עדכון שבועי – SPOT’IT-9.8.18-14.8.18

spotitLOGO

9.8.18-14.8.18

המניפולציה של הטריילרים

רוב האנשים לא יודעים שהם בכלל קיימים אבל מסתבר שמאחורי הטריילרים עומדת תעשייה שלמה! בדיוק כמו בתעשיית הסרטים, גם בעולם הטריילרים יש תחרויות, אוסקר ושטיח אדום. ובעוד שבשנת 2017 אולמות הקולנוע היו ריקים כמו שלא היו מעולם, מספרי הצפיות בטריילרים תפסו תאוצה והיום אנשים צופים בטריילרים יותר מאי פעם. אומנם הסרטון קצת ארוך אבל לחובבי הקולנוע הוא מרתק! החכמה שמאחורי בחירת המוסיקה, הקטעים הקולנועיים והדמויות שירכיבו את הטריילר, פשוט נפלא!

לא עוד רכב. מותג שפשוט אי אפשר בלעדיו.

Land Rover, יצרנית רכבי שטח ושטח-פנאי בריטית, חוגגות 70 ולשם כך השיקה סרט תיעודי מרגש ששם במרכז את הלקוחות הנאמנים אליה ביותר – הקהילה הנפאלית שחיה אי שם בהרי ההימלאיה. ולא סתם, הקשר העמוק שלהם למותג הוא ברור. כולנו מכירים את הסיפורים על הרכס הגבוה בעולם, על הקשיים של הקהילה שחיה בגבהים קיצוניים אלו ותנאי מזג האוויר שלא תורמים לבטיחות שבדרכים המסוכנות. בסרט המרגש, הבמאי מאט הופקינס מצליח להעביר את הקשר העמוק, המיוחד והאפילו רוחני של הקהילה למותג Land Rover שהופך להיות כלי מהותי בחייהם.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הודעת מוות

אז אומנם כבר ראינו מיליון פרסומות לבטיחות בדרכים אבל זוהי מטרה חשובה שעידוד המודעות אליה עושה הבדל בין חיים ומוות. זוהי דוגמה קלאסית לפרסום שמונע מרגש מתוך הבנה שבנושא כמו בטיחות בדרכים, סטטיסטיקות וכותרות מנותקות לא מספיקות כדי לעצור אותנו מלהתעסק בפלאפון בזמן נהיגה. אך כשמרגישים ומתחברים לסיפור אישי, כשנעלה על הכביש אולי נחשוב פעמיים, “There’s No Next If You Text”.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קריקט – לא מה שציפיתם!

במבט ראשון זאת נראית כמו פרסומת נוספת למונדיאל, אבל בעצם מדובר בפרסומת שמכינה את הקרקע לקראת גביע העולם בקריקט! כן כן, קריקט. האמת היא שכשאנחנו חושבים על קריקט אנחנו לא בדיוק מדמיינים מחזמר צבעוני ושמח אם כי חבורה של הודים בחליפות לבנות ומהודרות שותים תה באווירה בריטית מפונפנת. אבל הגיע הזמן לעשות לקריקט מיתוג מחדש! קריקט הוא חגיגה צבעונית, מלא אנשים מלאי התלהבות מכל העולם, תלבושות ומוסיקה, קרנבל של ממש!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

MS, זהו לא סוף העולם.

החיים מלאים בקשיים ואתגרים. ובכל פעם כשאנחנו נופלים אנחנו קמים וממשיכים ללכת ותמיד מזכירים לעצמינו שהעיקר הבריאות. אבל מה עושים אם הבריאות חלילה נפגעת?! McCann Health בקמפיין מרגש שמזכיר לנו שאפשר להמשיך להנות מהחיים, לאהוב, לשמוח ואף לגדל ילדים גם לאחר אבחנה של מחלה כמו MS (טרשת נפוצה). זהו קמפיין לעידוד מודעות שמעביר את המסר שגם אם נדמה שאבחנה של המחלה משנה את החיים בין רגע, עם טיפול נכון של Rebif, תרופה לMS, החיים ממשיכים וניתן לחיות אותם במלואם על אף המחלה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

כשפרסום מציל חיים.

כוחו של עולם הפרסום הוא בעל ערך רב. בעסקים, ביצירת מודעות ובעיצוב תרבות. פרסום עלול להיות שטחי ודורסני ובאותה נשימה להוביל ערכים ושיחה תרבותית ולהציל חיים. זוהי דוגמה נהדרת לשימוש בכלים פרסומיים למען מטרה חברתית ששמה תקוותיה במודעות הסביבה לתופעה קשה וכואבת. בכל שנה באוסטרליה ישנם 38,000 נעדרים. השבוע הוא שבוע הנעדרים באוסטרליה שאותו מובילה המשטרה הפדרלית האוסטרלית במטרה לעורר מודעות לנושא. כחלק משבוע זה, משפחות הנעדרים בשיתוף פעולה עם אמנים וסופרים יצאו עם מהלך תקשורתי בו עשרים בתי הקפה המובילים באוסטרליה מספרים את סיפורי הנעדרים דרך דמותם המופיעה על כוסות הקפה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

סטפן לגר - קומסי קומסה

מצעד הלהיטים - בריטניה

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il