Super bowl specials

Top super bowl ads

The story of America by Budweiser

הפרסומת בעלת הרמיזות הפוליטיות של יצרנית הבירה, Budweiser, חוזרת 160 שנה אחורה בזמן ומספרת לנו (ובעיקר לאומה האמריקאית) את הסיפור של אם כל המותגים – אמריקה, ארץ ההזדמנויות, מדינה שהחברות והתאגידים הגדולים בה נבנו והוקמו ע”י מהגרים. בעלי החברה מסרו כי הפרסומת נוצרה ללא מניעים פוליטיים אך לאור המאורעות האחרונים במסגרת מדיניות ההגירה של ארה”ב קשה להתעלם מהתזמון וכמובן מהמסר.

Snickers launches super Bowl’s first-ever live commercial

המהלך של יצרנית החטיפים האהובה, Snickers, ייזכר לדורות כאשר החברה הפיקה פרסומת בשידור חי במהלך המשחק. הפרסומת בכיכובו של אחד השחקנים החמים בתעשייה כעת, אדם דרייבר, הציגה סט צילומים של סרט מערבונים ומה קורה כאשר אחד השחקנים מאחר לצילום טייק כי הוא היה רעב. אחד הקטעים שזכו לתגובות לוהטות ברשת היה כאשר אחד השחקנים אמר את התוצאה העדכנית במשחק והוכיח לכולם שהפרסומת אכן הייתה ב – LIVE.

Audi hits the spot with its' super important “Daughter” commercial

אאודי ניצלה את המעמד בכדי לקדם את האג’נדה החברתית שלה – שוויון בין מגדרי. לאור המאורעות האחרונים בחברה האמריקאית ומצעד הנשים שנערך לפני כמה שבועות, הפרסומת קיבלה מעמד די מיוחד ומשכה את אור הזרקורים בתעשייה. להבדיל ממותגים אחרים הדוגלים בהעצמה נשית, אאודי דווקא בחרה להציג את הסוגיה מנקודת מבט גברית ומכאן המשפט המהדהד:
“Do I tell her that despite her education, her drive, her skills, her intelligence, she will automatically be valued as less than every man she ever meets?”
היות והפרסומת שודרה במהלך אחד האירועים הספורטיביים הגדולים בעולם המושך קהל גברי ברובו אין ספק כי מדובר בטכניקה טובה ואפקטיבית.

KIA helps Melisa become the Echo-warrior

הפרסומת בת ה – 60 שניות של יצרנית הרכב, KIA, מציגה לוחמת אקולוגית נמרצת (השחקנית-קומיקאית, מליסה מקארתי הקורעת!) ואת ניסיונותיה המשעשעים “להציל” את כדור הארץ בעודה מתניידת מאתגר לאתגר בדגם ההיברידי החדש של החברה – Kia Niro. הפרסומת במהלך הסופרבול הייתה למעשה הסיום לקמפיין מתמשך שהציג טיזרים קצרצרים של מליסה בסיטוצאיות שונות. הפרסומת מסתיימת עם המשפט: It’s hard to be an echo warrior but it’s easy to drive like one וסוגרת מעגל עם לא מעט שבחים ברשת.

Honda motivates us to chase our dreams

סטיב קרל, טינה פיי, רוברט רדפורד, איימי אדאמס, ג’ימי קימל, ויולה דיוויס, סטן לי, מיסי אליוט, ומג’יק ג’ונסון הצטרפו ליצרנית הרכב, HONDA, בפרסומת אחת מגניבה מאוד תחת המסר “Chase your dreams!”. הפרסומת פחות מתמקדת בדגם המוצג CR-7 אך אין ממש צורך בכך היות והרכב מדורג ראשון בקטגוריה בארה”ב.

Wix makes it easier to succeed in a disruptive world

גאווה כפולה כחול-לבן כאשר פלטפורמת בניית האתרים WIX מפגיזה עם פרסומת מלאת אקשן בכיכובה של גל גדות וכובשת את הספוט הנחשק בסופרבול (מסתבר שגם ג’ייסון סטאטאם היה שם איפשהוא). הפרסומת נועדה להדגיש את תפקיד החברה וזו מעבר להצעות הערך הקונקרטיות הרבות שיש לה. הפרסומת משדרת לבעלי עסק כי היום בכדי להצליח בשוק דיסרפטיבי ומלא בשינויים חובה להיות דינאמי גמיש ומוכן לכל וזו בדיוק תפקידה של WIX – לספק לבעל העסק את הכלים המאפשרים לו להיות דינאמי גמיש ולהגיב במהירות לשינויים בשוק.

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il