עדכון שבועי – SPOT’IT-29.8.18-4.9.18

spotitLOGO

29.8.18-4.9.18

They just did it!

הזמנים משתנים והיום מותגים מתבקשים לנקוט עמדה ולקחת חלק בשיח החברתי. הפעם, Nike עם צעד שאי אפשר להתעלם ממנו, לחיוב או לשלילה, יצאו עם קמפיין שמטריף את הרשת החברתית. לכבוד חגיגות 30 שנה לתג ליין של Nike, “Just do it”, Nike שמים בפרונט ספורטאים מעוררי השראה, אך בעוד שסרינה ווילאימס מעוררת תמימות דעים מסוימת, הבחירה בקולין קפרניק – הקוורטרבק לשעבר של הליגה הלאומית של הכדורגל, שיצא במחאה על העוול הגזעי בארה”ב היא בחירה שמעוררת שיח רגשי קשה בקהילה האמריקאית, תוך 24 שעות הציוץ של קפרניק בטוויטר זכה ליותר מ-200,000 תגובות!  מה שבטוח, זהו  צעד אמיץ ורק הזמן יאמר מה תהיה ההשפעה שלו על הצרכנים של Nike – הצלחה גדולה או כישלון? ונסיים בתזכורת קטנה לקמפיין שבו וולט סטאק, בן ה80 חוצה את גשר הזהב שהתחיל את הכל.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

X CASRTRO הסביח של עובד

שיתופי פעולה הם מהטרנדים הבולטים היום בעולם האופנה: Adidas x Alexander Wang, Louis Vuitton x Supreme ו- Nike x Off-White הם רק כמה דוגמאות. דיזל לא מתעלמת מהגל, אבל היא רוכבת עליו עם הטוויסט האירוני שמזוהה איתה. המותג השיק קולקציית קפסולה בה הוא משתף פעולה לא עם מותג יוקרה, אלא עם דוכן שווארמה. Diesel x Mustafa’s Gemüse Kebap היא קולקציה ששואבת השראה מתרבות דוכני השווארמה בגרמניה (שם הם ממותגים כ”קבב”), המושכים תדיר תורים ארוכים של היפסטרים. הסרטון שמשיק את הקולקציה לועג במודע לטרנד שיתופי הפעולה ועל הדרך רומז למותגים ה”חמים” שתרבות הרחוב היא הדבר החם כרגע.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

אמא או אתלטית? סרינה וויליאמס מותחת את גבולות הנשיות

ראיתם מה סרינה וויליאמס לבשה?? טניסאית העל ממשיכה למשוך תשומת לב ולא רק להישגים הספורטיבים שלה. Beats by Dre זיהתה את הבאז סביב הכוכבת שבבחירות האופנתיות שלה על המגרש, כמו גם בכל הווייתה, מנפצת שוב ושוב את גבולות הקונצנזוס. בפרסומת החדשה, מותג האוזניות הרותח ממנף את העניין סביב הלבוש של וויליאמס ואת הדיון הסוער סביב הולדת ביתה ומכתיר אותה כ-“Queen of Queens”.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
http://creativity-online.com/work/nike-nike-now-do-it-again-ronaldo/55318

Nike מאתגרת את הפרזנטור שלה בשלט חוצות יוצא דופן

כריסטיאנו רונלדו הדהים את המעריצים כשעזב בתום 9 עונות את ריאל מדריד וחתם עם יובנטוס האיטלקית. שלט חוצות חדש של Nike בעיצוב יוצא דופן פורט על הרגשות של האיטלקים כשהוא מפרט את שלל ההישגים של רונלדו לאורך השנים וחותם במשפט המאתגר: “now forget it all, and just do it again”. השלט, שמצד אחד מרים לפרזנטור שלהם ומצד שני מאתגר אותו, הוצב בעיר טורין רגע לפני משחק הבית הראשון של יובנטוס.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Lego מעלה הילוך

מהלך מקסים כמו שרק Lego יודעים בשיתוף פעולה עם Bugatti, יצרנית רכבי היוקרה הצרפתית –  מכונית שאשכרה בנויה כולה (כמעט) מ-Lego! כולל ההגה, המושבים, המנוע, הדלתות ולוח הבקרה.. אומנם היא לא נוסעת מהר כמו ה- Bugatti האמיתית אבל היא בהחלט מרשימה! Lego הוא ממש לא רק משחק ילדים תמים, הוא מחדד את המחשבה ומפתח את הדמיון ואותם הילדים הבונים בתים מ Lego בצעירותם עוד עשויים להיות מהנדסים מבריקים ולהרכיב מכוניות של ממש!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

``Junatas Imparables``

כחלק מחגיגות 30 השנה לתג ליין “Just Do It”, NIKE” עם קמפיין העצמה נשית במקסיקו בפעם הראשונה! בקמפיין צבעוני, NIKE הופכת את הרחובות של מקסיקו למגרש המשחקים של כוכבות הספורט המקסיקניות אשר נותנות השראה זו לזו ללכת עם האמת שלהן ולא להיכנע למוסכמות חברתיות, כי כשנשים מתאחדות ביחד – שום דבר לא יכול לעצור בעדן.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
moon-walk-60616-copy-1536033792-768x551

``This is Major Tom to Ground Control, I'm wearing Louis Vuitton``

מי יהיה המותג הראשון שיפרסם על הירח? דמיוני? אולי כבר לא.. ראש נאס”א החדש ג’ים בריידנסטין, חשף תוכנית חדשה למימון המשימות של סוכנות החלל המתבססות על חסויות מסחריות. בין הצעדים שיבחנו ניתן למצוא המלצות של אסטרונאוטים על מוצרים מסחריים והענקת שמות מסחריים לטילים, גשושיות וכלי חלל אחרים, בדומה לחסויות בענף הספורט. במילים אחרות, נוכל לראות שיגור של “חללית Coca-Cola” לחקר המאדים, טיל “Red Bull”, משימת “Walmart” ואולי בכלל תחנת החלל “Nike”? ההסבר למהלך מריח ממלחמה קרה: “במקום שחברות אמריקניות יפנו לקוסמונאוטים רוסיים, צריך שהאסטרונאוטים האמריקנים יובילו את הדרך. האסטרונאוטים האמריקנים הם גיבורים ומגיע להם יחס בהתאם”.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

עידן רייכל מארח את ברי סחרוף - למה זה מגיע לנו

מצעד הלהיטים - ארה``ב

מצעד הלהיטים - בריטניה

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il