עדכון שבועי – SPOT’IT- 1.5.18-7.5.18

spotitLOGO

1.5.18-7.5.18

המאסטרפיס שמטריף את הרשת!

Childish Gambino או בשמו דונלד גלובר יצא עם קליפ סנסציוני שמעורר סערה ברשת. אם תחפשו “This is America” בטוויטר תגלו הצפה של תגובות ושבחים על עבודת האומנות, שתוך פחות משלושה ימים הגיעה למעל ל-30 מיליון צפיות ביוטיוב! Childish Gambino ידע בדיוק מה הוא עשה כשבחר בשם “This is America” שמעורר דיונים פוליטיים, ביקורת וגם אהדה. גלובר הוא שחקן, מוסיקאי ויוצר סרטים. ביצירה אחת, הוא משלב את כל כישרונותיו ומעביר מסר צורם ששם במרכז את הקשר שבין בידור, גזע וגזענות ומביע עמדה אמיצה שניתן לפרש במגוון דרכים. מה שבטוח, אמריקה היא מקום בו אלימות וחגיגה מרחשות ביחד, השאלה היא מה יותר בולט לך בעין ומה הצופה בוחר לראות.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Bacoin – מטבע הבייקון החדש

ברוכים הבאים ל-2018! בעידן שבו בכל יום נולד מטבע חדש ורבים מתחילים להרהר בשאלות גדולות כמו מה תפקידם של הבנקים בחיינו,  Oscar Mayer’s (חברה אמריקאית למוצרי בשר) יוצאים בקמפיין סאטירי ומשיקים את ה- Bacoin. כן, זה אמיתי – מטבע עם ערך של בייקון.   Oscar Mayer’s בפיצ’ משכנע שאוהבי הבייקון לא יכולים לסרב לו. מהיום סוחרים בבייקון ועוקבים אחרי ערך הבייקון שהוא תו הזהב החדש! Oscar Mayer’s מזכירים לנו שכשזה קשור בלשנות את העולם, אנחנו מוגבלים רק על ידי הדמיון שלנו, איזה מזל שאין להם כזה גבול.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

כמה רחוק תלך בשביל וופר?

בורגר קינג הופכים עולמות ועושים שלשות באוויר כדי לתת לכולם את ההזדמנות לאכול וופר. הקמפיין האחרון שלהם ברומניה הוא כנראה ההזוי מכולם –  בורגר קינג מצליחים לשכנע אנשים לקנות כרטיס טיסה בכוונה לפספס אותה רק כדיי לאכול וופר. אז מסתבר שברומניה יש רק סניף אחד של בורגר קינג והוא נמצא בשדה התעופה, מעבר לבדיקה הביטחונית – עצוב ביותר.  כדי לקבל ארוחה בשדה, אתה חייב שיהיה לך כרטיס טיסה! אז מה עושים? קונים כרטיס לאו קוסט – וופר NO show, נוסעים לשדה, אוכלים וופר ו.. לא טסים למדריד/פריס/לונדון/חו”ל! נראה שהתשובה היא – רחוק מאוד.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מיני קופר עושים לתושבי ברלין קיצורי דרך

מיני קופר משיקים קמפיין שלטי חוצות למערכת Real Time Traffic Information -RTTI בברלין ומבינים שאם הם יכולים לעזור לנהגים לקצר את הנסיעה שלהם בעיר, אז למה שלא יעזרו גם להולכי רגל. אף פעם לא קרה לכם שהקפתם חצי מהעיר רק כדי להגיע לנקודה שהיא במרחק של מטר מכם?! בדיוק בשביל זה, מיני קופר הציבו ברחבי ברלין קיצורי דרך, סולמות, מדרגות, מעברים ומנהרות שיעזרו לתושבי העיר לחתוך את הדרך ולהגיע כמה שיותר מהר תחת המסר  “Faster through the city with Mini Connected.”

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

כוחו של מיתוג - Hospital of love

מרכז טיפול ברזילאי לילדים חולי סרטן, שינה את שמו ל”בית חולים של אהבה” ובכך הוא אומר כי אהבה היא הדרך היעילה ביותר להתמודד עם המחלה. זה הזמן שלנו לפרגן ל- WMcCann הברזילאית, שמדגישה את עוצמתו של מיתוג טוב ומצליחה להפיח תקווה במקום כואב וקשה באמצעות פתרון יצירתי שמציג גישה מודרנית ואנושית עבור המטופלים. כדי לפרסם את המיתוג מחדש, WMcCann יצרו סרט אנימציה המציג את האתגרים ההרסניים שאיתם מתמודדים ילדים עם קבלת אבחנה למחלת הסרטן. השיר המרגש “Heart Full of Love” שנכתב במיוחד עבור הפרויקט, מעביר כמה אהבה, תמיכה ונוכחות הקרובים עושים את ההבדל.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Bad times make great art

חדשות רעות הן מוזה עבור האומנים בפסטיבל הסרטים של ברוקלין שיוצא בקמפיין שקורא לכולם לבוא להשתתף ב”לילה הנפלא ביותר בחיינו הנוראיים”. בסאטירה מפתיעה, שתי הדמויות מחליפות סיפורים טרגיים בקצב הסווינג על החיים הנוראיים והקשים שעוברים עליהם, אבל היי! איזה כיף שיש סווינג! אם מתוך ימי הביניים הסגפנים נולד הרנסנס והבלוז מתוך שדות הכותנה של מיסיסיפי, גם האומנות העכשווית תשתבח בהשפעת הזמן. אז פעם הבאה כמשהו נורא קורה אל תשכחו ש Great art comes from great pain או שלפחות אפשר לקוות לכך.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

כשמזוודה חכמה מצליחה לרגש

כולנו חוששים מהרגע הזה שיורדים מטיסה, המסוע עם המזוודות מתחיל להתרוקן ו.. רק המזוודה שלי הלכה לאיבוד. חברת המזוודות Delsey מקדמת פיצ’ר שמותקן בתוך המזוודות שלה ובעזרת אפליקציה מאפשר מעקב אחר המזוודה שלך בכל העולם. Delsey מספרים סיפור מזווית מעניינת ולא ברורה מאליה ומזכירים לנו שמה שחשוב הוא לא החומר אלא החוויה והזיכרונות שהמזוודה אוספת איתה במהלך המסעות שהיא עוברת עם בעליה. זהו קמפיין אנימציה מרגש המספר סיפור על מורשת שמעביר אב לבנו.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
facebook

מוכנים?! הטינדר של פייסבוק מגיע

מארק צוקרברג הכריז על שירות היכרויות חדש שזכה לשם פשוט – “דייטינג” שיהיה חלק אינטגראלי בתוך הרשת החברתית. אז איך זה יעבוד? כל אחד יכול לפתוח פרופיל נפרד מהחשבון הראשי שלו וכך לייצר קשרים רומנטיים. הפרופיל הרומנטי לא יהיה חשוף לכולם והחברים שלך בפייסבוק לא יוכלו לראות מה כתוב בו. והאמת, זה מאוד מתבקש שפייסבוק יעשו צעד לכיוון. במקום לאפשר לאפליקציה כמו טינדר להיות צד שלישי ולהעביר להם נתונים מהמאגר שלהם, פייסבוק מקימים פלטפורמה משלהם. כחברה שהתחילה בתור FaceMash – משחק“hot or not”  עבור הסטודנטים בהרווארד יש כאן סוג של סגירת מעגל מתבקש.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

פייסבוק משיקה משקפי VR חדשים

יתכן והעובדה שפייסבוק כיכבה לאחרונה בכותרות, הסתבכה וחוותה נטישה המונית הובילה אותה לזרז את הפיתוח ולהשיק לאחר ארבע שנים והשקעה של כ-3 מיליארד דולר, את משקפי ה- Virtual Reality שלה. תמורת 200 דולר תוכלו לרכוש את Oculus Go, וללא כל צורך בסמארטפון או אפליקציה מסוימים, תוכלו להינות מטכנולוגיית VR, הכוללת רמקול ואוזניות מובנים. אז מה אפשר לעשות עם המוצר החדש? ליצור אווטר, לשחק עם אווטרים אחרים, לשחק משחקי וידאו, לצפות בתוכן מעניין ובעזרת טכנולוגיה חדשנית, המבוססת על מאגר התמונות של פייסבוק, תוכלו להסתובב בין קירות הבית בו גדלתם ולהרגיש כאילו חזרתם בזמן.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Fake news – One victim. Democracy

חשבתם פעם כמה שזיוף הוא דבר נורא?! קצת נתונים – שמן בישול מזויף הוביל לעשרת אלפים מקרים של שיתוק ב-1959 וזיוף של תרופות גורם ל700 אלף מקרי מוות בשנה! כדיי לציין את יום חופש העיתונאות העולמי, ארגון ‘עיתונאים ללא גבולות’ מפנה את תשומת הלב להשפעה של חדשות מזויפות עם תמונות ונתונים סטטיסטיים הממחישים את הסכנה של מוצרים מזויפים וקורא לתמוך במחאה נגד ה- Fake news.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הסיוט הגדול של כל בריון

Cobra Kai, סדרת טלוויזיה אמריקאית המבוססת על הסרט קראטה קיד, יצאה בקמפיין עם מתיחה מפתיעה של אנשים ברחוב אשר זכתה ליותר מ-11 מיליון צפיות בפייסבוק! וכשעושים מתיחה בלייב, הכל חייב להיות מתוקתק ולתת תחושה מציאותית לכל ה”שחקנים” – עוברי האורח שנכנסו לתפקיד בעל כורכם. מעבר לשובבות שבמעשה, הקמפיין מעביר מסר שנלחם בבריונות עם תרחיש שמקבל תפנית. הבריונות והאלימות היא בכל מקום, מתבגרים חווים שיימינג ברשת ומחוץ לה ולעיתים האלימות היא פיסית ומגיעה לרחוב. Cobra Kai מעלה את המודעות ואולי בעזרתה יצליחו לעזור מעט לאותם נערים שאין להם כוחות על ובכל זאת צריכים להתמודד כי זו המציאות שלהם.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קליפ השבוע: TOY - נטע ברזילי

מצעד הלהיטים - ארה``ב

מצעד הלהיטים - בריטניה

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il