עדכון שבועי – SPOT’IT-05.10.18 – 10.10.18

spotitLOGO

05.10.18 - 10.10.18

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בפעם הראשונה?

כישראלים, כשאומרים לנו ים, אנחנו מיד יודעים להבין על מה מדובר. באמת להבין. רעש הגלים, הריח של הים והתחושה החמימה של החול על כפות הרגליים. ואם לרגע יאמרו לנו כי יום אחד לא נוכל ללכת יותר לחופים, אין ספק שזה יעורר אצלנו רגשות שליליים ונעשה כל שביכולתנו כדי לשנות את המצב. אך יש אנשים רבים בעולם שמעולם לא זכו לבקר בחוף הים. Volvo  עם קמפיין אג’נדה מרגש ומקסים בסגנון דוקו, נלחמים בתופעת הזיהום של האוקיאנוס, אך איך מניעים אנשים לפעולה אם הם לא מרגישים חיבור רגשי לדבר שאותו הם עשויים לאבד?

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

יום ארוך במשרד? הפרסומת הזו בשבילכם

חברות סלולר שונות מנסות בתקופה האחרונה לשכנע אותנו לעבור לשיחות וידאו, אך הניסיון הזה של three Ireland הוא מהמקסימים שבהם. הפרסומת, שמתחילה בצורה שגרתית המאפיינת את הז’אנר, מקבלת תפנית סוריאליסטית ומעניינת שלגמרי מעבירה את המסר!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

היופי שבפשטות

לפעמים כדי לייצר אימפקט ולהזיז משהו אצל אנשים, לא צריך לעשות פעלולים באוויר. לפעמים, הפשטות היא הדרך הטובה ביותר לרגש. זהו קמפיין נטול ציניות לגיוס מורים של משרד החינוך הבריטי שפועל מתוך התובנה כי כל אחד זוכר את המורה שהשפיע עליו במיוחד. וכשמדובר בחינוך, מספיק להזכיר לנו את הדרך שעברנו והמשמעות כבר תתחבר.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

You know nothing Johnnie Walker!

HBO ממשיכה להגביה את הרף עם סדרת האלכוהול הממותג של “משחקי הכס”. הפעם, הם חוברים למותג הנחשב Johnnie Walker ומוציאים וויסקי אותו ממליצים להגיש “קר כקרח”. עיצוב הבקבוק מותאם לנראות של הסדרה (האיש ההולך צויד בשריון) ולא רק, הוא משלב פיצ’ר מגניב שחושף את המשפט “winter is here” רק כשמגיע לטמפרטורת קפאון, אהבנו!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

לבחור, זה לכבד את עצמך.

קראת בחירות הmidterm-  בארה”ב, עמותה א-פוליטית (שבראשה עומדת מישל אובמה), יצאה בקמפיין הקורא לכולם לצאת ולהצביע. בקמפיין נעשה החיבור הכמעט מתבקש, לשיר של ארית’ה פרנקלין שהלכה לא מזמן לעולמה. בסרטון נראים צעירים מגוונים המגיעים מרקעים שונים: בלוגר, ספורטאי פראלימפי, מוזיקאי וסטודנט כשהם מקריאים את השיר האלמותי R.E.S.P.E.C.T.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Don’t let bullying define you

לקראת בואו של אוקטובר, החודש הבינלאומי ללוחמה בבריונות, BBDO ניו יורק, בקמפיין שנלחם בבריונות ואלימות מילולית. זהו קמפיין אמיץ ומעורר אשר מפנה את תשומת הלב לחוויה הקשה שחווים מתבגרים בכל העולם. מאחורי הגב או בפנים, למי מאתנו לא קראו בשמות?! אבל אסור ששמות הגנאי יגדירו מי אנחנו או יתוו את דרכינו.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מה אתם שומעים כשאתם נוהגים?

ב- Peugeot חשבו איך להימנע מהדימוי השחוק של רכב נוסע על כביש. אבל, מה אם הרכב לא סתם ינוע על הכביש? מה אם הוא ינגן יצירה מוסיקלית תוך כדי? בשיתוף פעולה עם המלחין והפסנתרן Riopy הם יצרו מעין תיבת נגינה בקנה מידה ענקי. התוצאה אולי לא הכי מרגשת אבל היא ממחישה לאן אפשר להגיע כשחושבים מחוץ לקופסא.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מי הם המותגים החזקים של 2018?!

רגע לפני שאתם מציצים בתוצאות של דירוג 100 המותגים המובילים ב2018 של Interbrand שזוהי קבוצת ייעוץ לבניית מותגים של Omnicom Group Inc, מי לדעתכם יכנס לרשימת עשרת המותגים החזקים בעולם? ואילו ענפים ימלאו את רוב המקומות ברשימה? תרגיל מעניין לאנשי הפרסום. מעבר לרשימה עצמה שהיא דיי אינטואיטיבית ברובה, המגמות שניתן לזהות בה הן מעניינות לא פחות. המותגים נמדדים לפי – ביצועים עסקיים, תפקיד המותג – עד כמה המותג משחק תפקיד מכריע בקנייה לעומת פקטורים אחרים כמו מחיר וחוזק המותג – מדד של נאמנות. שלושת המדדים הללו מרכיבים את ערך המותג.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Taylor Swift - Big Reputation

מצעד הלהיטים - ארה``ב

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il