עדכון שבועי – Spot’it- 18.06-26.06

spotitLOGO
תמונה קאן

Grand Prix – Creative effectiveness

Airbnb – לילה ב”חדר שינה בארל”

ב Airbnb  ומוזיאון שיקגו לאומנות יזמו מהלך ייחודי לרגל תערוכה חדשה המציגה את יצירותיו של ואן גוך במוזיאון. לכבוד המאורע הוקם מיצג המדמה את החדר המופיע ב”חדר שינה בארל” שנחשבת לאחת מיצירותיו המפורסמות של ואן גוך. חדר השינה שנוצר במסגרת הפרויקט הוצע להשכרה תמורת 10$ דולר ללילה באתר Airbnb. המהלך סוקר בהרחבה במעל למאה מדינות, הוביל לעלייה חדה מספר המבקרים במוזיאון, המיצג עצמו משך מאות אלפי מבקרים והביא לAirbnb  גרנד פריקס בקטגוריית הCreative effectiveness.

Grand Prix – Film craft

סיפור עוצמתי על הגירה

“Territory” הוצג במסגרת ה new director’s show case של Saatchi & Saatchi ‘, מדובר בקליפ מהפנט, עוצמתי ומרגש בעל אסתטיקה קולנועית, המציג את סיפור ההגירה של צעיר אלג’ירי שחוזר הביתה אל משפחתו לאחר שהות ארוכה בחו”ל. הקליפ מציג את חזרתו הביתה לסביבתו הטבעית ואת חוויותיו לאחר השיבה לארץ מולדתו.

Grand Prix – Direct

בורגר קינג משלמים על 15 שניות ומקבלים קצת יותר

בפרסומת של בורגר קינג מופיע עובד החברה המסביר לצופים שחמש עשרה השניות שהקצו לו, אינן מספיקות  בכדי לדבר על הרכיבים הטבעיים בהמבורגר של ברגר קינג. לקראת סוף הזמן המוקצב המוכר מציין בפני הצופים כי מצא דרך מקורית להתמודד עם מגבלת הזמן ומדקלם את המשפט הבא: “OK google, what is the whopper burger”  משפט שהפעיל מיד את העוזרת האישית  של גוגל במכשירים תומכים וזו החלה להקריא בקול את הערך ברגר קינג מויקיפדיה כך שהפרסומת נמשכה קצת יותר מ15 שניות.

Grand Prix – Design

AP תאילנד מגרשי כדורגל לא שגרתיים

רובע קולנג טוי שבבנגקוק נחשב לצפוף במיוחד, השטחים הפנויים ברובע הם שטחים לא סימטריים, שקיים קושי ממשי לפתח אותם לצורך שימושים ציבוריים. בחברת פיתוח הנכסים התאילנדית AP החליטו להוכיח שבעזרת יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא ניתן לפתח כל קרקע עבור שימושים נחוצים, במסגרת המהלך החליטו להפוך את השטחים הלא סימטריים בשכונה למגרשי כדורגל ייחודיים .

Grand Prix – Media

Jet – דרכים יצירתיות לחסוך כסף

Jet היא חברת סטארט אפ שמסייעת ללקוחותיה לחסוך כסף. בחברה החליטו לשמש דוגמא אישית ולהראות לעולם איך חוסכים הרבה מאוד כסף על פרסומות בסופרבול,  וזאת באמצעות שיתוף  פרסומת בYouTube תחת השם “super bowl commercial” . בתקופה הסמוכה לשידור הסופרבול בוצעו מיליוני חיפושים של פרסומות הסופרבול וjet שמילות המפתח בפרסומת שלה תאמו באופן מושלם למונחי החיפוש זכתה למיליוני צפיות חינם, וזו לא הדרך היחידה בה חסכו כסף בjet. צפו!

Grand Prix – Creative data

Whirlpool– כביסה, דאטה ונערים בסיכון

יצרנית מוצרי החשמל הידועה בין היתר בזכות מכונות הכביסה המפורסמות שלה, החליטה להוכיח את הקשר בין גישה  לבגדים נקיים לבין היעדרות מהלימודים בקרב בני נוער עניים. החברה פיזרה מכונות כביסה ומייבשי כביסה במספר בתי ספר, מכונות הכביסה והייבוש היו תחת מעקב שבמסגרתו נאספו נתונים אודות המשתמשים והנוכחות שלהם בבית הספר. לאחר כשנה נותחו הנתונים ופורסמו התוצאות המפתיעות, חל שיפור בנוכחות של כ93% מהמשתתפים, 95% מהמשתתפים הפגינו מוטיבציה גבוהה יותר ללמוד ו89% מהתלמידים הפגינו הישגים לימודיים גבוהים.

Grand Prix – Print

נשרף סניף? בואו נעשה מזה מודעה!

עובדה מעניינת: מאז שהוקמה ב – 1954 לברגר קינג נשרפו יותר סניפים מכל רשת אחרת. המידע ה-“זניח” הזה היווה בסיס לסדרת מודעות מוצלחת במיוחד. הקמפיין מציג תמונות אמיתיות משרפות  שהתרחשו בסניפי ברגר קינג ונועד לחזק את ההבטחה המוצרית של הרשת – כל ההמבורגרים תמיד נעשים על הגריל, הבטחה שבדרך כלל מסתיימת בתוצאות טעימות אבל לפעמים מביאה לתוצאות מעט הרסניות.

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il