עדכון שבועי – Spot’it- 15.10-22.10

spotitLOGO

4.10-15.10

#Metoo מיליוני נשים יוצאות נגד הטרדות מיניות

סביר להניח שכבר נחשפת לשיח סביב נושא ההטרדות המיניות שהשתלט בשבוע האחרון על כל אמצעי המדיה. מי שאחראית לעלייתו של הנושא לסדר היום הציבורי היא השחקנית אליסה מילאנו שכיבה בין היתר בסדרות “מי הבוס?” ומכושפות. מילאנו פרסמה בשבוע שעבר, פוסט המועדד נשים לחשוף מקרים בהן חוו הטרדה מינית ולשתפם באמצעות האשטאג #MeToo . היוזמה של אליסה מילאנו צברה תאוצה ובתוך מספר ימים מילוני נשים ברחבי העולם הביעו הזדהות באמצעות שיתוף ההאשטאג המדובר והובילו אותו לכותרות.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

תשכחו מכל מה שידעתם על פרסומות למוצרי היגיינה נשית

בשבוע שעבר עלתה לאוויר הפרסומת החדשה של bodyform מותג בריטי להיגיינה נשית. הפרסומת של המותג הבריטי עוררה עניין רב בכלי התקשורת השונים בממלכה. הפרסומת יצרה מאין Disruption באופן בו מתקשרים מוצרי היגיינה נשית. bodyform רצו להגיד שתקופת המחזור היא תקופה נורמאלית והם השכילו לעשות זאת באופן נועז ביותר. הם שברו את הטאבו הידוע סביב שימוש בדם בפרסומות למוצרי הגיינה נשית, על ידי כך שכבר בשניות הראשונות לתחילתה של הפרסומת ניתן לראות מבחנת דם הנשפכת לתחבושת במקום הנוזל הכחול שהיה נהוג עד כה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

3M בפרסומת מפתיעה במיוחד

תאגיד 3M עוסק בייצור מוצרים במגוון רחב של תחומים אפרוריים ומשעממים כגון: תעשייה, בטיחות, בנייה מיגון וכדומה. במשך שנים נחשב המותג 3M לשם נרדף לאיכות, חדשנות ואמינות אך במקביל נתפס כמותג משעמם ולא מעניין. בשנים האחרונות אימצו בתאגיד אסטרטגיה תקשורתית חדשה במטרה להציג את המותג באור קצת שונה ולהפוך אותו למגניב ומעניין יותר תוך כדי שימוש באלמנטים קצת שונים מאלו שהיו נהוגים בתקשור המותג. במרכזו של הקמפיין הנוכחי החדש עומדים רקדני ברייקדאנס הרוקדים לצלילי מוסיקה קצבית תוך כדי שימוש בהתקן ריסוס של המותג.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

NIKE לא מבטחים ניצחון מבטיחים מלחמה בכישלון

הפרסומת החדשה של נייקי הונג קונג לא מדברת על ניצחון היא מתמקדת בהחלטה לאזור כוחות ולקום ברגעים הקשים. נייקי כיודע מזוהה בעיקר עם ספורט (אך לא רק) ויודעי דבר יעידו שפעילות ספורטיבית היא מלחמה יומיומית. רובנו לא מתחרים באף אחד והמלחמה האמתית שלנו היא ביננו לבין עצמנו. הפרסומת החדשה של נייקי מעבירה את המסר והרעיון בצורה מדויקת באמצעות הצגת מספר דמויות המצויות במאבקים שונים בעת פעילות ספורטיבית ואת ניסיונן להתמודד עם נפילות שונות במהלך הפעילות. אנו לא יודעים מי מנצח וזה לא ממש משנה מה שחשוב הוא לאזור כוח בכדי להיות מסוגלים להתרומם ברגעים הקשים. וכל זה מתחבר באופן מושלם לסלוגן הידוע של המותג just do it.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

ריגה מציגה דמויות ססגוניות ומשעשעות החושפות את הצופים לעיר הבירה הלטבית

בשנה האחרונה יצאו בריגה במספר קמפיינים שנועדו לעודד את מבקרים להגיע אל העיר. הסבב הראשון אשר עלה לאוויר לפני מספר חודשים זכה להצלחה ולעניין רב ובריגה החליטו להמשיך באותה שפה הומוריסטית וקלילה.  במרכזו של הקמפיין עומדות דמויות שונות וסיפוריהן המשעשעים שבתוכם משתלבים אתרים תיירותיים מפורסמים בעיר ומקומות מומלצים לבקר בהם. כל דמות פונה לקהל אחר מילדים ועד קשישים. הקמפיין מקדם את האתרים התיירותיים באופן עקיף באמצעות תוכן הומוריסטי.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

חוזרת לוודסטוק Volkswagen

Volkswagen ספגה מכת תדמית קשה בעקבות פרשת זיוף נתוני הפליטה שנחשפה לפני כשנתיים. החשיפה הובילה לירידה במכירות החברה ולפגיעה במוניטין הידוע של יצרנית הרכב הגרמנית. בפרסומת החדשה של Volkswagen אין ולו פריים אחד של מכונית חדשה ועלילתו מתרחשת בפסטיבל הוודסטוק אי שם בשנות ה70 . הקמפיין נועד לחבר את המותג לערכים כגון אהבה, חברות, דאגה ונתינה. הסיפור מתמקד באנשים ונתינה וזו גם השורה התחתונה של הקמפיין החדש שנועד בין היתר להציג את המדיניות החדשה של החברה בנוגע לאחריות שלה על הרכבים חדשים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

וולמארט מציגה שירות click & collect מהיר לרכישת תחפושות

Walmart עלתה בשבוע שעבר עם פרסומת חדשה לרגל ה Halloween, הפרסומת נועדה לקדם את ערוצי ה e-commerce של הענקית הקמעונאית. לא סתם בחרו ב Halloween , מדובר בתקופה בה חלק ניכר מהציבור האמריקאי רוכש תחפושות ואביזרים לרגל החג הקמפיין החדש נועד לתפוס בעלות רכישת התחפושות ברשת. הקמפיין מציג באופן פשטני את סדר הפעולות לרכישה באתר ומזכיר באופיו תכני how2.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
hq-trivia-app

Disruption בעולם שעשועוני הטריוויה

עושה רושם ששעשועוני הטריוויה חוזרים לימי הזוהר שלהם מתקופת “מי רוצה להיות מיליונר?”, והפעם בגרסה מותאמת לעידן הסמארטפון. לשעשועון הטריוויה האינטראקטיבי החדש אחראים היזמים של “vine” ככה שהציפיות גבוהות וישנה סיבה טובה לכך. שעשעון הטריוויה החדש מצולם בלייב באולפן ייעודי, וכן יש אפילו מנחה. המשתתפים נדרשים להוריד את האפליקציה ופשוט לשחק, לענות על שאלות ולזכות בכסף במידה והם חכמים מספיק.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
order-facebook-ios

להזמין הביתה אוכל מבלי לצאת מהפייסבוק

הרשת החברתית הגדולה בעולם החלה לקדם לאחרונה את  “Order food”, שירות חדשני להזמנת מזון ישירות מהפייסבוק. הפיצ’ר החדש מוטמע בתפריט הexplore בממשק של פייסבוק ומציג בפני הגולשים מבחר רשתות מזון ומסעדות המשתפות פעולה עם פייסבוק, השירות מאפשר למשתמשים לדרג את המקומות מהן הזמינו ולהגיב.נכון להיום השירות אינו זמין בישראל.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il