עדכון שבועי – Spot’it- 24.11-30.11

spotitLOGO

24.11-30.11

It’s the season to be jolly falalalala

H&M מסיימת שנה עתירת קמפיינים מוצלחים עם סרטון קצר לרגל החג השמח והאהוב על כולם שכבר הספיק לצבור כ- 4 מיליון צפיות מאז שעלה לאויר (סה”כ יומיים!). העלילה בסרטון, מעשה ידיו של הבמאי המוכשר ווס אנדרסון ובכיכובו של אדריאן ברודי, מתרחשת ברכבת נוסעים במהלך תקופת החגים כאשר מזג האוויר לא מסמן בשורות טובות. לרוע מזלם של הנוסעים (הלבושים כולם בקולקציית החורף של H&M) נראה כי לא יספיקו להגיע למשפחותיהם בזמן. ברודי, בתפקיד הכרטיסן, וצוות הרכבת מכינים הפתעה קטנה לנוסעים עם מסר קצר באווירת חג המולד.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Mannequin challenge - חשבנו שראינו מספיק אבל אז זה הגיע.

אז במהלך השבועות האחרונות ראינו אינספור ביצועים של ה – Mannequin challenge. קהל הגולשים, מותגי על ואפילו מתמודדת לנשיאות, כולם צילמו ופרסמו את הגרסא שלהם אך היחיד שבאמת היה שווה צפייה מצורף פה.
סרטון ה – Mannequin challenge שהועלה על ידי הנציגות הבלגית של ארגון המודעות ל-ALS מתחיל כרגיל כפי שנהוג בסרטונים שהועלו בעבר אך מסתיים באופן שונה המעביר מסר ברור וחד לקהל הצופים. יוצרי הסרטון מציינים כי אין מדובר ביוזמה נוספת כדוגמת קמפיין המודעות, “אתגר דלי הקרח”, מקיץ 2014 שגייס מעל ל כ – 100 מיליון דולרים אלא מדובר בסרטון שמטרתו לעודד תרומות ישירות למאמץ המחקרי. חשוב לציין כי המשתתפים בסרטון הינם חוקרים אמתיים המתעסקים במחקר הנוגע למחלה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

The Griezmann hotline

מכירים את הכדורגלן הצרפתי, אנטואן גריזמן? לא? אם זה לא מסי או רונלאדו לא באמת שווה להכיר אה? אז נא להכיר, אנטואן גריזמן, כדורגלן צרפתי, משחק כחלוץ באתלטיקו מדריד, בנבחרת צרפת ודמות די מוכרת ולא בזכות היכולות הווירטואוזיות שלו ככדורגלן אלא יותר בגלל הטקס הקטן שהוא מבצע לאחר שהוא מבקיע שער. בדיוק בגלל הטקס הקטן והמוכר מאוד L’Oréal ראו לנכון לצאת עם פרסומת לספריי גוף החדש של פומה סביב האייקון התרבותי המזוהה ולדעתנו זה ממש ממש טוב.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Rapprochons nous = Bring us closer

עלם חמודות מבחין בנערה חיננית ברכבת הנגדית מחייכת אליו וכך חוזר חלילה כאשר בכל יום שעובר במהלך השבוע הנער החביב מנסה ליצור עמה קשר אך ללא הצלחה. ביום השישי הנער מתייאש אך לפתע מקבל עזרה ממקור לא צפוי. לא נספר לכם מה המקור הלא צפוי אך כן נציין כי לפנינו מהלך של חברת הרכבות הצרפתית, SNCF, המלמדת אותנו כיצד מבססים את תפקיד המותג בחיי הצרכן (במקרה הזה – Bring us closer) וכמובן כיצד מתקשרים אותו בצורה נפלאה ויצירתית. סיימון סינק (Why, What, How) היה מתגאה. צפייה מהנה !

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Thanks, 2016. It's been weird !

בעידן הנוכחי ידוע לכולם ש – Data הוא המלך ומי שיש לו אותו, והרבה ממנו אז העולם לרגליו. Data בתחום הפרסום והשיווק מאפשר לחברות ומותגים לחקור ואז להבין, לצפות ואז לתכנן, לפלח, לטרגט ובסופו של דבר לתקשר עם הצרכן ברגע הנכון, במקום הנכון, בזמן הנכון ובצורה הנכונה. אז הנה הגיעה Spotify עם מהלך מבריק שלא עושה שום דבר ממה שהזכרנו ובפשטות וקלילות עושה שימוש די משעשע במידע שאגרה במהלך השנה. הפרסומות במסגרת קמפיין סוף השנה המוצגות בשלטי חוצות בארה”ב, בריטניה, צרפת וגרמניה מציגות כותרות משעשעות על בסיס אינפורמציה הנוגעת לדפוסי שימוש נקודתיים ורוחביים באפליקציה, והספיקו כבר לייצר באזזז לא קטן.
Pic1
Pic2
Pic3
Pic 4
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קמפיין נועז עם מסר חשוב על איידס

קשה להישאר אדיש לסדרת התמונות הנועזות שפורסמו ע”י עמותת AIDES הצרפתית המציגות סצנות בהן מתקיים אקט לימודי-הדרכתי אך בעירום מלא. לעין הלא מקצועית ייתכן ותמונות אלו יתפסו כמיצג פרובוקטיבי מיותר אך למקצוענים כמותנו ברור כי מדובר בקמפיין מודעות ליכולתם של נושאי HIV לתרום רבות לאחרים ככל אדם אחר וזו תודות לטיפולים המוצעים כיום (ייתכן מאוד וזה כתוב על התמונות עצמן אבל היי לפחות שמנו לב לזה – HIV positive people on treatment can pass on a lot to others, just not HIV). במסגרת הקמפיין העמותה שואפת ללמד את הציבור ולהוציא לאור הזרקורים את האפקטיביות בטיפולים המוצעים כיום.
Aides-1
Aides-2
Aides-3
Aides-4
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Step by step by step

יום שישי השחור הגיע ואיתו מפגני יצירתיות מרשימים שמטרתם למכור לנו עוד פריטים שאנחנו לא באמת צריכים ואם לצוטט את גדולי המשוררים בדורנו – “שאנחנו מה מקבלים מה שאנחנו רוצים ולא צריכים זו טרגדיה” (תרגום חופשי לקולדפליי).
חברה אחת ראתה לנכון לקחת עליה את האתגר ולהדגיש בפנינו כמה אנחנו באמת צריכים את המוצרים שלה. מרכז הקניות Brent Cross ראתה לנכון להדגיש את הצורך הצרכני בפרסומת הפונה למין היפה ומדגישה את הריטואל שכל אישה הנועלת עקבים וודאי מכירה וכמובן תזדהה איתו.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Cotton keeps you comfortable

תקופת החגים יכולה להיות לפעמים מלאה ברגעים פשוט לא נעימים ואפילו מביכים. הושיבו אותך בשולחן הילדים למרות שאתה בן 30? הגעת בלי בת זוג\בן זוג לארוחה? שפכו עליך כוס יין אדום? אימא החליטה לשתף את כולם על חווית ילדות מביכה שלך? חברת הביגוד Cotton מבינה אותך בדיוק ולכן מפרסמת קולקציית בגדים מיוחדת לחג – Comfortable collection. הפרסומת הססגונית של החברה סביב הקולקציה נעשתה בשיתוף פעולה עם סוכנות DDB ניו יורק ובנתה מסר תקשורתי סביב אותם רגעים מביכים ומוזרים בתקופת החגים וזו בניגוד לאסטרטגיה הרווחת אצל מותגים רבים לפנות לערכים משפחתיים יותר חיוביים בתקופת החגים.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Netflix התחילה לייצר נרות ריחניים. כן. זה קורה.

איזה כיף שיש חברה כמו Netflix שבכל שבוע מספקת לנו פרסומות חדשות לכתוב עליהן. תודה Netflix !
שמענו ואנו מכירים לא מעט מודלים וטכניקות פרסומאיות, חלקן מקובלות פחות, חלקן מקובלות יותר אך דבר כזה עוד לא ראינו. Netflix החלה לייצר נרות ריחניים ממותגים כחלק ממאמצי קידום הסדרה “בנות גילמור” המריחים שונה כאשר צופים במרתון פרקי הסדרה. כל ניחוח מותאם לאווירה ולאופי של פרק ספציפי ומספק חווית צפייה ייחודית (Smell-O-Vision אולי ?). נדמה שהיצירתיות פשוט לא נגמרת לחברה ואסטרטגיות הקידום לסדרות הבית החדשות פשוט צריכות להילמד בבתי הספר לשיווק ופרסום.
Netflix - Binge Candle
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

סרט מצוייר לילדים עם טוויסט אפל?

לפני כשבוע יצא הטריילר לסרט השלישי בסדרת הסרטים “מכוניות” שהייתה ועודנה הצלחה מסחררת לחברת PIXAR .
כזכור לקהל המעריצים היותר צעירים (מאוד צעירים) מדובר בסרט מקסים המביא לחיים את עולם המכוניות עם עלילה ואיורים צבעוניים ונהדרים. בקצרה מדובר ב- “חוויה לכל המשפחה”. הפצת הטריילר לסרט השלישי קיבלה תפנית רעה כאשר מעריצי סרטי PIXAR נדהמו לגלות אופי שונה לחלוטין מהסרטים הקודמים וחלקם הרחיקו לכת והביעו את תדהמתם בהתבטאויות כמו “אפל” ו- “אימתי”. מדובר בפיאסקו תקשורתי מבחינת חברת ההפקות וכעת נותר לראות כיצד תצא ממנו.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
Google 1

מידע בזמן אמת על חנויות עמוסות

שירות חדש של Google שהושק השבוע מאפשר לראות בזמן אמת את העומס בחנויות וכן כמה זמן אנשים שוהים בהן.
Google לא יכלה לבחור עיתוי טוב מזה בכדי להוציא שירות בעל אופי שכזה. הכלי עזר לאלו שביקשו להימנע מחנויות עמוסות וחווית קניות קשה במסגרת Black Monday וסביר להניח שהשימוש בשירות יעלה לקראת תקופת החגים. למעשה מדובר בשיפור של שירות קיים, שבעבר אפשר לראות מה העומס הצפוי בחנויות על בסיס ניתוח נתוני עבר. כעת השיפור מאפשר לראות בזמן אמת מה העומס הקיים ומעלה כמובן תהיות לגבי הפרטיות שלנו כמשתמשים וכמה באמת ענקית המידע עוקבת אחרינו.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il