עדכון שבועי – Spot’it- 22.01-28.01

spotitLOGO

22.01-28.01

Oh Mr. President!

הקדרה לוהטת והציבור האמריקאי פשוט אינו מסוגל לשבוע מכמות הבדיחות והשעשועים על חשבונו של הנשיא ה 45. בשלב זה, כל תמונה של הנשיא טראמפ מהווה קרקע פורייה להפוך לממ ויראלי מוצלח והיצירתיות של הגולשים אינה פוסקת. כמו כן, כפי שרבים צפו, מאז טקס ההשבעה, הנשיא טראמפ הוציא מספר לא קטן של צווים נשיאותיים בנושאים מגוונים החל מרפורמות בתחום החינוך, בטחון תעסוקתי, בטחון מדיני. אין ספק כי כולם צווים חשובים ומהותיים אך מעמד הוצאת הצו ונטייתו של טראמפ להצטלם באופן די משעשע (לעניות דעתם של הגולשים) הפכו את כל העניין לדחקה אחת גדולה והרשת כמובן מגיבה בהתאם.
Respect the pineapple
Hello kitty
Gotta grab ’em all !!!
Putin & trump 4ever
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

To succeed in a disruptive world

גאווה כפולה כחול-לבן כאשר פלטפורמת בניית האתרים WIX מפגיזה עם פרסומת מלאת אקשן בכיכובה של גל גדות וכובשת את הספוט הנחשק בסופרבול (מסתבר שגם ג’ייסון סטאטאם היה שם איפשהוא). הפרסומת נועדה להדגיש את תפקיד החברה וזו מעבר להצעות הערך הקונקרטיות הרבות שיש לה. הפרסומת משדרת לבעלי עסק כי היום בכדי להצליח בשוק דיסרפטיבי ומלא בשינויים חובה להיות דינאמי גמיש ומוכן לכל וזו בדיוק תפקידה של WIX – לספק לבעל העסק את הכלים המאפשרים לו להיות דינאמי גמיש ולהגיב במהירות לשינויים בשוק.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

A coughing billboard

בית מרקחת בשוודיה עם מהלך סופר מגניב ויצירתי מוכיח כמה שלטי חוצות עדיין רלוונטיים ויכולים להכות גלים. רשת בתי המרקחת Apotek Hjartat (ניסינו לתרגם לעברית.. לא הצלחנו) יצרה שלט חוצות המציג תמונת פרופיל של דוגמן שמשתעל במידה ומעשנים ליד השלט. לשלט יש סנסור הרגיש לעשן כך שבמידה ומעשנים לידו הדמות שמופיעה תשתעל ומיד לאחר מכן המסך יתחלף ויציע תחליפים לסיגריות עם הכוונה לבית המרקחת הקרוב המציע את אותם מוצרים.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הדרך המהירה להשראה

ב-2013 קולורדו הייתה למדינה הראשונה בארה”ב שביססה שורת חוקים המתירים גידול ומכירה של מריחואנה למטרות הנאה וקובעים למעשה את המסגרת החוקית להקמתה של תעשיית קנאביס במדינה. במסגרת אחת התחרויות בענף הפרסום, סוכנות הפרסום TDA Boulder הציגה שיטה די מעניינת לעזור לעובדיה למצוא השראה ולגלות מעט יותר יצירתיות במסגרת העבודה. הסוכנות יצרה מודעות לשלושה סוגי מריחואנה כאשר כל סוג נועד לאסכולה אחרת במשרד הפרסום – קריאייטיב, אסטרטגיה וסטודיו. עובדי המשרד מעידים כי במהלך שעות העבודה הם נוטים לצרוך כמויות לא קטנות של מריחואנה מה שמאפשר להם להגיע לרמת ריכוז גבוהה ולספק תוצרים באיכות מירבית. מעניין אם זה נחשב כהוצאה מוכרת למשרד…
"This will take your mind and body to another universe."
"This one is for focus, connecting patterns and outliers quickly and for those who seek the truth."
"This strain drives you through 1s and 0s all night."
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

It's time to get sh*t done

עוד גאווה כחול-לבן והפעם של חברת Fiverr שמשחררת את הקמפיין המותגי הראשון שלה מאז יום היווסדה.
הסרטון בנוי כמונטא’ז המתאר את השלבים השונים במסגרת תהליך של הפיכת רעיון לעסק ותוך כדי מקפיד להדגיש את הפיט’צרים והשירות של החברה. המסר נועד להוציא יזמים מאזור הנוחות שלהם ולהבדיל בין אלו ש-“חולמים” לאלו ש-“עושים”.הקמפיין משלב בין שלטי חוצות עם קריאה לפעולה לבין הסרטון המאוד מתמרץ שפשוט גורם לנו לקום ו-“לעשות”.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Nissan VS Snow man

ניסאן משיקה את הדגמים החדשים של ניסאן Rogue לשנת 2017 עם פרסומת המשך לקטע שהוצג ב -2014. הקמפיין להשקת דגמי השטח הינו תחת המסר Conquer all conditions ורץ בארה”ב אך בעיקר בקנדה על כן על המסר להיות מותאם לאקלים החורפי קנדי. הרעיון בבסיסו היה להראות כיצד הרכב מסוגל לעמוד בתנאי האקלים הקשים של החורף הקנדי ומה מדגיש זאת יותר טוב מצבא של אנשי שלג זדוניים ורשעים. עם אפקטים ויזואליים ברמה הוליוודית, ניסאן משחררת פרסומת אדירה ברמות הגבוהות ביותר.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
Sheets for presidents

Sleep tight Mr. president

עוד הוכחה שלא צריך יותר מיצירתיות ותעוזה בכדי לעורר ספלאש רציני ברשת. חברה המתמחה במצעים ומוצרים לחדר השינה בחנה כיצד לנצל את אחוזי האינגייג’מנט הגבוהים בשבוע שקדם לטקס ההשבעה וכיצד ניתן באמת להתרומם מעל הרעש. החברה החליטה להוריד שתי ציפורים במכה אחת – לעזור לדונלד טראמפ לישון בלילה ומצד שני לגאול את הרשת מהציוצים של דונלד טראמפ בשלוש לפנות בוקר. החברה שלחה לנשיא הנבחר סט מצעים עם טכנולוגיית שינה מתקדמת עם ההקדשה:
Dear Mr. President, you’ve got a big job ahead of you. This bedding will help you get a good night rest. You’ll need it. חבר’ה פיקחים סה”כ.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

בית הקלפים מכה שנית

מי אם לא ענקית התוכן, Netflix, תדע לנצל את טקס השבעת הנשיא בצורה כל-כך טובה. כשעה לפי ההשבעה החברה שחררה לרשתות החברתיות את הטיזר לעונה החמישית של הסדרה “בית הקלפים” ויצרה באז אדיר. הטיזר מתחיל בזום על דגל מתנופף של ארה”ב וברקע מקהלת ילדים המדקלמת את שבועת הדגל אך אט אט הצילום מתרחק וונחשפת תמונה רחבה של וושינגטון על רקע קודר וכן את דגל ארה”ב תלוי הפוך. דגל הפוך מסמל כי האומה נמצאת במצוקה כעת ומהווה רמז סימבולי לתחושה הרווחת ברשת לקראת כהונתו של הנשיא טראמפ – מהלך גאוני שסחף את הרשת ועשה ספלאש אדיר בביצה הדיגיטלית. Netflix ביצעה תכסיס דומה במהלך שידור הדיבייט של המפלגה הרפובליקנית ב – 2015 וממשיכה ללמד את כולם איך עושים Occasion based marketing.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קליפ השבוע: Ed Sheeran - Shape of You

מצעד הלהיטים - בריטניה

Dancing in the air

לרגל השקת המוצר החדש, AirPods, אוזניות המציעות סט חדש של פי’צרים הכוללות ממשק פקודות קוליות עם סירי, אפל יצאה עם סדרת סרטונים קצרים סופר מגניבים בכיכובו של הרקדן Lil Buck. קטע הריקוד לצלילי המוזיקה של Marian Hill’s יחד עם העריכה הקריאטיבית תורמים לתחושת הקלילות והנוחות שאפל מנסה לשייך למוצר וכן עולה בקנה אחד עם הצעת הערך הממשית.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il