עדכון שבועי – Spot’it- 12.11-19.11

spotitLOGO

12.11-19.11

לא עוד WaterProof, מהיום LavaProof

מצלמות GoPro תמיד היו ידועות בעמידותן במצבי אקסטרים קיצוניים, אבל כנראה שהסיפור הבא מציב סטנדרט אחר לגמרי. הכל התחיל במדריך טיולים בהר געש בהוואי שהניח את מצלמת ה- GoPro שלו בסדק בהר בכדי לצלם את זרימת הלבה, אבל אז התחיל שיחה עם קבוצת תיירים ושכח ממנה – והמצלמה נבלעה במהירות על ידי הלבה המתפרצת. כנראה שרוב האנשים היו מבכים על מר גורלם ואומרים קדיש, אבל אותו מדריך לא ויתר, וברגע שהסלע שבו המצלמה הייתה לכודה התקרר, הוא הצליח לשבור אותו ולחלץ אותה. המצלמה שלא רק שרדה, אלא גם הסריטה את ההתפרצות, יצרה סרטון מרהיב שמסעיר את הרשת. תהנו.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Drake הופך לסמל במאבק נגד הטרדות מיניות

בזמן שכמה מכוביה הבכירים של הוליווד מתמודדים עם גל האשמות על מעורבותם בהטרדות ותקיפות מיניות, Drake זוכה לתשואות על מלחמתו בתופעה. בקטע שהופץ ברשת מהופעה של הראפר הקנדי הוא נצפה עוצר את הופעתו במועדון לילה באוסטרליה לאחר שזיהה מקרה ובו גבר נוגע בנשים בניגוד לרצונן. דרייק נצפה בתיעוד כשהוא צועק אל עבר המטרידן וגוער בו להפסיק זאת וזוכה לתשואות הקהל. הגבר, נזרק כמובן מהמקום ודרייק זכה לתמיכה רחבה בגין האקט המתבקש.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Yoplait חוגגת את ההחלטה להיות הורה כפי שרואים לנכון

כל אימא מכירה את ההרגשה המבאסת שמישהו מעביר ביקורת על האופן שבו היא בוחרת לחנך את ילדיה. Yoplait החליטה לשים סוף לאותה תופעה מכוערת ויוצאת בקמפיין “MOM ON”, הקורא לאימהות להמשיך ולהיות אימהות כפי שהן רואות לנכון – ללא שיפוט. הפרסומת, בניחוח פארודי וממורמר במקצת,  מציגה קו טלפוני של Yoplait המקשיב לעצות הלא רצויות של אנשים, שאימהות לא רוצות לשמוע. אמנם הקשר בין מוצרי המותג לאג’נדה לא כל כך ברור, אבל מדובר בקמפיין המנסה לצאת מגבולות המסך, כשהוא כולל המותג גם חולצות טריקו לילדים, כשעליהן כתוב:  “How’s my mom doing? Call now to let her know!”  בצירוף מספר טלפון.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

סינדרלה גרסת 2017

חנות הכלבו Debbhams מבריטניה מציגה את סיפור סינדרלה בצורה מודרנית ושוויונית, כך שגם הגבר וגם האישה פועלים על מנת למצוא האחד את השנייה, אך אפילו בעזרת טוויטר והאשטגים, השניים לא הצליחו להיפגש בשנית. בסופו של דבר הגורל משתלט, שהפעם הוא בדמות השחקן המוכר, Ewan McGregor (טריינספוטינג), שמפגיש בין השניים והנעל הנוצצת חוזרת לבעליה. McGregor מסיים בשאלה שמערערת את הקיצ’יות, “האם הם יהיו שמחים גם אחרי הסיום?” (רמז לצרות הנישואים האחרונות הכושלות של השחקן). הקונספט קיבל ביטוי פיזי בחנויות עם שעונים למכירה המורים על השעה 12, הופעות של דמויות המחופשות לסינדרלה וקפה חינם ללקוחות.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

BBC – מציגה קמפיין אינטראקטיבי פרסונלי

תאגיד השידור הציבורי הבריטי, על לפני מספר חודשים בקמפיין אינטראקטיבי במטרה לחזק את מעמדו בקרב ה- Millennials. במסגרת הקמפיין הרשת יצרה מאגר של מעל ל- 150 סרטונים המותאמים למצבי רוח שונים, כגון: רעב, צחוק, יציאה ועוד, והטמיעו אותן ברשתות החברתיות. המהלך נולד מתוך ההבנה שהרשת עשויה להפוך ללא רלוונטית עבור הקהל הצעיר בעידן ה-YOUTUBE.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

האחרון של דה וינצ'י

בית המכירות הפומביות המוביל בעולם הציע בשבוע שעבר למכירה את היצירה “סלוואטר מונדי” של דה וינצ’י. כמה ימים לפני המכירה הרשמית, הוצגה היצירה בניו יורק בגלרייה שנפתחה לציבור הרחב. בית המכירות חבר לdroga5 ובמסגרת המהלך לקידום היצירה הציבו מצלמות נסתרות מתחת לציור שתעדו את המבקרים. התוצאה היא סרטון מרהיב ומרגש המתעד את הרגשות שהיצירה הצליחה לעורר בקרב המבקרים בגלריה (ספוילר, ליאונרדו דה קפריו בניהם). היצירה, אגב, נמכרה בסכום “קטנטן” של כ-450 מיליון דולר.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

ברח שתן? SO WHAT?

אחד החסמים הבולטים איתם מתמודדים מותגים המשווקים מוצרים לטיפול בבריחת שתן, הוא חסם הבושה, מתוך התפיסה ששימוש במוצרים לטיפול בבריחת שתן הם דבר מביך, מביש ו”זקן”. חסמים אלו מובילים לכך שלא מעט לקוחות פוטנציאלים שיש להם צורך ממשי במוצרים אלו נמנעים משימוש בהם.  מותג ההלבשה התחתונה icon המייצר תחתונים המותאמים לבריחת שתן יצא בקמפיין צעיר ונועז “Pee poof underwear” במטרה לשבור את המוסכמות ולהילחם בסטראוטיפ הנוגע לבריחת שתן. בקמפיין מכבות נשים מגניבות, משכילות וחזקות שלא מתביישות בבריחת השתן שלהן.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מפלצת ה- Christmas של ג'ון לואיס

מדי שנה חגיגות ה- Christmas מוציאות את רשתות הכלבו מגדרן, כשהן מתחרות על התואר פרסומת הכריסמס המושקעת והמדוברת ביותר., john lewis  שכבר שנים מובילה את המירוץ עם פרסומות שלא היו מביישות הפקות  סרטי משפחה של “DreamWorks”, הפתיעה גם השנה עם פרסומת חג מרגשת שבמרכזה עומד ילד עם פחד ממפלצות וסיפור קלישאתי (אבל בכל זאת מהפנט ומרגש) על תחילתה של ידידות מופלאה. אנחנו היינו ממליצים לג’ון לואיס לעשות פיבוט להפקת סרטי אנימציה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Macy’s- The perfect gift brings people together

גם Macy’s יצאה בפרסומת חגיגית ומושקעת לכבוד חג הכריסמס. כמצופה מהפרסומות המלבבות והמרגשות לכבוד החג, גם היא מציגה מסר משפחתי ומרגש: המתנה המושלמת מובילה אנשים להיות ביחד.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
BreakingNews

בקרוב חדשות מתפרצות בפייסבוק

זה לא סוד שבפייסבוק לא מפסיקים לחשוב על פי’צרים חדשים שיגרמו לנו לבלות ברשת החברתית קצת יותר זמן. זה התחיל בשירות התשלומים, המשלוחים ואין ספור פיצ’רים שנועדו לגרום לנו להתמכר לרשת החברתית שאנחנו מכורים אליה בלאו הכי. הפעם בוחנים בפייסבוק פיצ’ר חדשני למבזקי חדשות מתפרצים. במטרה לחזק את מעמדה בזירת התוכן והאקטואליה.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן
Ringstrilogyposter

ההתמכרות החדשה שלכם- בקרוב שר הטבעות ב-TV

אמזון לוקחות את שירות הסטרימינג שלה צעד אחד קדימה, כשהשבוע פורסם כי היא רכשה את זכויות השידור לגרסה הטלוויזיונית של שר הטבעות ב- 250מיליון דולר. זה לא חדש שענקיות הטכנולוגיה כולן לוטשות עיניים לעבר עולם ה-TV, אך מאמציהן עוד לא הניבו את הפירות ומי שבולטות בקטגוריה הן בעיקר Netflix ו- Hulu. הצעד הנוכחי של אמזון נועד לשנות את התמונה ולהפוך אותה לשחקן בולט בעולם הסטרימינג, שכן הרעיון מאחורי רכישת הזכויות לסדרת ספרי שר הטבעות הוא לייצר תשובה לסדרות כגון משחקי הכס שהפכו להצלחה בינ”ל. אנחנו כבר מחכים!

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

מלחמת הכוכבים בפרסומת ל- Sony PlayStation

זה היה רק עניין של זמן עד שניחשף לפרסומת המושפעת ממלחמת הכוכבים והסרט החדש, שמאות אלפי מעריצים סופרים את הדקות עד שיגיע לאקרנים. הפרסומת החדשה של סוני פלייסטיישן עבור “מלחמת הכוכבים: Battlefront II” מעמידה את היריבות בין נער לנערה במרכז הבמה: הוא בצד Jedi והיא בצד האפל (עם רמז מובהק של משיכה אחד לשני ככל שהם מתבגרים). בסופו של דבר, הפרסומת כמו “מלחמת הכוכבים” – קומדיה רומנטית שמושכת בעיקר מעריצים הארדקור, אבל מתייחסת לכל מי שאוהב את הסרטים. המסע שלהם מזכיר לנו עד כמה כיף ויחד עם זאת קיצוני יהיה להימלט מן היומיום שלנו לגלקסיה רחוקה מאוד, ולהתחרות מול יריבה בשדות קרב דמיוניים.

היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il