עדכון שבועי – SPOT’IT-16.7.18-22.7.18

spotitLOGO

16.7.18-22.7.18

אתגר הריקוד המוזיקלי שמשגע את הרשת

לאחרונה סרטונים של צעירים היוצאים ממכונית בזמן נסיעה ורוקדים לצלילי השיר “In My Feelings” של הזמר Drake, צצים כמו פטריות אחרי הגשם. את אתגר הריקוד הויראלי הזה התחיל כוכב האינסגטרם, Shiggy, והוא אומץ גם על ידי סלבריטאים כמו לסלי ג’ונס, וויל סמית’, ובארץ בר זומר, ליאון שנידרובסקי ועוד. מהיום בו פורסם האתגר (29 ביוני) ועד אמצע יולי, אנשים צייצו על האתגר מעל 2.3 מיליון פעמים בטוויטר. אם החלטתם להצטרף לאתגר שמרו על עצמכם.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

סרינה וויליאמס – משחקת כמו אמא!

סרינה וויליאמס ששיחקה בגמר הגרנד סלאם לראשונה מאז הולדת ביתה היא מקור השראה עבור כל האימהות. נכון, הריון ולידה כרוכים במאמץ אדיר ולעיתים אף גובים מחירים, אך Gatorade (יצרנית אמריקנית של משקאות ומוצרי מזון לספורטאים) מראה איך סרינה וויליאמס נותנת בראש “כמו אמא” ומעניקה כוח ומוטיבציה לכל האימהות בעולם להמשיך להיאבק ולא לוותר.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

כשאנחנו מעיזים, אנחנו יכולים לשנות את העולם- ג.גדות

Reebok ממשיכה בקמפיין “Be More Human” עם פרזנטוריות נשיות וחזקות כמו אריאנה גרנדה, ג’יג’י חדיד ואפילו אחת משלנו, גל גדות. בסדרת סרטים שונים כל אחת מדברת על מה זה אומר מבחינתה להיות אנושי ומעודדת נשים להצטרף אליהן ולעשות שינוי. ואנחנו כמובן בחרנו להראות לכם את הטיפ של גל גדות איך להיות אנושי.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

להאמין בעצמך זה כבר לא מספיק

לפי התחזיות קבוצת הכדורגל של אנגליה לא הייתה אמורה להגיע כל כך רחוק במונדיאל האחרון. אבל תחזיות לחוד ומציאות לחוד, לראשונה מאז 1996 הקבוצה הגיעה לחצי הגמר והפתיעה רבים. אמנם סיימה במקום הרביעי, אבל הקמפיין “Believe As One” של Nike חוגג את לכידות קבוצת הכדורגל, כשהמסר הוא שמה שהוביל אותה לשם הוא היותה נטולת אגו וגאווה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Louis Vuitton במחווה למונדיאל 2018

לכבוד מונדיאל 2018, המותגים הגדולים לא פספסו את ההזמנות ויצאו עם מהלכים צבעוניים שייצרו אווירה חגיגית כיאה למאורע המרגש המתרחש אחת לארבע שנים. ולא רק מותגי הספורט יצאו מגדרם, ראינו מותגים מכל התחומים כמט: יצרניות מזון, משקאות, טיפוח, היי טק ואופנה. והפעם, Louis Vuitton במהלך שיווקי שמראה כי גם מותגי אופנת הפרמיום היוקרתיים לא יכולים להתעלם מהאווירה המחשמלת.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

כשסבתא על גלגלים נותנת בראש בטור דה פראנס

טורניר הטור דה פרנס המתקיים בימים אלו מהווה קרקע מצוינת עבור Specialized, חברה לייצור אופניים, אשר מנצלת את ההזדמנות להוכיח כי מייצרת את האופניים החשמליים המהירים בעולם. Specialized בחרו שני מתחרים מעניינים ולא צפויים כדי להדגים כמה שהאופניים מהירים ובלתי מנוצחים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
מקדונלדס וסטארבקס משתפות פעולה

McDonald ו-Starbucks נלחמות בקשים

אז נכון שבין McDonald ו-Starbucks יש יריבות מטורפת בעולם רשתות האוכל, אך כשמדובר בכוסות בהן שותים את הקפה הן מבינות שהן בעצם באותו הצד. ענקיות המזון יוצאות במהלך למען מחזור וצמצום הפלסטיק וקוראות ליזמים מכל העולם לחשוב על פתרונות יצירתיים לפיתוח חומרים ועיצוב שיחליף את כוסות הפלסטיק המזיקות לסביבה.  אז בזכות המהלך שנקרא NextGen Cup Challenge בעתיד הקרוב נוכל לצפות לכוסות עם קש שניתנות למיחזור!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Google כובשת גם את סין

אם לא שמעתם עדיין על WeChat, אז או שאתם לא מחוברים לעניינים או שלא ביקרתם בסין. WeChat היא אפליקציית הודעות פופולרית בסין שהפכה לערוץ הפצה עיקרי, ומשמשת מאות מיליוני סינים מדי יום עבור שירותים שהם מעבר לצ’אט כמו תשלום חשבונות, משחקים, משלוחי מזון ועוד. לכן Google שממשיכה לבחון אסטרטגיות חדשות בסין החליטה להשיק מיני WeChat. הכוונה למשחק AI, שהמשתמשים יוכלו להוריד ישירות מ-WeChat. המשחק לא חדש ודי מוכר ובו יצטרכו המשתמשים לזהות מה משתמש אחר צייר לפני שהוא מסיים את הציור.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Drake - In My Feelings

מצעד הלהיטים - ארה``ב

מצעד הלהיטים - בריטניה

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il