עדכון שבועי – SPOT’IT- 5.4.18-17.4.18

spotitLOGO

5.4.18-17.4.18

בדיחות ויראליות על חשבון צוקרברג

כולנו חווים ועדים לשערוריית הפרטיות בפייסבוק כבר תקופה ואפילו סקרנו אותה פה בספוטאיט מספר פעמים. בשבוע האחרון העיד מארק צוקרברג לראשונה לפני הקונגרס והציג את הגרסה שלו בעקבות גילויה של קיימברידג’ אנליטיקה, על איסוף מידע אישי של כ-87 מיליון משתמשי פייסבוק כדי לנסות להשפיע על הבחירות בארה”ב. לא עבר הרבה זמן עד שאלה שצפו בהליכים נהרו לרשתות החברתיות כדי לפרסם בדיחות וממים על מנכ”ל פייסבוק והציוצים והפוסטים הפכו לויראלים מאוד.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

בקרוב לא תראו נופים עוצרי נשימה באינסטגרם

כולנו חיים באינסטגרם ומתענגים ומקנאים בתמונות נופים עוצרות נשימה שמעלים אחרים, לפעמים אנחנו מקללים אותם ולפעמים מגיבים ושואלים היכן התמונה מצולמת, כדי להוסיף את המיקום לרשימת היעדים החלומית שלנו. במהלך של הקרן העולמית לשימור חיות הבר (World Wildlife Fund) תשעה בלוגרי טיולים ומשפיענים העלו לאינסטגרם תמונות של מקומות טהורים ובתולים, אבל כשהמעריצים הגיבו על התמונות היפות, הם גילו במהרה שיש דברים שלא רואים במבט ראשון. אותם אתרים כבר לא נראים כך, משום שנהרסים על ידי זיהום, בנייה או שינויי האקלים. הסיבה לעובדה שהם נראו כל כך יפים וזוהרים היא כי ניקו אותם וערכו אותם בתוכנת מחשב, כשהמטרה של הקרן היא לגרום לאחרים לנסות לשמור על העולם ולהגן על אותם מקומות יפים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

יופי הוא הרבה יותר מאשר צעירות ונראות

מותג הקוסמטיקה No7 יוצא בקמפיין לקידום מוצרי האנטי אייג’ינג של המותג, ומביא את הסיפורים של נשים שלא מאפשרות לגיל שלהן למנוע מהן לעשות את מה שהן אוהבות. הקמפיין הקודם כלל את Alessandra Ferri, בלרינה בת 53, כשהפרסומת הנוכחית שמה באור הזרקורים את אלופת העולם בגלישה, Lisa Andersen, בת ה-49, שמעידה כי היא חווה אתגרים ביומיום, אבל גיל הוא לא אחד מהם. אכן מעורר השראה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

איך צב מעופף מצליח לרכך את ה``בנקופוביה``

החלטות פיננסיות גדולות וקטנות מייצרות המון בלבול ותמיד מלוות במלאך ושטן דעתניים שלא חוסכים מאיתנו את נקודת מבטם. כולנו עומדים בפני הדילמות  – לקנות או לא לקנות? להשתדרג או שאולי פעם הבאה? להרחיב או להצטמצם? האם אני יכול להרשות לעצמי לקנות את הספה החדשה או להקים עסק? או שעדיף שלעת עתה אשים כסף בצד ואחסוך. והאמת שכשמדובר בבנק המפחיד, אנחנו מעדיפים לשמור על  פרופיל נמוך ולהימנע מפעולות דרמטיות. עם הומור שנון, צב מעופף, מוזיקה טובה ואמירה קריאטיבית, הקמפיין של The Germany’s public bank מצליח להפוך את נושא ההלוואות המאיים למצחיק וידידותי ואולי גם לנקות את ההימנעות מהבנקים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

באהבה אין חוקים

כבר מזמן הבנו שאהבה אמיתית לא יודעת גבולות. אבל התמונה הממוסגרת של אהבה בדמות גבר ואישה שמתאהבים בספרים, במחזות, בסרטים ובמוסיקה נותרת בעינה. ואם ההגדרה לאהבה השתנתה, למה השירים והסיפורים המתארים אותה לא מדביקים את הקצב?! מקאן ניו יורק יוצאים במהלך מעורר השראה לרשת המלונות MGM בוגאס, שבו הם מצמצמים את הפער בשירי האהבה עבור קהילת הלהט”ב בשיתוף פעולה מרגש עם אומנים גדולים כמו בוב דילן ועוד. ואיפה אם לא בוגאס – בירת החתונות העולמית.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

חרטות מצחיקות עצובות?! – “Don’t drink and dumb”

אלכוהול מייצר תחושה קלילה וערפול חושים ועלייה בביטחון העצמי, אבל יותר מדיי ממנו יכול לגרום גם לאיבוד שליטה ולמעשים שעשויים להתחרט עליהם. ואמנם אנחנו מדקלמים את המסר “אם שותים לא נוהגים” אבל אף אחד לא מדבר על ההשתטות שעשויה לגבות מאיתנו מחירים גם בתחומים אחרים בחיים שלנו. קמפיין הומוריסטי של חברת הרום התאילנדית SangSom שמה בפרונט את איבוד השליטה מאלכוהול, כשהמסר הקל והפשוט ליישום הוא – אל תעשה שום דבר שתצטער עליו! אז נכון שדקדוקית Don’t drink and dumb הוא לא בדיוק תקני אבל המסר עובר, כששותים לא מטומטמים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מה הייתם אומרים על המבורגר שוקולד עם טבעות שוקולד לבן במקום בצל?

Burger King לא התכוונה לוותר על המסורת שלה ביום המתיחות, והחליטה לחגוג את 1 באפריל ביג טיים. רשת המזון המהיר פרסמה וידאו מגרה במיוחד, המכריז על השקתו של ה- Chopper Whopper, גרסת קינוח של ה- Whopper המוכר והאהוב, ובו כל פריט שקיים בהמבורגר מוחלף ברכיב מתוק, כמו למשל קציצת שוקולד או סירופ פטל במקום קטשופ. למרות שזה היה נראה כמתיחת אחד באפריל מובהקת, המותג דיבר עם מעריציו בטוויטר כאילו מדובר במוצר אמיתי וחדש.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

New smartphone shoe?! Or NOT

העולם מתחלק לאלו שאוהבים את אחד באפריל ואלו שמתים מפחד ממנו כי הם יודעים שהם יהיו (שוב) הקורבנות הבאים שיפלו בפח. וכמו שאסור להאמין לאף אחד ביום השוטים בטח ובטח שאסור לבטוח בפרסומים של החברות שיוצאות בהצהרות. אז ביוטיוב טענו ב-2013 כי האתר ייסגר ל-10 שנים עקב תחרות שתתקיים בשנים אלו ודני רופ הודיע ב-2004 כי מטר של “זהבונים” (חתיכות זהב) נופלים מהשמיים ברגעים אלו, תופעה שלא נראתה מאז 1404! גם חברת T-Mobile לא פספסו את ההזדמנות ויצאו בקמפיין צבעוני ומושקע לפלאפון יוצא דופן – שלרגע גורם לך לחשוב שהעולם השתגע וזה אמיתי לחלוטין. אחד באפריל שמח!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
Genie-By-Kfir-Ziv_330-1-1523608705-768x478

הנספרסו של האוכל

כמה פעמים לא הספקתם להכין אוכל למשרד והייתם צריכים לחפש מה לאכול. תמיד זה נגמר בבזבוז כסף על מסעדה מחוץ למשרד או איזה ג’אנק כמו מנה חמה. סטארטאפ ישראלי חדש, Genie, פותר לכם את הבעיות, ומאפשר לכם להכין מנות מזינות, טעימות ובעלות מרכיבים טבעיים בלבד, בלחיצת כפתור – ותוך 3 דקות בלבד. הטכנולוגיה של Genie  כוללת רכיבים טבעיים בלבד, שעוברים תהליך ייבוש ונארזים בתוך קפסולות, שעל גביהן מודפס ברקוד. התנור החכם של Genie סורק את הברקוד, וכך מקבל הוראות הכנה ספציפיות לכל מנה ומתחיל לפעול בהתאם: חימום, קירור, התססה, חימום בעזרת גלי מיקרו או אידוי. הצרכן רק סורק את המנה, מכניס אותה למכונה ולאחר מספר דקות היא מוכנה למאכל. אנחנו כבר בונים על המכשיר הזה, מה אתכם?

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

בקרוב המפתחות ייעלמו מהעולם

Hyundai משיקה אפליקציה חדשה, המאפשרת לפתוח את הרכב מרחוק, לספק וואיפיי בתוכו, להעביר נתונים בין מכשירים, הן בתוך המכונית והן מחוץ לרכב, להעניק לנהג גישה מרחוק לנתוני המכונית ואף לספק דלק מרחוק. השירות שנקרא “Connected Car Service” ומגיע עם Hyundai Kona החדשה, הוביל את המותג לצאת עם קמפיין חדש והומוריסטי, המתבסס על התובנה שבני זוג הופכים לרומנטיים וקיצ’יים רגע לפני שמבקשים משהו מבן הזוג השני. תהנו.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

עיתונאים ללא גבולות

בעידן של היום שנושא הצנזורה וחשיפת האמת הוא בלב השיח התקשורתי אי אפשר להתעלם מסתימת הפיות, מאסר וענישה של עיתונאים ברחבי העולם. וגם בעולם התעמולה, הטכנולוגיה מאפשרת מדיות חדשות למתן במה לביטוי אישי גם במקומות שבהן זה לא מקובל. במהלך של אחריות וערבות הדדית Google Maps נותנים את הבמה לעיתונאים שרוצים להשמיע את קולם בצורה יצירתית ומחתרתית.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קליפ השבוע: Calvin Harris, Dua Lipa - One Kiss

מצעד הלהיטים - ישראלי

מצעד הלהיטים - ארה``ב

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il