עדכון שבועי – Spot’it- 12.12-20.12

spotitLOGO

12.12-20.12

ההנאות הפשוטות בחיים על פי Volkswagen

וולפקסווגן ארגנטינה מוכיח שאין כמו תובנה מקורית כדי להעביר הצעת ערך, גם כשזה מגיע למכוניות. במקום לצאת בעוד קמפיין בנאלי שמדגיש את הביצועים ואת הקומפקטיות של דגם Cross Up החדש, החליטו החבר’ה הארגנטינאים להתמקד בחוויה בלתי נסבלת שכל אחד מאיתנו חווה כנראה לא פעם בחייו – הדחף העז לעצירה בשירותים בדרכים. האובססיביות שבחיפוש אחר תחנת דלק או פונדק דרכים, ההמתנה בתורים הארורים והלחץ הבל יתואר. וכל זה בשביל מה? כדי לספר לנו שאנחנו כנראה נצטרך לעצור, אבל הדגם החדש, שמיכל הדלק שלו מספיק לנסיעה של 1,000 ק”מ – לא. מעבר לתובנה המצוינת והיצירתית של הקמפיין, הביצוע פשוט מעולה ועושה חשק…להשתין.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

?Are We Running Today

אחד המהלכים החכמים שראינו השבוע הוא הקמפיין החדש של Nike, המנסה לעשות לנו סוג של wake up call לזמן הרב שאנחנו מבזבזים מול המסך. זמן יקר שאוזל ולא ישוב. זמן שבו במקום לראות את התינוק-החדש-של-מישהי- שהכרנו-בתיכון-ובכלל-לא-מעניינת-אותנו, יכולנו לרוץ או לעשות משהו שבאמת יועיל לנו. נכון, האמת כואבת וכנראה שהקמפיין לא ישנה את התרבות של דור המסכים, אבל מדובר בקמפיין מצוין שמצליח לגעת בנקודה כואבת, שכנראה כל אחד יכול להזדהות איתה. יאללה צאו לרוץ. אחרי שאתם מסיימים לקרוא את הספוט’איט, כן?
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Spotify מפנקת

Spotify ממשיך לצאת עם מהלכים מגניבים המפגינים שימוש יצירתי ומעולה ב-Data, כשהפעם הוא עוטף את זה באווירת כריסמס חגיגית. שירות המוסיקה הדיגיטלי גילה שבין משתמשיו טמונים לא מעט סופר גרופים – אלו ששומעים אמן אחד בלבד באופן אובססיבי – והחליט ליצור מתנות במיוחד בשבילם. בין המתנות השוות, המעריצים הנאמנים יוכלו לקבל בהפתעה Sianta hat(כובע סנטה עם השיער של סיה), סוודר עם הדפס של הזמר שון מנדס, קישוט עץ שעוצב בהשראת האלבום האחרון של Korn ועוד, כשכל המתנות מגיעות עם כרטיס ברכה מותאם אישית מהאמן. מגניב ככל שיהיה, אל תשכחו שאין כמו גיוון בחיים.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Google סוגרת שנה

למרות שנראה ש-2016 הייתה שנה של לא מעט אסונות ודברים שליליים, הסרטון השנתי של Google –
“Year In Search” מראה שגם לא מעט דברים מופלאים קרו השנה. הסרטון, שנהיה למסורת בשנים האחרונות, מסכם את הנושאים הכי בוערים, אלה שחיפשנו הכי הרבה השנה. כצפוי, התוצאה לא פחות ממרגשת, כשהיא מותירה את הצופים עם ההרגשה שבסוף, למרות הרכבת הרים הרגשית שעברנו השנה, יש עוד תקווה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

It Takes Two To Make The Things Go Right

באפריל האחרון חברת התעופה אלסקה איירליינס הודיעה כי היא מתמזגת עם וירג’ין אמריקה, מה שהופך את שתיהן לחברת התעופה האמריקאית החמישית בגודלה. כדי לחגוג את האיחוד של שתי החברות, הנתפסות כשונות מאוד, הן יצאו בקמפיין “Different Works” המנסה להראות בדרך חמודה למדיי למה המיזוג הזה יעשה רק טוב.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Mannequin Challenge גרסת Dove

גם לכם נמאס מה-Mannequin Challenge?מרגישים שמיציתם? גם אנחנו חשבנו. אבל אז Dove יצאו עם הסרטון שלהם, בו הם ממנפים את הטרנד הוויראלי להעצמת וקידום קמפיין ה-Real Beauty שלהם, המציף את השיח על אידיאל היופי הנשי.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Christmas is almost here

הכריסמס עוד דקה כאן ואנחנו מתחילים להרגיש שמנת היתר של המתיקות והחמימות המשפחתית שאפפה אותנו בחודש האחרון עוד מעט מגיעה לסופה. הישורת האחרונה של הקמפיינים והספיישלים באווירת החג מתחילה לחלוף ואנחנו שוב כאן כדי להביא לכם את אלה שבאמת חייבים לראות. מכון גמילה, אמרנו?

Message in a Coca Cola

קוקה קולה מציעה דרך חדשה לתקשר עם מי שאתה אוהב בכריסמס הזה, כשהיא משיקה בקבוק עם פקק שמאפשר להקליט הודעה בת 30 שניות ולשמוע אותה ברגע שמסובבים אותו. מדובר במהדורת חג מוגבלת, הזמינה כרגע בשתי חנויות בלבד בסיציליה, וצפויה בהמשך להיות משווקת במרכז ומזרח אירופה על מנת לבחון הפצה רחבה בשנה הבאה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

נס הכריסמס השנתי של WestJet

חברת התעופה WestJet, הידועה בזכות הנסים שהיא עושה לקראת הכריסמס, ממשיכה במסורת גם השנה. הפעם היא החליטה לעשות טוב על הלב לתושבי Fort McMurray שבקנדה, שעדיין מתמודדים עם נזקי השריפות שמחקו מעל ל- 2,400 מביתיהם במאי האחרון. התוצאה מחממת הלב זכתה בפחות משבוע במעל 7 מיליון צפיות ברשתות החברתיות והיא מזכירה לנו למה WestJet היא חברה שקל לאהוב, גם בלי לטוס דרכה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

A Gift Can Say It All

בשונה מפרסומות כריסמס חמימות ומשפחתיות אופייניות, רשת מוצרי החשמל הנורווגית Elkjøp בחרה לפנות דווקא לאלה שחווים את החג הזה קצת אחרת – אלה שרואים בו חוויה מלאה במתחים ובלחצים משפחתיים. על ידי הצעת ערך בדוגמת מתנות מכילות ומקבלות, החברה מזכירה לנו שלא משנה מה מרחיק ביננו, קבלה והבנה הן המתנה היפה ביותר.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

קליפ השבוע: All I Want for Christmas - Carpool Karaoke

הסימפסונס פינת סטארבאקס

הנה סיפור נחמד: שלושה כותבים של הסימפסונס נהגו במשך שלוש שנים לפתוח את הבוקר שלהם בכתיבה בסניף של סטארבאקס הסמוך לאולפני FOX. יום אחד עלה בראשם הרעיון למלא את עמוד הנחיתה של ההתחברות ל-Wifi עם מיני סדרת אנימציה שתוסיף עניין וצבע לעמוד הריק. המנכ”ל של סטארבקס זרם עם הרעיון והחל מהשבוע ניתן לצפות בסדרה באתר האינטרנט של הרשת, כשהיא צפויה לעלות גם באפליקצייה ובעמודי ההתחברות ל-Wifi כבר בחודש הבא. והעלילה? מדובר ב-8 פרקים הומוריסטיים בני 90 שניות, שבמרכזם יופיעו חיות עם אופי אופייני לאנשים שעובדים ופוקדים את סטארבאקס.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

No harness. No CGI. No Going Back

לקראת היציאה לאקרנים של הסרט השני של משחק הפלייסטיישן Assassin’s Creed בתחילת ינואר, ערוץ 4 הבריטי ואולפני Twentieth Century Fox מצאו דרך אקסטרימית ומשוגעת לקדם אותו: פרסומת חיה, בהמלכה פעלולן הלבוש בחליפת Assassin מלאה קופץ בשידור חי קפיצה חופשית מגובה 100 רגל – בלי שום דבר שמחזיק אותו. זאת הפעם הראשונה שחברת הפקות יוצרת כזאת פרסומת “עם ביצים”, כשהמסר שניסו לקדם הוא שגם הסרט מיעט להשתמש ב- CGI (Computer-generated Imagery). אל תנסו את זה בבית.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Window Wonderland

אם לא הצלחתם להגיע השנה לשדרה החמישית בניו יורק כדי לספוג את אווירת הכריסמס מחלונות הראווה המושקעים והאייקונים של חנויות ובתי הכלבו המפורסמים, ליבנו אתכם. אבל היי, מזל שיש את Google שדואגת לנו. ענקית הטכנולוגיה בשיתוף עם החנויות המובילות יצרה עבורנו את Window Wonderland – חווית VR מרשימה המאפשרת לחסרי מזל כמותנו לשוטט בין חלונות הראווה ולהקשיב להסברים מפי אלו שעיצבו אותם בכל חנות. אתם לא רוצים להחמיץ את זה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

Facebook עושה Houseparty

לקראת החגים פייסבוק מציגה השבוע את התוסף החדש למסנג’ר שלה – Group Video Chat, המאפשר לאנשים ברחבי העולם להתחבר לחברים שלהם במסנג’ר גם דרך לייב וידאו. לדברי פייסבוק, מדובר בפיצ’ר הכי מבוקש שלהם, כשהוא זמין לעד 6 משתמשים בקבוצה ומאפשר לאנשים להשתמש גם בפילטרים בווידאו כדי להוסיף לכיף. ממשיכים להעתיק מאפליקציות אחרות או לא, נראה שפייסבוק ממשיכה לקחת על עצמה כל אספקט חברתי בחיים שלנו, רק כדי שלא נרגיש צורך לצאת מהאפליקצייה שלה.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

משחקים ``שקר`` עם דונלד

אמנם הבחירות לנשיאות בארה”ב הסתיימו כבר בחודש שעבר, אבל זה ממש לא אומר שהכיף של גופי התקשורת שסקרו את התנהלותו האגרסיבית של טראמפ צריך להיגמר. ה- Washington Post לדוגמא, הציג השבוע כלי חדש וחכם לקוראיו ברשתות החברתיות – בודק עובדות אוטומטי לציוציו של טראמפ, או במילים אחרות: “Real Donald Context”. הכלי זמין להתקנה על דפדפן כרום ומאפשר למשתמשים לקבל מידע נוסף על הציוץ וההקשר שלו באמצעות קליק אחד בלבד.
היה מעניין? תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן

דברו איתנו


שדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אנחנו כאן

פרטי התקשרות

  • כתובת

    ראול ולנברג 2 א’,
    רמת החייל, תל אביב

  • טלפון

  • דוא``ל

    info@mccann.co.il