עדכון שבועי – Spot’it- 18.11-24.11

spotitLOGO

18.11-24.11

Decisions

לא מעט קמפיינים כבר הוכיחו את היתרונות של טכנולגיית ה-VR ביצירת ערך חוויתי עבור הצופה. מותג הוויסקי Johnnie Walker השכיל לנצל אף הוא את הפן החוויתי של הטכנולוגיה בקמפיין חדש לתקופת החגים, אך הפעם במקום לדבוק במסר של החמימות המשפחתית, הוא החליט לקחת את תפקיד המבוגר האחראי צעד אחד קדימה ולצאת עם מסר אמיץ ומטלטל, שממחיש באופן עוצמתי את ההשלכות של נהיגה תחת שכרות. אמנם הסרטון קצת ארוך (04:42 דקות) ומייגע לפעמים אבל ההשראה והחותם שהוא מותיר שווים כל רגע. אל תחמיצו.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Rebel with a cause

מתוך ההבנה שהדרך האפקטיבית ביותר לפנות לקהל הצעיר היא קידום מטרות ואג’נדות חשובות, Canon יצאה בקמפיין Rebel with a cause, בו היא מזמינה אמנים ואקטיביסטים להעביר דרך מצלמת ה-Rebel שלהם את האג’נדה ואת המטרה לשמה הם פועלים. במסגרת הקמפיין מעורר ההשראה פורסמו ארבעה סרטונים של אמנים שונים, כשאחד המרגשים ביניהם הוא הסרטון של הצלמת גיניבר שוסטר, שמצאה דרך מקסימה ומשובבת נפש להגביר את המודעות לאימוץ כלבים: במקום לצלם אותם מאחורי סורגי המכלאות – לתת להם יום אחד בגן עדן.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

רק Amazon תביא שלום

בתקופה בה תחושת הפילוג והשסוע בעולם בוערת, Amazon לא נשארת אדישה ויוצאת עם פרסומת אופטימית ונוגעת ללב לשירות ה-Amazon Prime שלה. למרות שמדובר בפרסומת לכבוד החגים, ניתן לחוש שענקית המסחר האלקטרוני היטיבה לנצל את המומנטום הפוליטי להעברת מסר חם ומלכד שקשה שלא להתחבר אליו.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

איך זה מרגיש להרוויח פי 5 פחות?

איך הייתם מרגישים אם הייתם נדרשים לשלם בקופה בסופר פי 5 מהסכום שאתם רגילים אליו? עמותת Tippiing Point Community, הפועלת לצמצום העוני באיזור מפרץ סן פרנסיסקו, מנסה להמחיש את המציאות והפערים היומיומיים האלו, כפי שחוות אותם משפחות הנמצאות מתחת לקו העוני. משפחות אלו, לפי העמותה, מרוויחות חמישית מהשכר של משק בית חציוני באיזור. כדי להגביר את המודעות לפער ולחוסר השוויון, העמותה השיקה קמפיין דיגיטלי מושקע, שבמרכזו סרטון המתעד במצלמות נסתרות את התגובות המופתעות של אנשים המתבקשים לשלם מחיר גדול פי 5 ממה שהם רגילים. במקביל, העמותה הקימה אתר ייעודי לקמפיין, המזמין את האנשים לבחון כמה כל דבר היה עולה להם אם הם היו חיים מתחת לקו העוני והפיקה קופונים לקראת הבלאק פריידיי, רק שבמקום הנחה – הקופון הציע מוצרים במחיר מופקע.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Reinvent Giving

HP יוצאת בפרסומת מקסימה לקראת החגים, שמראה איך טכנולוגיה וחדשנות מחברות בין אנשים בצורה החמה והמרגשת ביותר. כחלק מהקמפיין, החברה תשיק לקראת הכריסמס אפליקציה עם אלגוריתם המאפשר למשתמשים להפוך כל צליל, כמו צחוק של תינוק למשל, ליצירת אמנות שניתנת להדפסה על קנבס או לשיתוף במדיות החברתיות. אין גבול ליצירתיות.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Christmas is almost around

ההכנות לכריסמס בעיצומן וגם השבוע לא מעט מותגים השיקו קמפיינים עם אווירה משפחתית וחגיגית, כשמעל כולם בלטה הפרסומת ממיסת הלב של נמל התעופה הית’רו, שמזכירה לכולנו שלחזור הביתה זאת המתנה הכי גדולה.
פרסומת נוספת שתפסה תאוצה וצברה 10 מיליון צפיות בתוך שבוע היא הפרסומת של Sainsbury’s המלווה בשיר קליט ומשעשע שמבצע מנחה הטלוויזיה האהוב ג’יימס קורדן, שמזכירה לנו גם היא שמעל כל השגרה השוחקת, בסוף מה שהכי חשוב זה להיות עם המשפחה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן וגם כאן

No one should have no one

למרות המשפחתיות והחום שתקופת הכריסמס מביאה איתה, הרבה אנשים מוצאים את עצמם לבד בחג. כדי להגביר את המודעות לנושא, ארגון Age U.K, הדואג לרווחתם של אנשים מבוגרים בבריטניה, יצא בקמפיין שילוט חוצות דיגיטלי ברחבי בריטניה, המראה את מספר הקשישים הבודדים הנמצאים באיזור נתון. השלטים מזמינים את הנוסעים להיכנס למפה המראה את מספר הקשישים הבודדים בכל איזור ומציעים להם להתנדב או לתרום לארגון.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קליפ השבוע: Britney Spears - Slumber Party ft. Tinashe

The Simpsons 600 Marathon

רשת הטלוויזיה FXX כנראה רוצה להצדיק את ה-750 מיליון דולר שהשקיעה בזכויות השידור של הסימפסונס, כשהיא יוצאת בקמפיין שיווקי חוצה פלטפורמות כדי לקדם את אירוע המרתון של 600 הפרקים הראשונים של הסימפסונס, שיחל בחג ההודיה וימשך 13 ימים שלמים (27 עונות ו- 300 שעות, אם לדייק). הקמפיין כולל בין השאר שילוט חוצות אומנותי, בו דמויות הסדרה מורכבות ממאכלי חג מסורתיים, כמו תפו”א, תירס ופאי. בנוסף, החברה השיקה שלושה פילטרים בסנאפצ’ט שיופיעו יום לפני תחילת המרתון וכדי להגדיל את העניין בצפייה בפרקים, התחייבה לחשוף במהלכם Snapcodes נוספים שיפתחו עבור הצופים ההדוקים פילטרים נוספים. ואם עדיין לא התלהבתם מספיק, הרשת מתגברת את הקמפיין עם “Donut Experimen”, ניסוי שישודר ברשתות החברתיות, במהלכו צופה הדוק יאכל דונט אחד בכל פרק, כלומר דונט כל חצי שעה במשך 600 פרקים. כבר אמרנו?
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Airbnb גרסאת ה-one stop shop

Airbnb הודיעה השבוע שהיא מרחיבה את המודל העסקי שלה מפלטפורמת שיתוף בתים לחווית טיולים הוליסטית, במטרה לחבר בין התיירים למקומיים. מדובר בפיצ’רים חדשים שנוספו לאפליקציה של החברה, ההופכים אותה ל-one stop shop. הראשון – experiences מאפשר למארחים להציע מעבר לאירוח גם חוויות מיוחדות ואותנטיות, כמו שיעורי סייף ותפירה למשל. הפיצ’ר השני – places כולל המלצות למתארחים, ספרי טיולים וסיורים קוליים, שיהיו זמינים לשימוש בחודשים הקרובים. פונקציה נוספת שנוספה לאפליקצייה היא תכנון טיולים, המאפשרת למשתמשים להזמין פעילויות בקלות, כשהיא מתאימה את עצמה לאישיות של המשתמש ומציעה לו פעילויות המותאמות להעדפותיו. מה לגבי אוכל? נראה ש-Airbnb חשבה על הכל כשהיא הוסיפה את שירותיה של חברת ההזמנות Resy לאפליקצייה, המאפשרת להזמין מקומות למגוון מסעדות. ומה לגבי טיסות? למקרה שדאגתם, בהמשך החברה מתכננת להוסיף גם פיצ’ר שיענה על הצורך הזה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

instagram עושה Live Video

אינסטגרם ממשיכה להדביק את הפער מול המתחרה סנאפצ’ט, כשבשבועות הבאים התווסף לאפליקצייה פיצ’ר חדש ל-stories שיאפשר למשתמשים לעלות Live Video כמו בפייסבוק, רק שכאן בתום ה-Live Video – הוידאו יעלם. בנוסף, האפליקצייה תוסיף את האפשרות לשלוח תמונות והודעות וידאו נעלמות ישירות בהודעה לחבר או לקבוצה, כאשר המשתמש יוכל לראות אם החבר שלו ענה על ההודעה או עשה צילום מסך.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

כוס ששולטת בטמפרטורה של המשקה, עכשיו בסטארבקס

100 סניפים של רשת סטארבקס החלו למכור כוסות קפה חכמות של חברת Ember, המאפשרות לכייל ולשלוט בטמפרטורה של הנוזל שבתוכן. כך שתמורת 150 דולר גם אתם תוכלו להחליט אם בא לכם את הקפה שלכם רותח, חמים או למוזרים שביניכם – קר. מה שבטוח זה שהרבה חובבי קפה ישמחו לקבל את הכוס הזו כמתנה לכריסמס השנה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il