עדכון שבועי – Spot’it- 20.7- 27.7

spotitLOGO

27.7 - 20.7

אד שירן מתארח בווסטרוז ומצליח להרגיז את מעריצי הסדרה משחקי הכס

משחקי הכס היא אחת ההפקות היקרות בהיסטוריה מאות מיליוני דולרים הושקעו בסט לאורך העונות כדי ליצור תפאורה  אמינה ומדויקת. בשבוע שעבר כידוע עלה הפרק הראשון בעונה ה7 של הסדרה ובין סצנת הנקמה האדירה של אריה סטארק לבין רקימת התוכניות של בית לאניסטר נצפה אורח לא צפוי שהצליח לנפץ את האווירה האסקפיסטית הייחודית שמעניקה הסדרה לצופיה, ובעט אותם  מווסטרוז למחוזות הMTV –  ולב המיינסטרים. האורח הזה הוא אד שירן שככה בלי שום התראה הופיע לו פתאום בווסטרוז והפך  בין לילה לאחד האנשים השנואים עלי אדמות, אד שירן זכה לאינספור גינויים וציוצי נאצה ברשתות החברתיות מה שהוביל אותו למחוק את חשבון הטוויטר האישי שלו.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

זהירות פיפטי סנט מאחוריכם

בשבוע שעבר יצא צוות התכנית Jimmy Kimel Live לשדרות הוליווד למשאל רחוב שיגרתי, עוברי האורח נשאלו הפעם על הראפר פיפטי סנט. המראיין הציג בפני הנשאלים ידיעה שפורסמה על כך שפיפטי סנט הוא אחד הראפרים הגדולים בהיסטוריה ושאל לדעתם בנושא. כצפוי חלק מהתשובות היו כאלה שפיפטי סנט היה מעדיף שלא לשמוע. פיפטי סנט שהה בחדר סמוך לעמדת הראיונות ושמע את דבריהם של העוברים ושבים ובסוף כל ראיון יצא והפתיע את הנשאלים. עכשיו תארו לעצמכם איך אתם הייתם מגיבים אם רגע אחרי שלכלכתם על אחד הראפרים הקשוחים בניו יורק, הוא היה מפתיע אתכם מאחור. הקטע הפך כמובן לוויראלי וזכה למיליוני צפיות. צפו!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

The world's largest unboxing

טרנד הunboxing  הולך וצובר תאוצה, בשנים האחרונות לא מעט גופים מסחריים זיהו זאת ומקדמים באמצעותו מותגים. בוולוו החליטו לקחת את הטרנד צעד אחד קדימה ויזמו את הunboxing  הגדול בעולם במסגרת ההשקה של דגם משאית חדש. במרכז הסרטון עומד ילד בן 3 עם אהבה בלתי מוסברת למשאיות שזכה להפתעה מרגשת במיוחד בדמות המשאית החדשה של וולוו ארוזה בקופסא שמחכה לאקט הטרנדי. צפו!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Don’t have to be famous to be brilliant

בלב הקמפיין החדש של סקודה עומד סיפורה של איילטה אנדה, אמנית אוסטרלית בת 10 שכבר בגיל 6 הציגה תערוכת יחיד בניו יורק. האמנית הצעירה מספרת את סיפורה ומדברת על הצורך בחשיבה אחרת על מנת ליצור משהו ייחודי וכאן בדיוק מתחבר סיפורה של האמנית הצעירה לסיפורו של הקודיאק הג’יפ החדש של סקודה. הציפיות מיצרנית הרכב סקודה אינן גבוהות  ואף אחד לא מקשר בין סקודה לרכבי שטח, אך בסקודה רומזים לנו שהקודיאק צפוי להפתיע אותנו בדיוק כמו האמנית  הצעירה מאוסטרליה. צפו!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

חוגגים אתלטיקה נשית Under Armour

Under Armour הוא אחד ממותגי הספורט הצומחים בעולם. המותג שנוסד לפני כ20 שנה זכה מהר מאוד למקום בהיכל התהילה של מותגי הספורט הבינ”ל. החברה שהוקמה ע”י שחקן פוטבול לשעבר והייתה מזוהה מאוד עם ענף ספורט זה החלה בשנים האחרונות לרכז מאמץ שיווקי ולפנות לקהל הנשי וכחלק ממאמץ זה השיקה את קמפיין “unlike any”. מדובר בקמפיין השראתי שנועד לחגוג אתלטיקה נשית, ובמרכזו עומדות ספורטאיות מובילות כמו האצנית האולימפית נאטשה האסטינג, מיסטי קופלנד ועוד. צפו!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הסלון המושלם נוסח איקאה

מה הסלון המושלם בעינכם? סביר להניח שהתשובה תהיה חלל נוח ומפנק עם כורסא מושלמת לbinge,  או מקום להירגע בו אחרי יום ארוך וזאת בדיוק התובנה עלייה מתיישבת איקאה בפרסומת החדשה שלה.  במרכז העלילה עומד אריה, למה אריה? מהסיבה הפשוטה שמלך החיות ידוע כמי שמקפיד על מנוחה, רוגע ושלווה. האריה של איקאה מצולם בשלל סצנות נינוחות בהן הוא קורא ספר להנאתו, צופה בטלוויזיה ועושה מדיטציה ונרגע לקראת המשימות המאתגרות שצפויות לו בהמשך היום. צפו!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דה רוק בתצוגת תכלית לסירי העוזרת הקולית מבית אפל

טכנולוגיות זיהוי דיבור מבוססות בינה מלאכותית הפכו להיות הדבר הכי חם כיום בעולם הטכנולוגיה. כל ענקית טכנולוגיה מחזיקה פלטפורמת בינה מלאכותית מבוססת זיהוי קול משלה מ “Google home”  ו “Alexa” ועד לסמסונג שמשיקה את “ביקסבי”. נדמה שכולן מרכזות את המאמץ בזירה הזו  וגם apple מצטרפת לחגיגה, בקמפיין חדש בכיכובו של “דה רוק”  ששם את Siri  בפרונט  ומציג את הפיצ’רים השונים של העוזרת הקולית מבית אפל בשלל סיטואציות שונות. צפו!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

סודה סטרים מוצאים את הנוסחה לפרסום ויראלי

עושה רושם שבסודה סטרים מצאו את הנוסחה ליצירת תכנים מסחריים ויראליים. אחרי שעשו זאת עם תור ביורנסון שמגלם את דמותו של “ההר” ממשחקי הכס והאנה וודינגהם  שמגלמת את “ספטה” באותה הסדרה, בסודה סטרים ממשיכים באותה הנוסחה. הפעם, רגע לפני שהעונה השביעית של משחקי הכס עלתה לאוויר, שחררו בסודה סטרים את הפרסומת החדשה בכיכובה של עוד דמות מהסדרה המצליחה והפעם “הודור” הענק והאהוב, גם הפעם התוצר הפך לוויראלי והביא למיליוני חשיפות.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Major Lazer - Know No Better feat. Travis Scott, Camila Cabello & Quavo

facebook-monetization

בקרוב תכנים בתשלום בפייסבוק

קמבל בראון, ראש מחלקת החדשות של פייסבוק הודיעה בכנס חדשנות שחל בשבוע שעבר בניו יורק כי פייסבוק בוחנת דרכים להטמיע תכנים בתשלום בשיתוף פעולה עם מוציאים לאור. לדבריו של בראון אחת הבקשות החוזרות והנשנות מצד המוצאים לאור היא ליצור מודל מנויים בתשלום ברשת החברתית לא מעט שותפים הביעו את אכזבתם משיתוף הפעולה עם פייסבוק ומכאן הגיעה היוזמה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
104593661-amazon-spark-3.720x405

אמזון מציגה רשת חברתית לצרכנים

 המיזם החדש הוא למעשה רשת חברתית דומה מאוד לאינסטגרם ופינטרנסט שמציגה למשתמשים פיד ובו שיתופי תמונות של משתמשים אחרים. ספארק מאפשרת למשתמשים להזמין את המוצרים המופיעים בתמונות עם לינק לקנייה ישירה באמזון, מדובר בשירות דומה מאוד לזה שמציעים  בפינטרסט.  אמזון מקווה להביא לעלייה במכירות באמצעות ספארק שתיצור חווית קניה ייחודית ופשוטה יותר.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il