עדכון שבועי – SPOT’IT-11.10.18-16.10.18

spotitLOGO

11.10.18-16.10.18

מיץ ענבים לגברים בלבד

מותג מיץ הענבים הוותיק Welch’s החליט לשנות את קהל היעד שלו, אחרי שבעבר כיכבו בפרסומות שלהם חוואים חביבים, הם החליטו לאמץ אסטרטגיה חדשה בניסיון לפנות לגברים מדור ה-X. בפרסומת כמעט אלימה הם מציגים את “האנטיאוקסידנט החזק בעולם”, ומשיקים את הtag line- “קשוח כמו ענב”. בפרסומות עם אווירה אפלולית, מילים חזקות ואימג’ים שמזכירים בית מטבחיים. יש גברים מדור ה-X בקהל? זה עובד??

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

לאנשים שחיים בבינג'

מי מאיתנו לא נפל לצפיית בינג’ וחווה את התחושה שהסדרה והדמויות מתחילים להיכנס לו לחיים האמיתיים? ב- Amazon Prime עלו על התובנה ויצאו בסדרת פרסומות מקסימה. בזו הנוכחית אנו רואים אישה שהסדרה “ויקינגים” ממש השתלטה לה על החיים. כל סיטואציה יומיומית במשרד הופכת לפרק בחייה, והסוף, כמו בסדרות הטובות ביותר, הוא לא צפוי בכלל.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

סניקרס זה זול יותר מפסיכולוג

Snickers ממשיכים להעמיק את המסר: “כשאתה רעב אתה לא עצמך”, ומדגימים כיצד פרסום פשוט הוא המוצלח ביותר. אחרי סדרת הפרסומות המדוברת בה לקחו חלק שמות גדולים כמו בטי וויט ואלטון ג’ון, המהלך ה”קטן” הבא בא לחזק את המסר. מי שלחץ על באנר שמציע “סניקרס 1 במחיר של 2”, הגיע לסרטון בו דמות של פסיכולוג שואלת בטון מודאג האם “הכל בסדר איתך?”.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

ברבי חולמת בגדול

במשך השנים ניסו ב-Mattel להרחיק את “ברבי” מהידמוי של הבלונדינית שמבלה על החוף במליבו, ולהפוך אותה למותג מכיל יותר שפונה לקהל רחב של ילדות. עתה, לכבוד יום הילדה הבינלאומי, הם יצאו בקמפיין אג’נדה חדש שמטרתו להעלות מודעות לסטראוטיפים המגדריים שמרחיקים ילדות מהחלומות שלהן. בנוסף, הם הקימו קרן שמטרתה לממן מחקר בנושא ולקחו על עצמם לקדם סיפורים של נשים מעוררות השראה. נראה שהטריטוריה של “העצמת נשים” נהיית צפופה, האם Mattel תצליח לתקוע בה דגל?

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

אל האין סוף ומעבר לו

תאגיד הענק Lokheed Marhin המתמחה בטכנולוגיה הקשורה לביטחון וחלל יצא בקמפיין שנועד לגייס בוגרי אוניברסיטאות לשורותיו. החברה ערכה מעין “ראיון עבודה בהפתעה”, כשהציבה חידה ענקית בלב הקמפוס של Virginia tech, ברוח חדרי הבריחה. הסטודנטים שפתרו את החידות זכו לחוויה כפולה, לצד טעימה מהאתגרים של המקצוע הם נהנו מחוויה רב חושית שמדמה – את האינסוף שיש בחלל (וגם במלגה שווה..)

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

תוכן שיווקי בבית הלבן

בתור מפרסמים אנחנו תמיד חושבים איך הופכים מותג לשם מוכר בכל בית, ומה אם המותג שלכם ייכנס לבית הכי מפורסם בעולם? רק המציאות הנוכחית שלנו יכולה להוליד מפגש בין מנהיג העולם החופשי דונלד טראמפ לכוכב השנוי במחלוקת קניה ווסט בחדר הסגלגל. ורק מפגש כזה, מתועד על ידי כלי תקשורת מרחבי כל העולם, הצליח להוליד שיחה על Adidas המותג שווסט מפרסם. השיחה ההזויה כמובן שותפה שוב ושוב ברשתות החברתיות ובערוצי החדשות, ברייק הזהב או מה?

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מעגל האלימות האכזרי

קליפ חדש נוגע בנקודה רגישה ביותר בשיח הציבורי בארה”ב- אירועי ירי בבתי ספר. תלמידים ששרדו את הטבח בתיכון בעיר פארקלנד, חברו לזמרת קאשה ולאחיה המוזיקאי סייג’ סאברט, ויחד עם McCANN  יצרו קליפ שמדבר על “מעגל האלימות האכזרי”. הקליפ, שגם חוזר על עצמו כדרך להעצים את המסר, מציג ביצוע מרהיב של טכניקת “תגובת השרשרת” והתוצאה – מפחידה ומהפנטת. הקליפ ישודר ב-MTV ובטיימס סקוואר בניו יורק.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
LOL

צוחק מי שצוחק אחרון

P&G מנהלת מאבק משפטי בארה”ב, במסגרתו היא מבקשת לרשום סימן מסחרי על ביטויים הלקוחים משפת ה-SMS כמו LOL ו-WTF. החברה טוענת שהיא מתכוונת לעשות שימוש בביטויים בפרסום, ובמתן שמות למוצרים חדשים שנמצאים בפיתוח. נשמע מופרך? P&G היא לא החברה הראשונה שביקשה לנכס לעצמה מילים, ולמעשה יש לה אפילו סיכוי לנצח, ויש לכך תקדימים.. זוכרים את הוופל O.K? לגמרי הקדים את זמנו.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Lady Gaga, Bradley Cooper - Shallow (A Star Is Born)

מצעד הלהיטים - ישראלי

מצעד הלהיטים - ארה``ב

מצעד הלהיטים - בריטניה

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il