עדכון שבועי – Spot’it- 13.6-22.6

spotitLOGO

13.06-22.06

#CheeriosChallange

אבהות מודרנית, פנים רבות לה. אתגר ויראלי חדש תופס תאוצה בימים אלו ברשתות החברתיות בקרב אבות העולם, והוא אתגר הצ’יריוס. המשימה: יצירת מערום אנכי של דגני צ’יריוס על גבי תינוקך הישן. למען הדיוק, החוקים לא מחייבים את העולל להיות ישן, אבל הניסיון מלמד שהמשימה קשה יותר לאין ערוך בתנאי ערות. השיא עומד כרגע על מגדל מפואר של 16 דגנים יציבים והזרוע עוד נטויה. התחרות נולדה כיוזמה של הקהילה האינטרנטית Life of Dad, והמותג צ’יריוס לא יכל לבקש חשיפה ויראלית טובה יותר.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

טראמפ-סאן

אין ספק שהעולם שרוי ביחסי אהבה-שנאה מורכבים עם דונאלד טראמפ. אמן העריכה מייק דיווה מערבב את שני הקצוות ביצירת וידאו פסיכאדלית שבה נערה יפנית חולמת על היום שבו טראמפ יהיה מנהיג העולם כולו. מוזר נורא, יפני למהדרין וזוכה לפופולריות לא מבוטלת (כמעט 4 מיליון צפיות ביוטיוב) – הסרטון שווה לצפייה וצפייה חוזרת. כמו הפרסומת לOld Spice עליה דיווחנו שבוע שעבר, הסרטון מוכיח שעריכה קיצונית, צבעוניות מוגזמת ומוזרות הם דבר שהצופה האינטרנטי בהחלט מסוגל להתמודד איתו.

בגדי המלכה החדשים

המלכה אליזבת’ חגגה את יום הולדתה ה-90 בתהלוכה המלכותית המסורתית, רק שהפעם בחירת הבגדים שלה התגלתה כאטרקציה המרכזית. מבלי להעריך נכונה את כוחו של הצבע, המלכה החליטה לדפוק ירוק נועז לתהלוכה, מה שהוביל לאלפי גולשים יצירתיים, שהשתמשו ב”מסך הירוק” כדי לשתול דימויים משל עצמם. וכך, העניקה המלכה לאינטרנט (המלך) את הזכות להלביש אותה כרצונו, כשהמוני גולשים מעלים לטוויטר תמונות של המלכה מהתהלוכה לבושה לפי טעמם.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מאבק המצלמות

Samsung ו-iPhone, השחקניות המובילות בשוק הסמארטפונים, מפרסמות במקביל את מצלמות המכשירים שלהם. שם המשחק הוא איכות תמונה, והגישות של המותגים אמנם דומות, אבל Samsung מדגישה אנושיות בעוד iPhone שמה את הדגש על טכנולוגיה. iPhone השיקה סדרה חדשה של סרטונים קצרים מסדרת “Shot on iPhone”. הסרטונים ממחישים את חדות התמונה המרשימה ואת הפיצ’רים השונים שאפליקציית המצלמה מציעה. Samsung, לעומת זאת, בשני קמפיינים שונים (אסיה ואירופה), מוסיפים נופך אנושי לצד המצוינות הטכנולוגית. הקמפיין האסייתי מציע לשחזר רגעים אנושיים נדירים שפוספסו בגלל איכות המצלמה הירודה בהם צולמו, והפעם לצלם אותם כראוי עם הסמארטפון החדש. קמפיין מעניין יותר מגיע מ Samsung הולנד. המותג מצא באיסלנד את האיש עם חשבון האינסטגרם הגרוע ביותר בעולם, כיוון שמצלמתו הגרועה צילמה חושך מוחלט, ושדרגו אותו עם Galaxy S7. שווה לעקוב אחרי חשבון האינסטגרם שלו ולראות את השינוי.

שפץ ביתך בלחיצת כפתור

כיצד גוברים על חשש הלקוחות מהעבודה הרבה הכרוכה מיוזמות עשה-זאת-בעצמך בבית? הפתרון של רשת מוצרי כלי העבודה והבית Lowe מנגישה את רעיון שיפוץ הבית והופכת אותו למשימה קלה ומהירה כלחיצת כפתור. באמצעות קמפיין Snapchat בו משתמשים יכולים לקחת על עצמם משימות שיפוץ מורכבות ולסיים אותם תוך מספר לחיצות, Lowe מראה ששיפוץ הוא אפשרי ופשוט יותר ממה שנדמה. שימוש מעניין באפליקציית Snapchat, שממשיכה לתפוס תאוצה והשימוש בה הולך ומתרחב מעבר לקהל הצעיר שאיתה אנו רגילים לקשור אותה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

The Commercializer: הכנס מוצרך כאן

לא עוד תיבת טקסט מעפנא בתחתית עמוד Yad2. האתר Letgo, פלטפורמת מכירת חפצי יד שנייה, מציע למשתמשיו יצירת פרסומת ברמת הפקה הוליוודית לחפצים המפורסמים באתר. משתמשים יכולים לבחור אחת מכמה תבניות, לפי סוג המוצר, וכך לקבל פרסומת מושקעת ומותאמת אישית למוצר שלהם. האפליקציה ניתנת להורדה מהApp Store, וגם אם איש לא יצור לעצמו פרסומת, הקמפיין מהווה בעצמו פרסומת מקורית ומשעשעת לאתר Letgo – הסרטונים קצרים, משעשעים, וגם אם לא בהכרח אפקטיביים לפרסום מוצרי יד שנייה, הם מצוינים לשיתוף ברשתות החברתיות.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

פנקייקים על החוף

IHOP – רשת המסעדות האמריקאית בית הפנקייק, שוברת את חוקי הויראליות עם סרטון שעל פניו אין שום סיבה שיצליח ובכל זאת הופך לפופולרי ביותר של הרשת מאז ומעולם (כרבע מיליון צפיות). הסרטון המדובר, בפלטפורמת Facebook Live, הוא לא יותר ולא פחות משולחן בחוף הים ועליו שלוש צלחות ועליהן ערימות פנקייקים מעוררי תיאבון. לא קורה דבר. אורך הסרטון הוא שעה ועשרים ושלוש דקות. מדי פעם עובר אדם ברקע, מישהו מניח כוס קפה על השולחן, או יד אלמונית גונבת חתיכת פרי מאחת הערימות. הסרטון הפך ללהיט בשידור חי, כשאנשים מגיבים להתרחשויות איזוטריות, מנסים לנחש מה יקרה בסוף, של מי היד שנכנסת לפריים וכו’. נראה שהכלל היחיד ברשתות החברתיות הוא שהיוצא מן הכלל תמיד יהיה הקלף המנצח.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Wtfast???

כדי להמחיש עד כמה מהר לקוחות יכולים לאסוף את ארוחת הבוקר המאוזנת שלהם מרגע ההזמנה דרך האפליקציה החדשה שלהם, Dunkin’ Donuts בחרו בדרך יצירתית ואקסטרימית במיוחד. בה הלן ברנאן, האישה המהירה בעולם ברחיפה (כן, יש תואר כזה), תופסת את שקית הטייק אווי שמחכה לה באוויר, במהלך צניחה מגובה 8,364 רגל בהירות של 120 קמ”ש, כשהיא לבושה בחליפת כנפיים בצבעי הרשת האמריקאית האהובה. לא המהלך הכי מבריק בעולם, אבל בכל זאת, לא בכל יום רואים אישה מעופפת
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

טסט דרייב לקנדה

חברת התעופה Air Canada החליטה למנף את דאגותיהם של מעל מיליון אמריקאים החוששים מהאפשרות שטראמפ יבחר לנשיאה החדש של ארה”ב – ולעלות עם קמפיין המזמין אותם, לפני שהם אורזים את עצמם ומזמינים כרטיס בכיוון אחד לקנדה, לקחת טיסת ניסיון ולדגום את הצפון הגדול והלבן. המותג גם מתייחס בקמפיין למודאגים ספיציפיים בקהל, ומשלב אותם בפרסומת דרך ציוצים בטוויטר (ביניהן לנה דנאהם מ”בנות”)– כך Air Canada מפגינים שימוש מקורי ברשתות החברתיות אך משלבים אותן במדיה מסורתית.
test drive
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

ובפינת המוזרות: האם פרוביוטיקה באמת עובדת?

מותג הפרוביוטיקה הפיני Gefilus וחברת מוצרי החלב Valio לוקחים רחוק את הניסיון להמחיש עד כמה חיידקי הפרוביוטיקה שלהם מחזקים את המערכת החיסונית, כשהם משיקים פרסומת משונה במיוחד, בה מנחה תוכניות הטיולים איאן רייט, הידוע בנכונותו לאכול כל דבר, מסתובב סביב העולם עם מכשיר למדידת חיידקים ומלקק דברים ציבוריים ומזוהמים. החל מטלפונים ציבוריים, ידיות, מעקים בדרגנועים של רכבות תחתיות וכל דבר דוחה אחר שאתם יכולים לדמיין. שימו לב: דקות 11:15-11:56 קשות במיוחד לצפייה (לא שחלילה בזבזנו את הזמן בעבודה בלראות את כל הסרטון וכו’). רייט שורד את הניסוי, ו-Gefilus מבקשים להראות שזה בזכות האפקטיביות של הבקטריות שלהם. אכן.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

יום האב

מותגים ברחבי ארה”ב ממשיכים לרכב על הגל הרגשני של יום האב, שחל בשבוע שעבר, ויוצאים בקמפיינים חדשים המתמקדים בקשר בין אבות לילדיהם. והפעם אפשר למצוא גם מותגים שפחות מזוהים עם קהל יעד גברי, כמו “קלינקס” למשל, שבחרו לפנות הישר לרגשנותם של האבות.
מותג נוסף שהחליט להתמקד בקשר הרגשי בין אבות וילדיהם הוא חברת הצידניות Yeti, שהשיקה קמפיין שמורכב מסדרה מיני תיעודית שחוגגת אבהות ותפקידה בעיצוב האהבה לטבע, המונה ארבעה סרטונים מרגשים באורך של 6-8 דקות, בהם אבות מדברים על האהבה שלהם לפעילות בטבע ועל הנחלתה לילדיהם.

ועוד קצת אבות מבלי להכביר במילים

יורו 2016

אנחנו ממשיכים עם מקבץ שני של פרסומות Euro – לאחר מקבץ ראשון בשבוע שעבר. Nike מספקת אולי את הפרסומת המרשימה מכולן, סרט קצר ממש, בכיכובו של כריסטיאנו רונאלדו. פשוט כדאי לראות, רמת ההפקה מדהימה ובאמת נותנת תחושה שNike בליגה משלהם. המותגים Hyundai ו-Orange, כל אחד בדרכו, בחרו להתמקד במעריצי הכדורגל (בחירה הגיונית, בהתחשב במוצרים שהמותגים מציעים). Orange גייסו למשימה את זינדין זידאן, Hyundai גייסו את בלוטות הרגש.

קליפ השבוע - Justin Bieber - Company

מצעד הלהיטים - ישראלי

מצעד הלהיטים - ארה``ב

Orlando Help

לאחר הפיגוע הטרגי באורלנדו המותג JetBlue הציעה טיסות חינם לקרובי משפחה ובני זוג של קורבנות האירוע. מחווה אנושית כנה? OBM ערמומי? אולי שילוב של שניהם – הכל בעיני המתבונן. כך או כך המהלך זוכה לתפוצה רחבה ופרגון בקרב משתמשי הרשתות החברתיות.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

הדור הבא כבר כאן והוא מתקפל

מותגי הטכנולוגיה לעולם מחפשים את החידוש הבא ומסתמן שהדור הבא של המכשירים יאופיין בגמישות הפיזית שלהם. לאחר שראינו את המסכים של מכשירי הSamsung והLenovo הולכים וגדלים, הם כנראה הפכו גדולים מדי וכעת צריך להקטין אותם, מבלי להקטין אותם. לדור שרוצה את הניידות של הסמארטפון הקטן אבל גם את הנוחות וההנאה שבמסך גדול, שני המותגים מכריזים במקביל על מכשירים מתקפלים שנעים על הקו שבין סמארטפון לטאבלט. Lenovo בחרו להשקה שלהם באושיית הפייסבוק מייגן מקארת’י, אולי כדי לפנות לקהל צעיר. Samsung כרגע מסתפקים בהכרזה בלבד, אך לא נשכח את הסרטון מעורר המבוכה מ2013 בו הוצג לראשונה הקונספט. המכשירים צפויים להיות בשוק במהלך 2017. נצפה לקמפיינים מלוטשים יותר בהשקה הרשמית.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il