
17.10.18-22.10.18
``תפגשו את הנעליים שלכם, רק אם אתם ממש חייבים``
סטארטאפ הנעליים הטבעיות allbirds המשווק ישירות לצרכן, יצא בקמפיין היקר ביותר שלו עד כה. בפרסומת החדשה הוא לוחץ על שני כפתורים שאולי נחשבים שניהם לאהובים על המילניאלס אך לא בהכרח מתחברים באופן טבעי – קיימות ונונסנס. הקמפיין המושקע שולח אתכם “לפגוש את הנעליים שלכם” ומתאר באופן מדוייק את הבטחת המותג – נעליים מחומרים שאשכרה אפשר למצוא בטבע.
“Did You Know”
בפרסומת החדשה והמקסימה ל- Pixel 3 הסמארטפון של Google, נעשה שימוש חכם בנוסטלגיה. הקריינות לפרסומת לקוחה מתוכנית ילדים ישנה ואהובה בארה”ב, “Mister Rogers’ Neighborhood”. ספציפית משיר אהוב מהתכנית: “Did You Know”, שיר הלל לסקרנות ופליאה מהעולם, שהם ערכים בסיסיים כל כך המוזהים עם החיפוש בגוגל. גוגל ממצבת את עצמה כעדשה דרכה אנו חוקרים את העולם, ממש כמו ילדים סקרנים.
הייתם נוסעים 12 שעות בשביל עוף מטוגן?
רשת הפריידצ’יקן האמריקנית Popeyes מדגימה פרסום מחוץ לקופסא מהו. כדי לקדם את פתיחת סניף ה- drive-in החדש בטקסס, ולהדגיש את הבידול המוצרי בו היא מתהדרת (העוף שוהה במרינדה 12 שעות), היא שלחה את לקוחותיה לרואדטריפ משוגע. הלקוחות הזמינו את הארוחה שלהם בטקסס ונסעו 12 שעות כדי לאסוף אותה בחנות הדגל בלואיזיאנה.
הנאים השכנים בעיניך?
ממבט ראשון קשה לזהות שהסרט הקצר הווס-אנדרסוני הזה הוא פרסומת לקומפלקס דיור. הפרסומת הזו לפרוייקט דיור ברוסיה, ממחישה בצורה יצירתית ומהנה את הרעיון של קהילה. הסגנוניות המיוחדת נועדה להעביר את המסר של חיים נעימים וקלילים בדירות שמגיעות מרוהטות מראש. במקור, צולמה סדרה של 7 פרסומות המציגות בכל פעם דיירים אחרים בקומפלקס ומאירות יתרונות שונים בדירות, ולבסוף את הסרט הקצר הזה שמפגיש את כל השכנים סביב שולחן ארוחת הערב, ויוקרן בבתי הקולנוע.
תמונה אחת, הרבה יותר מאלף מילים
אחרי הטבח הנורא בבית הכנסת בפיטסבורג, נדמה שהנושא של gun-control בארה”ב הוא תמיד אקטואלי, תמיד בכותרות. המגזין החשוב TIME יצא בגיליון מיוחד שכולו מוקדש לנושא תחת הכותרת “Guns in America”. מה שמושך את העין במיוחד הוא עמוד השער המושקע. השער שצולם על ידי הצלם הצרפתי JR מציג 245 מצולמים שתועדו במשך 5 חודשי עבודה. במסגרת הפרויקט נסעו הצלם ועיתונאי העיתון ל-3 ערים שונות שם תיעדו אנשים המייצגים את כל קשת הדעות בנושא. התוצאה מרהיבה ומעוררת מחשבה.

את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק
“יום המתים” הוא חג מקסיקני שאולי לא שמעתם עליו, אבל הוא “ביג דיל” במדינות שונות בארה”ב בהן יש ריכוזים גדולים של אמריקנים ממוצא מקסיקני. חברות מסחריות שונות ניסו בעבר להשתמש ביום הזה כדי לפרסם לקהילה הלטינית. השנה Spotify הרימה את הכפפה ועשתה את זה בגדול. הם יצאו בקמפיין רב ממדי בלוס אנג’לס שכלל רשימת השמעה מיוחדת באפליקציה, אתר הנצחה לזמרת הלטינית המנוחה ג’ני ריברה שעוצב בידי אמן ושלטי חוצות עם אפקט “זוהר בחושך” שמתכתב עם האסטטיות של החג וגם מעביר מסר – המתים נמצאים אתנו הרבה אחרי לכתם.
כל משפחה והחג שלה
איקאה ארה”ב ידועה בכך ששמה דגש על מגוון בפרסום שלה. היא מוכיחה זאת שוב בפרסומת הזו לעונת החגים, כשהיא חוגגת יחד עם משפחות שונות ומגוונות את החגים שלהן. הרעיון של המותג לפיו אתה יכול למצוא שלל פתרונות לבית במחיר נגיש, משתלב עם הרעיון שלכל משפחה מתאים משהו אחר. התוצאה היא פרסומת מרגשת עם כמה רגעים משפחתיים שאולי גם אתם תוכלו להזדהות איתם, “לחיים!”.
Marshmello ft. Bastille - Happier
מצעד הלהיטים - ישראלי
מקום ראשון
מקום שני
מקום שלישי
מקום רביעי
מקום חמישי
מצעד הלהיטים - ארה``ב
מקום ראשון
מקום שלישי
מקום רביעי
מקום חמישי
מצעד הלהיטים - בריטניה
מקום ראשון
מקום שלישי
מקום רביעי
מקום חמישי