עדכון שבועי – SPOT’IT-23.7.18-30.7.18

spotitLOGO

23.7.18-30.7.18

הילדים של היום.. זה לא מה שהיה פעם!

ילדים ובני נוער בתעשיית הפרסום הם תמיד תעלומה. איך מתמודדים עם קצב השינוי האדיר?! או כמו שכל דור אומר על קודמו.. “זה לא כמו שזה היה פעם..” אז נכון. לטובה ולרעה. החברת מוצרי החלב, Deans Foods, משיקה מותג חדש –  “TruMoo” בקמפיין דיגיטל ופרינט -“Kid Harder” שמנסה להחזיר מעט את הגלגל אחורה ולהזכיר לילדים לצאת מהמסכים ולשחק בחוץ ללא גבולות. לטפס על עצים שמגיעים עד השמיים ובקלאס שאינו נגמר לעולם. וכשצריכת מוצרי החלב בארה”ב בירידה מזה שנים, מטרתם של Deans Foods להחזיר את הגלגל קצת אחורה ברורה לחלוטין.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

לא סתם אייקון יפה של ``עוד`` חית פרא. סיפור. חיים.

שיתוף פעולה מרגש של מותג האופנה Kenzo, מותג הבירה Tiger Beer ו- WWF, הקרן העולמית לשימור חיות הבר, עם ארבעה אמנים מביא את הסיפור של חיות הפרא שמאחורי האייקונים לפרונט. זהו קמפיין להשקת קולקציית נמרים מיוחדת שבעזרתה מביאים לידי מודעות את מצוקתם של נמרי הבר אשר נותרו רק 3900 מהם בעולם. כל אמן מספר סיפור של נמר אחד שאליו התחבר דרך האמנות שמופיעה על הפריטים בקולקציה וכל הכנסותיה כמובן ילכו לתרומה למען מטרה זו. ומעבר לכך שזו קולקציה יפיפייה, מספיק מבט אחד בעיניים של הנמרים בסרטון כדי להתחבר למטרה, אז אל תתנו לחיות הפרא להעלם.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Apple לא רואה ממטר

Apple לא עוצרת ומתקדמת בצעדי ענק והפעם פונה לעולם הגיימרים. כחלק מההשקה מחדש של ה App Store , בו יש אזור ייעודי לחובבי משחקי המחשב המספק מידע על כל המשחקים החמים והחדשים שיצאו לשוק, Apple יוצאת עם קמפיין צבעוני ועמוס בפרטים המראה את היכולות הרבות של חברת הענק בתחום. לא סתם, העיר שנבחרה היא בייג’ין.. נראה שApple מכוונת לנצח בתחרות החברה הראשונה שתיגע בטריליון הדולר וסין היא זירה מצוינת להתמודד בה. אבל Apple תזהרי, Amazon מאחורייך וחצתה גם היא את ה-900 מיליארד דולר!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
איקאה 2018

Ikea מעודדים אותנו לקרוא

לחץ לחץ ועוד קצת לחץ. מתי בפעם האחרונה התיישבת לקרוא ספר טוב?! ידעתם שקריאה של שש דקות ביום מפחיתה את רמת הלחץ ביותר משני שליש! Ikea UK, ממנפת את העובדה שהיא retail ומעודדת אנשים להתיישב ב”reading rooms”, לקרוא ספרים ולהירגע. בשיתוף פעולה עם the Man Booker literary prize, שהוא הפרס הספרותי החשוב ביותר בבריטניה, יצרה Ikea את חדרי הקריאה המיוחדים בהם אפשר לשבת לקרוא ספר או לקחת את הספר בחינם הביתה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
בוסטון פיצה מיני

לחשוב מחוץ ל``קופסת הפיצה``

מותג הפיצה הקנדי Boston Pizza  לא עוצר וממשיך להפתיע עם רעיונות יצירתיים ומגניבים! כן, זה אותו המותג שהשיק את קופסת הפיצה שמתקפלת לשולחן המאפשר לאכול פיצה במיטה… פשוט גאוני. והפעם, Boston Pizza הדפיסו במדפסת תלת ממד רהיטים מיניאטוריים שישמרו על הפיצה מלהימעך. אז אומנם אין כאן אג’נדה מרחיקת לכת אבל לפעמים יצירתיות וכיף פשוט עושים את העבודה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Warby Parker עושים קומסי קומסה של שנות השמונים

מותג המשקפיים Warby Parker במהלך שיווקי מקסים, בשיתוף פעולה עם הלהקה הניורקית Public Access TV. Warby Parker הוציאו את השיר “Shell No. 2” למען קידום קו המשקפיים החדש. Warby Parker מחזירים אותנו לשנות השמונים עם אופנת הרטרו ומייצרים אווירה שלמה כשההשראה הברורה הם ה-. The Rolling Stones’ 1981 “Waiting on a Friend”. אין ספק שיש לנו אהדה ברורה למהלכים בסגנון, מפרגנים!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Don´t let your fear stop your child

Nescau, מותג השוקולד הברזילאי של Nestle, שם במרכז השיח את התופעה של הורי ה”הליקופטר”, ההורים המגוננים ויש לומר ה-over-protective על ילדיהם. והאמת, קשה לבקר את ההורים שילידיהם הם כל עולמם אך חשוב להציף את ההשלכות. Nescau עם מסר להורים המגוננים, אל תתנו לפחד לעצור את ילדכם. כחלק מהאג’נדה של Nestle להילחם בהשמנת יתר, הקמפיין של Nescau מדגיש את חשיבותו של עולם הספורט ובמיוחד עבור ילדים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

סטפן לגר - קומסי קומסה

מצעד הלהיטים - ארה``ב

מצעד הלהיטים - בריטניה

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il