עדכון שבועי – SPOT’IT- 13.3.18-19.3.18

spotitLOGO

13.3.18 - 19.3.18

הכוכבים חולקים כבוד אחרון עם סטיבן הוקינג

האסטרופיזיקאי המפורסם, שסבל במשך קרוב ל-50 שנים ממחלת ניוון שרירים והיה מרותק לכיסא גלגלים ממוחשב, הלך לעולמו, בגיל 76. הוא אובחן כחולה במחלת ניוון שרירים בגיל 22, כשהרופאים אמרו לו שיש רק מספר חודשים לחיות, אך הוא הספיק לחקור את החורים השחורים (גרמי שמיים תיאורטיים) ולעבוד על תורת היחסות, להתחתן פעמיים ויש לו שלושה ילדים. סיפור חייו סופר בסרט “תורת הכל”, והוא הופיע בקריקטורות וסדרות כמו משפחת סימפסון. כשהמשפחה הודיעה על המוות המצער, תגובות הסלבריטאים לא איחרו לבוא והם התאבלו על מותו ברשתות החברתיות. אדי רדמיין, שזכה באוסקר על ששיחק את הוקינג בסרט היה בין הכוכבים הראשונים שהביעו תנחומיהם, בהמשך הצטרפו אליו ברק אובמה, קייטי פרי, כוכבי התכנית “המפץ הגדול”, שר, אנטוניו בנדרס ועוד.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

החיים באנטרקטיקה מנקודת מבט של פינגווין

זוג פינגווינים באנטארקטיקה צילמו סרט סלפי שלהם, לאחר שהחוקר, אדי גולט, השאיר את המצלמה שלו ללא השגחה. מבחינה טכנית, המצלמה החלה לצלם עוד לפני שהפינגווינים החלו לעשות פוזות למצלמה, כך שהם לא ממש צילמו את עצמם. עם זאת, הסרט הצליח להצחיק אנשים ברחבי העולם, והפך לויראלי. הפוסט מעמוד הפייסבוק של Australian Antarctic Division קיבל מעל 85,000 צפיות ושותף יותר מ -1,000 פעמים. בטוויטר הווידאו צבר למעלה מ -5,000 ציוצים ו -11,000 לייקים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

משתמשי Sling TV הם Slingers, אבל הם בהחלט לא Swingers

אתם מכירים את זה ששתי מילים נשמעות דומה, אבל המשמעות שלהן שונה? על התובנה הזו נשענה הפרסומת החדשה של שירות הסטרימינג והטלוויזיה, Sling TV. שם המותג, Sling, חוזר על עצמו מספר פעמים לאורך הפרסומת, כשלראשונה מציע הזוג המארח לזוג המתארח “To slinging” איתם, כשהכוונה היא כמובן לצפות איתם בטלוויזיה, אבל הזוג שומע “Swinging” ונבהל שמא מציעים לו חילופי זוגות. המטרה היא להציב את Sling כפתרון שנותן ללקוחות בחירה ושליטה בעולם שבו חברות טלוויזיה מסורתיות גובות מחירים גבוהים, ערוצים שלא צופים בהם בכלל ושירות לקוחות לא טוב. הטעות החצופה והמשחק על השם הוא דרך מצוינת עבור המותג להפוך להיות חלק משיחה של אפשרויות צפייה ולייף סטייל.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

``הטיקי טאקה`` מגיע לפרסום!

גם אם אתם לא חובבי כדורגל מושבעים, כולנו יודעים שמועדון הכדורגל של ברצלונה הוא לא רק מועדון כדורגל. הוא מרגש, הוא מסעיר ומעל הכל הוא מאחד אנשים מכל קצוות העולם. בפרסומת החדשה של Nike, החוגגת 20 שנות שותפות עם מועדון הכדורגל ברצלונה, הצלם שזכה באוסקר, וולי פסייטר (צלם הסרט Inception), מצליח להעביר את העוצמה של אצטדיון הקאמפ נואו באמצעות הצבעים של ברצלונה, מוסיקה מעולה ועיצוב ייחודי. כך שמצליח לגרום לצופים להבין שמועדון הכדורגל של ברצלונה הוא “יותר ממועדון”, הוא מייצג תרבות שלמה, התרבות העשירה של קטלוניה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Apple מניידת לקוחות בלי לומר מילה

כשחברות מנסות לנייד אליהן לקוחות או לנגוס בנתח המתחרים, לרוב הן מוזילות מחירים או לחלופין יוצאות במבצעי Hard sale מתוקשרים. ב- Apple לעומת זאת, עושים את זה אחרת. כזכור, לפני כשנה עלתה ענקית הטכנולוגיה עם סדרת קטעי וידאו קצרים שלא נאמרת בהם מילה, אך יחד עם זאת ממחישים בצורה די ברורה למה כדאי לנו לעזוב את הסמארטפון שלנו ולהחליף אותו ב- IPhone. ב- Apple החליטו לאחרונה להשתמש באותו הקונספט ולחדש את הקמפיין. גם  הפעם, כמו תמיד, ב- Apple עושים את זה עם המון סטייל כמתבקש ממותג אייקוני וסמל לחדשנות.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

72 שחקניות לדמות אחת

במהלך המאה האחרונה תוחלת החיים הממוצעת עלתה בכ-43 שנה. יצרנית המזון היפנית Glico החליטה לחגוג את העבודה שמסמנת הישג אדיר לטובת האנושות, ועלתה בקמפיין המספר סיפור חיים של אישה ממוצעת, מילדות ועד גיל 72, וזה לא הכל. שבעים ושתיים שחקניות שונות מגלמות את דמות האישה לאורך הסרט הקצר וברקע, מאחורי הכוריאוגרפיה המהפנטת מוצגים להם מוצרי החברה השונים, שמתאימים לכל גיל.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הכל אפשרי עם Samsung

ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית עושה הכל בכדי לנצח את המתחרה שלה, Apple, ולנגוס בנתחי השוק שלה, אבל זו לא משימה פשוטה. Apple הוא מותג שהצעת הערך הרגשית שלו חזקה מאוד, וב- Samsung מבינים שפיצ’רים וטכנולוגיה לבדם לא יצליחו לנצח את האמוציונליות שמציגה Apple. בשנים האחרונות מקדמים ב- Samsung אסטרטגיה תקשורתית שנועדה לחזק את הצעת הערך האמוציונאלית של Samsung ולהעצים את המותג, והקונספט שנבחר לשם כך הוא –  Do what you can’t. גם בקמפיין הנוכחי Samsung מנסה לבנות מותג שיגרום לנו להאמין שהכול אפשרי, ולצורך כך משלבים בקמפיין שתי נשים המועמדות לאוסקר, במאית וצלמת.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

יום המעשים הטובים של Burger King

 מה הייתם עושים אם הייתם רואים רכב עולה באש בצידי הדרך? לפעמים זה שווה להציע עזרה, בעיקר אם אתם חלק מהניסוי החברתי והמגניב שערכה לאחרונה Burger King. לכבוד  Good Samaritan Dayשנערך ב-13 במרץ בארה”ב, יום שדומה ליום המעשים הטובים שלנו, רשת המזון המהיר הציבה מכונית בוערת בצד של כביש מהיר, ובחנה מי יבוא להושיט יד לבחור המסכן שהרכב שייך לו. הסרט מציג את הדאגה האמיתית של אנשים שעצרו את רכבם, רצו עם מטפי כיבוי והגיעו לעזור, כשבמהירות הלחץ התחלף בצחוק, והם הבינו שהלהבות מגיעות מהגריל ולא ממנוע הרכב. המסר של רשת המזון המהיר הוא שלפעמים מחווה פשוטה יכולה להוות תזכורת לכמה נהדר זה מרגיש להיות אדם טוב. זה לא פעם ראשונה שהמותג בוחר בניסוי חברתי ואמיתי, לקמפיין זה קדמו הקמפיינים: Bullying Jr.” ו-“Whopper Neutrality”, שפורסמו בעבר בספוטאיט.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Google מקדמת פמיניזם

מבול הקמפיינים לרגל יום האישה שכבש את הרשת בחודש האחרון, לא פסח על Google. בענקית החיפוש החליטו לנצל את אחד המשאבים הבולטים של החברה, הלא הוא נתוני חיפוש ומידע, על מנת לתמוך ביום החשוב הזה. במסגרת הקמפיין פרסמה החברה מספר נתונים גלובאליים שמעידים על מגמה של התעוררות פמיניסטית כלל עולמית. הנתונים מוצגים ע”י אושיות בידור מובילות שמשתלבות בסרט שהופק לרגל הקמפיין.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
asos mac

If you can’t beat them join them Asos X MAC

ה- Ecommerce כבר שנים נחשב לדבר הבא של העולם הקמעונאי, וחברות שהבינו לאן נושבת הרוח הצליחו לייצר ערוצי מכירה אינטרנטיים מניבים. הכוח שצברו השחקנים הראשונים בזירה, הוביל קמעונאים וחברות צריכה מתחרות לנסות לייצר אתרים מכירה מקוונים משלהם, ניסיונות שרובם נועדו לכישלון. כמו תמיד, גם בעולם הצריכה והקמעונאות כשלא מצליחים לנצח, משתפים פעולה, מה שבצעם מסביר את ההודעה שפורסמה השבוע אודות שת”פ בין ASOS  ל- Mac. מצד אחד ממיזמי ה-Ecommerce המובילים ומהצד שני חברת צריכה מובילה שלא הייתה שם בזמן בשביל לייצר ערוץ מכירה יעיל.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
PG-fi-1024x384

P&G מאוכזבת מהדיגיטל

בשנים האחרונות, הדיגיטל הפך ל- ,Buzz Word השגורה בפיו של כל איש פרסום שמכבד עצמו. משרדים וסוכנויות המתמחים בדיגיטל צצים כמו פטריות אחר הגשם, המפרסמים והמשווקים הקימו מחלקות דיגיטל in house ו- Facebook וGoogle רשמו שיעורי צמיחה מרשימים כתוצאה מהלך הרוח בשוק. אך יחד עם זאת, הבעת אכזבה מצד כמה מהמפרסמים הגדולים בעולם מייצרת חורים בבועה שנוצרה סביב הדיגיטל. חשוב לציין שלא מדובר בהבעת אי אמון בערוצים הדיגיטליים, אלא חוסר שביעות רצון מהפוטנציאל הגלום בערוצים אלו וההבנה שאנחנו עדיין לא שם.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קליפ השבוע: JASON DERULO - COLORS

מצעד הלהיטים - ישראלי

מצעד הלהיטים - ארה``ב

מצעד הלהיטים - בריטניה

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il