עדכון שבועי – SPOT’IT-5.9.18-17.9.18

spotitLOGO

5.9.18-17.9.18

Is this the real life? Is this just fantasy?

רשת הכלבו הבריטית John Lewis יצאה בפרסומת חדשה שנועדה ללמד את הצרכנים על החיבור בינה לבין רשת הסופרמרקטים שבבעלותה Waitrose ולהשיק את המראה החדש של שתיהן. שתי החברות נמצאות בבעלות העובדים ושואפות לשווק את הייחוד הזה כהצעת ערך, את המסר הפשוט הזה הם מעבירים בפרסומת גרנדיוזית מרגשת ומופלאה, שגם רוכבת על צאתו המצופה של הסרט “בוהמיין רפסודי” אודות להקת הרוק האהובה Queen. הפרסומת, כמובן, תשודר גם בבתי הקולנוע לפני הקרנת הסרט.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

שיר שהוא כולו פרסומת, נשמע לכם מוכר?

האמריקאים אוהבים להתרפק על העבר, גם כשמדובר בפסטה שמגיעה בקופסאות שימורים, מסתבר. מותג הפסטות הוותיק Chef Boyardee כבר בן 90, ולא השקיע בפרסום מזה חמש שנים, החליט לרכב על החיבה הזו לנוסטלגיה קולינרית . אז איך מחברים קהל צעיר למותג מיושן? בקליפ מוזר ודיי קליט חוברים להם צמד שנראה, על פניו, לא קשור: הזמר הוותיק דוני אוסמונד והראפר הצעיר ליל’ יאכטי (מה אתם לא מכירים??). השניים מככבים בקליפ שלא לוקח את עצמו ברצינות כשהמטרה היא אחת – להחזיר את המותג למודעות.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
Capture

לנקות בסטייל

רבות דובר על מצג השווא של הרשתות החברתיות בהן כולם תמיד מאושרים ויפים, חברת מוצרי הניקיון הבריטית Method לקחה את זה צעד קדימה ואמרה “תהיו יפים גם כשאתם מנקים”. בסדרת פרסומות חדשה החברה, שמייצרת חומרי ניקוי ידידותיים לסביבה, עושה שימוש באסתטיקה האינסטגרמית ואומרת “תיראו טוב, תעשו טוב”, בכפל משמעות. המוצרים, שמעוצבים בהתאם, יראו מעולה באינסטגרם שלכם!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

סקר: ``חמוד ממש``/ ``נקסטטט``

אין דבר יותר מעייף ממוסדות מיושנים שבזים לחידושים ומצקצקים ביאוש “הנוער של היום”. ה- New York Public Library עשו בדיוק את ההפך, הם הוציאו שורה של קלאסיקות ספרותיות בפורמט שמתאים לסטורי באינסטגרם. בדרך הזו הם גם לועגים למונח המתיימר “סטורי” וגם עושים בו שימוש ומתאימים את עצמם לקהל היעד. הקמפיין המהמם רוכב על תופעה קיימת ה”בוקסטגרמרס”, גולשים שעושים מחוות לספרים האהובים עליהם בסטורי, פחות מתחברים? ממש כמו בספרים של פעם אתם מוזמנים לדפדף.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

להפוך את הבעיה לפתרון

אחת הדרכים לייצר פרסומות יצירתיות וזכורות, היא לערער על המוסכמות בקטגוריה. במקום לחשוב שוב ושוב איך לפתור את הבעיה, ולהגיע תמיד לאותם פתרונות משעממים, אפשר ללכת צעד אחורה ולבדוק: האם יש פה בכלל בעיה? חברת התקשורת ההולנדית KPN עושה בדיוק את זה, כשהיא לוחצת על רגש חשוף אצל הורים רבים: הילדים שכבר לא משחקים בחוץ ורק בוהים במסכים. בפרסומת החדשה והמרגשת האינטרנט הוא כבר לא הבעיה, אלא הפתרון.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

איך אתם נראיתם בשנות ה-90?

מותגים רבים מנסים בכל דרך ללכת סביב נקודות התורפה שלהם, לשים את הפוקוס במקום אחר. הקמפיין החדש של skoda עושה בדיוק את ההיפך, הוא מדבר על ה”פיל שבחדר”, אנשים פשוט חושבים שהמכוניות שלה מכוערות. בפרסומת מצחיקה, מהזן המודע לעצמו, skoda מצליחה גם ליצור הזדהות וגם לחזור ולהיות רלוונטית.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

EasyJet - לא רק Value for money!

האוקיאנוס של זירת הלאו קוסט נהיה אדום מרגע לרגע וחברות התעופה מכוונות המחיר מבינות שעליהן לייצר בידול משמעותי שיגרום לנוסעים לבחור בהן.  ב EasyJet מבינים שעליהם לייצר ערך נוסף שייצר להם העדפה ואין כמו לפנות אל הרגש! זהו הקמפיין הראשון שיצא מאז שליז בלייר החלה את תפקידה כCMO של החברה ומטרתו היא לחבר את הנוסעים רגשית לחברת הלאו קוסט.  EasyJet פועלים כדי לשפר את החוויה של לקוחות החברה ואת האנגייג’מנט שלהם כשמטרתם היא לעורר השראה, פנטזיה וחלום תחת התג ליין – “דמיין לאן אנחנו יכולים לקחת אותך”.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
nike st

נייק מלמדת את עולם הפרסום שיעור באומץ

פרסומאים ברחבי העולם עצרו נשימתם כשעלה בשבוע שעבר הקמפיין של קולין קפרניק ל Nike. התגובות נעו בין פליאה להערצה, כשכולם נהנים להמר אם המהלך יוכיח את עצמו או לא והאם החברה תיפגע מכך שחברה לדמות כה שנויה במחלוקת. אך השבוע התמונה ברורה, מניית החברה זינקה לשיא של כל הזמנים, יותר מ-170,000 עוקבים חדשים באינסטגרם וגם קמפיין ה”anti-Nike” לא בלם את העלייה המטאורית בהזמנות online. תישארו אמיצים!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
apple-privacy-CONTENT-2018

Apple נגד חברות ה-ad-tech

בעולם של פרסום ממוקד, Apple יוצאת במהלך לא צפוי ושוב מנסה למצב עצמה כחדשנית ו”הולכת נגד הזרם”. לאחרונה ספגה ביקורת על השימוש לרעה שעשו חברות ה-ad-tech במנוע החיפוש שלה, ה- “ספארי”, כדי לקצור מידע על משתמשים ולמכור אותו למפרסמים. עתה הכריזה החברה כי תבלום אפליקציות שאוספות יותר מדיי מידע על המשתמשים, צעד שעשוי לייצר שינוי מגמה וסטנדרט חדש של פרטיות. אך האם כל המניעים אלטרואיסטים? כנראה שלא, Apple  צפויה להרוויח מכך לא מעט.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

``מזל טוב! נולד לך אוהד!``

לרגל עונת פוטבול המכללות, Dr. Pepper המזוהה מאוד עם הטורניר, זנחה את הפרזנטור הפופולארי שליווה אותה בארבע השנים האחרונות לטובת קמפיין חדש. בניסיון למצב עצמה כמותג המוביל בעולם פוטבול המכללות, החברה יצרה עולם מקביל בו הטורניר מתקיים ללא הפסקה. בעיירה הדמיונית “fansville” כולם אוהדים, ובעלילות הקצרות המרפררות לדרמות הספורט האהובות מופיעים שחקנים אהובים בתור דמויות שונות בעיירה, הנחלקת לשני מחנות. כולם, כמובן, שותים Dr. Pepper.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

עידן רייכל מארח את ברי סחרוף - למה זה מגיע לנו

מצעד הלהיטים - ארה``ב

מצעד הלהיטים - בריטניה

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il