עדכון שבועי – Spot’it- 20.11-27.11

spotitLOGO

20.11-27.11

אין טלפונים, רק עוף מטוגן

אנחנו חיים בעידן טכנולוגי מטורף ומחוברים למסכים כמו לאינפוזיה. מותגים רבים ניסו להשפיע ולנתק אותנו מהמסך, אך ללא הצלחה. אולי KFC היא זו שתצליח? לכבוד ה-Cyber Monday רשת המזון המהיר החליטה להציע למכירה משהו קצת שונה מעוף מטוגן – ה- Internet Escape Pod- אוהל החוסם קליטה ומנותק מרשת האינטרנט, ומאפשר למשפחה לשבת ביחד ולאכול עוף מטוגן, בלי הפרעות. אבל זה לא הכל – החברה ציינה שהמחיר המקורי של האוהל הוא 96,485.34$, אך לכבוד הסייבר מנדיי המגיע היא החליטה למכור אותו במחיר שווה לכל נפש של 10,000$ בלבד. כמובן שהתגובות והשיתופים לא איחרו לבוא.

אז אם בא לכם להשקיע קצת במשפחתיות, מהרו להזמין כי החברה ייצרה רק אוהל אחד כזה!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Fact First or Fake First

הפרסומת הראשונה “Apple” בקמפיין “Facts First” של CNN לפני חודש הפכה לויראלית, עוררה השראה למספר גדול של פרודיות וגרמה למותגים שונים לנקוט בטקטיקה דומה. המותג הבין את ההשפעה העצומה של הפרסומת המינמליסטית והפשוטה שלו, והחליט לצאת עם פרסומת “Apple” חדשה, המציגה תפוח כמטאפורה לעובדה אמיתית בסביבה תקשורתית העמוסה ברעש, שקרים וזיופים, כשהרעש בא לידי ביטוי בשיניים תותבות נסערות, אשר עושות את דרכן על המסך בניסיון להסיח את תשומת הלב, מהדבר האמיתי, התפוח. ניתן לצפות בפרסומת החדשה בכתבה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

You Make, We Transfer

בחיים הדיגיטליים כמו בחיים הדיגיטליים, לפעמים אנחנו חוטאים בלקחת את הפעולות הדיגיטליות הכי פשוטות שאנחנו עושים כמובנות מאליהן, מבלי לחשוב על התפקיד החשוב שיש להן בהפיכת החיים שלנו לפשוטים וקלים יותר. שירות העברת הקבצים WeTransfer מנסה להעביר את התפקיד החשוב שיש לו בתהליך היצירה של אנשים ברחבי העולם, כשהוא עוזר להם להפוך את הרעיונות שלהם למציאות. ואין דרך טובה יותר לראות את זה מאשר לחוות את כל התהליך דרך נקודת מבט של אומן.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

עכשיו או לעולם לא

מה אם היינו אומרים לכם שיש לכם רק 15 שניות לקנות משהו שאתם ממש רוצים? e-com בגדי יוקרה האיטלקי Yoox, הפך את ה-FOMO לעקרון המרכזי באסטרטגיה השיווקית שלו בקמפיין חדש עם Google. הקמפיין כולל מספר סרטונים, כשכל אחד מהם מציע לצופה לקנות פריט לבוש יחיד במינו שלא ניתן להשיג באף מקום אחר. אבל יש פאנץ’ – לצופה עומדות רק 15 שניות לרכוש את הפריט, אחרת הוא יעלם לעד. לא מומלץ לבעלי לב חלש ושופקהוליסטי.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
11

הלם: Burger King שולחת את לקוחותיה למתחרה, McDonald’s

לפעמים יש דברים חשובים יותר מתחרות. גם כשזה מגיע לשתי ענקיות כמו Burger King ו- McDonald’s. ב -10 בנובמבר, McDonald’s בארגנטינה ערכה את יום ה-“McHappy”, כאשר כל הרווחים מהמכירות של ביג מק באותו יום, נתרמו למען ילדים חולי סרטן. כדי לתמוך ביוזמה החשובה, 107 סניפי Burger King סירבו למכור את ה- Whoppers שלהם, ועודדו את הלקוחות ללכת ולקנות במקדונלד’ס במקום. הפרסומת מופיעה בכתבה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הנשק החדש למלחמה בסרטן

קרן Marie Keating העוסקת בהגברת המודעות למחלת הסרטן באירלנד מצאה דרך מעניינת לתפוס את תשומת לבם של הולכי הרגל ולהגביר את המודעות לסרטן הריאות ותסמיניו – שלט חוצות “משתעל”. שלט המכיל אודיו של שיעול, המופעל בכל פעם שעוברים לידו, מה שגורם לאנשים להסתכל ולקרוא את הכרזה המכילה מסר צורם וחזק. שלט חוצות זה הוא חלק מקמפיין “תקשיב לריאות שלך” המקדם את חודש המודעות לסרטן הריאות. הקמפיין נועד לעודד אנשים לשים לב לשיעולים מתמשכים ולהיבדק, שכן זה יכול להיות סימן אזהרה של המחלה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Wtf is computer?

יש לא מעט אמת בפרסומת החדשה של אפל, שבמהלכה ילדה שואלת בתמימות What is computer? עצוב ככל שיהיה, המחשבים האישיים נעשים פחות ופחות רלוונטיים בעולם המובייל. זו בדיוק הנקודה המרכזית בקמפיין החדש של Apple, הנועד להציג את ה-I-pad כתחליף ראוי למחשבים האישיים. מדובר באמירה אמיצה ונועזת מצד Apple, שבסופו של יום, חלק לא מבוטל מהפורטפוליו שלה מכיל מחשבים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Apple עושה כלבו

אם בעבר מי שעמדו מאחורי הפרסומות הגדולות של תקופת החגים היו בעיקר בתי הכלבו, ניתן לזהות בשנים האחרונות שינוי במגמה ולא מעט חברות טכנולוגיה שמצטרפות לחגיגה הזאת שסובלת מאינפלציית רגשות וקלישאות (אבל עובדת!). הפעם זהו תורה של Apple, שכפי שמגדירים זאת בחברה – עבורם פרסומות החג הן מאין כרטיס ברכה לאנשים מהמותג, וככה זה באמת נראה. לא נרחיב פשוט צפו!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

כריסמס לבן כמו שהוא צריך להיות

התחממות כדור הארץ הובילה את הקמעונאית האירופאית TK Maxx לתת ללקוחות שלה הזדמנות לזכות בכריסמס כמו שהוא צריך להיות – מושלג וקסום. כן, גם אם שמשי וחמים בחוץ. כדי לזכות בפרס הנכסף, לקוחות החנות נדרשים למצוא כדורי שלג מיוחדים המוסתרים בחנויות הרשת ברחבי אירופה ובאתר ה-e-com, כשהמוצאים המאושרים מקבלים משלוח מיוחד עד הבית של צוות המכסה את ביתם של בשלג מזוייף.. לנו הרעיון מזכיר קצת את שיטת וילי וונקה בהגרלת כרטיסי הכניסה למפעל השוקולד, אבל כנראה שלהיות הבית המושלג היחיד בשכונה הרבה יותר שווה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קפה הוא הדלק החדש

מסתבר שקפה יכול להמריץ לא רק אנשים, אלא גם משאיות. חברת הסטארט-אפ, Bio Bean, העוסקת בפיתוח אנרגיות חלופיות באמצעות קפה. הודיעה כי הצליחה להוציא כ -6,000 ליטרים של נפט מפסולת הקפה הטחון כדי לתדלק את מיכלי הדלק הציבוריים של העיר, ולדבריה הפיקה מספיק דלק קפה לשם הפעלת אוטובוס אחד במשך שנה שלמה! החברה משלבת את דלק הקפה שלה עם סולר, כך שהתוצר הסופי מכיל כ -80% סולר ו- 20% דלק ביולוגי. ואנחנו שואלים, האם בישראל אוטובוסים יתודלקו באמצעות דלק טחינה?

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

איך לא עשו את זה קודם?

סוף סוף, גם IRobot נכנסת לטכנולוגיית הבית החכם. מעכשיו יכולים השואבים הרובוטיים של iRobot להתחבר  לIFTTT- (IF This Then That), המהווה את שירות האוטומציה הפופולארי ביותר בעולם. התוצאה: הרובוטים ינקו לבד לפני שמגיעים חברים ויעצרו את השאיבה בכל פעם שנדבר בטלפון על ידם. מה שהכי מגניב, הרובוט יפרסם פוסט בפייסבוק או ציוץ בטוויטר ברגע שהוא יסיים את עבודת השאיבה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מהיום אמרו בעזרת הדיגיטל- האפליקציה לכל הישועות

אנחנו יודעים שאתם רגילים לקרוא על אפליקציות חדשניות מחו”ל, אבל היי! גם בארץ מפתחים אפליקציות מעניינות. מסתבר שב-2017 לא צריך לטוס יותר לאומן ולהשתטח על קברי צדיקים, כשלאחרונה הושקה אפליקציה המשדכת בין הרבנים למתעניינים בברכה לכל מטרה. איך זה עובד? המבקש הברכה יכול לרכוש אותה בתרומה הנעה בין כמה שקלים ל-1500 ₪.  כתלות ברב שבו בוחרים. הברכות מגיעות ,בהודעה קולית או כברכה בווידאו. שרית חדד כבר שם. מה אתכם?

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Winter is coming

משחקי הכס הטיבה מאוד עם קיט הרינגטון (הלוא הוא ג’ון סנאו), והאמת שיש לא מעט דמיון בין סיפורו במציאות לבין סיפורה של הדמות אותה הוא מגלם. הרינגטון הפך בתוך זמן קצר לאושיית בידור מובילה והספיק בין היתר לככב בקמפיינים לבתי אופנה מובילים כגון: לJimmy choo ו Dolce & Gabbana וכמובן לקחת חלק במספר הפקות ולטפח את קריית המשחק שלו. השבוע עלתה לאוויר סדרה חדשה בכיכובו בשם “gunpowder” שעוסקת בניסיונות להילחם בבתי האצולה האנגלים במאה ה-17. הסדרה בהפקת ה-BBC ונרכשה בין היתר ע”י HBO.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מה ללהקת U2 ולחיפה?

ה- Broken Fingaz Crew היא קבוצה חיפאית שעוסקת באומנות רחוב ולקבוצה הזאת יש הרבה מזל וכישרון כמובן. הסיפור התחיל בטלפון מחברת יוניברסל העולמית שביקשה מהם להפיק קליפ עבור להקת U2 כשלמשימה הוקצו שבעה ימים בלבד, התוצאה לפניכם! (חדי העין מבינכם יבחינו בלוקיישנים מוכרים).

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il