עדכון שבועי – Spot’it- 24.9- 3.10

spotitLOGO

24.9 - 3.10

מארק צוקרברג מבקש סליחה

השבוע פרסם מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, פוסט לכבוד יום כיפור בחשבונו הפרטי ברשת החברתית. צוקרברג התייחס בפוסט לקדושתו של יום הכיפורים וביקש סליחה על הדרכים בהן עבודתו פילגה בין אנשים במקום לחבר בניהם. צוקרברג לא בדיוק מפרט על מה הוא מבקש סליחה, אך ייתכן כי הוא מדבר על הקושי של הרשת החברתית להתמודד עם תכני שנאה, טרור, הסתה, שיימינג ועוד. פוסט הסליחה של צוקרברג זכה למאות אלפי ליקיים ואין ספור אזכורים בכל כלי תקשורת שמכבד את עצמו.

MARKKK
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

האגיס מציגה מרתון התינוקות

הקמפיין החדש של האגיס דרום אפריקה מתבסס על התובנה לפיה תינוקות נעים למרחקים של בין 1 ק”מ  ל 7 ק”מ מדי יום . בקמפיין של האגיס משתתפים ארבעה תינוקות שלכל אחד מהם מוצמד חיישן מיוחד במשך שבוע, הנועד למדוד את המרחקים אותם עוברים התינוקות. מטרת המהלך היא להמחיש להורים וצרכני חיתולים פוטנציאלים את היקפי התנועה של התינוקות והצורך שלהם בחיתול נוח, המאפשר תנועה והתמודדות עם המרחקים אותם הם עוברים יום יום.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

ASICS לא רק נעלי ריצה

מותג ההלבשה והנעלה היפני ASICS יוצא בקמפיין חדש. ASICS הוא מותג ספורט וותיק המזוהה בעיקר עם נעלי הריצה המקצועיות שלו. אחת המטרות של הקמפיין הנוכחי היא להוציא את ASICS ממשבצת הריצה, איתה מזוהה המותג, והדבר בא לידי ביטוי בפרסומת המציגה את הנעל בשלל סיטואציות החל ממשחק כדורסל ועד לגלישה על סקייטבורד והכל בסרטון מרהיב ואסתטי, הדומה לסרטי הפרסומות של קולגות כגון: אדידס, נייקי וניו באלנס, מותגי ספורט שהפכו למותגי אופנה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דומינוס בכל מצב, בכל מקום ועם כולם

הקמפיין החדש של דומינוס אנגליה “The official food of everything” נועדה להוציא את דומינוס ממשבצת המזון המהיר אליה היא משויכת ולהפוך אותה למאכל לגיטימי בכל סיטואציה. במסגרת הקמפיין הופקו מספר סרטי וידאו שבמרכזם עומדות סיטואציות שונות, כגון ארוחה משפחתית לילית, בילוי עם חברים ואף חגיגות יום נישואין, כאשר בכולן דומינוס מאגדת את כולם יחד.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הכי אמריקאי! - GAP

לפני מספר חודשים השיקו בGAP את הקמפיין Bridging the Gap שהיווה ירית פתיחה לשפה התקשורתית החדשה של קמעונאית האופנה האמריקאית. מאז השקת השפה החדשה יצאו במספר מהלכים שבכולן מוטיב מרכזי בולט, חיבור בין קצוות ופערים חברתיים. הקמפיין התחיל בסרט וידאו של וויז כאליפה, פריאנקה צ’ופרה ועוד דוגמנים השרים יחדיו, והמשיך עם אותו מוטיב של גישור על פערים והפעם הראפר השחור המצליח Future שזוכה לפופלאריות בלתי רגילה בקרב צעירים ונוער, אל מול שר זמרת פופ לבנה שנחשבת ללאחת הזמורות האוהבות בכל הזמנים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

AUDI עוקפת את כל הליצנים בבטחה

Audi UK יצאה השבוע בפרסומת חדשה המציגה את דגמי Audi  החדשים. הקמפיין החדש מתמקד ברמת הבטיחות הגבוהה של רכבי המותג. בפרסומת נראים דגמי  Audi השונים בכבישים לצד ליצנים  במגוון כלי רכב המבצעים עבירות תנועה שונות תוך כדי סיכון המשתמשים האחרים בכביש, והפיצ’רים השונים של דגמי  Audi מתמודדים עם הסכנות השונות בצורה הטובה ביותר. בשנים האחרונות דמויות הליצנים נתפסות כמפחידות ומאיימות, ולכן בחרו Audi בליצנים כאלו שמהווים את מקור האיומים והסכנות בכביש.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

פורד מנצלת הזדמנויות בערב הסעודית

השבוע הודיע מלך סעודיה על ביטול אחד האיסורים היותר מזוהים עם ממלכתו, איסור על נשים לנהוג. איסור זה הפך לסמל הדיכוי המגדרי במדינה, וגרר אחריו לא מעט ביקורות.  בפורד החליטו לנצל את ההזדמנות על מנת לקדם את המותג, ופרסמו מודעה ובה השתקפות עניה של אישה במראה האחורית של רכב פורד על רקע בורקה שחורה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

שיתוף פעולה מפתיע בין UPS לטיילור סוויפט

בשנים האחרונות טיילור סוויפט נחשבת לאחת הזמרות הפופולאריות בעולם. הבאזז סביב זמרת הקאנטרי הוביל למספר שיתופי פעולה מסחריים שלה עם מותגי ענק נחשבים כמו: אפל, קוקה קולה, סוני ו-t&at. לאחרונה שחררה טיילור סוייפט אלבום חדש, שזכה לשבחים רבים, כשהסינגל הראשון בתוכו שבר שיאים רבים. במסגרת שיתוף הפעולה של הזמרת עם UPS, הפכה חברת השליחויות למובילה הרשמית של האלבום החדש, כשהיא מציעה שירות משלוחים מיוחד לאלבום של הזמרת המצליחה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
facebook

בקרוב, כניסה לחשבון הפייסבוק באמצעות טכנולוגית זיהוי פנים

אחרי ה Samsung galaxy 8 –ו-iPhone x, טכנולוגיית זיהוי הפנים מגיעה גם לפייסבוק. השבוע פורסם כי פייסבוק בוחנת הטמעת טכנולוגיית זיהוי פנים שתאפשר, למשתמשי הרשת החברתית גישה מהירה לחשבון ואפשרות לשחזור ואימות מהיר במקרה הצורך. שחזור חשבון פייסבוק היא משימה לא קלה ומייאשת, כשטכנולוגיית זיהוי הפנים עשויה להפוך אותה לפשוטה ומהירה יותר.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
Different popular social media icons in a group folder

פרסומת ווידאו מותאמת אישית

YouTube הציגה השבוע את טכנולוגיית ה ,“Director Mix”-המיועדת למפרסמים וחברות ומאפשרת להם ליצור תכני וידאו מסחריים שונים, כשהפלטפורמה החדשה מתאימה את התכנים לצרכנים בהתאם למאפייניהם. המערכת החדשה של גוגל מזהה את קהל היעד לפי המידע הקיים אודות החיפושים של המשתמשים, ומציגה להם את פרסומת הווידאו המתאימה ביותר עבורם, כך שבאמצעות קריאיטיב אחד ניתן להגיע מגוון רחב של קהלי יעד.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il