עדכון שבועי – SPOT’IT- 8.5.18-15.5.18

spotitLOGO

8.5.18-15.5.15

הניצחון של ריקוד התרנגולת

לא רק בישראל התרגשו, התמלאו גאווה וקפצו לבריכה בכיכר רבין בשל הניצחון של נטע ברזילי באירוויזיון 2018, גם מיליוני צופים בכל העולם השתתפו בחגיגות מרחוק. מרגע הניצחון התמלאו הרשתות החברתיות והאתרים הגדולים בדיווחים אודות הניצחון הגדול של ישראל והתמקדו במסרים שהשיר נושא עימו אחרי קמפיין METOO# ובהופעה המרשימה של הזמרת. מה שמפתיע הוא  הביטוי “ריקוד התרנגולת”, שהפך לאחד השמות הרשמיים של השיר בשלל כלי התקשורת בעולם, יש שטענו שהשראתו היא השיח העולמי סביב תנועת #MeToo או ש”‘לריקוד התרנגולת’ יש מסר מיוחד של העצמה נשית. אז תודה נטע ברזילי, כפרה עלייך! נתראה במאי 2019 בירושלים.

852765501000100980726no
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

האם תוכלו לזהות את 15 הטעויות?

הקמפיין האחרון של Specsavers, רשת אופטיקה  בריטית,   לוקח את המסר התקשורתי הוותיק שלה, לפיו אנשים עושים טעויות כשהם לא יכולים לראות כמו שצריך, צדע אחד קדימה – ובוחן את ראייתו של הצופה בזמן שנחשף לפרסומת. הסרטון המכיל מעל ל-15 טעויות ויזואליות  מזמין את הצופים לבחון האם הם מצליחים לזהות את כל הטעויות ולהיכנס לתחרות נושאת פרסים באינטרנט. כשהמסר הוא שאם לא הצלחתם לזהות את השגיאות, כנראה שהגיע הזמן לבקר את specsavers לבדיקת עיניים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מה לא תעשו למען חבר ובירה טובה?

גם הגברים הקשוחים ביותר מוצאים עצמם עושים דברים מביכים כדי לעזור לחבר, גם אם זה ללמד אותו לרקוד ריקוד צמוד וסקסי לקראת ריקוד החתן והכלה וכמובן בתנאי שיקבלו בירה. אחרי הכל, המדד של חברים אמיתיים הוא כמה הם יביכו את עצמם בשבילך. הקמפיין של Speight, מותג הבירה מניו זילנד, עושה שימוש במסר השיווקי הותיק של המותג “Good on Ya Mate”, שמבוסס על “Bro code”, שלפיו גברים תמיד נאמנים אחד לשני, ולקח אותו צעד קדימה- חברים יעשו בשבילך הכל גם אם זה מביך. בכללי נראה שריקודים גבריים מערערים לאחרונה על הנורמות המגדריות המסורתיות בפרסומות, כמו למשל: שחקני NFL שהראו את כישורי ה-“Dirty Dancing” במהלך הסופרבול השנה

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

איקאה משיקה מודעה שהיא גם רמקול, גם מפיצה לוונדר וגם מתחברת ל-USB?!

איקאה מבטיחה לתושבי האמירויות הערביות לישון טוב בלילה, אבל בשונה מחברות ריהוט אחרות ההבטחה לא מותנית בקניית מיטה מהחברה השוודית, אלא במודעה חדשנית שפורסמה במגזין מקומי. “Sömnig” (בשבדית: ישנוני) היא מודעה מודפסת המופיעה בחלק האחורי של מגזין, שהיא בעצם גם רמקול המשמיע רעש לבן וגם מפיץ ריח לוונדר – הידוע כריח המרגיע את השרירים, מאט את קצב הלב ומשפר פלאים את איכות השינה. המודעה מזמינה את הקוראים להסיר את המודעה, להניח אותה ליד המיטה – ופשוט לישון יותר טוב  ואפילו – לחבר ל-USB ולהטעין בעת הצורך.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

לא חייבים להיות גבוהים כדי לשחק ב-NBA

רשת הטלוויזיה האמריקאית המפיקה ומשדרת תוכניות ספורט, ESPN השיקה קמפיין גלובלי הנקרא “Life Needs Sport”, המתמקד בקבלת השונה גם בספורט. הקמפיין עולה בתזמון מובהק לפלייאוף של ה-NBA ומוקדש לשחקני הכדורסל הנמוכים של הליגה- בחורים שאינם עומדים בסטנדרטים והמידות המקובלות  בעולם הכדורסל, אבל מנצחים בזכות המיומנויות המיוחדות שלהם. ומה יותר טוב מלחגוג עם עיבוד חדש של Skee-Lo לשיר “I Wish”? בשיר המקורי, הזמר מתבכיין על כך שהוא נמוך מכדי להתחרות על המגרש, וכתוצאה מכך נחות בהרבה היבטים אחרים בחייו, אבל השכתוב של ESPN, שגם הוא מבוצע על ידי Skee-Lo, הופך את השיר למשבח ומעודד שחקנים נמוכים. ניתן להבחין בווידאו בכמה שחקנים נמוכים מוכרים מה-NBA כמו: סטף קארי, כריס פול וקייל לורי.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

כששני מותגים אייקוניים ומשלימים משתפים פעולה

גם אתם תמיד אוכלים את הביג מק שלכם לצד קולה קרה? לכבוד חגיגות 50 שנה של ביג מק חבר המותג האייקוני McDonald’s למותג אייקוני נוסף, Coca-Cola, כשהשניים יצרו פחית קוקה קולה במהדורה מוגבלת עם עיצוב בהשראת ביג מק. העיצוב משקף את המתכון של ההמבורגר שחוגג יומולדת 50: שתי קציצות, חסה, גבינה, רוטב מיוחד, בצל וחמוצים בתוך לחמניה עם זרעי שומשום. הפחיות הועברו למובילי דעה ולמעריצים ברחבי אמריקה הלטינית, ששיתפו את החוויה ברשתות חברתיות באמצעות שימוש בהאשטג BigMacCan#. אחרי הכל, ביג מק עם קוקה קולה הוא שילוב מושלם, כשהמסר הוא שיש דברים שכולם יכולים לעשות בעוד שיש דברים שרק ביג מק מסוגל להם ומפה שם המהלך- Big Mac Can.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מי מעודד את אלו שמעודדים?

לקראת המונדיאל שיתחיל בחודש הבא, יצאה Coca Cola בקמפיין נרחב ומשמעותי ותקפה בכל הזוויות במגוון קהלים. הקמפיין כולל קליפ של AC / DC, המנון שנכתב על ידי Jason Derulo וזכה כבר לכ-19 מיליון צפיות ואריזות לבקבוקים הכוללות מספרים, שמות ומילים. בנוסף, יצאה עם פרסומת המציגה את אלו שנמצאים בשוליים, המאמנים שמאמנים את כוכבי הכדורגל המפורסמים מכל העולם, כשהשאלה הנשאלת היא who uplift the uplifters? הכוונה היא מי מעודד את אותם מאמנים שצריכים כל הזמן להרעיל, לעודד ולשמור על האנרגיה של השחקנים, כשהתשובה היא כמובן קוקה קולה, שמעודדת ונותנת חסויות למונדיאל מאז 1958. בפרסומת מככבת מאמנת כדורגל נשים, אלכס מורגן, שמעבירה מסר של העצמה נשית, ובסצנה אחרת השוער הגרמני מנואל ניואר המעודד את שחקני הקבוצה שלו. כשמדובר באירועים משמעותיים וקמפיינים ענקיים, אין ספק ש-Coca Cola נותנת בראש.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

אין כמו בירה קרה בזמן שצופים במונדיאל

שליחת בירה מסנט לואיס למוסקבה, שתגיע קרה וטובה היא משימה קשה לבן אדם, אבל לא לרחפן. זו ההבטחה של מותג הבירה הרשמי של המונדיאל, Budweiser. המודעה מתמקדת ברחפנים שנשלחו כדי לספק בירות לאוהדים בניגריה, אנגליה, סין, ובסופו של דבר רוסיה, שמארחת את המונדיאל השנה. הקמפיין ממחיש את המשותף לאוהדים, שלעיתים הם גם יריבים מכל העולם, הלא הוא בירה טובה וקרה, ואת התשוקה שלהם לכדורגל. בנוסף, לקמפיין שיעלה בכ-50 מדינות, Budweiser מתכננת לשלוח יותר מ-8 מיליון כוסות ממותגות לאוהדים ברחבי העולם, שמאירות בתגובה לקולות חזקים כמו קהל מריע.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Google מציגה מחשב אנושי לקביעת פגישות

כמה פעמים שמעתם שבעתיד נדבר אל מחשבים במקום לבני אדם? אז העתיד כבר כאן. תכירו את Google Duplex, אשר עשוי להיות המחשב הכי מציאותי בעולם. מה שמרתק במוצר החדשני של גוגל הוא שלא מדובר בבוט או מערכת קול אינטראקטיבית, אלא עוזר טכנולוגי שמופעל על ידי AI (בינה מלאכותית) שלמעשה יכול לבצע עבורנו שיחת טלפון, למשל, לשם הזמנת שולחן לארוחת ערב או תור לתספורת. ה”עוזר” הזה יישמע כמו בן אנוש, והוא אפילו יוכל להתאים את דפוסי הקול של בני האדם ואת קצב השיחה. יש עדיין הרבה מקום לשיפור ומדובר בשיחות בסיסיות, אבל כפי שאנו רואים, הטכנולוגיה מתפתחת ומשתפרת בקצב מטורף ובקרוב חברות כמו Google, IBM, Salesforce וחברות נוספות משדה ה-AI  יאנישו עבורנו מחשבים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
aurura-1525860288

לראות 16 שקיעות וזריחות ביממה אחת

כשחברים ממליצים לכם על בתי מלון הם מפרגנים לארוחת הבוקר, לבריכה או לנוף מהחדר, אבל בבית המלון החדש יש נוף שלא תוכלו לראות באף מלון אחר, משום שהוא נמצא בחלל. אורורה סטיישן (The Aurora Space Station) פיתוח של חברת אוריון ספאן, היא תחנת החלל המודולרית הראשונה ומלון החלל היוקרתי הראשון. שישה אנשים יכולים להתארח בו בכל רגע נתון, כולל שני אנשי צוות, למסע של 12 יום שבמהלכו הם יחיו כאסטרונאוטים אמיתיים. מלבד וואיפיי ישירות לארץ, המלון יקיף את כדור הארץ מדי 90 דקות, כך שהאורחים יזכו לראות 16 שקיעות וזריחות בכל יממה. אז אם בא לכם לקפוץ לנופש בחלל תאלצו להיפרד מ-9.5 מיליון דולר.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הרובוט שיעסיק את הכלב בזמן שאתם בעבודה

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מתייסרים בעבודה כי השארתם את הכלב/ החתול שלכם לבד בבית? מהיום תוכלו להפסיק לדאוג לחברים הכי נאמנים שלכם שנשארו בבית בזכות הרובוט האינטראקטיבי שישעשע את חיית המחמד שלכם, יריץ אותם ויצ’פר אותם בחטיפים. הרובוט פועל באמצעות אפליקציה, בה תוכלו להגדיר כמה חטיפים ומתי,  באיזה תדירות לשחק וכמובן באיזה קצב, שכן כל חיה נמצאת בכושר גופני אחר.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

ריאן ריינולדס מתנצל בפני דייויד בקהאם בטריילר חדש עבור Deadpool 2

הטריילר החדש המבשר על הסרט Deadpool 2 שצפוי להגיע לאקרנים ב-18.5 נפתח עם דייויד בקהאם הצופה בטלוויזיה בריאן ריינולדס מתבדח על קולו בסרט “Deadpool” המקורי. מאותו הרגע ריינולדס מנסה להתנצל בכל דרך אפשרית, אך רק כאשר הוא מגיע עם זוג כרטיסים למונדיאל, בקהאם מחליט לסלוח ולחבק אותו. הטריילר הוא לא טריילר רגיל שמציג מה הולך להיות בסרט, אלא מספק דוגמה מצוינת ליצירת הייפ סביב סרט חדש מבלי לחשוף כלום על הסרט עצמו.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קליפ השבוע: Anne Marie - 2002

מצעד הלהיטים - ישראלי

מצעד הלהיטים - ארה``ב

מצעד הלהיטים - בריטניה

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il