עדכון שבועי – Spot’it- 15.8-24.8

spotitLOGO

15.8-24.8

אין כניסה מעל גיל 21

מפתיע ככל שישמע, גם ענקית כמו פייסבוק צריכה לפעמים לנקוט במהלכים אסטרטגיים כדי לבסס את מעמדה בקרב קהל יעד מבוקש. כך, שבועות ספורים בלבד לאחר שאינסטגרם השיקה את stories, פייסבוק משיקה השבוע את Lifestage, רשת חברתית חדשה המיועדת לבני נוער בלבד. מעבר להגבלת השימוש באפליקצייה לגילאי 13-21, מה שמייחד את לייף סטייג’ (או שלא) הוא שהתקשורת בה מבוססת על וידאו ותמונות בלבד, בשילוב עם מגוון פילטרים ואימוג’ים. כך, פייסבוק מנסה לכבוש את ליבם של הטינייג’רס ולהוות אלטרנטיבה למתחרה Snapchat, הידועה בתור האפליקצייה המועדפת בקרב הקהל הצעיר. השאלה הגדולה היא כמה זמן יקח עד שנראה מותגים ממנפים את האפליקצייה החדשה.
היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד

חזק כפלדה

כמה צפיות הייתם מהמרים שיהיו לפרסומת לסרט הדבקה בתוך פחות משבוע? כנראה שניסוי הריסת מכוניות בהתדרדרות במדרון חד והדרכת how-to על ידי איש שמדבר ממש מהר במבטא דרומי זה הדבר. כי כשמדובר בקריאייטיב מצחיק והזוי, המוצר כבר מזמן לא האישיו. כך, בפחות משבוע הפרסומת המשעשעת והמוגזמת הזו זכתה ב-3 מיליון צפיות בפייסבוק תוך יום ו-13 מיליון בשבוע – ללא קידום ממומן. אז בפעם שנשבר לכם משהו, אתם יודעים מה אתם צריכים לעשות…

היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד

להירדם באוניברסיטה, להתעורר סלב

להירדם במקומות ציבוריים זה מביך. אבל להירדם במקומות ציבוריים בעידן הרשתות החברתיות – זה כבר רמה אחרת לגמרי. הקורבן שלפניכם, לדוגמא, הוא סטודנטית תמימה שתועדה כשהיא חוטפת תנומה רצינית באוניברסיטה. כנראה שגם בחלומות הכי פרועים שלה, היא לא תיארה לעצמה את ההשלכות, כשהתמונה שלה פורסמה על ידי משתמש באתר שיתוף התמונות imgur ובפחות מ-24 שעות זכתה לאינספור אדפטציות משעשעות וליותר ממיליון צפיות.
מה המשל? קפאין, חברים, קפאין.
היה מעניין? לחצו כאן בשביל לקרוא עוד

Airbnb stands for Louisiana

כדי לסייע למעל 20,000 תושבי לואיזיאנה שנאלצו לפנות את ביתם בעקבות נזקי השטפונות שפקדו את המדינה, Airbnb פתחה עבורם את תוכנית Disaster Response Program, ההופכת את השירות של האתר לכלי, המסייע למפונים למצוא פתרונות לינה ואירוח חלופיים בחינם. בנוסף, החברה קראה לאנשים שיכולים להציע את ביתם בחינם, לפרסם אותם דרך התוכנית והודיעה כי היא מוותרת על עמלות התיווך לכל נפגעי השטפונות. זו לא הפעם הראשונה בה החברה מפעילה את השירות החשוב, כשבנוסף ללואיזיאנה, הוא פעיל כרגע גם עבור תושבי לייק קאונטי וקאג’ון פאס שבקליפורניה, שנאלצו להתפנות מביתם בעקבות השריפות שם. כך, באמצעות המהלך המבורך, Airbnb מוכיחה שברגעים הנכונים ביותר אין כמו מותגים שעושים טוב לחברה על ידי שימוש בערך שלהם.

Random Acts of Unfairness

Kwiff היא אפליקציית הימורים במשחקי ספורט, המאפשרת למשתמשים להמר על התוצאה של המשחק. רק שבשונה מרוב משחקי ההימורים, הזכייה כאן היא רנדומלית, כך ששני אנשים שהימרו על אותה תוצאה יכולים להיות מתוגמלים באופן שונה, כשאחד יכול לזכות בסכום גדול והשני כלל לא יזכה. נשמע לא פייר? זה מה שבדיוק הקמפיין של “קוויף” מנסה להעביר. על ידי ניסוי בפאב במזרח לונדון, הפרסומת מצליחה להמחיש את התחושה הזו גם למי שלא נוהג להמר במשחקי הימורים. מערכת ספוטאיט שולחת את תנחומיה למפסידים.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

GoPro&I

בטח אתם אומרים לעצמכם “הנה עוד סרט שמשתמש גו פרו עשה”. רק שהפעם אין כאן ביצועים מרשימים של עוד גולש סנובורד, רוכב אופניים או גולש גלים, אלא בחור אחד, אוסף רגעי התחלה וסוף של צילומים עצמיים ותובנה אחת אמיתית ומרגשת. מדובר בטייס הוסקינס, עורך סרטים צעיר, שיצר סרט דווקא מהחלקים שנשמטים בעריכה, אלו שבהם אנחנו מסדרים את המצלמה, את עצמנו, בודקים את הזוויות או פשוט לא עושים כלום. התוצאה אינטימית, אותנטית ויפה. אל תחמיצו.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

CockpitKaraoke#

קשה להתעלם מההצלחה המסחררת של ג’יימס קארדון ותוכניתו Carpool Karaoke, במסגרתה הוא מארח במכוניתו מגוון סלבס (כמו אדל, סיה ואפילו מישל אובאמה) ומזרים אותם לשיר איתו קריוקי. עם עשרות מיליוני צפיות לכל פרק, air New Zealend השכילה להבין את הפוטנציאל הגלום בשיתוף הפעולה עם המנחה החדש, כשבפרסומת החדשה שלה היא משגרת מסר במיוחד בשבילו, המציע לו פורמט
חדש – CockpitKaraoke#. כי כמו שירון הקופי אומר, למה לשיר ולנהוג אם אפשר לזמר ולטוס?
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קרם הגנה בריח עוף, מישהו?

KFC משיקה דרך מקורית והזויה במיוחד כדי לעורר את השיח עליה, כשהיא משיקה לזמן מוגבל בלבד קרם הגנה בריח עוף מטוגן. כן, קראתם נכון וזה אמיתי לגמרי. כצפוי, הקמפיין משעשע במיוחד, כשבמרכזו עומד השחקן ג’ורג’ המילטון (הידוע בצבע עורו השזוף), שמבטיח שקרם ההגנה יגרום למשתמשים להרגיש “Delicious”. המוצר החדש והאקסקלוסיבי מוצע בחינם באתר ייעודי ונכון לכתיבת שורות אלה, אזל מהמלאי. הזוי או לא, מדובר במהלך PR יצירתי, שלא משנה איזו שיחה הוא יצר, המסר שנשאר הוא ש-KFC זה טעים בטירוף.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

למה אנחנו מתלבשים?

לאחר יותר מעשר שנות פעילות, חברת הביגוד היפנית Uniqlo משיקה את הקמפיין העולמי הראשון שלה, והתוצאה מעניינת ומעוררת השראה במיוחד. בשונה מהפרסומות הטיפוסיות של מותגי אופנה, הפוקוס הוא פחות על הבגדים ועל הדוגמניות. בשילוב עם סלו-מושן וקריינות עם קול המרגיע במיוחד, הפרסומת נפתחת בשאלה מדוע אנחנו מתלבשים? האם כדי להרגיש בטוחים? להשתלב בחברה? או שמא כדי לבנות חומות? שאלות אלה מבנות את הפרסומת הרגועה ומעבירה באופן כמעט מושלם את הבייסיק, הפשטות והאיכות בהם יוניקלו מאמינה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Goodbye Rio 2016

גם לכם זה מרגיש שאולימפיאדת ריו התחילה רק לפני דקה וחצי? אז למרות שהמשחקים האולימפיים נעלו את שערם בראשון האחרון, זה לא מונע מאיתנו ללקט לכם עוד כמה קמפיינים מעולים שמשאירים אותנו עם טעם של עוד שנצטרך לשמור עד טוקיו 2020.
כצפוי, נייק ממשיכה עם קמפיין Unlimited המצוין, כשהיא מפרסמת השבוע שני סרטונים חדשים. הפעם הקריין השוקיסט מפגיש אותנו עם שתי דמויות מעוררות השראה: ‘נזירת הברזל’ בת ה-86 וקייל מיינרד, כנראה מטפס ההרים האמיץ בעולם.

Don't Pity Me

גם חברת הדלק BP ממשיכה להוציא פרסומות חדשות כחלק מקמפיין “”Energy Within, שהשיקה לקראת האולימפיאדה. השבוע אהבנו במיוחד את הפרסומת החדשה לקראת המשחקים הפאראלימפיים, שמתחילים בריו חודש הבא, בה השחיינית הפאראלימפית שאנטול אינס פונה לחברה עם מסר חשוב וחינוכי.

Pokemon Go: גרסת האג'נדה

למרות שכבר מזמן הבנו שמדובר בהרבה יותר מטרנד חולף, הכוח של Pokemon Go עדיין לא מפסיק להפתיע אותנו, כשהשבוע מסתבר שהוא ממונף לא רק לפרסום, אלא גם לקידום אג’נדות של ארגונים שונים. כך, ארגון בריטי לחיפוש נעדרים הגיע לתובנה שניתן למנף את עשרות אלפי מחפשי הפוקימונים להגברת המודעות והחיפוש אחר משהו מעט מוחשי יותר – אנשים. כך, על ידי פיזור פוסטרים המעוצבים בצורת פוקדור עם תמונה ופרטים של הנעדרים השונים על מדרכות ומקומות מרכזיים ברחבי לונדון, הארגון מקווה לפקוח את עיניהם של המחפשים, ולהגביר את המודעות לנושא. נכון, כנראה שאף אחד לא באמת מצפה שמישהו יכניס את הסמארטפון שלו לכיס ויתחיל לחפש אנשים, אבל מדובר בדרך חכמה ויצירתית להציף את השיחה על סדר היום, להיכנס לתודעה ואולי לגרום לאנשים קצת להרים את הראש מהסמארטפון.
אבל לא רק כדי למצוא אנשים. Pokemon Go ממונף גם כדי להציף נושאים ציבוריים חשובים על סדר היום הבריטי. בשבועות האחרונים הופצו ברחבי לונדון פוסטרים ופליירים המתריעים כי פוקימונים בלתי חוקיים יוגלו מהמדינה וקוראים לאנשים לדווח באתר שנקרא PokemonGoHome. מדובר ב”קמפיין גרילה” שמנסה להגביר את המודעות להשלכות של יציאת בריטניה מהאיחוד האירופי על גורלם של התושבים שאינם בעלי אזרחות בריטית. נכון, השימוש באנלוגיה לפוקימונים מוזרה במקצת, אבל כנראה שכדי למשוך את תשומת הלב של הציבור ולגרום לו לחתום על העצומה, שתמנע מאנשים למצוא את עצמם מחוץ לבריטניה, הכל הולך.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
וגם כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il