוביל את הצופים לאתר טיסות מזויף, שבו אנשים יכולים לחפש ולהזמין טיסות הכוללות המון עצירות והמון שעות, בטענה שהיעד לא חשוב, אלא הדרך הארוכה לשם. מה שמדהים בקמפיין הוא ש- Diesel לא עצרה בלהגיד לנו לאהוב את הפגמים שלנו קצת יותר, אלא גם יצרה עבורנו דרכים לחגוג את הפגמים, כדי לעזור לנו לחיות חיים של השלמה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

אין דבר העומד בפני הרצון, חוץ מדבר אחד

נכון שמאז שאנחנו קטנים מלמדים אותנו ש’אין דבר העומד בפני הרצון’ ו’אם תרצו אין זו אגדה’, אבל יש דברים שכולנו לא יכולים לעשות. סמסונג השיקה את שעון ה-Copiloto שלה, אשר עוקב אחר נתונים מכניים ואנושיים, כמו האצה על הכביש או קצב הלב, כדי לקבוע האם הנהג שעונד אותו נרדם על הכביש בזמן נהיגה. אם השעון מזהה סכנה, הוא שולח זרמים כדי להעיר את הנהג. כמובן שלא מדובר ברעיון חדש, אפליקציות שונות כבר עשו זאת קודם, אבל השבוע סמסונג השיקה את המהלך בקמפיין יוצא דופן. המטרה להציג הישגים של אנשים אמיתיים, שלא ויתרו לעצמם ואמרו לעצמם שהם יכולים הכל, רק שלקראת סוף הפרסומת המסר שעובר הוא שיש דבר אחד שגם הם וגם אנחנו לא יכולים לעשות וזה להירדם בנהיגה. כמובן שבסמסונג לא משאירים אותנו ללא פתרון, כך שאם זה כן קורה, יש מי שיציל את החיים שלנו וזה השעון של סמסונג.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Every person matters

לא פעם שמענו את הפתגם ‘אל תסתכל בקנקן, אלא על מה שיש בתוכו’, וכעת הארגון ההומניטארי, EMERGENCY, המטפל בקורבנות מלחמה, עוני ומוקשים, מחדד לנו עד כמה הפתגם הזה נכון בפרסומת מרגשת מאוד. בקמפיין “כל אחד משנה” בחר הארגון לספר את הסיפור של ג’לאל, מהגר הודי שניסה להתמזג במילאנו, כאשר המסר הוא כי כל מהגר לא רק עוזב מדינה, אלא גם משפחה, עבודה וסיפור חיים. ההשראה לקמפיין איננה פיקטיבית, אלא לקוחה ממקרים אמתיים בהם מהגרים עושים מחוות אנושיות ויוצאות דופן עבור האחרים. המסר של EMERGENCY הוא כי יש להכיר בכבוד של כל אדם באשר הוא, זו התרופה הטובה ביותר נגד גזענות ואדישות.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

שוקולד זה המים החדשים

M&M חוזרת למצעד פרסומות הסופרבול, לאחר שלוש שנים שהייתה מחוץ למשחק ובוחרת בדני דה ויטו (שחקן, בדרן, במאי ומפיק אמריקאי) לככב בפרסומת המדוברת. המותג כמו המון מותגים אחרים רוצה לגרום למיליוני הצופים לחכות לפרסומת הסופרבול המרשימה שלו, ולכן מפרסם בימים אלו טיזר מגרה עד מאוד. או שלא? בטיזר הכוכב שידוע כמצחיק מאוד, מגשים את חלום הילדות של כולנו ושוכב בבריכת שוקולד, כשהוא מתענג על רגע. אז יש למה לחכות, כמו שאומרים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Hyundai מזהירה: יש למה לחכות

Hyundai חוזרת לסופר בול כבר שנה שלישית ברציפות, וגם היא מנצלת את הימים האחרונים לדאוג שאף אחד לא יפספס את הפרסומת שלה. האסטרטגיה בטיזר שמשחררת יונדאי היא להראות שמה שהם עשו בסופרבול שנה שעברה, לא מתקרב אפילו למה שהם מתכננים השנה, כשהמטרה היא להפתיע מיליונים של אנשים, מה שמגביר את הציפייה של הצופים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

היעד הבא של Apple : שוק הבריאות

 Apple חשפה בשבוע שעבר פיצ’ר חדש שיאפשר למשתמשים להוריד לסמארטפון חלקים נכבדים מהרשימות הרפואיות שלהם. הישומון החדש צפוי להסתנכרן עם אפליקציית ה- I health הפופולארית של החברה, ולייצר מאגר עצום של דאטה רלוונטית לשוק הבריאות האמריקאי שנאמד ב-3 טריליון דולרים. כרגע מדובר בפיילוט שלא מעט בתי חולים וארגונים רופאים הביעו את הסכמת העקרונית להשתתפות בו.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

יש לכם פחות מ5% סוללה? רשת חברתית חדשה עבורכם

Diewitheme היא רשת חברתית חדשה לבעלי סמארטפונים עם אחוזי סוללה נמוכים, פחות מ5% ליתר דיוק. מדובר באפליקציה המציעה חדרי צ’אטים שאמורים להוות מעין קבוצת תמיכה לאנשים שקיים קשר ישיר בין אחוזי הסוללה שלהם למצבם הנפשי. לא ברור אם מדובר במתיחה גאונית או ניסוי חברתי עם היבטים אנתרופולוגים. לדברי היזמים מדובר בפרויקט אומנותי והם אף שוקלים להוציא ספר שיכיל לקט של ציטוטים מהרשת החברתית הייחודית.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
aclartech-e1499148079541

אין צורך עוד לדפוק על האבטיח, או למשש את העגבניה

אחד השווקים הגדולים בעולם הוא שוק הפירות והירקות, אולם אחת הבעיות שלו הוא הקושי בזיהוי המועד לקטיפת התוצרת החקלאית. מה שגורם לחקלאים לשחק את משחק הניחושים, והתוצאה היא שכ-50% מהירקות והפירות נזרקים לפח. חברת סטארטאפ ישראלית מצאה פתרון ופיתחה את אפליקציית AclaroMeter, המנטרת ומבצעת אנליזה של בשלות, איכות וטריות הפרי. כך עוזרת להחליט מהו המועד שבו כדאי לקטוף את הפירות, ומדרגת את התוצרת החקלאית על פי קריטריונים של איכות וטריות.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קליפ השבוע: Jason Derulo feat French Montana - Tip Toe

מצעד הלהיטים - ארה``ב

מצעד הלהיטים - בריטניה

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il