עדכון שבועי – SPOT’IT- 17.4.18-30.4.18

spotitLOGO

17.4.18-30.4.18

It’s a boy! - חמישי בתור למלוכה

מזל טוב! לנסיך וויליאם וקייט מידלטון נולד בן שלישי! כיאה למשפחת המלוכה, אור הזרקורים מופנה לתינוק החדש והממלכה כולה שמחה ונרגשת.  בתרועות טוויטר מלכותיות, כל המי ומי מצייצים ברכות לכבוד הולדת התינוק החדש, ראש ממשלת בריטניה ואפילו מישל אובמה. נטפליקס לא מפספסים את ההזדמנות להרים לסדרה “The Crown” (המספרת את סיפורה של משפחת המלוכה) ומבטיחים שהעונה ה70 של הסדרה, בה תככב דמותו של הנסיך החדש, תהיה מדהימה! לונדון כולה מוארת בצבעי הממלכה, ברכות לתינוק החדש, אושר ואושר.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

סלבריטאים הספידו את אביצ'י

בשבוע האחרון הרשת סערה בעקבות מותו בטרם עת של האמן, ה-די ג’יי והמפיק טים ברגלינג (28), הנודע בשמו אביצ’י. מוזיקאים בכל העולם התקשו להאמין שאבד הכישרון יוצא הדופן של אביצ’י והביעו את תנחומיהם גם ברשתות החברתיות. אביצ’י הוציא לאור יצירות מוסיקלית בקנה מידה בין לאומי, עבד עם אומנים מובילים ונגע במיליוני אנשים בדרך. לאחר מותו, מדונה כתבה “So Sad……. So Tragic. Good Bye Dear Sweet Tim. Gone too soon.”

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Spotify בהומאז' לדיוויד בואי

דיוויד בואי הוא ללא ספק אייקון מוסיקלי. אמנם, הזהות הבריטית שלו הייתה חלק בלתי נפרד מהאישיות שלו, אבל אי אפשר להתעלם מכך שניו יורק הייתה בנפשו וביניהם הייתה מערכת יחסים מעוררת השראה לשני הכיוונים. ועכשיו, שנתיים לאחר מותו, Spotify החליטו לכבד את הקשר העמוק הזה ולעשות מחווה באחד הסמלים החשובים של העיר ניו יורק – הרכבת התחתית. בצעד חכם ומתוקשר, Spotify נותנים את הבמה לאייקון אגדי שאפשר לכולנו להאמין ש “We can be heroes just for one day” ולשם כך הקימו תערוכה אינטראקטיבית בתחנת הרכבת בשכונת המגורים של בואי, Broadway-Lafayette, ובמוזיאון של ברוקלין. זאת היא דרך יצירתית ואומנותית שעושה חשק להצטייד באוזניות עם “Hunky Dory” ברקע ולנסוע לניו יורק. ואם התערוכה בניו יורק היא קצת רחוקה, אפשר פשוט לחוות אותה דרך פלייליסט מיוחד שהכינו Spotify.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מעכשיו אמרו מד-צ'יפס ולא מד-חום!

בואו נדבר על יצירתיות. עולם הפרסום מבוסס כולו על יצירתיות, יציאה מהקופסא, גירוי החושים, עידוד סקרנות ואומנות. לפעמים מייצרים משהו חדש שלא נראה כמותו ולפעמים יש להמציא את המותג כל פעם מחדש ולפרוץ גבולות שבעיניהם של רבים הפכו למסורת ואפילו לחלק מהתרבות. מעניין לראות איך מותג אייקוני כמו מקדונלד’ס, עושה צעדים של יציאה מהמסגרת ובמחשבה יצירתית נוגע בתחומים ובמחוזות חדשים ומפתיעים. והפעם, הנושא האהוב על הבריטים, מזג האוויר. או במילים אחרות, המותג הצליח למצוא דרך להכניס את הצ’יפס, ההמבורגר והגלידה גם לתחזית למזג האוויר המשוגע והמשתנה של אפריל באמצעות שילוט חוצות אינטראקטיבי.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

KFC is on fire!

כשפרינט טוב מצליח לגרום לנו להסתכל עליו פעם שניה ושלישית שווה לעצור רגע ולתת לו את היחס הראוי. אנחנו הרבה מדברים על המסר והתובנה המחודדת שמאחורי הפרסומת, על הקריאייטיב השנון או החדשנות יוצאת הדופן שהסעירה אותנו. אבל לפעמים, ביצוע מדויק ומרשים של פרינט, פשוט עושה את העבודה. בלי מילים ובלי להטוטים. להישען לאחור וליהנות מהאומנות.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

אמפטיה במקום הפחדה

כולם יודעים שעישון מזיק לבריאות. כולם יודעים שלעשן בקביעות זה יקר ומצטבר. כולם יודעים שלהפסיק לעשן זה עניין של החלטה. ובכל זאת, אם כולם יודעים, למה לא כולם מפסיקים לעשן? הקמפיין של תנועת שחרור פלורידה מטבק עולה רמה ויוצא מנקודת ההנחה שכולם מודעים להשלכות של העישון וכעת יש לעשות את הבחירה הנכונה ולעורר השראה להפסיק. בסטייל דוקומנטרי, הקמפיין פונה לקהילות הכפריות בפלורידה, שם אחוז המעשנים הוא גבוה ב33% מהאזורים העירוניים, מזווית שונה מהקמפיינים המוכרים. אם בדרך כלל, קמפיינים שעוסקים בעישון נוקטים בטקטיקה של הפחדה, קמפיין זה מדבר על מודעות ועל בחירה ומעל הכל, מעורר רגש ואמפטיה על ידי סיפורים אנושיים שנוגעים בלב, מגובה העיניים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Audi - התשוקה לנהוג

רכבים אוטונומיים הם מזמן כבר לא מדע בדיוני, המציאות בה הרכב נוסע ללא נהג נמצאת ממש מעבר לפינה. אז נכון שרובנו  מדמיינים איך החיים שלנו יראו כשהרכב שלנו ינהג עבורנו ואנחנו נוכל לנצל את הזמן לנוח, לקרוא או לעבוד בזמן הנסיעה, איך הרכב שלנו יאסוף עבורנו את הקניות מהסופר ואולי גם זאת תהיה הדרך להפחית את תאונות הדרכים סופסוף. אבל שום דבר הוא לא מושלם. מעבר לחסרונות המדוברים העוסקים בתחום הטכנולוגי וחולשותיו, Audi דואגים להזכיר לנו שיש עוד משהו שיחסר לנו מאוד וזוהי חווית הנהיגה, התשוקה למהירות והרגשת החופש – ולזה אין תחליף.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

איך דור המילניום מגדיר הצלחה

העולם משתנה, הגלגל ממשיך להסתובב והדורות מתחלפים. מותגים שלא מתאימים עצמם לקצב השינוי נעלמים ומתחלפים במותגים חדשים. כמו מותגים מובילים נוספים, ב-Marriott, רשת המלונות הגדולה בעולם, החליטו לעדכן  את המותג לדור המילניום שהתבגר והופך להיות קהל היעד המרכזי. אם דור ה-x היה עסוק במציאת עבודה יציבה ופרנסת המשפחה, דור ה-Y, נולד לתוך עולם גלובלי ונגיש, טכנולוגי ומתקדם ולכן משתעמם מהר, לא מפחד משינויים ופועל על פי תשוקות. הנכונות להסתכל לשינוי בעיניים היא התחלה מעולה, עכשיו נראה איך הוא יבוא לידי ביטוי. מסקרן.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Miquela – מציאות או דמיון

Miquela היא דמות בדיונית ‘מושלמת’ באינסטגרם עם מיליוני עוקבים, העוסקת בתיעוד החיים הנפלאים שלה תוך שיתוף תחושותיה ומחשבותיה. היא צוחקת, היא בוכה, חולמת ומתאהבת אבל מה היא באמת? היא יצירת אומנות? היא סאטירה על העולם הדיגיטאלי והשטחי שאנחנו חיים בו? תרגיל נואש לתשומת לב? גאונות בדיונית? או שמא חלק מפרק מציאותי של “מראה שחורה”? זאת דוגמה מצוינת ל- AI(Artificial (intelligence שמצליח לטשטש את ההבדל בין מציאות לדמיון. Miquela אולי לא אמיתית אבל הרשת מלאה בדמויות הרבה יותר מזויפות ממנה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

נעליים מפטריות?! הטבעונות והקיימות עולות רמה

אפשר לחשוב הרבה דברים טובים על פטריות. הן עשירות, ורסטיליות וטעימות. אבל ללבוש אותן?! בעצם, למה לא. נושא הטבעונות הוא כבר מזמן לא טרנד, הוא דרך חיים שרבים מאמצים, מגמה הולכת וצומחת ולפני הכל- טבעונות היא אמירה ערכית. במותג הסניקרס nat-2 לא עוצרים בטבעונות וממשיכים לעשות טוב לעולם עם חומרים ממוחזרים ששומרים על הסביבה. בהובלתם של המעצב סבסטיאן טייס והמעצבת נינה פאברט, המותג nat-2 השיקו ליין של מוצרים – נעליים, ארנקים, כובעים ורצועות לשעונים, העשויים מחומרים טבעיים כמו עור שמורכב מפטריות, בקבוקי פלסטיק ממוחזרים וגומי טבעי.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Heinz - סוף סוף ``מיושופ``!

יש שילובים שפשוט הולכים טוב ביחד – תותים וקפצת, אבטיח ובולגרית, לחם וחמאה וכמובן שקטשופ ומיונז. כשחצי מיליון מצביעים מבקשים מ- Heinzלייצר מיושופ, הם לא יכולים לסרב. Heinz יוצאים במהלך שיווקי חכם שעושה שמח לכל חובבי השילובים. ולאחר שהצליחו לתפוס את תשומת הלב שלנו, כל שנותר הוא שזה יהיה טעים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Gumshoe

כבר התרגלנו לכך שמסטיקים הופכים להיות חלק אינטגראלי מהנוף. על מדרכות, ספסלים, מתחת לשולחן או הכיסא בכיתה וכמובן, איכשהו הם תמיד מוצאים את דרכם לסוליית הנעליים שלנו.. מלבד הפגיעה האסטטית, זוהי צרה צרורה שיוצרת זיהום סביבתי. באמסטרדם (Amsterdam Metropolitan Area) החליטו לעשות צעד בנושא ויצאו בעזרתם של משרד הפרסום Publicis בקמפיין אג’נדה בכדי לעורר מודעות, מבלי ליצור תחושת הטפה, ולייצר נעליים ממסטיקים! מדהים לראות איך יצרו ערך ממשהו שהוא חסר ערך לחלוטין.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Facebook is sorry

בעולם שבו כולנו חשופים והמידע הפרטי שלנו רץ ברשת בין אם אנו רוצים בכך או לא, יש קוים אדומים דקים שעוד שומרים על הפרטיות שלנו וחשוב שלא יפרצו. ענקית הרשת, פייסבוק, מחזיקה בכח גדול מדי מכדי לעשות כאלו טעויות ואין ספק שמארק צוקרברג מבין זאת היטב. כעת, פייסבוק יוצאים בקמפיין בו הם מבקשים מהמשתמשים סליחה ומבטיחים שיעשו שינוי ויעשו הכל כדי לשמור על בטחונינו ועל פרטיותינו ומבינים שמשבר אמון נוסף עשוי להיות משבר שלא ניתן יהיה לחזור ממנו.Is it too late now to say sorry?!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

“Dogs for dogs”

בעידן שבו לזירת הדיגיטל יש השפעה עצומה על עיצוב דעת קהל, אין פלא שהרשתות החברתיות קיבלו תפקיד מכריע בקידומם של מחאות חברתיות ואג’נדות שמעוררות מהפכה. Pedigree (חברה המתמחה באוכל לחיות מחמד) לקחו את התובנה הזו צעד קדימה ויצאו לעזרתם של החברים הטובים ביותר של האדם בדרך יצירתית ונוגעת ללב. אם פעם כלבים היו דומים לזאבים וחיו בלהקות, היום הם חווים עוד שלב באבולוציה וכבר ליותר ויותר כלבים יש חשבון אינסטגרם! וכשזאת המציאות, כדאי לנצל אותה ולתת לכלבים את ההזדמנות לעזור לחבריהם למצוא בית. זאת חברות!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קליפ השבוע: Drake - Nice For What

מצעד הלהיטים - ישראלי

מצעד הלהיטים - ארה``ב

מצעד הלהיטים - בריטניה

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il