עדכון שבועי – SPOT’IT- 27.3.18-4.4.18

spotitLOGO

27.3.18-4.4.18

ה-METOO של שדרניות הספורט

מחאה ה-METOO הגיעה גם לתחום הספורט, והפעם שדרניות הספורט בברזיל מתאחדות על מנת להעלות למודעות את ההטרדות המיניות שחוות לאורך עבודתן. קבוצה של 52 שדרניות יצרו קמפיין שרץ עכשיו ברשת והפך לויראלי, הכולל צילומים של מספר נשים שנושקו או שנגעו בהן בניגוד לרצונן במהלך שידור חי. הן גם מתלוננות על הודעות פוגעניות ואיומים לאונס. בראש הקמפיין עומדת הסיסמה: “Let her work” (או בספרדית: DeixaElaTrabalhar#), שהפכה להאשטג, שכבר קיבל מאות אלפי אזכורים ותמיכה ברחבי העולם. מיום ליום אותן נשים מקבלות תמיכה ממגוון אנשים וספורטאים, ביניהם שחקני פוטבול כמו Gilberto Silva ושחקני כדורסל, קונפדרציית הג’ודו הברזילאית (CBJ) והליגה הלאומית בכדורסל (LNB).

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

שגיאות הכתיב של טראמפ משגעות את הרשת

הנשיא טראמפ ידוע בכנות המילולית שלו. ללא מסננת, טראמפ אומר את כל שעל ליבו, לטובה ולרעה. ובתור נשיא שהרשתות החברתיות הן כלי התקשורת העיקרי עבורו, בעיקר טוויטר,  גם כאן איננו חוסך את מחשבותיו הגולמיות ומשתף אותם עם העולם. מלבד התוכן שמעורר עניין ושיח, הציוצים שלו מלאים בשגיאות כתיב! אז האם איבדנו את הממלכתיות? או שאולי זהו עידן חדש של חוסר צביעות? מה שבטוח, הציוצים של טראמפ מגיעים למיליוני אנשים וכשהוא מצייץ עם שגיאת כתיב, המילונים ומנועי החיפוש האינטרנטיים מתחילים לעבוד קשה, וכמובן שהשגיאות מככבות ברשתות החברתיות.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

גל גדות+ נופים מרהיבים= WOW

גל גדות נבחרה להיות הפרזנטורית של חברת הענק הסינית, HUAWEI, ב-2015, עוד לפני שהפכה לכוכבת בינלאומית ולפני ששיחקה בסרט וונדרוומן. אבל לא מדובר בחברת פרסום סינית שבחרה בה, אלא במשרד הפרסום הישראלי, “לעומק התודעה”, המטפל בתקציב המותג באירופה. הפרסומת החדשה של המותג שעלתה ב-27 מדינות, מצולמת באיסלנד ולוס אנג’לס, ומלבד גל המהממת, מציגה נופים מרהיבים וטכניקות צילום חדשניות. המסר בפרסומות היא שבאמצעות המכשיר הזה (HUAWEI P20) אין גבולות מבחינת איכות התמונה והיכולת לתפוס רגעים אמיתיים בתצלומים, תחת הסלוגן, Make It Possible, שמלווה את החברה משנת 2015, בה התחילה חברת הפרסום הישראלית לעבור עם המותג.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Apple הופכת את הלימודים לחוויה מהנה

שיעורי הבית תמיד היו משימה מבאסת בימים בהם היינו משתמשים בנייר ועיפרון, אבל בקמפיין החדש של Apple, שיעורי בית נראים כמשהו כיפי לגמרי. הכל בזכות אייפד חדש בעל עיפרון אלקטרוני וכלים חינוכיים, כמו אפליקציות המסייעות בלימודים ואפליקציה המקלה על המורים לתת מטלות, לתקשר עם תלמידים, לעקוב אחר התקדמות ועוד, המציגים דרכים יצירתיות להפוך את הלמידה לחוויה. המטרה של המותג לחדור לתחום החינוך ולעודד מורים ותלמידים להשתמש בטאבלט. אנחנו היינו חוזרים בזמן ומאמצים את המוצר, ואתם?

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Xfinity Mobile – דאטה בדולרים

אין ספק שפרסומות pre-roll הפכו להיות נחלת הכלל, אבל מי חשב שהן יכולות להיות כל כך שימושיות? Xfinity Mobile, חברת תקשורת, הבינה את הפוטנציאל והפכה את פרסומות ה-pre roll שלה לאזהרות המתרגמות את הנתונים שהמשתמשים הולכים לעשות בהם שימוש בכדי לצפות בסרטון YouTube לדולרים. כדי לעשות זאת התייעצה החברה עם YouTube בקביעת ז’אנרים פופולריים, על מנת למקד את המחקר אודות שימוש בנתונים עבור מגוון תחומי העניין, כמו ספורט, אופנה, איפור ועוד. המטרה היא להראות כיצד Xfinity Mobile יכולה לעזור ללקוחותיה להימנע מחיובי נתונים באמצעות חיבורם לנקודות 4G LTE WiFi.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

כשמדובר בהצלת חיים – כולם פועלים ביחד

כשאנחנו חושבים על “מדטק”, לא תמיד אנחנו רואים לנגד עינינו את הסיפור במלואו ומתרגשים ממנו. אבל אם לרגע נחבר את הנקודות, נבין שהמכשור הרפואי הוא נדבך חשוב בשרשרת הפעולות המצילות חיים בבתי החולים. הקמפיין של חברת Getting עושה את זה בדיוק, ונוגע בכל הרגעים הכואבים לצוות הרפואי, למשפחה ולחשיבותם של כל הנוכחים. תחת המסר כי לא משנה איזה תפקיד אדם או טכנולוגיה תופסים בתחום הבריאות – הכל מכוון לתוצאה אחת והיא הצלת חיים, למענה כולם פועלים ביחד.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

העצמה נשית מבית H&M

ויינונה ריידר ואליזבט אולסון מככבות בפרסומת שהיא חגיגה של נשיות בצורה אוטנטית ומרעננת. השנה, M&H חטפה הרבה אש וביקורת ברשת החברתית על היותה גזענית, בין היתר, בשל שערוריה שסיפרנו אודותיה כאן בספוטאיט, שעסקה בפרסום ילד אפרו אמריקאי עם חולצה שעליה הכיתוב “הקוף הכי מגניב בג’ונגל”. ועכשיו, כחלק ממהפכת METOO, המותג יוצא עם בשורה חדשה – העצמה נשית, צבעונית ובלתי מתנצלת וחוזר להיות במרכז השיח החיובי והערכי.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

עידוד המודעות למחלת האלצהיימר

אובדן הזיכרון, הבלבול, התדרדרות מנטלית וחוסר התמצאות הם תסמינים של דמנציה, המחלה המוכרת והשכיחה שגורמת למצב זה היא אלצהיימר. וכשמדובר באלצהיימר, לא רק הלוקה במחלה מתמודד איתה, אלא המשפחה והסביבה כולה שתומכת בכל רגע ועולמם משתנה.  אנשים רבים רואים בתסמינים אלה כחלק מתהליך ההזדקנות, אך לא כך הדבר ולא ניתן להשיב את המצב לקדמותו. מטרתו של הקמפיין היא להעלות את המודעות למחלת האלצהיימר ולומר בקול רם כי צריך לתת תמיכה ועזרה למשפחות המטפלות – מבוגרים וילדים כאחד, בשאמצעות קריאייטיב וסיפור נוגע ללב מנסה לשבור את האדישות.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
facebook-launches-bulk-app-removal-tool-amidst-privacy-scandal

פייסבוק משיקה כלי פרטיות חדשים

בעקבות החשיפה של שערוריית קימברידג’ אנליטיקה, שעשתה שימוש במידע על 50 מיליון משתמשי פייסבוק, Erin Egan, קצין הפרטיות הראשי בפייסבוק והיועצת הכלכלית, Ashlie Beringer, הודיעו על כמה הגדרות שיעזרו למשתמשים להגן על פרטיותם. באמצעות כלים אלו יוכלו המשתמשים להבין טוב יותר אילו נתונים נאספים עליהם, לשלוט באילו נתונים נחשפים ואילו לא, לשלוט בפרסומות שהם רואים ויאפשרו למשתמשי פייסבוק להיות בשליטה על הנתונים שנאספים עליהם מהאפליקציות השונות שמבקשות גישה לפרופיל הפייסבוק. בקיצור אפל למדה מטעויות, ועושה הכל בכדי לעצור את העזיבה ההמונית של משתמשיה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
qtemp_toronto.jpg.410x225_q70_crop-smart

גאדג'ט שהוא חובה על מנת לשרוד את הקיץ הקרוב

משנה לשנה הקיץ הישראלי הופך לחם ולוהט יותר, והשרב שחווינו בשבוע שעבר הוא רק רמז לחום ולשמש איתם נאלץ להתמודד בעונה הקרובה. לכן, המכשיר החדש QSun , הוא בדיוק מה שאתם צריכים, בעיקר אם אתם מאלו שהופכים לאדומים עם החשיפה לשמש. זהו מכשיר לביש שמודד את רמת קרינת ה-UV אליה אתם נחשפים במהלך היום וכך מונע מכם לגרום לעור שלכם נזק בלתי-הפיך. מצד שני, בעיקר בחורף, הוא יכול למדוד את רמות הויטמין D שהעור שלכם סופג, כך שלא יחסר. המדידה מתבצעת בהתאם לסוג העור, המצב שבחוץ והרגלי השהייה בשמש המומלצים, כך שאם המכשיר מגלה שאתם עוברים את החשיפה המומלצת, תקבלו התראה היישר לסמארטפון שלכם.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
dunkin-running-shoes-hed-2018-page

America runs on Dunkin

כששני מותגיי ענק נפגשים ויוצרים שיתוף פעולה לא שגרתי בדמות חגיגה צבעונית לגוף ולנפש אי אפשר להישאר אדישים. Dunkin Dounuts מצטרפת לטרנד המותגים שגולשים לעולם ההלבשה ובשיתוף פעולה עם חברת Saucony מוציאים ליין של נעליים. והעיתוי הוא לא מקרי, Saucony חוגגת 120 שנה ומכיוון שבוסטון היא עיר הולדתם, מרתון בוסטון שהוא חלק מהמורשת העשירה של העיר, מהווה הזדמנות מצוינת לחגוג ובגדול. אז מסתבר שדונאטס וריצה אכן הולכים ביחד.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

March for Our Lives

כחלק מההפגנה “March for our life” בראשות הסטודנטים בארה”ב לתמיכה בבקרת והגבלת מכירת נשק שהתקיימה ב24 במרץ ביותר מ- 800 אירועים ברחבי העולם, התבקשו פרסומאים ואנשי קריאייטיב ליצור פוסטרים עם מסרים חזקים שיעלו את המודעות נגד אלימות ושימוש בנשק. ב-14 בפברואר נהרגו 17 בני אדם במהלך ירי לעבר בית הספר התיכון “Marjory Stoneman Douglas ” בפלורידה, אירוע זה הסעיר את האמריקאים והובילם לצאת לרחובות להפגין על הפריצות בנשק בארה”ב. מטרת המחאה היא לייצר תמיכה אוניברסאלית וכשכולם נרתמים למען מטרה ערכית, גם הפרסומאים לוקחים בה חלק ועוזרים לצעוק את צעקת המחאה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קליפ השבוע: Bebe Rexha - Meant to Be (feat. Florida Georgia Line)

מצעד הלהיטים - ישראלי

מצעד הלהיטים - ארה``ב

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il