עדכון שבועי – SPOT’IT-17.10.18-22.10.18

spotitLOGO

17.10.18-22.10.18

``goo-goo gah-gah``

גם האבות הקשוחים ביותר יעשו הכל למען הילדים שלהם גם אם זה אומר לדבר בקול גבוה ולעשות קולות משונים. UNICEF, עמותה לזכויות הילד בשיתוף עם H&M, מאתגרים את האבות לדבר בקול תינוקי. ולמה? ידעתם שדיבור בצורה תינוקית שפשוט יוצא מאיתנו כשאנחנו מתקשרים עם תינוק הוא ממש לא במקרה?! שוב, גוף האדם מוכיח שהוא מטורף! מסתבר שכאשר אנחנו משוחחים עם תינוקות בשלבים הראשונים לחייהם ובמיוחד בקול גבוה, מלודי ומרומז יש לכך השפעה נפלאה על ההתפתחות הקוגניטיבית של תינוקות! המחקרים מראים שאבות עושים זאת פחות מאימהות. אז הגיע הזמן להוריד את הפסון ולהתחיל להשתטות!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

צריך הרבה דימיון כדי להמחיש את הדימיון

ערוץ השידור הצרפתי Canal + מציג יצירתיות ודימיון ללא גבולות עם אחת מהפרסומות המושקעות שראינו לאחרונה לקראת ההשקה של הסדרה החדשה “The Bureau”. עם בחירת פסקול לא שגרתית מתוך עולם הצבא הרוסי ועוד ועוד פרטים שמוכיחים את יכולות הביצוע המרשימות שלהם כמו גם יכולתם לצאת מהקופסא. ואיפה אפשר ללכת יותר רחוק עם הדימיון אם לא בתוך הראש שלנו, שם הכל אפשרי.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

המלאך משמיים של חיות הפרא

זוהי תצוגה מרהיבה של נופים יפיפיים, להקות של חיות בר וטבע עוצר נשימה אך מאחורי התמונות היפות, עומד מסר עוצמתי, מרגש ומאוד עצוב. Over&Above Africa, מגנים על חיות הבר האפריקאיות מציידים בעזרת מזל”ט ומעניקים להם שמירה משמיים, כך הם מצליחים להגדיל את סיכוייהם לשרוד בשמונים אחוז, שזה המון! הצילו את חיות הפרא או לפחות שמרו עליהן.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

My ability is stronger than my disability

מותג האופנה, Tommy Hilfiger עם ליין בגדים מעורר השראה נגיש לבעלי מוגבלות, מספר את סיפורם של אנשים עם מוגבלות באופי דוקומנטרי ואותנטי.  לא כל אחד חזק מספיק כדי להתמודד עם אתגרים יומיים כמו להתלבש – להיות בעל מוגבלות זה כבוד. ב-Tommy Hilfiger מדגישים את המסר בבחירה בבמאי עיוור ובפרסומת עצמה שאם תקשיבו היטב תזהו שגם היא מונגשת.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
Capture

Don't ignore the bump!

לכבוד חודש המודעות לסרטן השד, עולם הפרסום נצבע בורוד אמיץ והמסר הכל כך חשוב – ללכת להיבדק, חודר למודעות שלנו בדרכים יצירתיות שאי אפשר להתעלם מהן. אז לאחר שסרינה וויליאמס העבירה את המסר בקמפיין חזק ועוצמתי, וישראל התמלאה בנשיקות של קמפיין חותמות בנשיקה, גם המרפאה  Charlotte Radiology, מצליחה לעורר את תשומת הלב שלנו בדרך יוצאת דופן. אז אל תתעלמו מהבליטה, תורידו מהירות, תעצרו ולכו להיבדק.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

ה-``Nightmare King``

אין ספק שהמבוגר ירוק נשמע כמו סיוט, אבל Burger King הולכים צעד קדימה ומוכיחים קלינית שזה אכן המצב. ומלבד הניסוי המעניין (והמאוד מוזר) אפשר אשכרה לאכול את ההמבורגר שזכה לשם  ה-“Nightmare King” בBurger King ממש החל מאתמול. לכבוד ההלאווין, Burger King בקמפיין מפחיד!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

ממתק או תעלול?!

אז מה הייתם מעדיפים? מלא כסף או לאכול תולעים? חיים מלאי מותרות או אמא מכשפה? אל תתבלבלו התשובה היא ממש לא חד משמעית. אין דבר יותר עדיף מהמשפחה שלך, למרות שהיא רחוקה מלהיות מושלמת. חברת התקשורת הסלולרית הבריטית, , Gfgaff עם פרסומת קריאטיבית מקסימה (וקצת ארוכה..) לכבוד ליל כל הקדושים – ההלאווין!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Lady Gaga, Bradley Cooper - Shallow (A Star Is Born)

מצעד הלהיטים - ישראלי

מצעד הלהיטים - ארה``ב

מצעד הלהיטים - בריטניה

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il