עדכון שבועי – SPOT’IT- 19.3.18-26.3.18

spotitLOGO

19.3.18-26.3.18

Facebook- The end?!

בשבוע האחרון הרשת גועשת בעקבות שערורייה חדשה, חברת קיימברידג’ אנליטיקה אספה בחשאי מידע על 50 מיליון משתמשי פייסבוק מבלי לקבל את הסכמתם, ועשתה בהם שימוש בכדי לייעץ לטראמפ בבחירות האחרונות. ההאשטאג  #DeleteFacebook הופיע יותר מ-10,000 פעמים בטוויטר תוך שעתיים ביום רביעי האחרון, בו התפוצצה הפרשה. הזמרת שר הייתה בין הראשונים שעזבו את הרשת החברתית. שר כתבה בטוויטר כי ההחלטה לעזוב את פייסבוק הייתה קשה מאד, אך הכרחית בגלל “שהיא אוהבת את ארה”ב”. אליה הצטרף בריאן אקטון, מייסד שותף של וואטסאפ, שנרכשה ב-2014 על ידי פייסבוק, וקרא לעשרות אלפי העוקבים אחריו בטוויטר למחוק את פייסבוק.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

פרעושים, דבורים ועכברים לא יתעסקו עם חברת ההדברה הזו

שכתוב מילים חדשות ללחן מוכר ואהוב הפך לטרנד בתחום הפרסום. לכן, בחרה גם חברת ההדברה, Orkin, לשדרג את השיר “הדברים האהובים עליי” מתוך “צלילי המוסיקה”, עם מילים על חרקים ומקומות בהם הם יכולים להימצא, כשהמסר הוא שמזיקים לא מתעסקים עם אנשי ה- Orkin. את הפרסומת המצחיקה הזו, שאי אפשר להפסיק לזמזם, הכינו סטודנטים מאוניברסיטת בריגהם יאנג, והם אף זכו במקום הראשון בטקס פרסי ANDY בקטגוריית הסטודנטים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Unlock with a look

Apple ממשיכה לתקשר את IPhone X והפיצ’רים הייחודיים לו, והפעם מגייסת למשימה את במאי הפרסומות המוכר והמפורסם, Dougal Wilson, ומקדמת את iPhone X Face ID. התכונה החדשה בסמארטפון מאפשרת לפתוח את מסך האייפון עם מבטי העיניים בלבד. הפרסומת היצירתית והמגניבה הזו מדגימה את החדשנות המוצרית ועד כמה היא פונקציונלית, כלומר אין עוד צורך בזכירת סיסמאות או לחיצה על כפתור, מספיק מבט על המסך והפלאפון נפתח.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Nipple everywhere

Tommee Tippee, הוא מותג בריטי המשווק בקבוקים ומוצצים לתינוקות. הצעת הערך המרכזית של המותג נוגעת לאיכות הפטמות במוצרים השונים והיותן כמעט זהות למקור. כדי להמחיש לנו את משמעות הפטמות, עלה המותג עם קמפיין הומוריסטי וקצת פרובוקטיבי (אך כזה שלא חוצה את גבולות הטעם הטוב), המציג את העולם דרך נקודת מבט של תינוק רעב, כשמה שמייצג לו מזון זה כמובן פטמות. הפרסומות מראה לאימהות עד כמה הפטמות שלהן חשובות, אבל הפטמות של הבקבוקים שהן קונות יותר.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

אם שותים לא נוהגים

משרד התחבורה הבריטי, עלה לאחרונה בקמפיין ארצי שמטרתו למגר את תופעת הנהיגה תחת השפעת אלכוהול. בשונה מהקמפיינים המוכרים לנו שכוללים בעיקר אלמנטים של איום הפחדה, ולרוב עוסקים בנהגים עצמם, הקמפיין הנוכחי עוסק דווקא בחברים של הנהגים השיכורים, מתוך הבנה שהעלאת המודעות בקרב ציבור זה והכרה ביכולתו למגר את התופעה, עשויה לייצר פעילות אפקטיבית לצמצום ממדי התופעה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

סדרות הופכות למציאות- PlayStation

סרטים וסדרות מז’אנרים כמו פנטזיה ומדע בדיוני זוכים להצלחה מרשימה בשנים האחרונות, סדרות כמו משחקי הכס והמתים המהלכים הפכו לתופעה והיקום הקולנועי של מארוול לא מפסיק לשבור שיאי מכירות. ב- Sony החליטו לרכב על הגל ולנצל את המומנטום תוך כדי חיבורו לקונסולת המשחקים המפורסמת, ועלו בקמפיין הכולל מספר סרטי וידאו כשכל אחד מהם מוקדש לז’אנר קולנועי וטלוויזיוני. ב- Sony החליטו למעשה להציע למשתמשים להפוך את הז’אנר האהוב עליהם למשחק.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

“I’m sorry” היא אף פעם לא הדרך הנכונה לברך תינוק שנולד עם תסמונת דאון

לקראת יום תסמונת הדאון העולמי, הכוכבים של הקמפיין “Anything But Sorry” משנה שעברה של חברת “תסמונת דאון הקנדית” חוזרים, כדי להזהיר מפני “S-word”. בקמפיין המרגש הם מציגים הזדמנויות שבהן הגיוני ונכון להשתמש במילה “Sorry”, למשל כשמישהו שוכח יום הולדת של מישהו אחר או מגיע באיחור לאירוע חשוב, אבל כשנולד תינוק עם תסמונת דאון אין צורך במילה הזו, אלא מספיק להגיד מזל טוב. מלבד לפרסומת הזו, הוכנו סרטוני pre roll, שיופיעו ביוטיוב לפני שירים המכילים את המילה “Sorry”, כולל “Sorry” של ג’סטין ביבר, “Sorry Not Sorry” של דמי לובאטו ועוד. המטרה היא לחנך אנשים להבין למה “מצטער” היא לעיתים מילה רעה ואף לנסות לשנות התנהגות זו בעיקר עבור ההורים לאותם ילדים והילדים עצמם.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

טכנולוגיה ככלי לקידום נשים

מבול הקמפיינים לרגל יום האישה לא פסח על HP. ענקית הטכנולוגיה הפיקה במסגרת הקמפיין סרט קצר באורך 6 דקות. במרכז הקמפיין של HP עומדת ילדה, חובבת כתיבה וציור שמצליחה להפיץ את ספרה למרות כל המכשולים והקשיים, כשהיא מנצלת את ההתקדמות הטכנולוגית לטובת המשימה. בשונה ממהלכי ה- OBM שנעשו לרגל יום האישה, ב-HP מצליחים להוביל חיבור ממשי למותג ולפעילות העסקית של החברה ולשלב את המהלך עם היעדים העסקיים, שאחד מהם הוא הרחבת הפעילות בהודו, המדינה בה צולם הקמפיין.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
ibm-cpu-grain-of-salt-finger-scale-720x720-1521617360

מחשב בגודל גרגיר מלח גס

חברת IBM פיתחה מחשב בגודל 1×1 מילימטר ובעל כוח עיבוד משנות ה-90. אמנם לא מדובר במחשב שנועד לקיים חישובים מורכבים, אלא הוא כולל מאות אלפי טרנזיסטורים, זיכרון ,RAM לוח סולארי מזערי שנועד לספק לו חשמל ושבב תקשורת שנועד לשדר ולקלוט מידע מבחוץ. הנתונים הללו הופכים אותו לחיישן חכם שיכול לעבד ולשדר נתונים שעשויים לשדרג את הניהול, האחסון וההפצה של מוצרים. בנוסף, חברות יוכלו לדעת בכל רגע נתון איפה המוצרים שלהם נמצאים, מה מצבם, מה התוקף שלהם וכן לקבל מדדים נוספים בזמן אמת. בימים אלו בוחנת החברה שיתופי פעולה אפשריים, בעיקר בשוקי המזון, הקמעונאות, הייצור והאספקה, במטרה לשלב את המחשב עם טכנולוגיית הבלוקצ׳יין.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
revolut-card-v2

כרטיס אשראי חד פעמי

ערוצי ה- Ecommerce חווים צמיחה אדירה, קניות באינטרנט הפכו לדבר לגיטימי וכתוצאה מכך שימושי האשראי בעלייה דרסטית, ויחד עמם גם הונאות האשראי. הפחד מגניבת פרטי האשראי עדיין מהווה חסם משמעותי לרכישה באינטרנט, וזו הסיבה שחברת Revolute פיתחה מוצר ייחודי, המאפשר ללקוחותיה להחליף את פרטי האשראי בתדירות גבוהה במטרה להגן עליהם מהונאות.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
google-publishers-CONTENT-2018

Google מכריזים מלחמה ב- Fake News

אז נכון, אין היום מידע שד”ר Google לא יודע, אבל איך אנחנו יכולים לדעת מהו שקר ומה אמת?!Fake News מופצות באמצעי התקשורת, ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט וכל זאת למען קידום תעמולה והסחות דעת. ב- Google החליטו לפעול למן סילוק הדיסאינפורמציה מהאינטרנט ולהילחם למען פרסום האמת, האם זאת אירוניה? קראו את הכתבה הבאה והחליטו בעצמכם.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קליפ השבוע: Snakehips - Cruzin' ft. St Rulez

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il