עדכון שבועי – SPOT’IT-19.9.18 – 4.10.18

spotitLOGO

19.10.18 - 4.10.18

סרינה וויליאמס נוגעת בנקודה חשובה

אין ספק שסרינה וויליאמס ממצבת עצמה כשגרירה של עוצמה נשית שלא מפחדת להיאבק על נושאים שקרובים לליבה. והפעם, סרינה מוסיפה כישרון נוסף לאוסף – שירה. זהו שיתוף פעולה עם BERLEI, מותג חזיות הספורט האוסטרלי לנשים אמיתיות, בו הוציאו קמפיין חשוף ונועז המעלה את המודעות לסרטן השד. כשהשיר “I Touch Myself” לא נבחר במקרה,  Chrissy Amphlett מה- Divinylsשביצעה את השיר במקור, נפטרה ב2013 מסרטן השד. נראה שכשקריירת הטניס תהיה מאחוריה, סרינה פה כדי להישאר.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Hilton משיבה מלחמה

Hilton, רשת המלונות היוקרתית, לא רואה ממטר ופותחת באש כנגד סוכנויות התיירות האינטרנטיות הגדולות ביניהן Google ו-Airbnb. מאז הקמתן, סוכנויות ה-online תקפו את המלונות בטענה שהם פשוט יקרנים, מתקפות שנענו בשתיקה. האם זה מאוחר מידי בשביל לשנות את הקונבנציה? לא כשאתה מותג עם אמצעים, לא כשאתה Hilton. רוצים איפה הכי משתלם להזמין חדר באחד מ-5,300 המלונות של Hilton? צפו בפרסומת ותגלו בעצמכם.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

עם אש זה מדליק יותר

השפיץ של Burger King, הדבר שהמותג חרט על דגלו הוא המבורגרים שנצלים על האש. לא סתם על איזו פלנצ’ה מעפנה, אלא ממש על האש. למה זה משנה? כי הכל הרבה יותר מגניב כשאש מעורבת בסיפור. לא מאמינים? אין בעיה. בשביל כל הציניקנים בעולם, Burger King  בלגיה יצאו בקמפיין פרינט  – שפשוט מוכיח כמה אש מתבלת כל דבר במגניבות.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
Capturef

להצטלם עם מייקל בובלה – מוי כיף!

הוא אמנם נשוי לקראש שלנו מתחילת שנות ה-2000 ולאחת הנשים הכי יפות שיש – לואיסנה לופילטו, אבל הודות לאפליקציה החדשה של חברת הסלולר הבריטית 02 הוא יוכל להציע גם לכן נישואין! הכוכב הקנדי מייקל בובלה מגיע להופיע באירוע של חברת הסלולר בלונדון, וכדי ליצור באז סביב ההופעה אפליקציה ייעודית עושה שימוש ב- augmented reality ומאפשרת למעריצים להצטלם עם הכוכב בשלל תנוחות.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

אז הגודל כן קובע?

בשנים האחרונות, כשהסמארטפונים שלנו הלכו וגדלו, Apple עמדה מנגד וסירבה להצטרף למירוץ האינצ’ים. אבל המכשירים החדשים של החברה, כבר גדולים הרבה יותר. שינוי כזה לא יכול היה לעבור ללא התייחסות, וכך זכינו לעוד פרסומת מבית Apple שחוגגת את המסך הגדול ומה שהוא יכול לעשות למציאות שסביבנו. אבל אי אפשר שלא לחשוב, כשחברה כמו Apple חוזרת בה “עם הזנב בין הרגליים”, האם הסרט החמוד הזה עושה את העבודה?

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

כשאחרים בוחרים בשבילך

מה הקשר בין בחירות והמבורגרים?! אוטוטו מתקיימות בחירות ארציות בברזיל, ובאווירה הפוליטית רבים מתכננים לשים פתק לבן בקלפי. Burger King ברזיל, בהיותו מותג מוביל, החליט לצאת בקמפיין שיעודד אנשים לנקוט עמדה ולהשתמש בקול שלהם, כי אם לא, מה הטעם? התוצאה היא קצת “פרווה”, מעניין לראות כי Burger King בעצמם, לא ממש בחרו עמדה ברורה וחד משמעית ובעצם קצת שמו פתק לבן. ובכל זאת, מפרגנים למותג שלוקח חלק בשיח חברתי חשוב.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

האייטם שירכך לכם את החזרה לשגרה

אין ספק, שהחזרה לשגרה אחרי תקופת החגים היא תקופה של הסתגלות, כשההסתגלות הקשה ביותר היא לחזור להתעורר מוקדם בבוקר. Transavia, מותג תעופה צרפתי, חיבר בין התובנה האנושית הבסיסית הזו, לתובנה בסיסית אחרת – עוד לפני שאנשים חזרו מהחופשה שלהם, הם כבר מפנטזים על החופשה הבאה. חושבים שאתם “early bird”? הקמפיין הזה בול בשבילכם!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Noga Erez - 'CASH OUT

מצעד הלהיטים - ארה``ב

מצעד הלהיטים - בריטניה

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il