עדכון שבועי – Spot’it- 15.9-26.9

spotitLOGO

15.9-26.9

BradIsSingle#

אין ספק שהדרמה שזעזעה את עולמנו השבוע היא הפרידה של בראנג’לינה. אבל כמובן שלא מעט מותגים הצליחו לראות את חצי הכוס המלאה, כשאחד הבולטים מביניהם הוא Norwegian Airlines. חברת התעופה הנורווגית פרסמה השבוע מודעת פרינט וציוץ בטוויטר המזמינים את נשות העולם לנצל את הרגע לו כולן חיכו ולטוס לכבוש את ליבו של הרווק הטרי אי שם בלוס אנג’לס. המהלך כצפוי הכה גלים ברחבי הרשתות החברתיות, כשלא מעט מותגים נוספים רכבו על המהלך.

היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד

מעשה בסקיטלס, טראמפ ופליטים סורים

“לו הייתי מציע לך קערה מלאה ב- Skittles והייתי אומר לך שיש שם שלושה שיכולים להרוג אותך, היית לוקח חופן?”
עוד אקט פרובוקטיבי מבית היוצר של טראמפ מתסיס את האינטרנט. הפעם, לשם שינוי, מדובר בבן, דונלד טראמפ ג’וניור, המחליט להביע את עמדתו בטוויטר בנוגע לבעיית הפליטים הסורים על ידי אנלוגיה פשוטה המשווה את הסוכריות האהובות לבעיית הפליטים הסורים. מעבר לתגובות הזועמות שלא איחרו להציף את הרשת, היה מעניין לראות האם וכיצד המותג יבחר להגיב על ההשוואה, ואכן תוך שעות בודדות יצאה תגובה רשמית ודי מאופקת של Wrigley America (מותג העל שבבעלותו סקיטלס) כי סקיטלס הן סוכריות ופליטים הם אנשים. החברה הוסיפה כי היא מביעה סלידה עמוקה מהאנלוגיה של טראמפ ובוחרת להימנע ממינוף הסוגיה לצרכיה המסחריים. אכן, מדובר באקט מוערך שאינו מובן מאליו, שעושה הפרדה אתית ברורה מתי נכון למנף הזדמנויות תקשורתיות לפרסום ומתי עדיף להימנע. כמובן שגם הגולשים לא נשארו אדישים, כשהם הביעו את הערכתם ברחבי הרשת.
עוד אנקדוטה מעניינת שעלתה בעקבות הפרסום היא מוצאה של האנלוגיה המתריסה, כאשר גולשים רבים החלו לבחון מה מקורה ולמרבה הפליאה הם גילו כי השוואה בעלת מאפיינים זהים נעשתה בעבר אך במקום סוכריות Skittles ופליטים סורים השחקנים היו פטריות יער ויהודים…ואנחנו אומרים: פטריות אנחנו מוכנים לסבול, אבל סקיטלס…
היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד

Delete to Feed

הקואופרטיב החקלאי Land Olakes יוצא בקמפיין פרו בונו חשוב ומגניב, כשהוא מתחייב לתרום 11 מנות על כל תמונת פוד פורן שנמחקת מאינסטגרם. ההשתתפות במהלך פשוטה מאוד כשהגולשים יכולים להיכנס לאתר הייעודי של המהלך, להתחבר אליו באמצעות חשבון האינסטגרם, למחוק את תמונות האוכל המועדפות (או במקרה הזה – הפחות מועדפות) ולשתף בפייסבוק. הפרוייקט צפוי להסתיים באמצע אוקטובר, או בהגעתו ליעד של 2.75 מיליון מנות. אז קדימה, אם עדיין לא תרמתם – זה לגמרי הזמן. אתם יודעים, חגים וזה.
היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד

למכירה - נשים מתות

איך מפרסמים קמפיין נגד סחר בנשים בקרב הדלק העיקרי של התעשייה הזו – הצרכנים? העמותה למיגור הסחר בנשים בבריטניה End Demand יצאה בקמפיין מטלטל שמצליח לפגוש את הצרכנים בדיוק ברגע הנכון – כשהם מחפשים נערות ליווי באינטרנט. כך, הקימה העמותה את Girls Of Paradise, אתר ליווי המפרסם נשים אמיתיות ומציע את שירותן. הקאצ׳: כאשר הלקוח מנסה ליצור קשר כדי לרכוש את השירות, הוא מתבשר כי האישה נרצחה או נפצעה קשות על ידי סרסורים או לקוחות. באופן הזה, מטיחה העמותה את האמת הקשה על תעשיית הזנות בפניהם של מדחיקיה הגדולים ביותר, במטרה ליצור ולהגביר את המודעות לתרומתם להנצחתה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הדרך הבטוחה לבגוד בבן הזוג

זוכרים את טבעות ההתחייבות שהשיקה קורנטו, ששומרות שבני זוג לא יצפו בסדרות שהם נוהגים לראות ביחד לבד? אז Vodafone אירלנד השיקה השבוע מוצר דומה, רק הפוך. מדובר ב-SmartMat, שטיח כניסה שמאפשר לאנשים לבגוד בבני זוגם ולצפות ב”תכנים אסורים” ללא חשש שיתפסו. לפי חברת התקשורת, המוצר פותח בעקבות מחקר שמצא כי 62% מהאנשים בוגדים בבני זוגם כשהם צופים לבד בסדרות שהם אוהבים לראות ביחד. בין אם מדובר ב”משחקי הכס” או בפורנו, כנראה שהרבה ימצאו את המוצר החדש שימושי מאוד.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מה הקשר בין דשא לטיפוס הרים?

הקמפיין החדש של הדשן הקנדי Scotts turf Builder מוכיח שגם את המוצר הכי גנרי אפשר לפרסם בדרך מקורית ומגניבה עם תובנה אחת פשוטה: הדשן של החברה עושה את הדשא כל כך ירוק – עד שאפשר להשתמש בו כ-Green Screen. כדי להמחיש את הנקודה, החברה דישנה מדשאות בפארקים פופולריים ברחבי טורונטו והזמינה עוברי אורח לקחת חלק במסך הירוק השעיר הראשון, כשהם מציעים למשתתפים להצטלם על גבי מגוון רקעים, החל ממגדל אייפל, פירמידות מצריות ועד החלל החיצון. במידה ואתם מנסים את זה בבית – אל תשכחו לאסוף את הצרכים של הכלב שלכם, לקבלת תמונה חלקה במיוחד.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

צ'יפס שכואב לאכול אותו

חברת Paqui, המייצרת חטיפי צ’יפס טורטיות, מציעה לקהל הצרכנים שלה חטיף צ’יפס חדש או יותר נכון חטיף צ’יפ חדש. כן, קראתם נכון, צ’יפס אחד ויחיד בגודל וצורה רגילים לחלוטין עם טוויסט קטן ומשמעותי – הצ’יפס טבול היטב בתמצית פלפל Carolina Reaper. למי שאינו יודע Carolina Reaper מסתמן כזן הפלפל החריף בעולם, עם 1,569,300 יחידות חריפות סולם סקוביל. לשם השוואה, מעליו יש רק תרסיס פלפל משטרתי, או קפסאיצין טהור (התרכובת הכימית שנמצאת בפלפל ומגרה את קצות העצבים של העור). מפה לשם, החבר’ה ב – Paqui חשבו שיהיה מעניין להציע לבני אנוש תמימים, כרטיס הלוך חזור לגיהינום בתצורה של חטיף אימתני שכזה ומעודדים כמובן לתעד את התגובות ולהעלות לרשתות החברתיות. מטרת המהלך הינה להדגיש את הצעת הערך של החברה – יכולתה העילאית לספק חוויות מיוחדות ולהביא לצרכן חטיפים אותנטיים בטעמים מיוחדים. אז מה אתם אומרים…הייתם מנסים?
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

איך מוכרים מצלמות אבטחה?

המציאות והשגרה היומיומית מלאה בתעלומות קטנות ומרגיזות – מי דפק לנו את הרכב? מי הרס את הגינה החדשה? או איך לעזאזל הגיע האוטו לבריכה? Nest, חברה למוצרי אבטחה לשוק הבתים הפרטיים, יוצאת במהלך In-house משולב המצליח לעטוף את סדרת מצלמות האבטחה החדשה שלה בהצעת ערך ייחודית ומגניבה, המאפשרת ללקוחות לגלות מה עומד מאחורי כל תעלומה המתרחשת בביתם. כדי להבליט את הערך, החברה פוצחת בקמפיין מתוזמן היטב וחוצה פלטפורמות, המתבסס על סקרנותם הטבעית של בני אדם. כרגע סרטון הקמפיין זמין רק באתר Creativity Online – ממליצים מאוד להיכנס ולראות.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Odds by Adidas

Adidas יוצאת בקמפיין “Odds by Adidas”, שמלבד היותו מעורר השראה, הוא מלמד רבות כיצד מסר תקשורתי נכון יכול לתעל את הזהות הארגונית וגרעין הערכים של חברה דרך המוצר שלה – ישירות ללב הצרכן. הקמפיין, שיצא לאחר המשחקים הפראלימפיים, מנסה להעביר את אחד מעקרונות היסוד של המותג – “אף אתלט אינו נשאר מאחור”, ולהדגיש את ערך השוויוניות שאדידס מאמינה בו. כך, המהלך מציג שאלת התבוננות עצמית – “הם איזנו את הסיכויים שלהם להצלחה, האם אנחנו עשינו זאת?” ומחדד את המודעות של אדידס לאחריות המוטלת עליה בהענקת הזדמנויות שוות לקהל הצרכנים שלה. אז דיברנו על הצעת ערך ודיברנו על המסר התקשורתי, כעת נשאר להבין מה המוצר. צפייה מהנה!
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הטכנולוגיה של פולקסוואגן עושה צרות בעולם הפשע המאורגן !

פולקסוואגן בפרסומת חכמה וחמודה, הראשונה מבין סדרה של שלוש פרסומות המתוכננות לצאת במהלך החודשים הקרובים, מציגה את טכנולוגיית תכנון הנסיעה המהפכנית שלה.
בניגוד לפרסומות עבר שהתמקדו בבטיחות, כעת פולקסוואגן מתמקדת בטכנולוגיה ובחדשנות. השימוש ההומוריסטי בסצנה הלקוחה מסרטי מאפיונרים קלאסיים (אל תדאגו אין ספוילר) מדגיש כמה הטכנולוגיה למעשה אינה מתאימה לשימוש בסרטי אולפנים. הרעיון הינו להדגיש את התמיכה של פולקסווגן בתעשיית הסרטים העצמאיים בבריטניה. חכו לפאנץ” בסוף…
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

פינת המוזרות: זקן בן 18

הפרסומת שלפניכם כנראה לא תסתיים באופן שבו אתם חושבים. כדי לא להרוס לכם את חווית הצפייה הספק מוזרה ספק מקסימה, רק נספר שמדובר בקמפיין לאוכל לחיות המחמד Whiskas, המנסה להציע אלטרנטיבה בריאה לחיות מחמד מבוגרות. אם גם בא לכם להבין משהו, אל תשכחו להפעיל את הכתוביות.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

! Damn Daniel

זוכרים את הסרטון הסופר ויראלי – “Damn Daniel !” שזכה לעשרות מילוני צפיות ביו טיוב? זה בסדר, גם אנחנו לא, אבל מסתבר שאכן היה סרטון כזה, הוא היה ויראלי בטירוף ובדיוק מסיבה זו LG ראו לנכון למנף את החשיפה העצומה שהסרטון זכה לו (14 מיליון צפיות ביו-טיוב) בכדי להשיק את מכשיר המובייל החדש שלהם – 20.V.
לדברי החברה, הרעיון היה לחלוק כבוד לתכנים הוויראליים האהובים עלינו על ידי צילומם מחדש והנצחתם תוך שימוש בטכנולוגיה חדישה וייחודית. לטענתם, צילום מחדש ועבודה עם תכנים ויראליים מקוריים שצולמו בסמארטפונים על ידי משתמשים מראה כמה התקדמה טכנולוגיית צילום הוידאו בשנים האחרונות.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

המירוץ לנשיאות ארה``ב

איירון מן VS דונלד טראמפ

בוא ניקח מלא מלא מלא סלבריטאים הוליוודיים ונפיק סרטון קצר בו הם קוראים לציבור האמריקאי להירשם, להצביע ביום הבחירות ולהציל את היום. להציל את היום? ממי? היות והסרטון הופק על ידי ג’וס וידון (במאי סדרת סרטי “הנוקמים” ותומך גדול של הילארי קלינטון) ניתן לשער את התשובה (רמז: פאה ג’ינג’ית). הקליפ בן שלוש הדק’ כחלק מ-“קמפיין הצל את היום” הוא הראשון מבין סדרה של 15-20 סרטונים האמורים לצאת בתקופה הקרובה ונעשה באופן די שונה ממה שאנו רגילים לראות בקמפיינים פוליטיים המערבים סלבריטאים. מה גם שמרק רופאלו יעשה סצנת עירום בסרט הבא שלו אם אנשים ילכו להצביע…איך אומרים? אין כמו תמריץ טוב כדי להניע אנשים לפעולה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

We've Seen This Before

קמפיין משעשע נוסף שיצא בשבוע האחרון הגיע דווקא מהארגון היהודי Bend the Arc Jewish Action, בו סבתות יהודיות מזהירות את הנכדים שלהן מפני כל מיני רעות מגוונות ויצירתיות שיטילו עליהם אם הם לא יצביעו להילארי. כולם עם נימה פולנית מצויה, כך שקשה שלא להתחבר.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

There's nothing to hear

כל מי שמשתמש בפייסבוק, אינסטגרם או טוויטר רגיל לראות סרטונים שמתחילים להתנגן מבלי שנפעיל אותם – סרטוני ה-Autoplay, אלה שרובנו פשוט עוברים עליהם בלי באמת לצפות. הקמפיין של הילארי קלינטון עושה שימוש בעובדה זו באחד מהמהלכים החדשים שלה, כשהפעם הדובר הוא האקטיביסט החירש נייל דימרקו. כך, באמצעות שימוש חכם בפיצ’ר של ה-autoplay, הקמפיין מצליח להעביר בצורה חדה את החשיבות של כל קול, גם כשזה מגיע לטיפול בבעלי מוגבלויות בארה”ב.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

נטפליקס עושה העצמה נשית בטקס האמי

מי שצפה בטקס האמי שבוע שעבר היה עד לפער, ואולי אף ניתן להרחיק ולומר אפלייה, באופן שבו הוצגו המועמדים לפרס השחקן והשחקנית הטובים ביותר. בעוד ששמות השחקנים לוו בקטעים המפארים את איכות המשחק שלהם, השחקניות לא קיבלו יחס שווה. לפער זה נכנסת בתזמון מושלם הפרסומת של נטפליקס She Rules#, שהוקרנה במהלך הטקס ומקדשת את העוצמה והייחודיות של הדמויות הנשיות שמככבות בסדרות שלה. מעבר לתחושה ההרואית של העוצמה הנשית שהיא מעבירה, נטפליקס עושה שימוש חכם בקידום האג’נדה כדי לקדם את הסדרות הבאות שלה לצד סדרות המופת שלה, כשהיא מספקת הצצה לסדרה על המלכה אליזבת’ The Crown ואפילו לעונה החדשה של בנות גילמור.
במקביל לפרסומת בטקס, חברת שירותי הסטרימינג העלתה בטוויטר שלה פרסומת נוספת באותה אווירה, רק שהפעם מדובר בסרטון בסגנון אולדסקול שמהווה מדריך משעשע לאיך אישה צריכה להתנהג בחברה בנוכחות גבר. אכן מעורר השראה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

This is Us

איך “This is Us” סדרת הדרמה החדשה של NBC גרפה 10 מיליון צופים בפרק הראשון והפכה לג’וקר החדש של הרשת? כנראה שלפעמים כל מה שצריך זה טריילר שעושה את העבודה וגורם לאנשים לשתף. כך, הסרטון, שפורסם במאי האחרון בפייסבוק העפיל על שאר הטריילרים של הסדרות החדשות וזכה למעל 50 מיליון צפיות בתוך 11 ימים בלבד (כשנכון לכתיבת שורות אלה, מספר הצפיות בכל הפלטפורמות הגיע ל-105 מיליון צפיות). כנראה שמה שבסוף עושה את ההבדל, מעבר לטרגוט נכון, הוא הסיפור שמאחורי הסדרה, שגרם ללא מעט אנשים להזדהות ולשתף את הסרטון.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Snapchat בחוץ... Snap Inc. בפנים

ההכרזה הגדולה של Snapchat על שינוי שמה לוותה בהשקת מוצר חדש התואם את החזון החדש של החברה והופך את חווית התיעוד למגניבה יותר מתמיד – Spectacles. מדובר במשקפיים הכוללים כפתור לחיץ המפעיל מצלמה בעלת עדשה המאפשרת צילום תכני וידאו בזווית של 115 מעלות באופן המדמה את העין האנושית, באמצעות פורמט מעגלי. הטכנולוגיה מאפשרת לצפות בסרטון באיכות גבוהה וחשוב מכך, הסרטון מגיב לזווית בה המכשיר מוחזק (אופקי או אנכי) ומבצע תיקונים בהתאם. כל לחיצה מאפשרת הקלטת סרטון למשך 10 שניות בלבד. המטרה היא לאפשר למשתמשים לתעד באופן יותר טבעי, וכמובן רציף, כיצד הם חווים את העולם שלהם וליצוק את התכנים ישירות ל-story שלהם בפיד Snapchat. המשקפיים מוצעים במהדורה מוגבלת במחיר של 129.99 דולרים ועדיין מוגדרים על ידי החברה כצעצוע וגימיק, אך חזון החברה לגביהם רציני ביותר והעתיד מבחינתם נראה בוהק. בעבר נתנו לחבר לצלם אותנו, אחר כך המשכנו וצילמנו את עצמנו ועכשיו אנחנו נצלם את כולם… כל הזמן.
לחצו כאן בכדי לראות כיצד זה נראה מבעד לעדשה היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
1

Twitter בהודעה מרעישה

חדשות מרעישות לכותבי תוכן, מפרסמים, משווקים ואושיות הרשתות החברתיות: טוייטר הסירה מגבלה נוספת בממשק התוכן שלה. כעת, מגבלת ה -140, אליה התרגלנו עוד מימיה הראשונים של רשת המיקרו-בלוגינג, תהא רלוונטית אך ורק למילים, כאשר קבצי GIF, תמונות, סרטונים ועוד יתאפשרו ללא שום מגבלות. המהלך היה די צפוי נוכח מגמת העלייה המתמדת בשימוש בתכני וידאו ו-GIF על ידי מפרסמים ומשתמשי קצה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il