עדכון שבועי – SPOT’IT- 4.6.18-11.6.18

spotitLOGO

4.6.18-11.6.18

דגל גאווה חדש למען עתיד טוב יותר

המחשבה, היצירתיות והאמונה שמאחורי העיצוב החדש של דגל הגאווה, הפכו לשיחה מרכזית ברחבי הרשת והפכו אותו לויראלי מאוד. “דגל הגאווה המשודרג” הוא עבודה של האמן Daniel Quasar, שלקח את דגל הקשת המסורתי, שנוצר על ידי גילברט בייקר, והוסיף לו פסים בצורת חץ המעיד על תנועה קדימה. בדגל משולבים צבעי דגל הגאווה הטרנסג’נדרי וצבעים חומים ושחורים המייצגים את האנשים שהם חלק מהקהילה הלהטבי”ית אך הינם חסרי ייצוג. אם בא לכם לתמוך בהפצת הדגל המשודרג תוכלו להיכנס לקיקסטארט ולקחת חלק.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Hyundai תומכים באהבה על כל צורותיה

Hyundai בקמפיין מעורר השראה תחת המסר השוויוני – “For every kind of family” עבור הדגם החדש – 2019 Santa Fe SUV, מראים כי ישנן משפחות בכל מיני צורות. ולמרות שהאווירה בפרסומת היא מאוד נעימה ואפילו מקסימה, עוברת כאן הצהרה חשובה על diversity. המטרה של Hyundai היא לא קידום שוויון זכויות אלא חידוד תפיסת המותג Hyundai, כמותג שמתאים ומכיר בכולם ושם בפרונט גיוון והכלה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

פפסי מחזירים את הדוד דרו

הדמות שנולדה בפרסומות הוויראליות של פפסי – “הדוד דרו” שהוא לא אחר משחקן הNBA , Kyrie Andrew Irving, מחופש לקשיש חוזרת אלינו Bigtime! והפעם, הפרסומת היא בעצם הצצה לסרט חדש שיצא בארה”ב בסוף החודש  – “Uncle Drew” המבוסס על הדמות שנולדה ביצירת הפרסומת לפפסי. פפסי מבטיחים לנו שזה לא הסוף ויש עוד למה לצפות – שחקנים כמו Irving  ו-  Shaquille O’Neil הולכים להשתתף בשיתוף הפעולה ומזכירים לנו שפפסי הוא מותג שמלווה אותנו במשך עשרות שנים והולך להישאר בסביבה גם בעתיד.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

פרסומת למורדים בלבד

אחת השאלות הגדולות היא איך אפשר לתפוס את תשומת ליבם של דור ה-Y, שתוך שניה מאבדים ריכוז ועוברים לדבר הבא? התשובה היא: להגיד להם לא להסתכל. הפרסומת למשקה Vimto נפתחת באמירה שהסרטון יעבוד טוב יותר אם הצופים יעצמו עיניים ויירגעו, אבל דווקא אלו שלא מצייתים ומשאירים את העיניים פתוחות נחשפים לשורה של מסרים וקליפים מצחיקים וצבעוניים, כשהמסר המרכזי הוא שמשקאות משעממים יכולים להיות טובים לחלק מהאנשים, אבל למורדים שנשארו עם עיניים פתוחות מגיע משהו שונה ומרענן.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מתי בפעם האחרונה התרגשת משטיפת כלים?

כשמותג כמו Finish מצליח להכניס רגש לפעולה מציקה כמו הדחת כלים, חייבים לעצור רגע ולהבין מה קרה כאן. והפעם, הקסם קורה  מתוך הפסקול הנוגע ללב בו שלוב השיר “This Little Light of Mine” שבמקור נועד לקדם זכויות אזרחים בשנות העשרים באמריקה. נעשה כאן חיבור אמיץ בין מותג יומיומי לטקסט עמוק בעל משמעות רבה שמעורר שיח ערכי סביב המותג עם מגוון דעות. מה שבטוח, הטקסט המרגש, הלחן והדמויות המגוונות בכל הגילאים והצבעים מצליחים לגרום לשטיפת הכלים To shine.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

עולם ללא פחדים

במהלך סדרת הגמר של ה- NBA, PlayStation השיקו קמפיין הקורא לגיימרים לשחק ללא פחד – “פחד הוא מפלצת” כמו גם בדידות וספק אבל בעולם הגיימרים אין פחד ממפלצות. הבמאי Reset’s Garth Davis (ביים את “Top of the Lake” ואת “Lion” שהיה מועמד לאוסקר) ביצירתיות ובביצוע מרשים מוכיח כי אין גבול לדמיון ואם לרגע בא לכם להתנתק ולעוף לעולם מקביל נטול פחדים ומעצורים, PlayStation כאן בשבילכם.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

זה הגיע, גם נשים יכולות לנהוג בערב הסעודית

אומנם בעוד שבועיים בלבד (24 ביוני) ייכנס לתוקף החוק המאפשר לנשים לנהוג בערב הסעודית אבל הדעות בנושא עוד חלוקות וזאת ההזדמנות של מותגים מובילים לקחת את המושכות החברתיות לידיים. Shell Middle East (חברה המספקת אנרגיה מאיחוד האמירויות) השיקו קמפיין שנותן במה לדיון חשוב ומהותי בדבר ההשלכות של נהיגת נשים וכנגזרת של שוויון מגדרי שעוד רחוק מלהתקיים בערב הסעודית. זהו סרט מרגש קצר ודוקומנטרי  שמדגיש את חשיבותן של נשים בחיי המשפחה הסעודית ומראה כי על אף הפחדים של כל הצדדים בדבר החוק החדש, זהו צוהר לשינוי חברתי שעתיד לבוא.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

שיא עולם- 65 מפורסמים ב-90 שניות

אמנם המונדיאל מהווה אירוע תחרותי עם לא מעט יריבים, אך יחד עם זאת הוא מלא ביצירתיות, אחדות ורוח צוות. כחלק מהקמפיין “Creativity Is The Answer”, אדידס שואפת לעצב נרטיב דומה על ידי גיוס של לא פחות מ- 56 ספורטאים, שחקנים וסלבריטאים, ביניהם דייויד בקהאם, פול פוגבה, ליונל מסי ופארל. בנוסף לסרט המרכזי, פיתחה אדידס חוויית מותג פרסונלית, כך שצופים בערים שונות יקבלו תוכן שונה המותאם לאזורם, כשכל גרסה תציג את “יוצרי” תרבות הספורט בעירם.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

בשורת ה-Voice

כולנו עדים לשינוי שמתרחש לנו מתחת לאף, פודקאסטים, ספרי אודיו ואמזון אקו הם רק ההתחלה לטרנד הVoice שכובש את ערוצי התקשורת. כיום ליותר מחמישים מיליון אמריקאים יש גישה ל Smart speaker, המגמה ברורה, יותר ויותר חיפושים מתבצעים באמצעות הקול. הערך הוא ברור ולא ניתן להתעלם ממנו – מלבד מילוי הזמן ה”לא מנוצל” בהקשבה לתוכן, בניגוד למסכים שמייצרים תחושה קרה וטכנית, חוש השמיעה מוסיף מימד נוסף – אנושי לטכנולוגיה וכנראה שלא סתם סירי ואלקסה הן נשים. זהו טרנד שצריך להילקח בחשבון  ובשורה לעולם הפרסום שכן תחום ה-Voice מאתגר את הפרסום במדיות הקלאסי והגיע הזמן לעדכן את הפלטפורמות, לייצר אופטימיזציה לתוכן קולי ולשלב קול אנושי מול הצרכנים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
פוגים

התגעגעתם לפוגים? הם בדרך חזרה אליכם

בשנות ה- 90 הרבה לפני שלכל ילד היה סמארטפון ביד, היו אלה הפוגים. ונראה שבשנת 2018 הנוסטלגיה חוזרת, אבל הפעם בצורה דיגיטלית. אז אם במקרה שמרת את מזוודת הפוגים שלכם, הרווחתם. פרוייקט חדש מבקש להחיות את המותג שנעלם מחיינו באמצעות האפליקציה POGs AR. כך מי שתורם 20 דולר ומעלה יכול לסרוק את הפוגים הישנים שלו ולחזור לשחק.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קליפ השבוע: Zedd, Maren Morris, Grey - The Middle

מצעד הלהיטים - ארה``ב

מצעד הלהיטים - בריטניה

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il